Hangoveria en oo uskaltanu kattoo uudestaan, ku musta tuntuu, et mun kaverin seura teki siitä hauskemman. Oltiin kesällä kattomassa se elokuvissa ja me naurettiin ihan koko ajan. Oltiin aivan hysteerisiä, naurettiin sellaisissa kohdissa, joissa kukaan muu ei nauranut. :’D En haluais pilata sitä muistoa. Mut olis se ilman kaverin seuraakin naurattanu. Kyl mä silti väittäisin, et se on parhaita komedioita mitä oon hetkeen nähny.
Katoin subin maanantaileffan,
Transporter 2. Oli yhtä lailla viihdyttävä, kuin eka osakin. Ja siis täähän on sellasta settiä, et on turha kuvitella katsovansa mitään realistista viihdykettä. Autoja ja huoneita räjähtelee tiheeseen tahtiin ja autolla voidaan jopa loikata piiiitkä matka parkkihallista toiseen parkkihalliin. Jason Statman on tehty tällasia rooleja varten. Se on niin äijä. Kate Nauta (hhahhah mikä sukunimi. :’DDDDDDDD) oli aika mielenkiintoinen tapaus. Hänen roolihahmonsa oli koko leffan ajan puolialastomana (ihan oikeesti. Se oli joko alasti tai alusvaatteissa.

)… Kova mimmi, aika jäätävissä piikkikoroissakin juoksenteli. Sellasethan tappaa jalat sekunnissa. Aika hot chick….kieltämättä. Mutta mutta…tää on kans sellane about kolmen tähden arvonen leffa.