Kirjoittaja Aihe: 4. finaali  (Luettu 48248 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Kaitsu

• Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Vs: 4. finaali
« Vastaus #50 : 18.04.2010 20:10:32 »
Enchant oli kyllä todella huono! Osasinkin odottaa sitä. Yrjänä oli ihan jees. Pidin jopa siitä hieman :D
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

capri

• Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
« Vastaus #51 : 18.04.2010 20:11:00 »
Biisissä ei ollut mitään vikaa, ja siinä oli potentiaalia.

Minusta siinä on se vika, että se on niin lattea. Sen suosio perustunee sen sanoihin (mitä ne sitten ovatkaan) ja Bubblen persoonaan.

No biisistä saa toki olla mitä mieltä vaan.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Negativ

• Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
« Vastaus #52 : 18.04.2010 20:14:35 »
Voi Samuli. Esiintyminen näytti kamalalta, enkun lausuminen kuulosti tänään paikoin tosi tönköltä. Kävi niin kuin pelkäsinkin - biisi ei ollut sopiva. Selloakin soitti ehkä 2 sekuntia?

~It feels good. Is that reason enough for you.~

Ellu87

• 2. semifinaalin laulaja
  • *
    • Profiili
« Vastaus #53 : 18.04.2010 20:14:51 »
Mä en ymmärrä tuota käden vatkaamista.  ;)

Sami

• *
  • Hey, Lifesaver, I'm drowning in despair
    • Profiili
    • last.fm
« Vastaus #54 : 18.04.2010 20:15:13 »
Samuli .. hmm. Sellon soitto oli kiva, säkeet menivät hyvin, mutta kertosäkeet olivat huonosti lauletut. Samuli oli silti hyvä, ja vieläkin toinen suosikeistani, vaikka heikompi esitys kuin viimeksi. Ne takana olevat tyypit olivat muuten aika outoja, ja ei niistä edes kuulunut mitään!

Kaitsu

• i
  • *
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
« Vastaus #55 : 18.04.2010 20:15:43 »
Voi voi ei mennyt Samulilla oikein nappiin tänään. Epäpuhtauksia oli aivan liikaa. Sello oli aika turha tossa esityksessä. Englannin lausuminen oli tosi kamalaa.
from broken mirrors

capri

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #56 : 18.04.2010 20:15:52 »
Mä tykkäsin Yrjänästä! Siinä oli tunnetta ja Yrjänän oma tyyli on selvä, hän ei hae itseään. Laulullisesti ei ehkä ihan puhdasta joka paikassa, mutta se haitannut, koska mä tykkäsin. Jäin vain kuuntelemaan. Ja samaa mieltä Gugin kanssa, että insertti oli hyvä.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Sami

• *
    • Profiili
    • last.fm
« Vastaus #57 : 18.04.2010 20:16:35 »
Selloakin soitti ehkä 2 sekuntia?

HAHAA. Olit samaa mieltä Rennen kanssa. Hänkin sanoi että soitti pari sekuntia, ja oli sitä mieltä, että oli turha.

Olipa Gugin viimeinen kommenti TÖRKEÄ. Gugista on tullut inhokkituomarini .. Ja mainoskatkoa pukkaa, TAAS.

Negativ

• i
  • *
    • Profiili
    • Last.fm
« Vastaus #58 : 18.04.2010 20:17:02 »
Mä en ymmärrä tuota käden vatkaamista.  ;)
Samat sanat. :D

Renne oli oikeessa, sello oli turha, koska Samuli ei edes soittanut kunnolla. :'D

Ellu87

• *
    • Profiili
« Vastaus #59 : 18.04.2010 20:17:24 »
Renne oli tällä kertaa ihan oikeassa. Laulu oli tasapaksua ja sellon soitto oli turha.

Toivotaan, että Soulsisters tulee ja pelastaa tän lähetyksen. En oo kyllä vakuuttunut siitä.

Negativ

• i
  • *
    • Profiili
    • Last.fm
« Vastaus #60 : 18.04.2010 20:17:51 »
Selloakin soitti ehkä 2 sekuntia?

HAHAA. Olit samaa mieltä Rennen kanssa. Hänkin sanoi että soitti pari sekuntia, ja oli sitä mieltä, että oli turha.
Näin pääsi käymään. :'D

Negativ

• i
  • *
    • Profiili
    • Last.fm
« Vastaus #61 : 18.04.2010 20:19:18 »
Mä tykkäsin Yrjänästä! Siinä oli tunnetta ja Yrjänän oma tyyli on selvä, hän ei hae itseään. Laulullisesti ei ehkä ihan puhdasta joka paikassa, mutta se haitannut, koska mä tykkäsin. Jäin vain kuuntelemaan. Ja samaa mieltä Gugin kanssa, että insertti oli hyvä.
Allekirjoitan tän täysin. Muutenki musta ehkä hieman yllättäen Yrjänä on muutenkin persoonana selkein ja erottuvin. Tosin se on vaan mun mielipide. Kilpailijoista näin yleisesti ottaen ei oikein ole sitä persoonaa kunnolla tullut esiin.

PhineasMcClintock

• Vieras
« Vastaus #62 : 18.04.2010 20:20:52 »
Tuo, no jos sitä nyt ns. "sellointroksi" voi kutsua, oli kyllä lähinnä naurettava tuohon alkuun. Jos tuo sello haluttiin mukaan, niin olisihan Samuli sitä pidempään voinut soittaa ja sitten taasen olisi itse biisiä riisuttu enemmän, tai siis lyhennetty.

Itse esitys ja laulaminen oli perus Samulia, enkä odottanutkaan siltä enempää. Sanotaan, että ihan okei. Mutta tuon hermostuneisuus -skeidan voi jättää kommentoinnista pois. Samulin olemukseen tuo tuntuu kuuluvan, niin paikoitellen äänessä kuin muussakin tekemisessä.

Valitettavasti minulle jäi vaan mieleen tästä tuo sellon turha, jokseenkin koominen oleminen koko tässä touhussa, jos sitä nyt sen pari sekuntia piti vatkata.

Etsku-Etana

• Pää Beruna
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #63 : 18.04.2010 20:21:27 »
Ne takana olevat tyypit olivat muuten aika outoja, ja ei niistä edes kuulunut mitään!

Samaa mieltä! Mikä heidän funktionsa oikein oli? Oliko tarkoituskin, että niistä ei kuulu mitään?

Samulin tulkinnan voimattomuus oli minulle pettymys. Odotin jotain paljon mahtipontisempaa. Siis suorastaan kovempia äänenvoimakkuuksia. Samulin äänestä pidän. Se on ihan ylivertainen korvalle verrattuna vaikkapa Yrjänän suomirokkiraspiin. Mutta lisää pontta!

...ja käden vatkaus kuriin

Juhkunautti

• Uupumaton Aakkostaja
  • i
  • *
  • ~ Urheilusta innostuva lukufriikki
    • Profiili
« Vastaus #64 : 18.04.2010 20:22:30 »
Oon ollu aika monessa kohtaa rennen kans samaa mieltä.

Enchant ei ollu yhtä hyvä, kuin edellisillä kerroilla, mutta älkää nyt luulko, etten pitänyt. Tää vaan oli niiden heikoin.

Yrjänä oli musta parempi, kuin viimeksi tai millään muullakaan kertaa : D

Samulin esitys meni vähän ohi, kun olin puhelimessa, mutta se meni vähän niinkuin oletinkin, ei ihan niin hyvin. En osaa oikein sanoa mitään kunnolla.
"Taylor, you'll be fine...""

capri

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #65 : 18.04.2010 20:23:04 »
Biisivalinta oli väärä Samulille - ja sehän me tiedettiin jo ennemminkin.

Tosi tökerön näköistä oli tuo sellosta luopuminen. Miksi ei voinu soittaa koko ajan, ku se kuulosti ihan hyvältä.
Toi käsi on myös rasittava. Ehdottomasti Samulin huonoin esitys tähän asti. En saanut mitään tunnetta tästä. Karismakin oli oli karissut jonnekin. Laulullisesti tämä ei ole NIIN huonoa (tosin aika tasapaksua ja keskivertoa), mutta esitys on HUONO.

Juhkunautti

• Uupumaton Aakkostaja
  • i
  • *
  • ~ Urheilusta innostuva lukufriikki
    • Profiili
« Vastaus #66 : 18.04.2010 20:25:31 »
voi hyvänen aika, soulsisters >____<
"Taylor, you'll be fine...""

ilppez

• Viekun ah-valmentaja
  • i
  • *
  • Ja! Ja! JA! JAA! JAAAAAA!
    • Profiili
« Vastaus #67 : 18.04.2010 20:26:22 »
Enchantin olisi pitänyt laulaa enemmän yhdessä. Loppu meni selvästi paremmin kun ne rupes laulamaan yhdessä.

Yrjänältä tuli parasta Yrtsiä tässä kisassa. Vois kyllä joskus pitää sen mikkiständin ihan lavalla eikä kanniskella sitä joka paikkaan.

Samuli... voi että kun se käsi häiritsi esiintymistä niin paljon. Kuulostaa siltä, että Samuli pystyisi revittelemään enemmänkin, muttei se tee sitä.
Ja ohi ollaan...*kodak moment*

I det Bjørndalske hjem...
Suihkulakki

Ellu87

• *
    • Profiili
« Vastaus #68 : 18.04.2010 20:26:32 »
Aaaaargh. Ihanaa biisin raiskausta. Mun korvat vuotaa verta. Soulsistersin aika lähteä!!

Sami

• *
    • Profiili
    • last.fm
« Vastaus #69 : 18.04.2010 20:27:27 »
Soulsisters. Samanlainen tunnelma kuin Candymanissa, ruotsinlaivameininkiä. Ja ne asut, ei sopineet kyllä yhteen. Ja olivat mutuenki aika rumia.
Laulusta sen verran, että olipa väkinäistä. JA LAUSUMINEN OLI PÄIN PERSETTÄ. Ja mikä se loppupuolen huutaminen oli?

Minni Hiiri, pissis ja drama queen

Kaitsu

• i
  • *
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
« Vastaus #70 : 18.04.2010 20:27:36 »
Joo'o Soulsisters oli aika huono tänään.. Epäpuhtauksia oli tässäkin esityksessä hieman liikaa. Toivottavasti Leena & Elias pelastaisi nyt tämän semin!

from broken mirrors

Negativ

• i
  • *
    • Profiili
    • Last.fm
« Vastaus #71 : 18.04.2010 20:28:01 »
Soulsisterseistä oli yritetty tehdä tosi trendikkäitä/seksikkäitä, mut laulaminen oli musta aikamoista huutamista läpi esityksen. Eikä se liikkuminenkaan siellä lavalla kovinkaan kivaa katsottavaa ollut. Voi taivas sentään.

Ellu87

• *
    • Profiili
« Vastaus #72 : 18.04.2010 20:30:15 »
Hahaa... Gugi oli hyvä: "Musta te ootte kehittyneet tosi paljon.." *taputuksia* "...siis pukeutumisessa."  ;D

PhineasMcClintock

• Vieras
« Vastaus #73 : 18.04.2010 20:31:11 »
No jos ei Enchant vakuuttanut, Yrjänä oli tylsä ja Samuli pettymys, niin onneksi meillä on aina Sielun Siskot, jotka pystyvät pyyhkimään pöydän ja alisuorittamaan kolmea edellistäkin enemmän. Tämä oli aivan farssi!

Taisinkin tuossa aiemmin sanoa, että mikä onkaan lopputulema kun kolmen minuutin esitykseen ladataan jonkinsortin "esittämällä esittämistä" itse laulamisen kustannuksella. No itse laulaminen kärsi, mutta tuo muka esittäminen oli vielä karseampaa ja heikkoa!

capri

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #74 : 18.04.2010 20:31:41 »
Jos Samulin esitys oli huono, niin Soulsistersit oli katastrofaalisen surkeita. Lauloivat aivan liian matalalta mun makuun, lisäksi hirveetä huutoa, ja esitys oli vain niin järkky! HRRR.