Kirjoittaja Aihe: Heikki Sitomaniemi on laulanut Kuorosodan voittajakuorossa (Oulu)  (Luettu 7181 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
Yksi Oulun koelaulajista on Heikki Sitomaniemi (26). Hän oli mukana Kuorosodan kolmannella kaudella voittaneessa Suvi Teräsniskan Oulun kuorossa http://www.youtube.com/watch?v=n5CEEr09aWA

« Viimeksi muokattu: 05.11.2017 18:31:15 kirjoittanut Etsku-Etana »

ilvoan91

• Koelaulaja
    • Profiili

jensky

• i
  • *
  • I wish I could write as mysterious as a cat.
    • Profiili
Ei kyllä tää koelaulu vakuuttanut. Biisi kuulosti hyvältä, rohkea asenne. Mutta ääni tosi monotoninen ja sävytön. Mielestäni vaatis kyllä enemmän koulutusta äänen kanssa väh. muutaman vuoden, ei millään pärjää vielä tässä kisassa. En usko. Ehkä yllättää?

Ja eihän sitä tiedä, jos oli vaikka huono päivä laulullisesti?
Poikia on vaikea ymmärtää.
-Niiskuneiti

vviima

• Ylin supersarkka
  • i
  • *
    • Profiili
Ei kyllä pysyny yhtään vireessä!

ilvoan91

• Koelaulaja
    • Profiili
http://blogit.stara.fi/chaostube/?p=13188

Tossa oli sen joku sen haastattelu. Jees tyypiltä vaikuttaa. Sillä oli joku ihme video siinä :) Se sen oma biisi oli ihana

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
En olis päästänyt jatkoon. Ei vakuuttanut.

Ellu87

• 2. semifinaalin laulaja
  • *
    • Profiili
Jotenkin vähän ihme tyyppi, en digannut.

McKenzie

• kadonneen mielenrauhan metsästäjä
  • i
  • *
  • Queen of fucking everything O:-)
    • Profiili
En olisi päästänyt tätä Oulusta jatkoon; veikkaan että tippuu teatterissa heti.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience. - Mark Twain -

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
Siinä mielessä ymmärrän Heikin ja hänen kaverinsa Jussin jatkoon päästämisen, että heissä oli pinkpuh-potentiaalia.

Roth

• Idols-keskustelijat
    • Profiili
Oulu ei kyllä todellakaan ollut hyvä valinta näyttää ensimmäisenä kun tiesi VOFin ja Idolssin vertailun. Tästä puhelinmyyjä kolmikostakaan ei iskenyt oikein kukaan, Jonna oli ainut jota jaksaisi kuunnella mutta sekään ei koskettanut.

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
Mä oon oikeastaan ruvennut lämpenemään näille lehtimyyjäpojille. Kyllä edelleenkin oon sitä mieltä, ettei näiden lauluesitykset koelauluissa olleet mitään kovin erikoisia, mutta sitten taas muilta ominaisuuksiltaan nämä ovat niin idolimaisia. Toivonkin heidän harjoittelevan/harjoitelleen (en tiedä, onko teatteriviikonloppu jo kuvattu) teatteria varten oikein kunnolla ja sitten laulavan siellä sen mukaisesti. Kyllä siellä finaalissa täytyy olla ainakin yksi laulaja, joka saa pikkuhousuja lentämään lavalle.

nettanen777

• Idols-keskustelijat
    • Profiili
Tän Heikin kohdalla Anna Abreu oli mun mielestä siinä oikeassa, ku muistaakseni vertas J. Karjalaiseen et sillä on ihan oma tyyli ja Suomessa voisi olla paikka ton tyypin musiikille. Periaatteessa voisi olla markkinarako.

Mut voittaisko J. Karjalainen idolsia? Ei. Sen pitäis mennä vaikka syksyn säveleen tai euroviisuihin, mihin sit idolsista tippuneet muutenkin päätyy laulamaan. Ei idolsissa pärjää omia kappaleita laulamalla ja olemalla söpö.

Etsku-Etana

• Pää Beruna
  • i
  • *
    • Profiili
vaikka syksyn säveleen tai euroviisuihin, mihin sit idolsista tippuneet muutenkin päätyy laulamaan.

:D :D :D

Mutta totta tosiaan. Omilla lauluilla ei kannata tulla Idolsiin ainakaan silloin, kun laulut ovat yksitoikkoisia jollotuksia. Sitähän ne useimmiten ovat.

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
Onks tää se kappale, jolla Heikki pyrkii Euroviisuihin? http://www.youtube.com/watch?v=wd-94CWLvMw

nettanen777

• Idols-keskustelijat
    • Profiili
Niin siis tarkoitin, et jos ne ottaa tuon Heikin finaaliin vaan sen takii et osaa tehdä hyvii biisejä, niin uskon et tippuu. Noiden puhelinmyyjien olisi pitäny harjoitella vaik vuosi ihan älyttömästi ennen ku tulee tonne.

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
Mä taas luulen, että Heikki saisi äänestyksessä paljon ääniä. Pinkit puhelimet on aktiivisia.

Etsku-Etana

• Pää Beruna
  • i
  • *
    • Profiili
Mä taas luulen, että Heikki saisi äänestyksessä paljon ääniä. Pinkit puhelimet on aktiivisia.

Ei Heikissä ole minusta mitään sellaista, joka saisi pinkit puhelimet kuumiksi.

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
^Mä oon jotenkin koko aika kuvitellut, että hän kuuluu juuri tuohon pinkpuh-kategoriaan. Ainakin toivon, että Heikki pääsisi niin pitkälle, että asia voitaisiin testata. Mä oikein odottelen sitä, kun Etsku joutuu syömään sanansa. ;D
« Viimeksi muokattu: 06.01.2012 01:31:02 kirjoittanut Anteater »

nettanen777

• Idols-keskustelijat
    • Profiili
Joo ton pitäis kyllä ainakin treenata vähän. Ei se oo yhtään Antti Tuisku<3 uuh tyyppinen. Mut sillee se puhuu ihan hassua murretta ja sellanen karisma et Anna Abreu aivan lääpällään. Ku kuunteli sitä niin tuli mieleen napapiirin sankarit :))))  Symppis
« Viimeksi muokattu: 06.01.2012 01:33:29 kirjoittanut nettanen777 »

nettanen777

• Idols-keskustelijat
    • Profiili
Mut jos siel on just Antti Tuiskun tyyppisiä, niin varmaan pinkit puhelimet soittaa sit niille. Siis tää tyyppi on just sellanen et ei voi tietää yhtään, et se vois periaatteessa olla ihan tosi suosittu tai sit et ei pärjää. Jotenki ei ota selvää siitä. Mut jotenki tulee ainakin ton youtube-videon perusteella mieleen sen idols-Ilkan pelleilyt. Mistä sen tietää. Ehkä pinkit puhelimet soittaa sen voittoon ja sit se päätyy niiden iloksi pikkukakkosen juontajaksi.
« Viimeksi muokattu: 06.01.2012 01:37:18 kirjoittanut nettanen777 »

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
Jees. Heikki tois tähän Idolsiin kyllä paljon iloisuutta ja positiivisuutta, luulisin. Mieluummin mä tätä kattelen ja kuuntelen kuin mitään uutta Ismo Alankoa.

Voi ei! Tätä menoa mä oon kohta samanlainen Heikki-fani kuin olin Samuli-fani X Factorin aikaan. APUA!
« Viimeksi muokattu: 06.01.2012 01:43:18 kirjoittanut Etsku-Etana »

nettanen777

• Idols-keskustelijat
    • Profiili
Heikkiä kyllä kattelis ja sille vois sopia tollanen hyväntuulinen musiikki. Sellastahan se pystyis laulaan. Ehkä mäki vielä fanitan sitä, vaikka vihaan puhelinmyyjiä. Olisikohan muuten tekaistu juttu tuo puhelinmyyjät? Googlasin, niin Heikistä löyty heti jotain tollasia kuvia mis se näyttelee jossain teatterissa. Haiskahtaa vähän.. mut tää olis niin tätä, et idols tekaisee just jonku "myyvän" tarinan jonku hyvän tyypin ympärille... :( Tai no olihan Anna Abreun ihan myyty...

http://www.google.fi/imgres?q=Heikki+Sitomaniemi&um=1&hl=fi&sa=N&biw=1184&bih=589&tbm=isch&tbnid=abdtY2pnNxBYoM:&imgrefurl=http://teatteri.ouka.fi/galleria/arkisto/sotaturistit&docid=RBYj7Y3NCuPh1M&imgurl=http://teatteri.ouka.fi/assets/site/galleries/272/sotaturistit_mg_1419.jpg&w=640&h=426&ei=I0EGT_2ZJpGDhQf_3LWJCw&zoom=1&iact=hc&dur=2197&sig=114784617031156412001&page=1&tbnh=101&tbnw=152&start=0&ndsp=21&ved=1t:429,r:8,s:0&tx=134&ty=106&vpx=246&vpy=286&hovh=183&hovw=275

« Viimeksi muokattu: 06.01.2012 03:58:31 kirjoittanut nettanen777 »

Vesqdaa

• 2. semifinaalin laulaja
  • *
    • Profiili
Mutta totta tosiaan. Omilla lauluilla ei kannata tulla Idolsiin ainakaan silloin, kun laulut ovat yksitoikkoisia jollotuksia. Sitähän ne useimmiten ovat.
No kannattaahan :)! Suomen pop-historia tietää lukuisia tapauksia, joissa paskalla laululla on myyty platinamäärin levyä, jos persoona on ollut mielenkiintoinen ja biisit omia ja oikeasti hyviä. Mä tykkäsin tän jäbän biisistä, mutten tyypistä muuten. Se murtehinen puhelinmyynti.. *facepalm*. En nyt väitä että kaverilla olisi mitään mahdollisuuksia, mutta saipahan ilmaista tv-mainosta projekteilleen.

Etsku-Etana

• Pää Beruna
  • i
  • *
    • Profiili

No kannattaahan :)! Suomen pop-historia tietää lukuisia tapauksia, joissa paskalla laululla on myyty platinamäärin levyä, jos persoona on ollut mielenkiintoinen ja biisit omia ja oikeasti hyviä.

Kommenttisi ei liity pahemmin siihen mitä minä olin kirjoittanut.  8)

Vai kannattaako sinusta tulla Idolsiin omalla yksitoikkoisella jollotuksella?

menni

• Tuplapistesieluinen fordemehiläinen
  • i
  • *
    • Profiili
Onks tää se kappale, jolla Heikki pyrkii Euroviisuihin? http://www.youtube.com/watch?v=wd-94CWLvMw

Mulle tuli kovasti mieleen tästä Olavi Uusivirta.. Tosin vain tyylillisesti, Olavi kun on loistava laulaja ja lauluntekijä!
"Anyone who says that
sunshine brings happiness,
has never danced in rain"