Mulla meni tällä kertaa ajatukset aika pahasti ristiin tuomareiden kanssa. Ekasta parista oisin sanonut just niinkun Paula ("less is more"... "tykkäsin enemmän Myan lämmöstä"), tosin olin kyllä aika varma, että noinhan siinä käykin. Myös Mian karsiutuminen harmitti - hän oli harvoja suosikkeja. Toki Sophienkin täytyi olla hyvä kun tuo duo oli illan hienoin, aika koskettava.
Muista en voi sanoa mitenkään liikuttuneeni, vaikka ihan komeita esityksiä olikin. Amandan "näyttely" oli jotenkin tosi vaivaannuttavaa, ja muutenkin tykkäsin Minnasta enemmän. Antti ei oikein iske tyyppinä - toinen "pökkelö" tuoreempi ja aavistuksen kiinnostavampi (no, Kirveen etunimi ei jäänyt mieleen, eli eipä kai senkään karsiutumista liikaa tuu harmiteltua

). Eveliina oli vahvempi mut jotenkin kallistuin pehmeämmän Pihlan suuntaan (ehkä siksi kun siinäkin oli taas niin ennakkoon selvä tapaus, ja ois ollu kiva yllättyä edes kerran

). Taru vastaan Siiri aika tasanen... mut siinä kiinnitty huomio siihen, että - oliko Taru komeasti raskaana vai hämäskö paita? Jos on, niin miten livet osuu "aikatauluun"? (ja jos ei, niin voi kääk miten minua nolottaa...oikeesti saatto olla ihan hetkellisen kuvakulman tuottama visuaalinen harha

)