Hollywood Hillsistä tykkäsin kans!

Se ei oo mikään mun suosikki Sunrise Avenuelta, varmaan osasyynä se, et se myös ehkä kulutettiin puhki, asuin silloin vielä kotona ja perheenjäsenet kuunteli sitä niin paljon. Mut tosiaan, oli positiviinen ylläri miten hyvin Robin sen veti!

Mulle taas ehdottomasti jää tältäkin kaudelta biisejä kuunteluun rutkasti, mul on vaan musiikin kuuntelu vähentynyt aika radikaalisti (nyt varmaan muuttuu taas hetkeks kun tulen olemaan työttömänä), niin sitten on jäänyt helposti kuuntelukerrat vähäisiksi.
Oon kyl jokaisesta jaksosta tykänny ja vaikka maiseman vaihdos vaikutti vähän tunnelmaan, niin silti ei oo jääny huono fiilis ohjelmasta, vaan se on edelleen pysyny hyvänmielen ohjelmana.
Irinan Bang bang oli ihan sikayllättävä, ihan loistava versio mun mielestä.

Nikke Ankaran jakso oli kyl mun lemppareita.
Ai niin melkein unohdin linkittää....se All-Stars kausi nyt sit tosiaan on tulossa syksyllä...
Vain elämää palaa Satulinnaan! Uuden kauden tähdet julki...Olisin kyllä toivonut, et yleisö ois saanut äänestää sinne porukkaa. Esimerkiksi Sannin ja Jenni Vartiaisen mukana oloa vähän ihmettelen. Samaten Juha Tapiota siinä mielessä, et mun mielestä hän ei mitään maailmaa mullistavia versioita tehnyt. Jennistä toki tykkään kovasti, mut mielestäni hänkään ei mikään ihan superi tässä ohjelmassa ollut. No onneksi sentään palaavat takaisin Satulinnaan.