Angelika Hälvä, 20, Hässleholm - Valerie
Mielenkiintoinen, syvä ääni! Kiva kappalevalintakin vaikka outo minulle. Minä olisin kyllä kääntynyt. Ihan radiosoittokamaa! Anna vain painoi ja ihan lopussa! Outoa.
Mika Pääskynen, 34, Marttila - The Vengeful One
Varmaan Mika on hyvä hevigenressään, mutta ei ollut minua. Vaikea kuvitella, että Voice-voitto johtaisi missään vaiheessa levyttämiseen. Toni kääntyi!
Annika Pehkonen, 25, Heinävesi - Not Ready to Make Nice
En päässyt alussa oikein kiinni Annikan lauluun, mutta sittenhän se alkoi kuulostaa tosi hyvältä. Kantria! Dixie Chicksin laulu. Kaikki kääntyivät! Annika valitsi Redraman. Toivottavasti Annika saa laulaa myöhemminkin kantria.
Isabella Lairikko, 17, Tampere - Vapaus käteen jää
Odotukset oli jälleen suuret, mutta heti alussa sai pelätä. Ei oikein lähtenyt käyntiin eikä Isabellan ääni vaikuttanut riittävän mielenkiintoiselta. Ei myöskään siinä vaiheessa, kun äänenvoimakkuus kasvoi. Kappalevalinta ei kyllä ollut ollenkaan hyvä Isabellalle, kuten Annakin mainitsi. Vahvan ja kypsän oloinen persoona Isabella kyllä oli!
Vilma Nieminen, 28, Espoo - Silta yli synkän virran
On vaikea keksiä kulahtaneempaa kappaletta. Tosin suomeksi mutta tylsää siis. Ei sujunut Vilmalta laulu nyt kyllä ollenkaan. Kukaan ei kääntynyt ja Vilma oli pettynyt. Toni ja Redrama löysivät silti esityksestä hyvääkin, joka meni minulta ohi. Kirkkaat kohdat kuulostivat kuitenkin hyvältä.