Mä olin vähän pettynyt kaikkiin tämän viikkoisiin esityksiin, mikään ei oikein räjäyttäny tajuntaa. Oonko liian kriittinen?
Stacey - tykkäsin esityksestä, mun mielestä oli rohkeempi ja lauluki oli ihan jees, mutta valitettavasti laulu oli jotenkin vain keskinkertaista.
Olly - laulaa joka kerta hyvin, mutta on jotenki jumiutunu tän yhden tyylin laulajaksi, en osaa kuvitella Ollylta mitään muuta, mutta ehdottomasti tänään parhaimmistoa.
Lloyd - edelleen mielestäni porukan huonoin yksilölaulaja, tänään oli hyvä biisi, jonka keskiosa oli ihan mukavasti Lloydille sovitettu, mutta valitettavasti kaikki puutteet sekä esiintyjänä että laulajana näkyi kilometrien päähän.
Jamie - pidin tämän kertaisesta esityksestä, mies osaa laulaa, mutta jokin pieni este tähän on nyt tullut... itsekin on alkanut häiritä hitusen noi Jolannen mainitsemat maneerit, mutta niistä huolimatta/välittämättäkin niin jotain pientä puuttuu nyt, vaikka esitys oli laulun, kappaleen ja esityksensä osalta parasta Jamieta sitten Hurtin.
Danyl - ehdottomasti illan paras mun mielestä, sillä vaikka en kappaleesta pitänyt, niin Danylissa on mun mielestä se jokin X-factor, jokin sellainen pieni juttu, mikä tällä kertaa puuttu esim. Jamielta... kaiken lisäksi Danyl on loistolaulaja.
Lucie - olipas tylsä biisi, vaikka olikin just tätä päivää ja sopi mielettömän hyvin Lucielle. Muhun ei vain tällaiset kappaleet iske sitten yhtään. Lucien parasta esiintymistä, oli oma itsensä, mutta laulullisesti en jaksanut keskittyy biisin takia.
John & Edward - vaikka nää on ihan totaalisen surkeita, ni ne saa mut aina nauramaan, jotenkin mä toivon, että pysyvät mukana huvittamassa vielä pari jaksoa

(Eiku oikeesti voisivat jo lähtee, mutta toisaalta nää jää ainaki mieleen, paremmin ku eräät...) Tän kertaisessa biisissä ei kyllä turhan paljon ollut sanoja...
Joe - ihana kappale, ja jotenkin niin Joen tyylinen... täytyy sanoa, että Joe on oikeesti loistokas laulaja, mutta mun mielestä Joe ei vaan osaa esiintyä, lisäksi Joe sopis paremmin just johonkin musikaaliin kuin popstaraksi.