Kirjoittaja Aihe: Twilight<3  (Luettu 138989 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Jolanne

• Forkan AA-kerhon yllätystodistaja
  • i
  • *
    • Profiili
Vs: Twilight<3
« Vastaus #375 : 02.07.2010 00:06:50 »
Emmett oli muuten kans aika kuumaa kamaa, kas kun en ollu aikaisemmista leffoista huomioinu erityisesti :o

Juhkunautti

• Uupumaton Aakkostaja
  • i
  • *
  • ~ Urheilusta innostuva lukufriikki
    • Profiili
« Vastaus #376 : 02.07.2010 00:07:15 »
Emmett oli muuten kans aika kuumaa kamaa, kas kun en ollu aikaisemmista leffoista huomioinu erityisesti :o

Ehdottomasti!
"Taylor, you'll be fine...""

PhineasMcClintock

• Vieras
« Vastaus #377 : 02.07.2010 00:08:17 »
Mä IhQutan nyt luvan kanssa, mutta Jasper ja Alice oli aika ehania siinä treenaus vaiheessa..

Bellan mutsi on muuten karmee kotka, hyi heviletti!!!

Ja Emmetille lisää reploja.. Mies on pelkkää timanttia kun saa suunsa auki!!!

Jolanne

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #378 : 02.07.2010 00:14:35 »

Uhhuh...

PhineasMcClintock

• Vieras
« Vastaus #379 : 02.07.2010 00:17:31 »
Emmet on oikeesti ÄIJJÄ... ei mikään muniin puhaltelija ;)

PhineasMcClintock

• Vieras
« Vastaus #380 : 02.07.2010 00:22:03 »
Mites Jolannelle Eclipse uppos? Maistuko?

Thesugarangel92

• Potkiva irokeesi-fanaatikko
  • i
  • *
  • Restless heart syndrome
    • Profiili
« Vastaus #381 : 02.07.2010 00:53:05 »
new moonin kun kävin katsomassa, oli kyllä niin hupia, kun aina, kun taylor riisu paidan tai edward muuten vaan ilmestyy ruutuun, niin jotkut tyypit kilju joka kerta. En repeilly :'D

Ku ekan osan kävi kattomassa, ni voi luoja sitä takarivin about 10 tytön yhteishuokausta kun Robert Pattinson kävelee ruokalan ulkopuolella (siis et se näkyy ekan kerran). sit alko kauhee sipinä ja hihittely. Meinas vähän hermo mennä: D

PhineasMcClintock

• Vieras
« Vastaus #382 : 02.07.2010 00:55:58 »
new moonin kun kävin katsomassa, oli kyllä niin hupia, kun aina, kun taylor riisu paidan tai edward muuten vaan ilmestyy ruutuun, niin jotkut tyypit kilju joka kerta. En repeilly :'D

Ku ekan osan kävi kattomassa, ni voi luoja sitä takarivin about 10 tytön yhteishuokausta kun Robert Pattinson kävelee ruokalan ulkopuolella (siis et se näkyy ekan kerran). sit alko kauhee sipinä ja hihittely. Meinas vähän hermo mennä: D

Hei hei ja hei.. Mä hihittelin kanssa tolloin... Sillon se oli hienoo.. Ed oli ihQ

Thesugarangel92

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #383 : 02.07.2010 00:57:43 »

Hei hei ja hei.. Mä hihittelin kanssa tolloin... Sillon se oli hienoo.. Ed oli ihQ

no olihan se ihan ;P
minä vaan haluan kattoa leffani rauhassa!: D

PhineasMcClintock

• Vieras
« Vastaus #384 : 02.07.2010 01:00:04 »

no olihan se ihan ;P
minä vaan haluan kattoa leffani rauhassa!: D

No ite katoin ekan vasta deeveedeenä.. Tosiaan leffassa hihittelevät virtsaliisat rasittaa, kuten aiemmin oon sanonutkin...

Thesugarangel92

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #385 : 02.07.2010 01:02:51 »
^ jep! ja joissain leffoissa sellaset naureskelevat ja kovaan ääneen kommentoivat teinipojat -.-
Olin kerran kattomassa täällä yhtä leffaa, ni eikös veli+sen kaverit tuu samaan leffaan ja oo just tollasia kommentoivia pissa-aivoja. Mulkoilin veljeä aika pahasti ja kotona annoin kyl vähän noottia >DD

PhineasMcClintock

• Vieras
« Vastaus #386 : 02.07.2010 01:04:52 »
^ jep! ja joissain leffoissa sellaset naureskelevat ja kovaan ääneen kommentoivat teinipojat -.-
Olin kerran kattomassa täällä yhtä leffaa, ni eikös veli+sen kaverit tuu samaan leffaan ja oo just tollasia kommentoivia pissa-aivoja. Mulkoilin veljeä aika pahasti ja kotona annoin kyl vähän noottia >DD

Pahinta on se, että jotkut fruittarispedet tai pissaliisat kommentoi jokaista tapahtumaa ääneen leffassa kun leffassa. Edes se ei auta vaikka leffoissa on äänet miljoona desibelii...

Thesugarangel92

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #387 : 02.07.2010 01:05:28 »

Pahinta on se, että jotkut fruittarispedet tai pissaliisat kommentoi jokaista tapahtumaa ääneen leffassa kun leffassa. Edes se ei auta vaikka leffoissa on äänet miljoona desibelii...

Totta. Vihanen mulkasuki auttaa sellasiin ehkä viideks minsaks. -.-

PhineasMcClintock

• Vieras
« Vastaus #388 : 02.07.2010 01:26:38 »
Sugan pitää Eclipse ehdottomasti väijyä.. Hjuva pätkä aiempiin verrattuna, kuten tää palsta jo kertoo 8)

Thesugarangel92

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #389 : 02.07.2010 01:29:25 »
Sugan pitää Eclipse ehdottomasti väijyä.. Hjuva pätkä aiempiin verrattuna, kuten tää palsta jo kertoo 8)

meenki kattoo sen heti ku täältä piäsen poies: D

PhineasMcClintock

• Vieras
« Vastaus #390 : 02.07.2010 01:34:01 »
Minä mainostan Sugarille uutta kuolaamisen kohdetta.. Unohda Taylor ja keskity leffan Rileyyn!!! Oma suosikkini.. ;)

Thesugarangel92

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #391 : 02.07.2010 01:34:47 »
Minä mainostan Sugarille uutta kuolaamisen kohdetta.. Unohda Taylor ja keskity leffan Rileyyn!!! Oma suosikkini.. ;)

phyhyh!! ei näytä juhkun avassa puolikskaan yhtä ihQlta ku Lautneri 8)

PhineasMcClintock

• Vieras
« Vastaus #392 : 02.07.2010 01:37:12 »
Suga kahtoo leffan ja muuttaa mielensä ;)

Thesugarangel92

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #393 : 02.07.2010 01:38:04 »
Suga kahtoo leffan ja muuttaa mielensä ;)

no katsotaan sitten parin viikon päästä; D

Juhkunautti

• Uupumaton Aakkostaja
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #394 : 02.07.2010 09:41:30 »
Riley pääsee ehdottomasti sinne hoteimpien pahisvampyyrien listan kärkeen :D

Mutta hei, se vaatii vielä enemmän, jos aikoo ohittaa meidän Taylorin ;) ;)

Jolanne

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #395 : 02.07.2010 09:55:57 »

Olin jo kirjotellut tästä tonne muutaman sivun taakse..

Noniin, Epäilys käyty kattomassa. Täytyy sanoa kyllä että en odottanut mitään suurta spektaakkelia eikä se kyllä sellanen missään nimessä ollukkaan :D Kristen (Kirsten? en ikinä muista) oli vielä jäykempi ku kenties yleensä ja muutenki se leffa oli ihan sairaan AAAAAAKWARD vaikka tiesin kyllä mitä siinä tulee tapahtumaan..

Erittäin hyvää elokuvassa oli kuitenkin TAYLOR LAUTNER <3 Joka oli ilman paitaa n. 5 minuutin välein. Leffassa oli se hyvä läppäkin "Doesnt he own a shirt" ;D Sais kyllä ehkä kaks tähteä ja neki molemmat menis Lautnerille...

Mut et mun mielestä leffa oli huono, eteni typerästi ja tönkösti ja oli muutenki ihan ku jonkun yläasteelaisen ohjaama.

PhineasMcClintock

• Vieras
« Vastaus #396 : 02.07.2010 10:26:45 »

Olin jo kirjotellut tästä tonne muutaman sivun taakse..

Noniin, Epäilys käyty kattomassa. Täytyy sanoa kyllä että en odottanut mitään suurta spektaakkelia eikä se kyllä sellanen missään nimessä ollukkaan :D Kristen (Kirsten? en ikinä muista) oli vielä jäykempi ku kenties yleensä ja muutenki se leffa oli ihan sairaan AAAAAAKWARD vaikka tiesin kyllä mitä siinä tulee tapahtumaan..

Erittäin hyvää elokuvassa oli kuitenkin TAYLOR LAUTNER <3 Joka oli ilman paitaa n. 5 minuutin välein. Leffassa oli se hyvä läppäkin "Doesnt he own a shirt" ;D Sais kyllä ehkä kaks tähteä ja neki molemmat menis Lautnerille...

Mut et mun mielestä leffa oli huono, eteni typerästi ja tönkösti ja oli muutenki ihan ku jonkun yläasteelaisen ohjaama.

Ai niinhän ootkin kirjoittanut. Oon ollu sen verran tohkeissani että mennyt täysin ohi tuo. Kyllä tämä omasta mielestäni ehdottomasti särmin saagan leffoista oli. Siirappisen lovestorykohtauksen jälkeen hypättiin edes jossain määrin kunnolliseen actioniin ja sitä tämä touhu kaipasi. Aivan riittävästi ollut tuota pullamössöilyä jo tässä. Ja hei come on, kyseessä on Twilight. Miten tämän voi edes saada elokuvana kulkemaan sujuvasti? ;)

ilppez

• Viekun ah-valmentaja
  • i
  • *
  • Ja! Ja! JA! JAA! JAAAAAA!
    • Profiili
« Vastaus #397 : 02.07.2010 12:17:55 »
Piti tsekata Riley-kuvia... kyllähän Lautnerin ohi mennään. (:
Ja ohi ollaan...*kodak moment*

I det Bjørndalske hjem...
Suihkulakki

capri

• Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
« Vastaus #398 : 02.07.2010 12:21:34 »

Näyttääpäs se suloiselta :>

Riley-kuvissa aika hieno maski kyl.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Juhkunautti

• Uupumaton Aakkostaja
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #399 : 02.07.2010 12:22:00 »
Piti tsekata Riley-kuvia... kyllähän Lautnerin ohi mennään. (:

tilanne saattaisi olla eri, jos ei olisi jo toiseen osapuoleen tottunut 8) vaikea sanoa.

rileysta löytyy ihan liian vähän kuvia elokuvasta ohimennen sanoen.