Pika-analyysi.
Leffabiisejä.
Allison veti aika kulutetun biisin, I Don't Wanna Miss A Thing. Tiesin heti kun tyttö avas suunsa, että hyvää kamaa sielä on tulossa. Biisi on aika monotoninen, mutta kyllä mä tästä silti tykkäsin. Vähän vireongelmia ajoittain, mutta silti hyvä. Ei vielä parasta Allisonia muttei huonoakaan.
Slovari Anoopille. Yllättävän vähän tätä biisiä on näissä kinkereissä vedetty ja oon aina jostain syystä tykännyt Bryan Adamsista. Kaunistahan tämä oli ja siinä oli jopa tulintaakin mukana. Anoop-Dogg...tylsähköä, mutta tykkäsin.
Born To Be Wild Adamille. Poika esiintyy kyllä erinomaisesti, mutta nyt oli vireongelmia jonkin verran ekassa kertsissä. Enkä mä todellakaan tykkää tuosta kimityksestä. Sorry. Minen tykkää.
Matt jälleen pianon ääressä, ja jo toinen Bryan Adamsin biisi. Mattin vahvuus on tuntunut olevan falsetissa ja ab libseissä tähän mennessä, mutta nyt se biisin suurin kohta tuntui lässähtäneen täysin. Just se suuri sävel...se ei ihan osunut täysin. Oli ok, mutta nyt ei ollu parhaimmillaan.
Danny vetää sitten dueton yksin. Kuinka skitsofrenista tästä tulee?

Harppu lavalla ja kaikkea. Tähän mennessä illan paras ehdottomasti mun mielestä. Tykkäsin siitä, että biisiä ei kasvatettu instrumenttien kanssa vaan ihan pelkästään äänellä. I-HA-NA!! Tykkäsin ihan mielettömän paljon vaikka sovitus ei parhaasta päästä ollutkaan.
Kris aloitti vähän alavireisesti. Matalat sävelet eivät ole Krisin vahvuus. Yksinkertainen ja kaunis, mutta biisi ei sanonut mulle juuri mitään. Ei kasvanut tarpeeksi biisin aikana. Herkkää kyllä ja kaunista, ainakin enimmäkseen, mutta mun makuun ei parasta.
Lil tulee vetämään todella yksinkertaisen ja kauniin biisin. Lilin on nyt PAKKO vetää tää hyvin tai tyttö saattaa saada kenkää. Aika kylmä ääni, mutta tällä kertaa puhdasta, tuntui ottavan todella varman päälle, mutta kun muutti gospelimpaan suuntaan, tykkäsin paljon. Hassu yhdistelmä, mutta ehkä parasta Liliä pitkään aikaan...en tiiä, hyviä kohtia muttei välttämättä tarpeeksi paljon eikä tarpeeksi hyviä.
Matt, Kris ja Lil. Ne bottom-3:ssa. Ja veikkaisin että Lil putoaa. Tai Matt. Toisaalta todella toivon että Adam olisi edes Bottom-3:ssa. Tekisi hyvää. Pirnaleesius.