Nyt on se X Factorin jälkeen, enkä minä ole painunut unholaan vaan olen yhä samaa mieltä kuin X Factorissa.
Hahah, onpa ollu hidas pää, kun en oo tuota otsikkoa kertaakaan tajunnut oikein

.
Eihän sitä tosiaan voi tässä vaiheessa tietää mitä on tulossa, mut jos hyvin käy, niin kisa on vasta alkua. Joko Samulinkin levysoppari on varmistunut (no, käytännössä varmahan se on)? Ite ainakin odotan Eliaksen levyä ja takuuvarmasti ostan. Sen sit näkee riittääkö into keikoille vai ei - kuinka paljon ja kuinka kauas. Vaikka sen "kisa-artistin" fanittaminen on hyvä lähtökohta, niin kyllähän se on sitten siitä musiikista kiinni miten käy (sitä ÄÄNTÄ haluan kuulla, mut en ihan missä tahansa kura-biiseissä, kai?

).
Se on ainakin nähty, että fanitus voi olla erittäin hauskaa ja palkitsevaa, ja näissä kuvioissa ei edes ole pakko pysyä vain yhdessä, vaan voi "rakastaa" useampaa

. Oon monesti miettinyt, että oisinko hurahtanut niin täysillä Koopiin, jos ei Pete seniorin keikat ois päättyneet siinä just ennen. Nythän sen sitten ehkä (toivottavasti!) näkee, että jaksaako käydä sekä Koopin että Eliaksen keikoilla - ja minkälaisia dilemmoja syntyy jos ois molempia tarjolla yhtä aikaa

.