Kirjoittaja Aihe: TOP-11  (Luettu 11935 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
TOP-11
« : 04.04.2010 19:20:09 »
Perustetaanpas aihe.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: TOP-11
« Vastaus #1 : 04.04.2010 19:30:10 »
Kiva katsoa, miten kovat karjut ottavat oppia vastaan 17-vuotiaalta Mileyltä.  :D

Olisi syytä kyllä ottaa, koska Mileyllä on rutkasti kokemusta siitä, miten luoda yhteys yleisön kanssa.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: TOP-11
« Vastaus #2 : 04.04.2010 19:53:44 »
Hahaa! Seuraavaksi Miley neuvoo Big Mikea.  :D

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Vs: TOP-11
« Vastaus #3 : 04.04.2010 20:42:50 »
Arvioni illan esityksistä:

Lee Dewyze: Ihan ok, mutta ei mitenkään loistelias.
Paige Miles: Liikaa epäpuhtauksia oli. Kamalaa laulua. Paigen surkein veto tässä kisassa.
Tim Urban: No joo.. Tylsää laulantaa Timiltä jälleen kerran. Ei sytyttänyt yhtään.
Aaron Kelly: Ihana Aaron. Loistava veto. Pidin. Kappalevalinta osui ihan nappiin.
Crystal Bowersox: Ei ollut mielestäni parasta Crystalia, mutta ihan hyvä. Biisivalinnasta en oikein pitänyt.
Michael Lynche: Aivan loistava veto Michaelilta.. Pidin. Hyvä biisivalinta.
Andrew Garcia: Ihan hyvä veto se oli mielestäni. Tuomareiden kanssa olin kyllä erimieltä!
Katie Stevens: Hyvä veto oli. Hieman oli epäpuhtauksia, mutta muuten se meni hyvin. Biisivalinta meni aivan nappiin!
Casey James: Ihan jees veto. Jokin kyllä ärsyttää Caseyssä. Caseyn yksi parhaimmista vedoista tässä vaiheessa kisaa.
Didi Benami: Ihan ok veto Didiltä.. Olisi se saanut kylläkin mennä hieman paremmin. Epäpuhtauksia oli vähän liikaa. Biisivalinta ei oikein osunut nappiin.
Siobhan Magnus: Vauuu. Aivan loistava veto Siobhanilta! Ei se parasta Siobhania ollut, mutta mä pidin.


Illan järjestys omasta mielestäni on tälläinen:
1. Siobhan
2. Aaron
3. Michael
4. Crystal
5. Katie
6. Lee
7. Andrew
8. Casey
9. Didi
10. Tim
11. Paige

Luulen että Tim tai Paige tulee putoamaan.
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: TOP-11
« Vastaus #4 : 04.04.2010 20:49:49 »
Munkin mielestä oli aika kökkö ilta. Miten voi olla, että kaikki valkkaa jotenkin huonon biisin, ku melkein rajattomat hittibiisimahdollisuudet?

No anyway. Tässä kommentteja:

Lee: Oli paljon parempi ku viime viikollla. Mutta valitettavasti vähän vanhanaikainen ja tylsähkö biisi. Esiintyminen vielä aavistuksen epävarmaa.
Paige: Todella heikko esitys! Olenko koskaan kuullut jotain näin surkeaa kuitenkin potentiaalisesti hyvä laulajalta.
Tim: Letkeää menoa  Nauratti se esitys, ja siitä tuli hyvä mieli jos ei muuta. Laulu todella keskinkertaista, mutta tykkäsin biisistä.
Aaron: Ei ollut kovin hyvä tääkään laulullisesti, mutta tietty oli vähän kurkkukipuu. Mutta kahden edellisen jälkeen parani taso aavistuksen. Biisiä en voi sietää!
Crystal: Tosi hyvä oli! Ehkä hitusen häiritti ku piti silmiä kiinni, mutta muuten pidin kyllä paljon. Nopee loppuosa oli cool.
Michael: Mun mielestä tää biisi sopi Mikelle. Ja Mikella on karismaa. Ehkä vähän kuitenkin liian neutraali valinta.
Andrew: Melkein nukahdin tän biisin aikana. Ei sitten yhtään hyvä.
Katie: Hyvä biisivalinta hänelle. Hänen äänestään pidän, mutta harmittavasti tyttö laulaa niin usein epävireisesti. Mutta parhaasta päästä tänä iltana.
Casey: Lauloi ok, mutta jotenkin kitara tuntuu viemän Caseyn huomiota liikaa. Ei erityisen mieleenjäävä biisi tai esitys. Semmoinen ok, mutta ei mitään speciaalia.
Didi: Mä jostain syystä pidin tästä. Didi sentään yritti. Biisivalinta oli vaan jotain järkyttävää. Liian teatraalinen esitys mun makuun. Mutta Didin äänessä on silti jotain josta diggaan hirveesti.
Siobhan: Tykkään tykkään tykkään! Mun ehdoton suosikkini. Ja tietty ku on suosikkini, ni annan virheitäkin helpommin anteeksi. Kirkuminen lopussa näyttää olevan tavaramerkki. Se on ehkä aavistuksen ärsyttävää, mutta osaahan hän kirkua. Biisivalinta olisi voinut olla parempikin, mutta esiintyi hyvin. Laulullisesti ei parasta Siobhania.

Pudottaisin Paigen tai Adrewn. Muille antaisin vielä yhden tai useammankin mahdollisuuden.

Tässä jonkinlainen tämän viikon järkkä:

1. Crystal
2. Siobhan
3. Lee
4. Mike
5. Katie
6. Casey

7. Didi
8. Aaron
9. Tim
10. Andrew
11. Paige
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

menni

  • Tuplapistesieluinen fordemehiläinen
  • i
  • *
  • Viestejä: 5633
  • Karma: +8/-3
    • Profiili
Vs: TOP-11
« Vastaus #5 : 04.04.2010 20:51:07 »
Näyttääkö subi tätä tuloslähetystä?
Ja jos näyttää, niin koska?

t. kujalla oleva hömppä
"Anyone who says that
sunshine brings happiness,
has never danced in rain"


capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: TOP-11
« Vastaus #6 : 04.04.2010 20:52:19 »
Huomenna.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

menni

  • Tuplapistesieluinen fordemehiläinen
  • i
  • *
  • Viestejä: 5633
  • Karma: +8/-3
    • Profiili
Vs: TOP-11
« Vastaus #7 : 04.04.2010 20:53:37 »
Eli ennen top10 -finaalia?
Ok, oon sit telkan ääresäs seiskalta (;
Kiiiiiiiiiitos!
"Anyone who says that
sunshine brings happiness,
has never danced in rain"


capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: TOP-11
« Vastaus #8 : 04.04.2010 20:56:33 »
Huomenna tulee myös 13.20 uusintana top12
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

I-Dolly

  • Rivilauluissa säteillyt
  • Viestejä: 134
  • Karma: +1/-0
  • Boop-boop-de-boop!
    • Profiili
Vs: TOP-11
« Vastaus #9 : 04.04.2010 23:09:04 »
Jännää, että jenkkituomareilla on ihan eri linja ton lavaliikehdinnän suhteen, vaikka olenkin huomannut pientä ristiriitaa. Mä olen kanssa vahvasti sitä mieltä, että laulukilpailussa ensi sijassa pitäisi olla laulaminen ja jos rahkeet (harvoin kenelläkään) riittää, niin sitten muuta oheistoimintaa valinnan mukaan  :P

Hassua oli tosiaan että Miley oli neuvomassa itseään vanhempia. Hän on kyllä mielestäni ihan surkea laulaja ja äänikin on piipitystä. Hän on tuote jos mikä ja ilmeisesti ponkaissut suursuosioon tv-sarjan kautta, niinkuin Hillary Duffkin. No sieltähän se Kylli-tätikin (Kylie Minogue)...


Sex is not the answer. Sex is the question. "Yes" is the answer.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: TOP-11
« Vastaus #10 : 04.04.2010 23:15:57 »
Hassua oli tosiaan että Miley oli neuvomassa itseään vanhempia.

Minusta siinä ei ole sinänsä mitään hassua. Minä jännitin vain sitä, kuinka häntä vanhempien kilpailijoiden ylpeys kestää tämän asetelman.

Miley on kyllä hyvä laulaja, joten kyllä hän kelpasi neuvoja antamaan. Neuvothan koskivat varmaan paljolti sitä, miten esityksestä saa hieman yleisöystävällisemmän.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: TOP-11
« Vastaus #11 : 05.04.2010 11:16:25 »
Yleisenä kommenttina: olisi hyvä arvostella vireet niin, että kirjoittaa ne paperille ennen kuin kuulee tuomarien länkytykset. Sillä lailla voi olla varma siitä, että kyseessä oli oma mielipide.

Tätä ohjetta olen saarnannut aina Idolsissakin.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: TOP-11
« Vastaus #12 : 05.04.2010 11:20:50 »
En ole nähnyt kaikkea, mutta en pitänyt Paigen esityksestä.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: TOP-11
« Vastaus #13 : 05.04.2010 11:40:04 »
Lee Dewyze
Lee otti opikseen Mileyn neuvoista. Oli siis lavalla eläväisempi siinä missä on ennen ollut vähän muumiomainen. Mileyn neuvo oli hyvä: laula kuin fanillesio. Kappale oli tosin tylsä eikä Lee päässyt siksikään oikein loistamaan.

Paige Miles
Stailaus paljon aiempaa parempi. Tuli heti uskottavuutta mukaan. Kauhean hyvin Paige ei pärjännyt. Ei hyvää kuunneltavaa.

Tim Urban
Vauhdikkkaasti esitetty. Timin ääni ei vaan ollut riittävän hyvä tähän kappaleeseen. Siksi ei tuntunutkaan niin hyvältä.

Aaron Kelly
Aaronin laulun arviointia häiritsi tieto kurkunpäätulehduksesta. Ihan hyvä esitys, mutta ei oikein nyt osaa arvostella muuten. Ei hiphurraa kuitenkaan.

Crystal Bowersox
Laulu oli siis Me & Bobby McGee. En tunnistanut sitä Crystalin tulkitsemana. Julia Dubelahan esitti muuten laulun pari vuotta sitten. Hienosti laulettu mutta ikäänkuin ihan uusi laulu. Elene sanoi nyt hyvin: ota katsekontaksi yleisöön, ota yleisön rakkaus vastaan.

Michael Lynche
Mike oli loistava Mileyn kanssa! Isot plussat! Ehkä parasta Mikea tähän asti. Pehmeä, miellyttävä ääni. Jossain vaiheessa Miken pitää kyllä laulaa muutakin. Tuolla musiikilla ei levyjä ehkä kuitenkaan myydä.

Andrew Garcia
Miley antoi tosiaankin hyvän neuvon: jätä kitara pois. Olen vähän samaa mieltä kuin Randy ja Ellen: väärä laulu. Se ei oikein tuonut esiin Andrewin vahvuuksia. Olin hieman pettynyt tällä kertaa.

Katie Stevens
Katie oli erinomainen! Illan paras tähän asti. Nyt Katie näytti parhaat puolensa ja antoi äänensä soida. Hyvä kappale! Randyn nyrpeä jäkätys vireestä oli naurettavaa. Esiintyvän artistin tärkein ominaisuus ei SUINKAAN ole se, että laulaa 100-prosenttisesti oikeassa vireessä. Ellen oli oikeassa: parasta Katieta.

Casey James
Ehkä parasta Caseyta tähän asti. Todella viihdyttävä esitys. Mutta mutta. Ongelmana on se, että Caseyn ääni ei ole riittävän mielenkiintoinen. Simon oli kyllä oikeassa kritiikissään. Casey ei tuonut mitään omaa tulkintaansa.

Didi Benami
Didihän oli todella hyvä! Erinomainen lavatyöskentely ja vahva tulkinta. Randyn puheet olivat taas naurettavia. Minua ärsytti se, että esim. Kara kritisoi sitä, että Didi ei ollut sen muotin mukainen laulaja, minkä Kara on luonut. Erinomaista että Didi sanoi, ettei halua, että hänet luokitellaan johonkin lokeroon. Tuomareiden puheet ovat joskus ihan pielessä.

Siobhan Magnus
Hurjaa menoa Superstitionin merkeissä. Ei ehkä parasta Siobhania, koska laulu ei oikein sopinut. Valtavan hyvä kuitenkin. Simon oli oikeassa huomauttaessaan, että loppukirkunaa ei tarvita joka kerta.


TOP-5
Crystal Bowersox
Michael Lynche
Katie Stevens
Didi Benami
Siobhan Magnus

MIDDLE-3
Lee Dewyze
Aaron Kelly
Casey James

BOTTOM-3
Paige Miles
Tim Urban
Andrew Garcia

Ihme on ellei Paige putoa. Tim kelpaa myös mainiosti.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: TOP-11
« Vastaus #14 : 05.04.2010 13:25:34 »
Halusiko Paige oikeasti menestyä? Tuomarit epäilivät, että hän on luovuttanut.

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: TOP-11
« Vastaus #15 : 05.04.2010 13:30:50 »
Vireestä jos puhutaan, niin Katie on ärsyttävin tapaus sen suhteen. Hänellä on niin mielettömän hyvä ääni, mutta tavallinen talliainenkin, joka ei tiedä vireestä hölkäsen pöläystä kuulee kyllä, kuinka usein Katie laulaa epävireisesti. Hän ei pysty laulamaan kokonaista biisiä puhtaasti. Itse ainakin niin mielelläni kuulisin hänen laulavan koko ajan hyvin. En tiedä, johtuuko se sitten siitä, että hän on niin nuori (toisaalta Aaron laulaa tosi puhtaasti).

Toisaalta hänen äänensä on sen verran hyvä, että se anteeksi paljon hänen epävireisyyttään.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: TOP-11
« Vastaus #16 : 05.04.2010 13:31:48 »
9. Tim
10. Andrew
11. Paige

Saman BOTTOM-3:n onnistuit löytämään!

Pinkit puhelimethan pelastavat ilman muuta Timin, joten veikkaan, että Paige lähtee. Andrew on tosin myös vaaravyöhykkeessä.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: TOP-11
« Vastaus #17 : 05.04.2010 13:45:54 »
mutta tavallinen talliainenkin, joka ei tiedä vireestä hölkäsen pöläystä kuulee kyllä, kuinka usein Katie laulaa epävireisesti.

Saattaa olla. Itse en huomannut. Kuuntelen Katien laulun vielä uudelleen. Mutta kuten sanoin, vire ei ole ollenkaan tärkein asia musiikkiesityksen viihdyttävyydessä. Niinpä live-keikoilla lauletaan useinkin vähän miten sattuu mutta kukas siitä välittää. Ei keikalle mennä kuuntelemaan Sibelius Akatemian oppituntia. Minua harmitti Katien puolesta, koska hänen esityksensä oli loistokas ja hänen äänensä upea, mutta sitten ikäänkuin joku vireongelma olisi tätä tärkeämpi.

Virearviot olisivat aina paljon mielenkiintoisempia, jos ne kirjoitettaisiin paperille ennen tuomareiden lausuntoja. Jopa sillä tarkkuudella, että missä kohtaa se epävire tapahtui. Sitten ne jutut kirjoitettaisiin raportteihin myös siinä tapauksessa, että tuomarit eivät sanoneet vireestä mitään. Tämä on siis yleinen kommentti, jota olen saarnannut American Idolin/Idolsin yhteydessä aina. On nimittäin outo juttu, että arvosteluissa otetaan lähes poikkeuksetta esiin vain ne vireongelmat, jotka tuomarit olivat ottaneet esiin. Vaikka tuomareiden puheet ovat usein ihan mitä sattuu.

Vireestä huomautetaan selvästi enemmän naisille kuin miehille. Siksikö, että miehet ovat geneettisesti parempia laulajia ja naiset eivät vaan pysty? Ei, minusta se johtuu siitä, että miehet laulavat yleensä laulunsa noin 50 herzin sisään siinä missä naisten laulussa äänen korkeudessä on suurempia eroja. Silloin on suurempi vaara mennä pieleenkin. Jos ei tee "mitään", ei mene pieleenkään. Korkeammissa äänissä korvan on myös helpompi kuulla, jos tulee pieniä virheitä. Kun norsu töräyttelee 30 herzin töräyksiään, paha siinä on sanoa, menikö vähän väärin.

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: TOP-11
« Vastaus #18 : 05.04.2010 14:24:17 »
En mä ainakaan ite kuule läheskään kaikkia vireongelmia mistä tuomarit mainitsee... jos ite omissa arvioissani oon maininnu epävireen ni sen oon kyllä huomannu ennen ku kukaan tuomari mitään sanoo (muutenki mä muodostan ja kirjoitan ylös mielipiteeni ennen kuin tuomarit mitään sanoo, joskus en edes katso tuomareiden kommentteja). Ja kuten jo sanoin, ni ei se vire aina häiritse. Katiellaki on niin hyvä ääni, että melkein annan anteeksi, mutta ku Katien kohdalla ongelma on joka esityksessä niin se häiritsee. Ehkä Katie laulaa sillä tavalla, että siihen vireeseen kiinnitää huomiota en tiedä.

Mutta kyllä viime jaksossa Katienkin vireongelmat jäivät Paigen täysin epäpuhtaan esityksen varjoon.

Kuuntelin Katien esityksen uudestaan ja mielestäni se oli kohtalaisen puhdas. Kertsissä huomasi epäpuhtauksia, mutta jos vertaa Fergien live-esityksiin, niin kyllä Katie tuon hyvin lauloi. En voi enää muistaa, mitä oon aatellu, ku kirjoitin ton kommentin, mutta luultavasti se on viitannut osittain enemmän Katien aiempiin esityksiin, joissa epävireisyys on ollut selvempää vielä.
« Viimeksi muokattu: 05.04.2010 14:37:15 kirjoittanut capri »
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: TOP-11
« Vastaus #19 : 05.04.2010 14:43:43 »
se on viitannut osittain enemmän Katien aiempiin esityksiin, joissa epävireisyys on ollut selvempää vielä.

Ehtisitkö jossain vaiheessa etsiä YouTubesta spoilaamattoman Katien tätä edeltävän esityksen ja kertoa ne sekunnit, missä menee pieleen? Silloin tietäisin paremmin, mistä oikein puhutaan.

Minä itse en huomannut niissä vikaa monellakaan kuuntelemisella. Tosin hyppää yli tuomarien pakottama Kelly Clarkson. Siitä en ole kiinnostunut.

Entä Katien tämän kertainen esitys? Missä kohtaa kertosäettä menee väärin?

Minä huomasin Katien laulussa kertosäkeessä yhden kohdan, jossa meni vähän väärin. Siis yksi sointu. Ehkä.


capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: TOP-11
« Vastaus #20 : 05.04.2010 15:43:03 »
En jaksa alkaa nyt just ettiin, enkä pysty luokittelemaan, että just toi ja toi nuotti menee pieleen, en ole ammattilainen, mutta kertsissä monet (muutamat) kohdat kuulosti omaan korvaani pakotetuilta ja vähän sellaiselta yli-yrittämiseltä.

Epävireisyyttä on eniten matalissa kohdissa nyt kun kuuntelin ja kohtien 0.45-1.20 välillä eniten mun mielestä huonoja kohtia.

//Mutta en nyt rupea tän enempää Katien epävireestä/vireestä keskusteleen, koska Katie ei mun mielestä ole edes huono laulaja, ja tämänkin kertainen esitys oli mun listojen kärkikastissa.
« Viimeksi muokattu: 05.04.2010 15:47:28 kirjoittanut capri »
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: TOP-11
« Vastaus #21 : 05.04.2010 17:50:45 »
Epävireisyyttä on eniten matalissa kohdissa nyt kun kuuntelin ja kohtien 0.45-1.20 välillä eniten mun mielestä huonoja kohtia.

Onko sinulla antaa Katien tähän esitykseen sellainen YouTube-linkki, joka ei spoilaa? Olisi helpompi katsoa nuo sekunnit siitä kuin televisiosta (kun ei edes ole kelloa).

//Mutta en nyt rupea tän enempää Katien epävireestä/vireestä keskusteleen, koska Katie ei mun mielestä ole edes huono laulaja, ja tämänkin kertainen esitys oli mun listojen kärkikastissa.

Viittasit kuitenkin Katien aiempiin esityksiin, jotka olivat kuulemma epävireisiä. Niistä olisi ollut vain kiva kuulla pari esimerkkiä niistä kohdista, joissa epävireisyyttä oli. Olisin käynyt läpi ne kohdat.

Juu, olen hankala. :D  Mutta jos epävireisyyttä havaitsee, minusta on mielestäni hyvin helppoa kertoa se kohta, missä sitä esiintyy. Eli en kysele mahdottomia! Toki se vaatii sen laulun kuuntelun YouTubesta tai vastaavasta.

En usko, että Randykään selviäisi kyselyistäni.  8)

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: TOP-11
« Vastaus #22 : 05.04.2010 17:54:49 »
Katie video

Tuo on käsittääkseni se tai ainakin hyvin sama video.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

siobhan

  • Idols-keskustelijat
  • Viestejä: 65
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: TOP-11
« Vastaus #23 : 05.04.2010 18:10:01 »
Uskoisin, että Tim pysyy vielä kisassa, ku pinkkipuhelimet haluavat häntä kiertueelle hinnalla millä hyvänsä.
Tykästyin yllättäen Andrewiin ku esiintyi ilman kitaraa.. Toivottavasti Andrew pääsee jatkoon ja Paige putoaa.


Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: TOP-11
« Vastaus #24 : 05.04.2010 19:52:07 »
Crystal oli kerrassaan mainio. ;)