Kirjoittaja Aihe: Keikat  (Luettu 70087 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Keikat
« Vastaus #25 : 27.12.2010 09:47:02 »
Uu jea Rähinä Live Tour 2011, here I come. 8)



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Jolanne

  • Forkan AA-kerhon yllätystodistaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 10064
  • Karma: +13/-23
    • Profiili
Vs: Keikat
« Vastaus #26 : 27.12.2010 11:27:24 »
Uu jea Rähinä Live Tour 2011, here I come. 8)

!!!

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Keikat
« Vastaus #27 : 01.04.2011 00:41:55 »
RÄHINÄÄÄÄ!



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Jolanne

  • Forkan AA-kerhon yllätystodistaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 10064
  • Karma: +13/-23
    • Profiili
Vs: Keikat
« Vastaus #28 : 01.04.2011 08:24:29 »
Rihanna tulis Suomeen.

Katza

  • Parahultainen Halitonttu
  • i
  • *
  • Viestejä: 3617
  • Karma: +17/-3
    • Profiili
Vs: Keikat
« Vastaus #29 : 01.04.2011 09:09:03 »
Ruissi on jo käytännössä varma ! Paramore ainaski ja sit The Prodigy ja Hurts varmaa ainaki tulee tsekkailtuu, toivottavasti ei vaa mee päällekkäin :)

Euwi

  • i
  • *
  • Viestejä: 107
  • Karma: +0/-0
  • ex. Katrittaja
    • Profiili
Vs: Keikat
« Vastaus #30 : 01.04.2011 13:34:50 »
Keskiviikkona SONATA ARCTICA!♥ Awaw, johan tota on taas odotettu! :')
Kesän festareista ei kauheesti oo vielä tietoo, mutta Myötätuulirockiin & Sonisphereen olis ainakin tarkotus mennä!
If you fall I'll catch, if you love I'll love, and so it goes, my dear
don't be scared
you'll be safe, this I swear if you only love me.

Jolanne

  • Forkan AA-kerhon yllätystodistaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 10064
  • Karma: +13/-23
    • Profiili
Vs: Keikat
« Vastaus #31 : 02.04.2011 04:21:46 »
Anna Abreu olis tänää Lahdes :P Harmi et sain tietää siitä vast tänää.

Iita

  • Tittelintuura
  • i
  • *
  • Viestejä: 13828
  • Karma: +15/-7
    • Profiili
Vs: Keikat
« Vastaus #32 : 02.04.2011 09:52:49 »
^ Mä olin ekana ihan menos tonne mut sit tuli nää Enchantin levynjulkkarit ni oli pakko jättää välii vaik oliski ollu samas rakennukses XD
Sometimes the dreams that come true are the dreams you never even knew you had.

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Keikat
« Vastaus #33 : 03.04.2011 23:30:40 »
Rähinä Lives oli niin huippuu! : D Oli ihan tajutonta ku vikojen biisien joukossa tuli Fintelligensin ROTKO (<33) ja Uniikin Pojat on poikii oli se ihan vika biisi. : DD Olin niin innoissani ja lauloin mukana. Ahhhah pikkusen oli karuu, ku siel oli jotain tyyliin 6-7.vee naperoi ja ne laulo kans kaikki biisit mukana. :'''''''D Puhuva Kone oli niin lutune. Mikael Gabriel oli kans messis, lavalla Uniikin kanssa.
Hehe, heti ku tultiin narikoilta ni melkeen törmättiin Elastiseen, ku se tuli hissistä. : D Tuijotin varmaan suu auki idiootin näkösenä.

Jösses, et oli raivostuttavii pissaliisoi siel. Tuupin sitä yhtäki koko ajan kauemmas, ku se yritti tunkee mun eteen. Olisin melkeen mieluummin ollu anniskelualueen puolel, mut olin veljen kaa, ni en viittiny jättää sitä...vaikka onhan se jo 15.v ja osaa pitää huolta itestään (ainakin melkein).

Keskiviikkona Enrique toisen kerran. <3333




//Pikkusen muuten nakersi perjantaina, ku Rähinä Liven viralliset jatkot ois ollu Börssissä ja sillä lipulla ois päässy ilmaseks sisään (ja ikäraja ois ollu sillon k-18), mut en voinu mennä, koska olin siel pikkuveljen kaa. Ja kaiken lisäks ne mainosti tota koko ajan ja mun fiilis vaan nousi. Mun hiuksetki oli ihan täydellisesti sen keikan jälkeen vaikka olin riehunu siellä ihan sairaasti. Oli kyl jalat, alaselkä ja niska ihan jumissa ton keikan jälkeen lauantainaki. : DD
« Viimeksi muokattu: 04.04.2011 02:30:14 kirjoittanut Negativ »



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Keikat
« Vastaus #34 : 07.04.2011 00:53:35 »
Oli ihan älyttömän hauskaa Enriquen keikalla taas! : D Jälleen pääsi katsomostakin kaks onnekasta lavalle juttelemaan ja laulamaan Enriquen kanssa. Tosin se mies oli vähän humalassa. :''''''D Se oli jonkun aikaa siel yleisös ilman paitaa, ni sen takii Enrique sen sieltä spottaskin. : DDDD Kuvasin muutamia videopätkiä, mut käsi kyl tärisi taas, ku oli pienii vaikeuksii, ku ihmiset pomppi ja sit yritin varoa ihmisten päitä. Mut nähtiin kyl ihan hyvin. Oltiin permantopaikoilla, jossain kolmannes rivissä catwalkin kohdalla. :> Se lava oli samanlainen ku viimekski.

Jouduttiin kyl odottelee vähän liikaa, ku se keikka jostain syystä alko hieman myöhässä. Enrique ei laulanu ollenkaan Hero:eta, mitä vähän ihmeteltiin...oisko se sit ollu joku aikataulukysymys?

Anna Abreu oli lämppäämässä ja Redramakin piipahti lavalla. Ihan ok, vaikka kaikki biisit oli melkeen uusii, ni ei kukaan oikeen tienny niitä. Tosin eihän nyt yleensä lämppärin aikaan muutenkaan olla kovin innostuneita. : D



~It feels good. Is that reason enough for you.~

menni

  • Tuplapistesieluinen fordemehiläinen
  • i
  • *
  • Viestejä: 5633
  • Karma: +8/-3
    • Profiili
Vs: Keikat
« Vastaus #35 : 19.06.2011 18:07:38 »
Olin eilen kattomassa Felix Zengerin keikkaa, jossa oli featteina Petteri Sariola ja Tommi Lindgren (Don Johnson Big Band)
Täytyy jälleen todeta, että lahjakkaita ihmisiä on kiva kuunnella. Beatboxaus on musta niinkäsittämätön taito, että Felixin esitykset oli vaan ihan huikeita. Se rakensi biisin siinä lavalla nauhottaen vähän taustoja koneeseen ja pistäen ne loopille ja sit laitto siihen soimaan Asan räppäyksen ja Kari Tapion laulut päälle. Se oli huikeeta!
Kaikista mahtavinta kuitenkin oli kun Felix teki Mariotunnaria jossain välissä ja siihen loppuun semmosen pling-äänen ja joku mies yleisössä hyppäs niin kun Mario kerätessään kolikoita. Sit loppukeikan Felix saatto heittää randomisti mihin väliin tahansa sen äänen ja porukka vaan pomppi :"D

Petteri Sariola on vaan niin mahtava sen kitaransa kanssa, ja ihan mielettömän hyvä laulajakin! Täytyy varmaan alkaa kuunnella tarkemmin Petterin tuotantoa.
Tommin räppäys ei oo ihan mun genree mutta sillä on hauskat jutut ja sen lavaliikkumista on vaan niin mahtava kattoa :D

Taitavia kavereita siis, ja ilmeisen hyviä ystäviä keskenään. Sitä oli hauska kattoa (:
"Anyone who says that
sunshine brings happiness,
has never danced in rain"


ilppez

  • Viekun ah-valmentaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 13062
  • Karma: +16/-7
  • Ja! Ja! JA! JAA! JAAAAAA!
    • Profiili
Vs: Keikat
« Vastaus #36 : 20.06.2011 19:00:30 »

Kaikista mahtavinta kuitenkin oli kun Felix teki Mariotunnaria jossain välissä ja siihen loppuun semmosen pling-äänen ja joku mies yleisössä hyppäs niin kun Mario kerätessään kolikoita. Sit loppukeikan Felix saatto heittää randomisti mihin väliin tahansa sen äänen ja porukka vaan pomppi :"D


xDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Ei missään ois kuvamateriaalia tästä hyppimisestä?
Ja ohi ollaan...*kodak moment*

I det Bjørndalske hjem...
Suihkulakki

menni

  • Tuplapistesieluinen fordemehiläinen
  • i
  • *
  • Viestejä: 5633
  • Karma: +8/-3
    • Profiili
Vs: Keikat
« Vastaus #37 : 20.06.2011 21:31:43 »
Ei mulla ainakaan ):
Harkitsin videon ottamista mut en sit jaksanu ja päätin keskittyä nauramiseen ja hyppimiseen :"D
"Anyone who says that
sunshine brings happiness,
has never danced in rain"


Irina

  • Überhienojen juhlaviestien supergirl
  • i
  • *
  • Viestejä: 2528
  • Karma: +3/-2
    • Profiili
Vs: Keikat
« Vastaus #38 : 23.06.2011 04:30:20 »
Untorockissa Stella, Antti Tuisku ja Paula Koivuniemi.
Mahtavat keikat oli kaikilla!! Etenkin Antilla ja Paulalla! Oli NIIIIIN huisi meno!

menni

  • Tuplapistesieluinen fordemehiläinen
  • i
  • *
  • Viestejä: 5633
  • Karma: +8/-3
    • Profiili
Vs: Keikat
« Vastaus #39 : 02.10.2011 19:34:26 »
Tuomo Prättälä, Janna Hurmerinta ja Osmo Ikonen support Sici and The Boogie Brothers
@Suisto-klubi, Hämeenlinna 1.10.2011


Pyöräilin torstaina kaupungin halki mennessäni äidin työhuoneelle lukemaan kirjoituksiin ja pysähdyin yhen ilmotustaulun kohdalle kattomaan keikkajulistetta, jossa mainostettiin Tuomo Prättälän keikkaa Suistolla, mukana myös Janna Hurmerinta ja Osmo Ikonen. Olin kattonut julistetta aikaisemminkin ja tuominnut sen vuodentakaiseksi. Nyt katsoin kuitenkin tarkemmin ja totesin, ettei 1. lokakuuta ollut lauantai viime vuonna, vaan tänä vuonna!
Se oli sitten tekstaria äidille, että Suisto-klubi kutsuu lauantaina (tiesin, että äiti on ainoa jota toi keikka kiinnostais.. :") )

Eilen mentiin siis Suistolle siinä puolen yhdentoista aikaan, jolloin ohjelman mukaan lämppäribändi "Sici and the bogoie brothers"in olis pitäny aloittaa. No, ei ne ihan sillon alottanu, vaan vasta lähempänä puolta kahtatoista, mutta saatiin ihan kivat seisomapaikat hyvällä näkyvyydellä ja odoteltiin.

Siinä sitten pyörivät klubin puolella myös illan päätähdet, Janna, Tuomo ja Osmo. Tuomo oli kovin lyhyt mies, vähän sellainen menninkäismäinen. Jannan nähdessäni huomasin ensimmäisenä, että sillä oli päällä samanlainen rusettimekko kun mulla on! Onneks mulla ei ollu sitä päällä, ei sentään oltu ihan tekstiilikaksosia.. :")
Osmon vaatteetkin oli 'erikoiset', sillä ei nimittäin ollu tällä kertaa sen univormua! Sillä on meinaa yleensä aina tommoset vaatteet! No, ehkä tollanen klubikeikka oli sen verran rennompaa, ettei tarvinnu laittaa kauluspaitaa ja krakaa.. (':
Mutta tällä kertaa osasin käyttäytyä kun näin Osmon! Edellisellä kerralla (kesäkuu 2010) jäädyin täysin enkä pystyny liikkumaan tai puhumaan vähään aikaan, vaikka se oli n. 50 metrin päässä. (Yes, I'm a fangirl. And proud!)

Mulla ei ollu lämppäreistä mitään etukäteistietoa, mutta ne paljastu nelijäseniseks jyväskyläläisbändiksi jonka kokoonpano oli laulaja, kitaristi, basisti ja beatboxaaja. Ja kitaristikin oli enemmän Petteri Sariola -henkisesti soittava. Hauskaa tässä oli se, että bändissä oli beatboxaaja ja kitaristi soitti kuin Petteri Sariola, näytti ihan Tommy Lindgreniltä, kun olin edellisen kerran Suistolla katsomassa juurikin beatboxaajaa, Petteri Sariolaa ja Tommy Lindgreniä :--)
Mutta niin, bändi vakuutti heti ekalla biisillä! Laulajan ääni oli ihan mieletön ja taustabändin soitto toimi tosi hyvin soulvaikutteiseen musaan. Setti oli 7 tai 8 biisiä ja väliin mahtui muutama todella samanlainen ja tylsärakenteinen biisi, mutta alussa ja lopussa oli todella hyvää tavaraa!
Kateuden vihreä peikko nosti vähän päätään laulajan äänestä ja soundista sekä kyvystä muodostaa suullaan semmonen torvimainen ääni jolla se sitten piristi välisoittoja. Onneks sen vaatteet oli niin kamalat, se vähän helpotti.. :")
Illan pääesiintyjätkin oli fiilistelemässä lämppäriä keikan alkupuolen ja näyttivät hekin tykkäävän kovasti.

Joskus puolenyön jälkeen asteli lavalle itse Tuomo Prättälä ja aloitti pääkeikan. Pelkäsin etukäteen, että keikka olisi lähinnä Tuomo-show, jossa Osmo ja Janna vain feattaisivat, mutta keikka olikin onneksi aika tasapuolisesti kaikkien tuotantoa.
Tuomon esitettyä yhden biisin asteli Janna lavalle ja sai vuorostaan oman soolobiisinsä. Sekä Tuomon että Jannan biisit oli vähän sellasia angstisia taidehippiblueshäröilyitä ja alko vähän sellanen pettymys hiipiä rintaan. Ja Jannan ääni kalpesi 100-0 lämppäribändin tytön äänen rinnalla. Se on vaan jotenkin niin... persoonaton on ehkä oikea sana. Mietin myös, miksi laittaa keikalle jalkaan 15 senttiset piikkikorot jos meinaa soittaa pianoa, jolloin ne joutuu kuitenkin ottamaan pois... Janna myös paukutti todella kovaa sähköpianon pedaalia, joka oli muutenkin varsin kovaääninen tapaus..

Kolmas biisi oli sitten Osmon vuoro. Se jatko muiden aloittamaa hempeilylinjaa ja esitti coverina Sam Cooken A Change Is gonna come. Siinä kohtaa räjähti. Yleisön reaktiot oli mahtavia, Osmon ääni vaan erottu edukseen niin vahvasti Tuomosta ja Jannasta. Samoin kuin biisikin kahdesta edellisestä angstviilviilbiisistä. Kuljetukset oli taidokkaita ja hallittuja eikä pianon todella äänekäs pedaalikaan häirinnyt yhtään niin paljon (osasko Osmo soittaa sitä hiljempaa?)

Näiden kolmen soolobiisin jälkeen lavalle saatiin erilaisia kokoonpanoja kuten Osmo bassossa, Tuomo pianossa, Janna laulamassa ja rummuissa ehkä maailman sympaattisimman näköinen hipsteripoika, jonka nimi oli kai Eliel Viitala. Alunperin rummuissa piti olla Mikko Kakkurinniemi Von Hertzen Brothersista, tiedä sitten miksi oli kannujen paukuttaja vaihtunut..
Voin kertoa, siinä vaiheessa kun muiden melko hitaiden ja melankolisten biisien välissä tuli Osmon omaa tuotantoa (All by myself, Heaven or Hell tai I'm gonna be your man), hyppäsi yleisöstäkin osa pystyyn ja tanssi ihan fiiliksissä. Mä ite keskityin fiilistelyyn ja mukana laulamiseen vähän taaempana semmosella korokkeella.
Koska en muista muiden biisien nimiä, ajattelin kirjotella yksittäisarvioita vaan Osmon biiseistä..

All by myself (kivasti on muuten videolla lähes sama kokoonpano kun eilen oli..) on mun lempparibiisi Osmon ekalta levyltä ja olin niin ilonen, että se soitti sen! Biisissä on mm. ehkä maailman nerokkain riimipari "For a broken heart there ain't no pill/I learned that from Dr.Phil" ja aaa, se oli vaan mahtavaa laulaa ja tanssahdella paikallaan sydämensä kyllyydestä! Hauskaa oli myös se, että vaikka alkuperäsessä biisissä kitaralla on tosi iso rooli, noilal ei ollu kitaraa ollenkaan. Mutta kyllä se bassolla ja pianollakin toimi : D

Heaven or Hell (joo, just se euroviisuista tuttu) on tosi hyvä livenä!! Ja vaikka just edellisessä välispiikissä ne oli puhunu siitä kuinka ne on soittanu hirveesti synasooloja ja Osmo sanoi että bassosooloa ei olla kuultu, eikä kuulla, niin tässä se soitti bassosoolon tynkää oikein mallikkaasti!

I'm gonna be your man ei suoranaisesti oo mun lempparibiisejä, mutta kyllä se livenä ja tossa ympäristössä toimi, oli muuten virallisen seti vika biisi. Hauskaa oli, että kun Tuomo laulo ketrsissä taustoja, niin kun Osmo laulaa "I'm gonna be your man", niin Tuomo vastaa "You can't be my man, you can't be my man". Surullista, ei Tuomo huolinut Osmoa.. :"D (tota taustalaulua ei ole tolla videolla ): )

Yhteenvetona biisilistasta, Jannan biisit oli kaikki ihan samanlaisia, yhtä angstisia ja katkeria hitaita erobiisejä  (Ainoa joukosta erottuva oli sen ja Osmon ilmeisesti yhdessä tekemä biisi. Ylläri.), Tuomon biieistä en oikein tavoittanu mitään koukkua, nekin oli vähän semmosta yhtä massaa, rumpali-Eliel oli mielettömän symppis, sitä kattoessa alkoi aina hymyilyttää, ja Osmo nyt vaan oli huikea, niin laulullisesti kuin Showmiehenä, sillä oli parhaat läpätkin.
Yleisö taputti ne takasin yhteen encoreen, olis niiltä mun mielestä toisenkin voinu vaatia. Mutta kun Hämptonin yleisö oli täynnä luovuttajia. (Tuomokin käytti termiä Hämpton, mikä oli hauskaa (: )

Kun keikka oli loppunu niin jäätiin äidin kanssa vielä odottelemaan, kun oli laseissa vielä juotavaa ja pian Osmo ja Janna tulikin takahuoneesta puhumaan jotain tekniikkaihmisille (siinä oli myös meidän melkein-naapuri, joka on joku äänivalohäiskä) ja kun Osmo jutteli niille miehille, mä kiitin Jannaa keikasta ja heitin jäätävänä Icebreakerina että tykkään sen mekosta, mullakin on semmonen. Ja sit juteltiin siitä kuinka siinä on hassun mittainen alusmekko jne.. :"D
No, sit Osmo käänty siihen meidän puoleen ja kiitettiin sitäkin keikasta ja puhuttiin kuinka kivaa on kun Hämeenlinnassa on muutakin kun örinäheviä ja jarevillegalleja.. Sit tuli puhe siitä kun Osmo oli viimeks Hämeenlinnassa ja me oltiin kattoon, eli toissakesänä kun Osmo oli soittokunnan solistina. Sit Osmo oli sillee "mä muistankin.." tarkoittaen meitä/mua ihmisinä!! Voitte kuvitella miten mun sisäinen fanityttö heitti volttia......... Sit sanottiin moikat ja se meni takas takahuoneeseen ja me lähdettiin kotiin.

Eli oli IHANAA!! Vois Osmo kyllä tulla ihan omalle keikalle joskus, tahtosin kuulla enemmän sen omia biisejä livenä!
Ja äiti on kivaa keikkaseuraa, meillä oli niin paljon omaa hauskaa koko keikan ajan (oltiin mm. ilkeitä ja pilkattiin vähän Jannan hengitystekniikkaa. Ja sen lämppäribändin laulajan vaatteita.....) (':


(mun piti siis tosiaan kirjottaa ihan vaan semmonen lyhyt tiivistys, mutta kuinkas kävi.....)
((huomasin, että kaikissa noissa mun linkittämissä videoissa Osmolla on sen univormu. Tää oli siis aika poikkeus.. :"D )


////Mulla on muutama kuva keikalta, mutten tiedä vielä niiden laadusta kun niitä ei oo koneella vielä. Saatan siis lisätä ne tähän myöhemmin. (:
« Viimeksi muokattu: 02.10.2011 19:54:17 kirjoittanut menni »
"Anyone who says that
sunshine brings happiness,
has never danced in rain"


kreacherr

  • Kuuluisa Avrilismin pääguru
  • i
  • *
  • Viestejä: 7383
  • Karma: +10/-2
    • Profiili
Vs: Keikat
« Vastaus #40 : 02.10.2011 20:43:38 »
^ kuulosti siistiltä (----8
vähän kiva ko teil on äitis kanssa hyvät välit, et voitte käydä tollasissa : D



mä nään huomenna BREATHE CAROLINAn <3! lähetään ajeleen kolmen maissa, ovet aukee 19. lämppärinä suomalainen clubkick. tsekkailin settilistoja, ja lyhyen setin ne kyl vetää, n. 11 biisiä 8---(

Wild nothing.

menni

  • Tuplapistesieluinen fordemehiläinen
  • i
  • *
  • Viestejä: 5633
  • Karma: +8/-3
    • Profiili
Vs: Keikat
« Vastaus #41 : 02.10.2011 21:00:13 »
Äiti on mun paras keikkaystävä nykyään (isosisko oli ennen) kun mun ja äidin musamaut menee sen verran yhteen. Ja se lisäks lähtee mun kanssa, vaikka olis kuullu vaan yhden biisin (kuten nyt marraskuussa mennään kattomaan Maria Menaa) (:
"Anyone who says that
sunshine brings happiness,
has never danced in rain"


kreacherr

  • Kuuluisa Avrilismin pääguru
  • i
  • *
  • Viestejä: 7383
  • Karma: +10/-2
    • Profiili
Vs: Keikat
« Vastaus #42 : 04.10.2011 10:44:57 »
eilinen oli jotain niin parasta!!!! kirjotan myöhemmin päivikseen ja laitan kuvia c:

Wild nothing.

kreacherr

  • Kuuluisa Avrilismin pääguru
  • i
  • *
  • Viestejä: 7383
  • Karma: +10/-2
    • Profiili
Vs: Keikat
« Vastaus #43 : 14.10.2011 21:27:38 »
KEIKKAA PUKKAA - We came as romans ja alesana (myös Glamour Of The Kill ja Iwrestledabearonce, tho niitä en oo kuunnellu vielä) TULEE SUOMEEN TAMMIKUUSSA !!!! se on tietty must see : D

Wild nothing.

Irina

  • Überhienojen juhlaviestien supergirl
  • i
  • *
  • Viestejä: 2528
  • Karma: +3/-2
    • Profiili
Vs: Keikat
« Vastaus #44 : 14.11.2011 22:59:18 »
http://www.radiorock.fi/ajankohtaista/juuri-nyt/uutinen/red-hot-chili-peppers-suomeen-elokuussa


<333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333
En voi uskoa todeksi!! Meinattii siskon kans varata liput johonki muualle Euroopan keikalle, mutta ei sitte varattukkaan, ONNEKSI!!

Jos saadaan liput nii mennään iskän, siskon ja veljen kans kattoon, jei! Isiki ihan täysillä mukana, aiko mennä 21.11 jonottaa noita lippuja Ouluu johonki ja minä ja sisko jonotetaan puhelimilla & läppäreillä!!

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Keikat
« Vastaus #45 : 15.11.2011 10:42:23 »
Enää 2 viikkoa Maroon 5 keikkaan. :')



~It feels good. Is that reason enough for you.~

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: Keikat
« Vastaus #46 : 15.11.2011 12:11:11 »
Enää 2 viikkoa Maroon 5 keikkaan. :')

Oujea! :) Tuun varmaan omalla autolla, joten lähdenkin sitten keikan jälkeen takas Treelle :)
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

menni

  • Tuplapistesieluinen fordemehiläinen
  • i
  • *
  • Viestejä: 5633
  • Karma: +8/-3
    • Profiili
Vs: Keikat
« Vastaus #47 : 15.11.2011 14:35:21 »
Tänään Maria Mena!! <3
Jänskää, meen ekaa kertaa Tavastialle.

Oon vaan huomenna niin kuollu kun en ehdi nukkua ja koulua 8-16...
"Anyone who says that
sunshine brings happiness,
has never danced in rain"


Irina

  • Überhienojen juhlaviestien supergirl
  • i
  • *
  • Viestejä: 2528
  • Karma: +3/-2
    • Profiili
Vs: Keikat
« Vastaus #48 : 20.11.2011 00:38:11 »
Lippu on ostettu Chilijen keikalle, jei! <3 :)

Onko kukaan ollu Tampereen Ratinan stadionilla kattomassa konserttia? Jos on, niin missä päädyssä lava on ollu?
Tässä on tää pohjapiirros http://www.tampere.fi/kuvat/5E8ifF6T7/Ratina_katsomokartta.gif ja meillä on paikat B7-katsomossa rivillä yksi. Valittiin siitä jutusta että parhaat mahdolliset paikat, nii tuleekohan se lava sitte tonne päätyyn? =D Noi on joko parhaat tai paskimmat paikat..
Sitte vielä se, että mitä ihmettä toi aurinkokatsomo tarkottaa? ::DD

Thesugarangel92

  • Potkiva irokeesi-fanaatikko
  • i
  • *
  • Viestejä: 21974
  • Karma: +16/-30
  • Restless heart syndrome
    • Profiili
Vs: Keikat
« Vastaus #49 : 20.11.2011 01:44:57 »
^ aurinkokatsomo on käsittääkseni niinku sellanen "avokatsomo", joka siis ei oo minkään sadesuojan tms alla. Toisin sanoen ei oo kattoa pään päällä. Ainaski kesäteattereissa se on niin.