Kirjoittaja Aihe: Laula se ulos - 26.10.  (Luettu 7174 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

ville

  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 724
  • Karma: +4/-5
    • Profiili
Vs: Laula se ulos - 26.10.
« Vastaus #25 : 26.10.2017 22:52:27 »
Roopen kappalevalinta oli kaamea. Ei millään musikaalikappaleella hurmata kansan syviä rivejä. Ehkäpä juuri oudot kappalevalinnat ovat suurin syy siihen, että hän on jäänyt suosion ulkopuolelle.
Mun mielestä kappale oli kiva, mutta Roope ei esittänyt sitä tarpeeksi hyvin.

Suosittelen La la landia, kiva leffa.  :)

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Laula se ulos - 26.10.
« Vastaus #26 : 26.10.2017 22:55:18 »
^No olisin halunnut häneltä jotain popimpaa.

Leevi Salosen suitsutusta en ymmärtänyt. Ei se ääni kuulostanut niin hyvältä kuin Antti Tuisku väitti.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Laula se ulos - 26.10.
« Vastaus #27 : 26.10.2017 23:07:43 »
Lopputekstien pätkissä seuraavasta jaksosta näytettiin muuten vaan tyttöjä. Ens viikolla siis taitaa tytöt ja pojat esiintyä erikseen?

Joo! Varmistin asian jaksoselosteista. Tosiaan naiset ensin keskiviikkona ja sitten miehet torstaina. Kumpiakin tippuu siis kaksi.

random

  • Vieras
Vs: Laula se ulos - 26.10.
« Vastaus #28 : 26.10.2017 23:09:07 »
Minä olisin pudottanut Anniinan ja Miken, mutta ei nämäkään pudotukset täysi katastrofi ollut. Lindan esitys ei ollut hänen parhaimmistoaan, mutta silti hän oli minun mielestäni parempi kuin Anniina. En ole vaikuttunut Anniinasta missään vaiheessa, enkä usko että hänellä on enempää näytettävää kuin mitä on jo näyttänyt tähän mennessä. Mikea varmaan roikotetaan mukana samasta syystä minkä Jurek sanoi hänestä koelauluissa jotenkin näin: "Moni varmasti kattelisi sua mielellään".

Lindan reaktion näyttämisen jälkeen näytettiin Tuiskun juttuja, joista ymmärsin että Linda olisi pudotettu ennen kaikkea paineensietokykysyistä. Muuten minusta ei olisi ollut tarpeen näyttää Lindan tunteenpurkauksesta niin paljon tv:ssä, mutta nyt ne tuntuivat pohjustavan sitä mitä Tuisku sanoi ja siten perustelevan pudotusta.

random

  • Vieras
Vs: Laula se ulos - 26.10.
« Vastaus #29 : 27.10.2017 11:02:11 »
Oliko muuten tämä jakso oikeasti kuvattu samana päivänä kuin edellinen? Miksi muuten tuomarit olisivat täsmälleen samoissa vaatteissa ja stailauksissa?

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Laula se ulos - 26.10.
« Vastaus #30 : 27.10.2017 11:13:23 »
Muuten minusta ei olisi ollut tarpeen näyttää Lindan tunteenpurkauksesta niin paljon tv:ssä, mutta nyt ne tuntuivat pohjustavan sitä mitä Tuisku sanoi ja siten perustelevan pudotusta.

Se pätkä teki kyllä selväksi, että Lindalla ei ole toistaiseksi kykyä ottaa artistin työhön liittyviä vastoinkäymisiä vastaan. Ei ole hyvä näyttää liian kovia tunteita mahdollisia palkan maksajia vastaan.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Laula se ulos - 26.10.
« Vastaus #31 : 27.10.2017 11:14:34 »
Oliko muuten tämä jakso oikeasti kuvattu samana päivänä kuin edellinen? Miksi muuten tuomarit olisivat täsmälleen samoissa vaatteissa ja stailauksissa?

Eiköhän nämä ole kuvattu mahdollisimman pienellä budjetilla, joten varmasti samana päivänä. Ja järkeväähän se tietysti on.

Iita

  • Tittelintuura
  • i
  • *
  • Viestejä: 13828
  • Karma: +15/-7
    • Profiili
Vs: Laula se ulos - 26.10.
« Vastaus #32 : 27.10.2017 11:16:44 »
Eka This is me -jakso oli kyl selkeesti parempi ku tää toinen. Tykkäsin oikeestaan vaan Anniinasta ja Leevistä. Anniina on mun mielestä tosi hyvä lavalla, ja jotenki symppis muutenkin, ja toivon oikeestaan että tytöistä Tiia ja Anni tippuis vielä ennen Anniinaa.

Mut Anni ärsyttää enemmän vaan ;D olen saattanut kehittää itselleni asennevamman.

Ihanaa ku en oo ainoo. En pysty mitenkään puolueettomasti edes katsomaan enää Annin esityksiä ku ärsytys nousee jo ekoista sekunneista pintaan.

Yllätyin kyllä putoajista. Ärsyttää kun Mike ei edelleenkään tippunut, koska se oli tosta porukasta ainoa josta en vaan pidä yhtään. Roopekin ois saanu tippua ennen Josea. Ennen tätä vaihetta ajattelin että naisista haluaisin Tiian tippuvan, mut oikeestaan oon alkanu pitää siitä vähän enemmän. Linda oli ihan hyvä valinta, jo sen loppuragenkin perusteella.
Sometimes the dreams that come true are the dreams you never even knew you had.

random

  • Vieras
Vs: Laula se ulos - 26.10.
« Vastaus #33 : 27.10.2017 11:20:57 »
Muuten minusta ei olisi ollut tarpeen näyttää Lindan tunteenpurkauksesta niin paljon tv:ssä, mutta nyt ne tuntuivat pohjustavan sitä mitä Tuisku sanoi ja siten perustelevan pudotusta.

Se pätkä teki kyllä selväksi, että Lindalla ei ole toistaiseksi kykyä ottaa artistin työhön liittyviä vastoinkäymisiä vastaan. Ei ole hyvä näyttää liian kovia tunteita mahdollisia palkan maksajia vastaan.
Vaikutti siltä, että tuotanto/tuomaristo olisi tiennyt kyseisestä kyvyttömyydestä jo ennen pudotusta.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Laula se ulos - 26.10.
« Vastaus #34 : 27.10.2017 11:36:16 »
Muuten minusta ei olisi ollut tarpeen näyttää Lindan tunteenpurkauksesta niin paljon tv:ssä, mutta nyt ne tuntuivat pohjustavan sitä mitä Tuisku sanoi ja siten perustelevan pudotusta.

Se pätkä teki kyllä selväksi, että Lindalla ei ole toistaiseksi kykyä ottaa artistin työhön liittyviä vastoinkäymisiä vastaan. Ei ole hyvä näyttää liian kovia tunteita mahdollisia palkan maksajia vastaan.
Vaikutti siltä, että tuotanto/tuomaristo olisi tiennyt kyseisestä kyvyttömyydestä jo ennen pudotusta.

Voisi veikata, että jotain on tapahtunut kulisseissa aiemmin. Täytyy katsoa uudelleen Tuiskun kommentti. Meni minulta ohi.

random

  • Vieras
Vs: Laula se ulos - 26.10.
« Vastaus #35 : 27.10.2017 21:24:41 »
Lopputekstien pätkissä seuraavasta jaksosta näytettiin muuten vaan tyttöjä. Ens viikolla siis taitaa tytöt ja pojat esiintyä erikseen?
Olin näkevinäni äsken tv:stä saman mainoksen ja näin siinä myös Samulin laulamassa jotain "kato mua silmiin ja kerro mulle mitä sä näät". Sen mainoksen alussa näkyi joku vaalea kiharapäinen tyttö jota en tunnistanut ja lopussa Anni tanssimassa valkoisissa vaatteissa.

ville

  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 724
  • Karma: +4/-5
    • Profiili
Vs: Laula se ulos - 26.10.
« Vastaus #36 : 28.10.2017 13:06:37 »
Sihtasin muuten tämän viikon esitysten Facebook-tykkäyksiä. Määrät ovat hyvin matalia, kymmenistä pariin sataan tykkääjään, ykkösenä Leevi 197 tykkäyksellä. Johtunevatko pienet määrät siitä, että Idols vaihtui kolmoselta neloselle, ja siksi Idolsin facebook-sivulla on kovin vähän tykkääjiä.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Laula se ulos - 26.10.
« Vastaus #37 : 01.11.2017 09:24:49 »
Mut Anni ärsyttää enemmän vaan ;D olen saattanut kehittää itselleni asennevamman.
Ihanaa ku en oo ainoo. En pysty mitenkään puolueettomasti edes katsomaan enää Annin esityksiä ku ärsytys nousee jo ekoista sekunneista pintaan.

Minäkin oon ihan ehdottomasti tämän klubin jäsen! :D