Kirjoittaja Aihe: TOP-6 (tai -7) - Soulia ja listahittejä  (Luettu 3580 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21732
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Valtavan nautittava jakso menossa!

Täytyy katsoa uudelleen moneen kertaan! Hienoa että Holliekin onnistuu.

Coltonin September oli tosin aika outo.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21732
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: TOP-6 (tai -7) - Soulia ja listahittejä
« Vastaus #1 : 26.04.2012 20:29:16 »
Haluaisin että jokainen naisista saisi jatkaa TOP-5:een plus Joshua. Olisin valmis luopumaan Coltonista ja Phillipsistä.

Phillips on American Idolin Mikko Sipola.  ;D Hieman parannettu ja nuorempi versio toki.

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Vs: TOP-6 (tai -7) - Soulia ja listahittejä
« Vastaus #2 : 26.04.2012 20:48:10 »
Yhdyn kyllä täysin Etskun sanoihin. Minä myös olisin niin valmis luopumaan Coltonista & Phillipistä. Phillip oli jälleen kerran erittäin huono.. En tykännyt hänen kummastakaan vedostaan yhtään. Noi hänen esityksensä menevät jo ihan yli & toi kitaran mukanaolo melkein jokaisessa hänen esityksessään ärsyttää melkoisen paljon. Tuomarien ylistystä häntä kohtaan en juurikaan ymmärrä.. Colton oli suoraan sanottuna aivan törkeän huono parin loistoviikon jälkeen. Bad Romance versio oli niin karseaa kuultavaa & eikä se toinenkaan esitys kauhean hyvin mennyt. Olisi saanut Colton laulaa jotain ihan muuta kuin Lady Gagaa.

Joshua oli pojista selvästi paras & itse pidän häntä kaikista vahvimpana ajatellen kisan jatkoa :). Joshua oli jälleen kerran tosi hyvä. Pidin hänen molemmista vedoistaan. Hän veti aivan mahtavasti Fantasia Barrinon biisin.

Skylar se vaan jatkaa mahtavia esityksiään! Pidin tosi paljon hänen versiostaan Gagan Born This Waystä :P. I Heard It Through the Grapevinen Skylar veti myös mainiosti. Skylar on nyt parantanut selvästi viime aikoina & itse toivon pääsevän tässä kisassa vielä mahdollisimman pitkälle :). Jessica veti aivan upeasti Fallinin <3 <3. Jessica vaan se pystyy laulamaan ihan mitä vain viikosta toiseen. Toinenkin Jessican esitys oli tosi mainio. Hollie paransi jälleen kerran! Pidin hänen Rolling In The Deep tulkinnastaan kovasti. Holliella on tosi ihana ääni :P. Toinenkin esitys oli hyvää luokkaa. Elise veti upeasti Alician No Onen :P. Toinen esitys ei sit ollut ensimmäisen veroinen, mutta silti se oli ihan ok.

Tän kertainen järjestys voisi olla tämän kaltainen..

1. Skylar
2. Jessica
3. Joshua
4. Hollie
5. Elise
6. Colton
7. Phillip

Phillipistä olisin jo niin valmis luopumaan.. Mä en kestäisi jos hän sattuisi voittamaan tän kisan Skylarin, Jessican tai Joshuan sijaan.
« Viimeksi muokattu: 26.04.2012 20:50:10 kirjoittanut Kaitsu »
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

siobhan

  • Idols-keskustelijat
  • Viestejä: 65
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: TOP-6 (tai -7) - Soulia ja listahittejä
« Vastaus #3 : 26.04.2012 22:03:44 »
Nyt kisassa on mukana todella monta voitonnälkäistä laulajaa! Taso on korkealla.. Hollie on suloinen tyttö ja aikamoinen laulaja! Niin myös Jessicakin! Vaikka Colton epäonnistui tällä kertaa, niin viime kerroista muistaa hänen olevan hyvä laulaja.. Luultavasti uskolliset fanit kuitenkin äänestävät Coltonin jatkoon vai onko yhtään mahdollista, että on putoamisvaarassa.. Coltonilla on kauniin loistavat silmät, sekä on aikamoinen taiteilija ja antaa itsestään melkein kaiken.. niin antavat muutkin, melkein.. Elise on kokenut laulaja ja vanhin tästä porukasta, hyvä, että vanhempiakin on mukana, eikä pelkästään nuoria. Tuomari Jennifer ehkä turhan paljon patistaa Eliseä paljastamaan tunteitaan, Elise ehkä on pikemminkin sellainen vanhanajan shownainen, joka ei pidä tunteiden näyttämistä tärkeimpänä missiona. Joshua ja Skylar ovat voitonnälkäisimpiä ja luontevia esiintyjiä. Mietin tässä nyt, ketkä kaksi laulajaa muodostaisi herkullisimman finaalin? Ehkä herkullisin finaali olisi kahden tytön finaali! Mutta varmaan on sulaa mahdottomuutta.. Tai kaikkihan on mahdollista.. :) Phillip Phillipsin esiintyminen välillä vaikutti minusta "pidättyväiseltä", ja aina samalla tyylillä.. Olisi kyllä ikävää, jos amerikkalaiset suosivat Phillipiä finaaliin asti.. Muistuttaa hieman Kris Allenia, molemmat ovat sellaisia persoonia. Huomenna nähdään sitten Kris Allen, joka päihitti ainutlaatuisen Adamin.. Keskilännen amerikkalaiset eivät arvattavasti äänestäneet Adamia, vaan "maalaispoikaa" Krisiä..

« Viimeksi muokattu: 26.04.2012 22:12:42 kirjoittanut siobhan »

poppari

  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 410
  • Karma: +2/-0
    • Profiili
Vs: TOP-6 (tai -7) - Soulia ja listahittejä
« Vastaus #4 : 27.04.2012 10:04:24 »
Todella hyvä jakso!

Mutta mitä ihmettä? Olin ihan eri linjoilla Coltonin suhteen. Minusta Bad Romance oli ihan älytön hyvä veto. Uudenlainen versio eikä mitään karaokea. Colton veti aivan omiin nimiinsä biisin. Myöskin Septemberistä tykkäsin. Ilmeisesti hän muutti säkeistöjä liikaakin, että varmaan jos olisin tuntenut alkuperäisen biisin niin ehkä sitten en olisi tykännyt?

Anyway, Phillip taasen oli sitä samaa mitä yleensä. Nyt sentään vähän yritti ravistella esittämällä Usheria, mutta vähän sitä samaa jollotusta. Juuri tämänkin takia olen Coltonin puolella, se jaksaa yllättää ja kokeilla kaikenlasta.

Elisen No one oli aivan loistava. Kaikki meni nappiin esityksessä. Elise näytti hehkuvan kauniilta, laulu oli yksinkertaisen kaunis ja Elisen ääni soi niin hyvin. Siinä tulee kaikkia jänniä jippoja, pieniä erikoisuuksia jotka kuulostaa tosi hyvältä. Samoiten pidin Elisen artikuloinnista. Rytmittää todella kivasti. Se toinen biisiveto oli tosin sitten aika paljon heikompi.

Ja muuten ne tuomariston palautteet on ihan outoja eliselle. Mielestäni hän tosi hyvin näyttää tunteensa biiseissä ja tulkitsee niitä. Hitto soikoon, eihän kukaan ole tivaamassa Skylarilta, että hei sun pitää itkeä jossain välispiikissä jostain peurasta jonka se on tappanu!

Hollie muuten paransi huomattavasti! Rolling in the deep oli vakuuttavasti laulettu, vaikka eihän siihen mitään uutta tullut. Silti pikkuhiljaa alan tykästyy Hollieen vaikka hänen tippumistaan olen odottanut jo viikkoja.

Vaikea laittaa järjestykseen, kun sanoisin, että kaikilla oli yksi hyvä biisi ja yksi huonompi. Mutta ehkä jotenkin näin:

1. colton
2. skylar
3. Elise
4. joshua
5. jessica
6. hollie
6. phillip

Joo Phillipissä ehkä on vähän samaa kuin Krisissä. Just semmonen söpö WGWG. Tosin Kris on mielestäni lahjakkaampi laulaja. Phillip vaan sillain örisee samalla tavalla joka biisin...

Finaaliin.... Haave kaksikko: Elise ja Colton hmm tai joshua & Jessica
Luultavasti kuitenkin: Skylar ja Phillip.

Hitto tästä joukosta sais niin monta hyvää paria finaaliin! Melkeinpä kuka tahansa minusta saisi olla finaalissa, vähiten liputan Phillipin ja Hollien suuntaan. Mutta en varmaan ihan hirveästi suutu jos nekin menestyy.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21732
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: TOP-6 (tai -7) - Soulia ja listahittejä
« Vastaus #5 : 27.04.2012 20:32:25 »
Aika yllättävää lopulta että Colton sai lähteä.

Yllättävää myös, että kuuden parhaan joukossa on NELJÄ naista! Koskahan on viimeksi näin käynyt? Hieno lopputulos joka tapauksessa! Kunpa seuraavaksi lähtisi Phillips niin tämä olisi ihan täydellistä. Sitten olisi melkein sama, kuka pärjää. Holliellakin on yllättävän vahva fanikunta.Mutta niinpä hän onkin niin kerrassaan sympaattinen nuori nainen.

Kris Allenin single vaikutti tylsältä ja samanlaisia tuntuvat olevan muidenkin Idols-laulajien laulut siellä. Suomen Idols-laulajien levyjen kappaleethan olisivat kovaa kamaa tuolla!

Luulin että tänään putoaa kaksi kun Jessica pelastettiin viimeksi. Ilmeisesti kauden aikatauluun oli laskettu yksi pakollinen tuomaripelastus.
« Viimeksi muokattu: 27.04.2012 20:34:57 kirjoittanut Etsku-Etana »

poppari

  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 410
  • Karma: +2/-0
    • Profiili
Vs: TOP-6 (tai -7) - Soulia ja listahittejä
« Vastaus #6 : 28.04.2012 14:51:49 »
Joo yllätti kyllä Coltonin tippuminen. No mutta ei sillain ihmeellisesti jäänyt harmittamaan, kun kaikki nää on niin hyviä. Eli ei tarvi jännätä, että se yks ainut suosikki tippuis ja sitten olisi tylsää. Toivon Coltonille hyvää uraa, uskon että mahkut siihen löytyy!

Nythän tilanne on se, että ainoastaan Phillip jäljellä olevista ei ole ollut Bottom 3:ssa. Jotenkin alkaa tuntumaan, että olisko hän sitten voittaja. Ainakin sopii kaavaan.

Mä pidin Krisin biisistä. Tosin se oli parempi musavideona, jotenkin koskettavampi. Hyvä sanoma biisissä. Tässä muuten maistiaisia viime vuoden tyypeistä. Nimittäin Stefano Langone viime vuodelta on saanut soppparin: I'm on a roll Josko tää menestys paremmin kuin Pia Toscano? Muuten Etsku tsekkaa Haley Reinhartin Free. Vai onkos tääkin tylsä? Tykkään ite haleyn soundista ja tää biisi sopii hyvin hänen tyyliin.

Tippui vain yksi, koska Jermainen diskattiin kisasta ja sen takia oltiin viikko edellä aikatauluista.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21732
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: TOP-6 (tai -7) - Soulia ja listahittejä
« Vastaus #7 : 29.04.2012 09:40:22 »
Ai tosiaan Jermaine. Olin hänet kokonaan unohtanut. Kiitos tiedosto!

Mä pidin Krisin biisistä. Tosin se oli parempi musavideona, jotenkin koskettavampi. Hyvä sanoma biisissä.

Minä en hae kappaleista ensisijaisesti enkä usein ollenkaan koskettavuutta tai sanomaa. Enhän useimmiten kuuntele suomalaisten laulujenkaan sanoja muuta kuin puolihuolimattomasti. Laulussa pitää sen sijaan olla tunnistettava melidia ja hyvä saundi. Kertakuulemalta on toki vaikea olla varma jonkin kappaleen hyvyydestä/huonoudesta. Mutta Kris nyt oli mielenkiinnoton tapauskin jo Idolissa.

Ostin ennakkoluuttomasti Allison Irrihetan levyn ja kuuntelin sen moneen kertaan. Se oli kuitenkin pettymys. Max Martinin avuton tekele oli näemmä ollut pakko tilata "ykköshitiksi" mutta siinä ei ollut mitään, ei mitään.

Täytyy tutustua Haleyn lauluun vähän myöhemmin!

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: TOP-6 (tai -7) - Soulia ja listahittejä
« Vastaus #8 : 29.04.2012 13:33:21 »
Phillips on American Idolin Mikko Sipola.  ;D Hieman parannettu ja nuorempi versio toki.

Jerkka Virtasen äänestäjät matkustaneet Yhdyvaltoihin äänestämään?

ilppez

  • Viekun ah-valmentaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 13062
  • Karma: +16/-7
  • Ja! Ja! JA! JAA! JAAAAAA!
    • Profiili
Vs: TOP-6 (tai -7) - Soulia ja listahittejä
« Vastaus #9 : 02.05.2012 10:38:51 »
Harmi kun Colton joutui lähtemään, se oli mun suosikkeja.
Nyt kannustan Skylaria voittoon. Oon alkanut tykkäämään siitä pikkuhiljaa yhä enemmän ja enemmän finaalien edetessä.
Ja ohi ollaan...*kodak moment*

I det Bjørndalske hjem...
Suihkulakki

Memek

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 592
  • Karma: +4/-0
    • Profiili
Vs: TOP-6 (tai -7) - Soulia ja listahittejä
« Vastaus #10 : 10.05.2012 02:30:21 »
Minäkin yllätyin kuin vain yksi sai lähteä. Muuten olin kyllä aika valmistautunut heittämään hyvästit kenelle tahansa, koska kaikki ovat niin hyviä. Vähän ounastelin, että Elise voisi tippua, mutta hyvä ettei näin käynyt. Toisaalta ikävä menettää Colton, mutta joo, jonkun on pakko lähteä, niin aina se on ikävää. Minuakin ilahduttaa että tytöt pärjäävät näin hyvin. Hollieta olisin ollut lähettämässä kotiin jo useasti, mutta tällä viikolla oli kyllä huima parannus tasossa, joten ei hänen jäämisensä yhtään harmita.

Voimakas eriävä mielipide Phillipistä, koska minusta hän oli tämän jakson paras. Tavattoman seksikäs.  8) Viime viikolla olisin kuitenkin ollut melkein valmis lähettämään hänet kotiin, ja eihän tuossa ehkä mitään radikaalia eroa ollut, mutta jotain kuitenkin. En osaa selittää.  ;D

Joka tapauksessa viikosta toiseen vähän vaihtelee, kuka on mielestäni paras. Oikeastaan kaikki (no, pieni epäilyn sana Hollielle paitsi jos jatkaa näin hyvällä linjalla) ansaitsisivat finaalipaikan. Eniten voisin kuvitella haluavani kuunnella Eliseä ja Phillipiä kisan jälkeen, mutta sitäkään ei koskaan tiedä, riippuu enemmän lauluista kuin laulajista. Joo, ja vaikka Phillip minua miellyttääkin, voisi voittaja olla joku "erilaisempi" siihen voittajien jatkumoon. Elise tai Jessica olisi ihan kiva. Skylarkin muuten, mutta viime vuonna oli niin countrypainotteinen finaali jo. Joshuakin ansaitsisi voiton ehdottomasti. Mä tykkään näistä kaikista!  ;D

Sen olen pistänyt merkille, että pidän Jessican revittelyistä paljon enemmän kuin Joshuan, jolta pidän enemmän pidättyväisestä tyylistä. Makuasioita. Ja vaikka olen pitänyt itseäni ihan Gaga-myönteisenä, huomaan että olen alkanut suhtautua aika nuivasti hänen biiseistään tehtyihin esityksiin, ehkä vaan kyllästyttää. Coltonin Gaga-veto oli kuitenkin ihan hyvä, se toinenkin ok, mutta se nyt vaan ei näin kovassa seurassa riittänyt.