Kirjoittaja Aihe: Finaali 27.2  (Luettu 11704 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Iita

  • Tittelintuura
  • i
  • *
  • Viestejä: 13828
  • Karma: +15/-7
    • Profiili
Vs: Finaali 27.2
« Vastaus #50 : 28.02.2016 11:38:14 »
Olin niin pettyny voittajaan  >:( Ei iske sitten mitenkään tuo laulu.

Halusin Mikael Saaren voittavan, mutta uskoin Saaran vievän voiton.. Nyt kyllä harmittaa ja olan takaa.. Joka vuosi tämä menee näin  :'( :'( :'(

Tämä! Oon niin vihainen voittajasta. Ärsyttävää tusinapoppia. Olin ihan varma, että se on Mikaelin ja Saaran välinen kisa, toivoin myös Mikaelin voittoa mutta Saara olisi ollut yhtä hyvä voittaja. Mitä enemmän yritän kuunnella tuota Sandhjan biisiä, sitä vähemmä siitä pidän ja sitä enemmän alkaa ärsyttää. Luulin että kaikkien aikojen kovatasoisimmasta UMK-finaalista yksi huonoimmista ei olisi voittanut, mutta väärässä olin.
Sometimes the dreams that come true are the dreams you never even knew you had.

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Finaali 27.2
« Vastaus #51 : 28.02.2016 12:57:04 »
Itsellä ei taaskaan riittäny mielenkiintoa tätä karsintaa kohtaan... siitä tosin olen iloinen ettei Cristal Snowia tai Saara Aaltoa valittu. Kuten vviimakin kommentoi, on Cristal ihan tosi huono laulamaan livenä. Biisikin oli musta melko nolo sanoituksiltaan. Saara Aalto taas ei iske ja vaikka biisilla oli tarkoitus olla hieno sanoma, niin ei se toiminu kokonaisuudessaan.



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21605
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Finaali 27.2
« Vastaus #52 : 28.02.2016 17:01:18 »
Saaran kappalee melodia ei vaan riittänyt, jotta olisin nostanut hänet omaksi suosikikseni. Se on tosin ikävää, että hän menetti ykköspaikan median raadin taktikoinnin vuoksi. Se raati kun ei antanut hänelle lainkaan pisteitä.


ville

  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 724
  • Karma: +4/-5
    • Profiili
Vs: Finaali 27.2
« Vastaus #53 : 28.02.2016 17:31:40 »
Saaran kappalee melodia ei vaan riittänyt, jotta olisin nostanut hänet omaksi suosikikseni. Se on tosin ikävää, että hän menetti ykköspaikan median raadin taktikoinnin vuoksi. Se raati kun ei antanut hänelle lainkaan pisteitä.
Onhan se ihan mahdollista, että koko neljän hengen raati inhosi sitä kappaletta?  :) Joka tapauksessa eroa voittajaan jäi 6 pistettä. Saara Aalto olisi voittanut, jos median raati olisi rankannut esityksen kolmen parhaan joukkoon. 6 pistettä antamalla (eli neljäs sija) olisi tullut tasatulos. Olisikohan silloin voittaja päätetty kansan äänillä?

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21605
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Finaali 27.2
« Vastaus #54 : 28.02.2016 17:38:04 »
Onhan se ihan mahdollista, että koko neljän hengen raati inhosi sitä kappaletta?  :)

Jos olisi etukäteen kysytty arvausta siitä, mikä raati jättää Saaran nollille, olisin veikannut median raatia.  Mutta en minä ole tässä mitään sen suurempaa valittelua nostamassa, koska minulle olisi kelvannut Suomen edustajaksi jokainen finaalissa ollut - Einiä lukuunottamatta.

Mutta kyllä itsekin laskin, että median olisi pitänyt nostaa Saara kärkitiloille, jotta hän olisi päässyt Suomen edustajaksi. Jos taktikointia tapahtui, media ei tietenkään tiennyt tätä etukäteen, joten taktikoi Saaran nollille. JOS!

Veikkaisin kyllä, että tasatilanteessa kansan äänet olisivat voittaneet. Muu olisi vaan ollut ihan mahdotonta.

Katza

  • Parahultainen Halitonttu
  • i
  • *
  • Viestejä: 3617
  • Karma: +17/-3
    • Profiili
Vs: Finaali 27.2
« Vastaus #55 : 29.02.2016 10:29:30 »
Sandhja on hyvä valinta viisuedustajaksi, jes! Huikeaa viisumenestystä en odota, mutta hän on kyllä ilman muuta valmis paketti, voi olla luottavainen että show vedetään taidolla! Mikael Saari olis kanssa ollut tosi hyvä vaihtoehto.

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Vs: Finaali 27.2
« Vastaus #56 : 29.02.2016 19:41:31 »
Mä olen edelleen tosi iloinen, ettei Saara voittanut. Saara on loistava esiintyjä, mutta No Fear ei kyllä ole hänen parhaimpia kappaleitaan, kun siinä nyt eräät asiat häiritsevät kovasti. Jos Saara yrittää vielä kolmannen kerran lähitulevaisuudessa niin toivottavasti hänellä on sitten parempi kappale mukana!

Jollain lailla jopa yllätyin, että Suomen kansa olisi halunnut Saaran Tukholmaan.
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors