Kirjoittaja Aihe: Naisten 1. semifinaali (top 12) klo 19  (Luettu 5595 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Naisten 1. semifinaali (top 12) klo 19
« : 13.03.2010 13:44:32 »
Subilla tänään klo 19 siis naisten ensimmäinen semifinaali. Kaksi naisista putoaa huomisessa tuloslähetyksessä.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21596
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Naisten 1. semifinaali (top 12) klo 19
« Vastaus #1 : 13.03.2010 19:38:58 »
Kolme ensimmäistä naista eivät vielä kauheasti säväyttäneet. Tuli ikävä viime vuotta. Mutta eiköhän se tästä parane!

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Naisten 1. semifinaali (top 12) klo 19
« Vastaus #2 : 13.03.2010 19:57:23 »
Mua jotenki kyllästyttää semifinaalivaihekin. Haluaisin jo päästä suoraan asiaan, eli finaaleihin. :P



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21596
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Naisten 1. semifinaali (top 12) klo 19
« Vastaus #3 : 13.03.2010 20:04:44 »
Minä haluan ehdottomasti olla vaikuttamassa siihen, ketkä pääsevät TOP-12:een. Ohjaan telepaattisesti menneisyydessä äänestäneitä.  8)

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21596
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Naisten 1. semifinaali (top 12) klo 19
« Vastaus #4 : 13.03.2010 20:44:52 »
Tuskin on sattumaa, että Katie Stevens esiintyy viimeisenä. Muutenkin parhaat on laitettu loppupuolelle. Sehän suosii äänestyksessä. Vain Stevensissä tuntuu olevan riittävää stara-meininkiä.

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Vs: Naisten 1. semifinaali (top 12) klo 19
« Vastaus #5 : 13.03.2010 20:50:50 »
Tässä mielipiteeni illan esityksistä:

Paige Miles: Aika tylsä esitys oli. En pitänyt. Biisivalinta oli kanssa ihan jostain.
Ashley Rodriguez: Siis mitä sontaa.. Hän raiskasi kyllä yhden Leonan parhaimmista biiseistä ihan lyttyyn.. Hirveää! Väärä biisivalinta hänelle!
Janell Wheeler: Ihan jees Janell oli.. Pidin. Hieman oli epäpuhtautta. Biisivalinta oli taas aika vaativa.
Lilly Scott: No joo.. Lillyn äänestä en oikein pidä ja tuskin tulee pärjäämään tässä kisassa.
Katelyn Epperly: Tästä mä pidin. Biisivalinta meni mielestäni nappiin. Karan kommentti Katelynin tyylistä oli aika hauska :D.
Haeley Vaughn: Ihan jees oli Haeley.. Kiva biisivalinta. Hieman oli epäpuhtauksia.
Lacey Brown: Ihan kiva esitys oli, mutta hieman epäpuhtautta oli.. Mä pidän tosi paljon Laceystä ja hän on yksi suosikeistani, mutta tänään ei mennyt ihan nappiin.
Michelle Delamor: Ihan jees oli Michelle.. Mielenkiintoinen oli hänen biisivalintansa. Pidin.
Didi Benami: Hieman kyllä petyin Didiin tänään. Biisivalinta oli kyllä ihan väärä hänelle. Pahoin pelkään että Didi on putoamisuhassa. Odotin Didiltä paljon enemmän. Tylsä esitys.
Siobhan Magnus: Jestas! Ihana Siobhan <3.. Pidin tosi paljon. Aivan loistava biisivalinta!
Crystal Bowersox: Pidin Crystalin esityksestä.. Yksi suosikeistani. Hyvä biisivalinta.
Katie Stevens: Enpä oikein pitänyt laisinkaan Katiestä.. Kummallinen biisivalinta. Katien lookki ei oikein sopinut hänelle yhtään. Epäpuhtautta oli kautta linjan.


Putoamisuhassa ovat mielestäni Didi Benami, Katie Stevens, Janell Wheeler, Paige Miles & Ashley Rodriguez.

Illan parhaat olivat ehdottomasti Siobhan Magnus, Crystal Bowersox, Katelyn Epperly & Michelle Delamor.
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21596
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Naisten 1. semifinaali (top 12) klo 19
« Vastaus #6 : 13.03.2010 21:11:08 »
Siobhan Magnus ja Katie Stevens olivat ainoat, joissa oli sitä jotain. Molemmat valitsivat vain turhan ankean laulun. Katie sai sellaista ripitystä tuomareilta tästä syystä, mitä minäkin olisin antanut. Aivan kuin Katie olisi laulanut isoäitinsä valitseman laulun.

Memek

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 592
  • Karma: +4/-0
    • Profiili
Vs: Naisten 1. semifinaali (top 12) klo 19
« Vastaus #7 : 14.03.2010 05:10:47 »
Paige: Melko yllättävä lauluvalinta, ihan ok.

Ashley: Tylsä.

Janell: Pidän hänestä, mutta laulu ei mennyt kovin hyvin, silti mahdollinen suosikkini. Vaikutti hermostuneelta.

Lily: Tyttö, jonka toivoisi pääsevän musiikkialalle mukaan, koska tuntuu sinne kuuluvan. Aika valmiin oloinen, mutta en nyt osaa hirveästi innostua.

Katelyn: Jotenkin hieman kuin leipääntynyt kapakkalaulaja. Vaikutti ikäistään vanhemmalta ja aika varmalta laulajalta, mutta en taida pitää hänen äänestään.

Haeley: Aurinkoinen ja ihastuttava paketti, jolta voi odottaa yllättäviä lauluvalintoja ja sovituksia. Taidot ei ehkä riitä kovin pitkälle.

Lacey: Harmittaa, että se meni aika pieleen, pystyisi varmaan parempaan.

Michelle: Kivaa kissamaista pehmeyttä, mutta intensiteetti ei oikein pysynyt kasassa edes noin lyhyttä aikaa. Tarvitsee lisää rohkeutta.

Didi: Potentiaalinen suosikki, mutta tämä oli tasapaksu esitys.

Siobhan: Mielenkiintoinen tapaus, vähän kuin metsähiiri, josta voi kuoriutua leijona. Tänään ihan kiva.

Crystal: Tuntee kykynsä ja tietää mitä tekee. Vaikuttaa riittävän fiksulta ja nöyrältä kuunnellakseen neuvojakin, mutta osaako valita formaattiin tarpeeksi monipuolisia ja iskeviä lauluja päästäkseen todella pitkälle?

Katie: Oudon missimäinen vaikutelma tosiaan, vaikka on kyse laulukilpailusta. Osasi hyödyntää hetkensä tarpeeksi dramaattisesti.

Olin aika samaa mieltä tuomareiden kanssa noin yleensä. Veikkaan, että Ashley ja Lacey tippuvat.

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Naisten 1. semifinaali (top 12) klo 19
« Vastaus #8 : 14.03.2010 10:18:42 »
Olipa pettymys. En ees tunnistanu kaikkia biisejä, mikä myös vähän latistaa tunnelmaa, mut eipä tytöillä nyt kovin hyvin muutenkaan mennyt. :P
Harmitti ainakin Didin puolesta, josta oon pitäny tosi paljon. Se esitys ei vaan ollu mikään mieleenpainuva. Katelyn ja Siobhan oli illan onnistujia.



~It feels good. Is that reason enough for you.~

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: Naisten 1. semifinaali (top 12) klo 19
« Vastaus #9 : 14.03.2010 10:54:48 »
Itse olin pettynyt tähän semifinaaliin kokonaisuudessaan - oikeastaan kukaan ei säväyttänyt oikein kunnolla.

Paige
: En tykännyt oikein biisistä, ja siksi en päässyt sinuiksi Paigenkaan kanssa. Osashan hän kuitenkin laulaa.

Ashley: Mä en tykännyt tästä oikeastaan yhtään.

Janell: Janellista ja Janellin äänestä tykkäsin etukäteen tosi paljon, ja kyllä mä tästäkin pidin, vaikka ei tää ollu kovin hyvä esitys.

Lilly: Mä tykkään Lillyn äänestä, ja erikoisesta tyylistä ja oudoista valinnoista. Tykkäsin.

Katelyn: Mä tykkäsin tästä paljon enemmän kuin odotin etukäteen. Nousi mun listoilla ylöspäin.

Hayley: Mua häiritsee hänessä ässävika ja sit muutenkin tässä oli kaikenlaisia puutteita. Ei hyvä, vaikka tässä tytössä jotain kivaa onkin.

Lacey: Olin hirveän pettynyt tämän esityksen jälkeen. Odotin jotain tosi hyvää sen perusteella, miten hyvin lauloi Hollywoodissa, mutta tää oli tosi pliisu.

Michelle: Tämä lauloi tosi hyvin, mutta valitettavasti ei sykähdyttänyt sitten yhtään!

Didi: En tunnistanut biisiä, mutta tässä oli jo tunnetta ja pidin tästä.

Siobhan: Mä tykkään Siobhanista tosi paljon. Noussut aikalailla kärkisijoille mun listoilla. Ehkä jotain räväkkyyttä olisin kaivannut, vaikka pidinkin tästä.

Crystal: Tykkäsin, ja tykkään Crystalista muutenkin, mutta tähän formaattiin hän ei vain millään sovi - en näe häntä voittajana.

Katie
: Äh. Tämä oli ok.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21596
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Naisten 1. semifinaali (top 12) klo 19
« Vastaus #10 : 14.03.2010 19:15:24 »
Pahus on niin kiirettä pitänyt, etten ole ehtinyt tehdä vastaavaa arviota enkä ennustusta putoajista. En pysty edes vielä lukemaan noita kommentteja, ettei sillä olisi vaikutusta omiin arviointeihini, joita en taida ehtiä kirjoittaa ennen tuloslähetystä. Huoh.

Tärkeintä kuitenkin on, että Siobhan Magnus ja Katie Stevens jatkavat.

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Vs: Naisten 1. semifinaali (top 12) klo 19
« Vastaus #11 : 14.03.2010 20:33:56 »
Janell Wheeler & Ashley Rodriguez putosivat!

Ashleyn putoaminen meni ihan oikein, mutta Janellin ei. Olisin Janellin sijasta pudottanut mieluummin Katie Stevensin.
« Viimeksi muokattu: 14.03.2010 20:35:31 kirjoittanut Kaitsu »
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Naisten 1. semifinaali (top 12) klo 19
« Vastaus #12 : 14.03.2010 20:36:29 »
Harmittaa Janellin puolesta. Aivan ihana ihminen ja pidin muutenkin hänestä. Tässä se taas nähtiin miten huono biisivalinta tärveli mahdollisuudet. :(



~It feels good. Is that reason enough for you.~

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: Naisten 1. semifinaali (top 12) klo 19
« Vastaus #13 : 14.03.2010 21:55:10 »
Janellin putoaminen harmitti muakin. Muuten kaikki pudotukset meni mun mielestä ihan ok. (Tai en pahemmin kritisoinut muistaakseni. :D)
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21596
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Naisten 1. semifinaali (top 12) klo 19
« Vastaus #14 : 15.03.2010 08:01:43 »
Janellin putoaminen oli tosiaan yllätys ja pettymys. Muuten ei valittamista.

Harvoin näkee kenenkään olevan pudotustilanteessa niin kauhuissaan kuin Katie Stevens.  :D

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21596
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Naisten 1. semifinaali (top 12) klo 19
« Vastaus #15 : 16.03.2010 23:34:58 »
Olen katsonut uudelleen naisten esityksiä ja olen alkanut pitää useimmista esityksistä tosi paljon!

Kommentoinpa sitten muiden analyysejä ja laitan omaa perään. Nyt vasta pystyn tekemään tämän.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21596
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Naisten 1. semifinaali (top 12) klo 19
« Vastaus #16 : 17.03.2010 00:11:17 »
Ensin kuusi ensimmäistä.

1. Paige Miles

Aika tylsä esitys oli. En pitänyt. Biisivalinta oli kanssa ihan jostain.

Melko yllättävä lauluvalinta, ihan ok.

En tykännyt oikein biisistä, ja siksi en päässyt sinuiksi Paigenkaan kanssa. Osashan hän kuitenkin laulaa.

Aika samoilla linjoilla. Paige oli aika tylsä vaikka osasi laulaa. Veikkasin jopa, että Paige putoaa.


2. Ashley Rodriguez

Siis mitä sontaa.. Hän raiskasi kyllä yhden Leonan parhaimmista biiseistä ihan lyttyyn.. Hirveää! Väärä biisivalinta hänelle!

Tylsä.

Mä en tykännyt tästä oikeastaan yhtään.

Olipa unettavaa. Tässä vaiheessa alkoi mennä usko tämän vuoden naislaulajiin. Ensin hyvähkö mutta tylsä Paige, sitten Ashley. Kyllä minä sinänsä nautin Ashleyn kuuntelusta, mutta ei hänestä staraksi ole.


3. Janell Wheeler

Ihan jees Janell oli.. Pidin. Hieman oli epäpuhtautta. Biisivalinta oli taas aika vaativa.

Pidän hänestä, mutta laulu ei mennyt kovin hyvin, silti mahdollinen suosikkini. Vaikutti hermostuneelta.

Janellista ja Janellin äänestä tykkäsin etukäteen tosi paljon, ja kyllä mä tästäkin pidin, vaikka ei tää ollu kovin hyvä esitys.

Janellin esitys oli todella viihdyttävä vaikka ehkä hieman kepeähkö. Janellin housut olivat aika tapaus. Muutenkin Janell oli tosi kuvauksellinen. Kannattaisiko osallistua missikisoihin? Kyllä minä Janellin olisin pitänyt mukana ihan laulullisestikin.


4. Lilly Scott

No joo.. Lillyn äänestä en oikein pidä ja tuskin tulee pärjäämään tässä kisassa.

Tyttö, jonka toivoisi pääsevän musiikkialalle mukaan, koska tuntuu sinne kuuluvan. Aika valmiin oloinen, mutta en nyt osaa hirveästi innostua.

Mä tykkään Lillyn äänestä, ja erikoisesta tyylistä ja oudoista valinnoista. Tykkäsin.

Lillyssä on plussaa ainakin persoonallinen habitus. Erottuu varmasti. Ja varmasti ohikulkijat muistavat, jos Lilly joutuu vielä tienaamaan leipänsä katusoittajana. Lilly kuuluu kilpailun mielenkiintoisimpiin naisiin, mutta tällä kertaa hän ei kuitenkaan vielä esittänyt mitään suurenmoista. Pidin kuitenkin. Lilly ei ole tylsä!


5. Katelyn Epperly

Tästä mä pidin. Biisivalinta meni mielestäni nappiin. Karan kommentti Katelynin tyylistä oli aika hauska :D.

Jotenkin hieman kuin leipääntynyt kapakkalaulaja. Vaikutti ikäistään vanhemmalta ja aika varmalta laulajalta, mutta en taida pitää hänen äänestään.

Mä tykkäsin tästä paljon enemmän kuin odotin etukäteen. Nousi mun listoilla ylöspäin.

Ensi kuulemalta en vielä pitänyt, mutta sen jälkeen Katelyn nousi mielestäni tämän kerran parhaimmistoon. Samaa mieltä kuin capri. Oli ihan hyvä idea muuttaa stailaus meikkiä myöten, jotta vanha Katelyn unohtuisi. Siinä olen siis eri mieltä kuin tuomarit.


6. Haeley Vaughn

Ihan jees oli Haeley.. Kiva biisivalinta. Hieman oli epäpuhtauksia.

Aurinkoinen ja ihastuttava paketti, jolta voi odottaa yllättäviä lauluvalintoja ja sovituksia. Taidot ei ehkä riitä kovin pitkälle.

Mua häiritsee hänessä ässävika ja sit muutenkin tässä oli kaikenlaisia puutteita. Ei hyvä, vaikka tässä tytössä jotain kivaa onkin.

Aluksi hieman petyin Haeleyn esitykseen, mutta nyt hän on ihan kärkipäässä. Hänen äänensä on ehdottoman persoonallinen ja minä pidän hänen hieman erikoisesta äänestään. Randyn arvostelemat korkeat äänet olivat ihan helmiä. En minä ole ennen kuullut sellaista ääntä laulajalla! Haeley esitys oli riemastuttavan iloinenkin. Hauska idea oli myös vaalea asu, joka toimi ehkä vastavoimana Haeleyn melko tummalle ihonvärille.


Memek

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 592
  • Karma: +4/-0
    • Profiili
Vs: Naisten 1. semifinaali (top 12) klo 19
« Vastaus #17 : 17.03.2010 15:20:41 »
Harmittaa oikein tuo Janellin putoaminen ja Didikin oli vaarassa. :( Tuli mieleen, että ehkä ne syö toisiltaan ääniä, kun ovat hieman samanoloisia, mutta näköjään kumpikaan ei menestynyt kovin hyvin. Tosin tämänkertaiset esitykset olisivat voineet mennä paremminkin. Hollywoodissa vain tekivät vaikutuksen kumpikin.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21596
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Naisten 1. semifinaali (top 12) klo 19
« Vastaus #18 : 17.03.2010 22:58:07 »
7. Lacey Brown

Ihan kiva esitys oli, mutta hieman epäpuhtautta oli.. Mä pidän tosi paljon Laceystä ja hän on yksi suosikeistani, mutta tänään ei mennyt ihan nappiin.

Harmittaa, että se meni aika pieleen, pystyisi varmaan parempaan.

Olin hirveän pettynyt tämän esityksen jälkeen. Odotin jotain tosi hyvää sen perusteella, miten hyvin lauloi Hollywoodissa, mutta tää oli tosi pliisu.

Lacey Brown oli tosi tylsä. Vaikka olen katsonut hänenkin esityksensä moneen kertaan, se ei muuksi muutu. Laceyllä on vaikeuksia päästä TOP-12:een.


8. Michelle Delamor

Ihan jees oli Michelle.. Mielenkiintoinen oli hänen biisivalintansa. Pidin.

Kivaa kissamaista pehmeyttä, mutta intensiteetti ei oikein pysynyt kasassa edes noin lyhyttä aikaa. Tarvitsee lisää rohkeutta.

Tämä lauloi tosi hyvin, mutta valitettavasti ei sykähdyttänyt sitten yhtään!

Michella lauloi hyvin sinänsä ja kuuluu varmaan ryhmän parhaimpiin laulajiin. Kuitenkin oli sellainen tunne, että tämä on nähty jo 1000 kertaa aiemminkin. En ollut kovin innostunut.


9. Didi Benami

Hieman kyllä petyin Didiin tänään. Biisivalinta oli kyllä ihan väärä hänelle. Pahoin pelkään että Didi on putoamisuhassa. Odotin Didiltä paljon enemmän. Tylsä esitys.

Potentiaalinen suosikki, mutta tämä oli tasapaksu esitys.

En tunnistanut biisiä, mutta tässä oli jo tunnetta ja pidin tästä.

Didin lauluääni on todella miellyttävä! Pidin hänen esityksestään todella paljon. Hauskaa kuunneltavaa! Erityisesti Simonin kommentit menivät metsään. Didin olen varmaan sekoittanut alusta alkaen Janelliin. Voisivat olla identtiset kaksoset.


 10. Siobhan Magnus

Jestas! Ihana Siobhan <3.. Pidin tosi paljon. Aivan loistava biisivalinta!

Mielenkiintoinen tapaus, vähän kuin metsähiiri, josta voi kuoriutua leijona. Tänään ihan kiva.

Mä tykkään Siobhanista tosi paljon. Noussut aikalailla kärkisijoille mun listoilla. Ehkä jotain räväkkyyttä olisin kaivannut, vaikka pidinkin tästä.

Jo nyt tekisi mieli sanoa, että Siobhan Magnus on yksi parhaimpia persoonallisuuksia kautta aikojen American Idolissa. Olin ihan myyty hänen suorituksestaan.Arvostan Siobhanin halua todistaa, että hänessä on myös pehmeämpi puolensa. Voisi kuvitella, että Siobhanin keikalla vallitsisi lämmin ja hyvähenkinen tunnelma. Ihme ellei Siobhan mene tässä kisassa aika pitkälle. Tuomarien puheet väärästä kappalevalinnasta olivat ihan kukkua.


11. Crystal Bowersox

Pidin Crystalin esityksestä.. Yksi suosikeistani. Hyvä biisivalinta.

Tuntee kykynsä ja tietää mitä tekee. Vaikuttaa riittävän fiksulta ja nöyrältä kuunnellakseen neuvojakin, mutta osaako valita formaattiin tarpeeksi monipuolisia ja iskeviä lauluja päästäkseen todella pitkälle?

Tykkäsin, ja tykkään Crystalista muutenkin, mutta tähän formaattiin hän ei vain millään sovi - en näe häntä voittajana.

Tykästyin Crystalin lauluun vasta kolmannella kerralla. Olen samaa mieltä Memekin ja caprin pohdintojen kanssa. On vaikea kuvitella, että Crystal menee aivan kärkeen. Loppujen lopuksi hän on liian paljon naistrubaduuri, jolla on lopulta rajoitteensa laulujen valinnassa.


12. Katie Stevens

  Enpä oikein pitänyt laisinkaan Katiestä.. Kummallinen biisivalinta. Katien lookki ei oikein sopinut hänelle yhtään. Epäpuhtautta oli kautta linjan.

Oudon missimäinen vaikutelma tosiaan, vaikka on kyse laulukilpailusta. Osasi hyödyntää hetkensä tarpeeksi dramaattisesti.

Katie[/b]: Äh. Tämä oli ok.

Katien stailaus oli todella onnistunut.  Kaunis puku ja kampaus. Tämä muotikatsaus, koska Simon piikitteli Katien pukeutumista. Parasta oli Katien kaunis ja vahva ääni, joka lupailee vaikka mitä tulevaisuudessa. Jos Katie menee pitkälle, hän laulaa vielä 10 tai jotain laulua. Kyllä siihen mahtuu niitä 17-vuotaidenkin lauluja. Ensi kuulemalta lauluvalinta vaikutti minustakin turhan vanhahtavalta, mutta muutin mieleni kun kuuntelin uudelleen.