Kirjoittaja Aihe: Euroviisut 2010 finaali 29.5!  (Luettu 40663 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

-Rosaline-

  • ihquraksupoksu
  • i
  • *
  • Viestejä: 7281
  • Karma: +101/-90
    • Profiili
Vs: Euroviisut 2010 finaali 29.5!
« Vastaus #125 : 30.05.2010 12:52:26 »
Lainaus
Hahhah anteeks, en oo edelleenkää päässy yli siit et Ruotsin pisteiden kertoja oli niiin IHANA. <3

piti vielä tähän vastata, että tosiaan on, olispa se ollut mieluummin ruotsia edustamassa : DD <3

NIINPÄ! olispa oikeesti ollu : D mä olisin äänestäny ainaski äänestäny ruotsii miljoona kertaa. <3

Jolanne

  • Forkan AA-kerhon yllätystodistaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 10064
  • Karma: +13/-23
    • Profiili
Vs: Euroviisut 2010 finaali 29.5!
« Vastaus #126 : 30.05.2010 16:04:38 »
Toi Lena oli kyl ihan pikkusen ärsyttävä tapaus tossa lopussa... mut biisi on loistava!!


menni

  • Tuplapistesieluinen fordemehiläinen
  • i
  • *
  • Viestejä: 5633
  • Karma: +8/-3
    • Profiili
Vs: Euroviisut 2010 finaali 29.5!
« Vastaus #127 : 30.05.2010 16:24:48 »
Oi oi, kuka on ruotsalaisten pisteiden antaja?!!! HOOOOOOOT!!!!!! :o

Aivan!!!!! Mä olin ihan liekeissä ja kaverit nauro :-----D
Meillä oli tosiaan kisastudio yhen kaverin luona eikä puuttunu ainakaan naurua meidän illasta.

Ja toki kaikkia kiinnostaa, joten tässä mun finalin aikana kirjoittamat arvostelut joka kappaleelle (ottakaa huomioon väsymyksen aiheuttama hysteria, en sensuroinu näitä ;D )

1. Azenbaijan:
Hienot portaat, kamalat tanssiliikkeet, Drip drop kohta musiikillisesti kiva, säkeistö kamala, aksentti ei toimi, turhaa kirmailua
2. Espanja: Jäätävä lavalleryntäilijä, kivat tanssijat, laulajan hiukset<3, epävireinen loppuhuuto (ekalla kerralla)
3. Norja: "Voitti" A1:n Norjan karsinnoissa (joo, oon katkera!), nolot taustalaulajat, MODULAATIO!!!!
4. Moldova: Jäätävä hyppinen & yberjäätävä saksofonisti, rumat vaatteet, kamala naisääni, Kiiltävä viulu!!
5. Kypros: Coolit kitarateipit, lauluääni alko kuulosta kivalta puolessa välissä, ei kummonen biisi
6. Bosnia & Herzegovina: nolo nimi biisillä, ärsyttävä ääni, hieno takki, nolo kitarahihna, nolo yrityso lla cool, nolot taustalaulajat, nolo kitarasoolo
7. Belgia: Ihana ääni!<3 Luttana, kiva kertsi, sanotus huono, liukuvärjätty kitara (N)
8. Serbia: Hypyt, kiva poika (näyttää mukavalta), laulaja näytti japanilaistytöltä, laulu transulle! rinnat on aseet! Hölmöt kapselikaapit
9. Velko-Venäjä: ruma ruotsalaispianisti, rumat mekot, Rumat kolmiohiukset!! Lame biisi, FAIL-SIIVET JA MODULAATIO!!!!!!!! >:<
10. Irlanti: Sama melodia kertsin alussa kun Norjalla, huonompi. LenuManu!! (muistutti meidän musanopea (; )
11. Kreikka: Jeeeeeee!!!<333 Loistava koreografia! rympupyrot hyvät, huikee lavankäyttö.
12. UK: Kliseinen, Disney, hienot valolaatikot ja hyvät tanssijat, huono biisi ja laulajanaiset, kertsin sanat karmeet
13. Georgia: rusetti<3 (tissipaketti!! ;----D), "kertsi" huono, Säkeistö nätti, tanssahtelu muksaa
14. Turkki: Nolo bändin nimi! nolo robo! laulajan hiukset<3 ällöt sanat, ok kertsi
15. Albania: Ällö ääni, Madonna-kopio, hirvee asu, PerusEuroviisumainen, mikä hengellisyys??
16. Islanti: LenuManu<3 (se musanope taas..) tulivuorentulppa (kaverin isän kommentti..), miksi ranskaa kertosäkeessä??, liukuvärjätty mekko (N), MODULAATIO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
17. Ukraina: Huono biisi, muka kantaaottava, huppuemotyttö, tuulikone --> panopörrö (kaikkien finalistien hiukset oli huonosti, sillee kun niitä ei olis harjattu ollenkaan)
18. Ranska: KULTA, NOUSE HANURIASI HEILUTTAMAAN (jäätävä suomennus!!), naisalaulaja turha ja huono, paljon persettä, kiva ja ilonen biisi. Jalkapallon kuulee läpi.. =( Ranskan kieli kuulosti kerrankin kivalta eikä liian hienostelevalta
19. Romania: Hieno LadyGagakopiopiano, nainen näyttää Michael Jacksonilta, on muutenkin turha ja huono, kamala kiljumiskohta, haarovälikuva =(
20. Venäjä: Losta and forgotten todellakin, "vitsikkyys" ei tarpeeks pitkällevietyä
21. Armenia: Tissiä<333 (koko biisi alko "kuvataan aprikoosinkiveä". Oikeesti se oli käden takana piilossa ja tarkennettiin kaula-aukon sisään), rumat housut, kamala biisi, jollotus. Hiusrajat (N)
22. Saksa: Taize-koru!! (luostarikylä Ranskassa, mun sisko on käyny siellä, mä oon menossa parin vuoden sisään) Korussa ruma nauha, liian lyhyt =( Ihan ok biisi, ruma huulipuna, ärsyttävä aksentti, kamala lauluääni, taustalaulajien äänet hyvät, liikkeet huonot, laulajan liikkeet kertoo kehariudesta.
23. Portugali: kiva mekko (yks ainoista hienoista!), kamalat Leona-vibrat joka paikassa.
24. Israel: tylsä, ei jää mieleen, alavireisyys loppupuolella, ilmeikkyys++++
25. Tanska: Feikki, miehellä kiva takki.

Suluissa kursivoidut siis nyt jälkeenpäin kirjotettuja huomioita.
Oli hauskaa kritisoidessa, siksi kaikki epäasiallisuus :--------D

Ranska oli ehdottomasti paras! En tommosista yleensä tykkää, mut toi oli valloittava!
Myös Kreikka oli jäinen :------D
"Anyone who says that
sunshine brings happiness,
has never danced in rain"


Thesugarangel92

  • Potkiva irokeesi-fanaatikko
  • i
  • *
  • Viestejä: 21974
  • Karma: +16/-30
  • Restless heart syndrome
    • Profiili
Vs: Euroviisut 2010 finaali 29.5!
« Vastaus #128 : 30.05.2010 16:27:58 »
Haha. MEnnin arvostelut ehkä parhaat >D

-Rosaline-

  • ihquraksupoksu
  • i
  • *
  • Viestejä: 7281
  • Karma: +101/-90
    • Profiili
Vs: Euroviisut 2010 finaali 29.5!
« Vastaus #129 : 30.05.2010 16:32:41 »
Hahhah menni, vähänkö MAHTAVAT arvostelut! : DDDD

Lisää ruotsin pisteidenjakajan faneja, jeejee ! mä oon edellee siihe ihan rakastunu, oliko ees ihanin :----)

menni

  • Tuplapistesieluinen fordemehiläinen
  • i
  • *
  • Viestejä: 5633
  • Karma: +8/-3
    • Profiili
Vs: Euroviisut 2010 finaali 29.5!
« Vastaus #130 : 30.05.2010 16:34:06 »
Meillä lens aivan viiltävää läppää koko sen kolme tuntia.
Muiden arvostelut oli lisäks vielä ilkeempiä, ne dissas kaikki Belgian ihanaa poikaa..<3
Oli muuten jäätävä kun se piteiden laskussa piti belgian lippua ja kääns sen toisin päin että se näytti saksan lipulta! :D
"Anyone who says that
sunshine brings happiness,
has never danced in rain"


Thesugarangel92

  • Potkiva irokeesi-fanaatikko
  • i
  • *
  • Viestejä: 21974
  • Karma: +16/-30
  • Restless heart syndrome
    • Profiili
Vs: Euroviisut 2010 finaali 29.5!
« Vastaus #131 : 30.05.2010 16:43:23 »
http://www.youtube.com/watch?v=YubbH2wa3DE

Tää on ihana 8 ) oikeesti tykkään tästä biisistä, älkää kertoko kellekää :'D

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Euroviisut 2010 finaali 29.5!
« Vastaus #132 : 30.05.2010 16:47:28 »
Ei vitsit nauroin noille mennin kommenteille. :'DDDDDD

"KULTA, NOUSE HANURIASI HEILUTTAMAAN (jäätävä suomennus!!)"

Joo, toi oli ihan paras. :'DDD



~It feels good. Is that reason enough for you.~

ilppez

  • Viekun ah-valmentaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 13062
  • Karma: +16/-7
  • Ja! Ja! JA! JAA! JAAAAAA!
    • Profiili
Vs: Euroviisut 2010 finaali 29.5!
« Vastaus #133 : 30.05.2010 17:46:26 »
Aika tiukkaa settiä Menniltä. ;D

"Jäätävä hyppinen & yberjäätävä saksofonisti, rumat vaatteet, kamala naisääni, Kiiltävä viulu!!"

Kiiltävä viulu!!!! Näitä elämän pieniä mutta tärkeitä huomioita. xD
Ja ohi ollaan...*kodak moment*

I det Bjørndalske hjem...
Suihkulakki

menni

  • Tuplapistesieluinen fordemehiläinen
  • i
  • *
  • Viestejä: 5633
  • Karma: +8/-3
    • Profiili
Vs: Euroviisut 2010 finaali 29.5!
« Vastaus #134 : 30.05.2010 17:47:28 »
Se kiiltävä (tai itse asiassa valaistu) viulu oli tosi hieno! Ja huomasin sen ihan biisin lopussa vasta kunnolla, ni tuli tommonen loppuhuomautus ;--D
"Anyone who says that
sunshine brings happiness,
has never danced in rain"


Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Vs: Euroviisut 2010 finaali 29.5!
« Vastaus #135 : 30.05.2010 19:29:30 »
Ei juma sentään. Vähänkö hyviä nuo mennin kommentit xDDDD. Osasta olen itse kyllä ihan erimieltä tietysti :D.
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Euroviisut 2010 finaali 29.5!
« Vastaus #136 : 30.05.2010 21:13:44 »
Yleisradiolle pisteet siitä, että tänä vuonna selostamassa oli vain yksi selostaja ja
asiantuntija. Menneinä vuosina on ollut kaksi selostajaa ja asiantuntija, ja se on ollut
todella rasittavaa kuunnella. Nyt pystyttiin oikeasti keskittymään enemmän Euroviisuihin.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Euroviisut 2010 finaali 29.5!
« Vastaus #137 : 30.05.2010 23:01:30 »
19. Romania: Hieno LadyGagakopiopiano, nainen näyttää Michael Jacksonilta, on muutenkin turha ja huono, kamala kiljumiskohta, haarovälikuva =(
22. Saksa: Ihan ok biisi, ruma huulipuna, ärsyttävä aksentti, kamala lauluääni, taustalaulajien äänet hyvät, liikkeet huonot, laulajan liikkeet kertoo kehariudesta.

Minustakin molemmat olivat kauniita naisia ja lauloivat hyvin!

Ranska oli ehdottomasti paras! En tommosista yleensä tykkää, mut toi oli valloittava!Myös Kreikka oli jäinen :------D

Minustakaan kumpikaan ei ollut kaunis nainen.

( 8) )

menni

  • Tuplapistesieluinen fordemehiläinen
  • i
  • *
  • Viestejä: 5633
  • Karma: +8/-3
    • Profiili
Vs: Euroviisut 2010 finaali 29.5!
« Vastaus #138 : 30.05.2010 23:05:11 »
Hienosti valkkasit, koska voin tässä nyt perustella, että Kreikan miehestä en todellakaan ulkonäön vuoksi tykännyt (ootko sä nähnyt sitä laulajaa??) ja Ranska on sen tyylinen biisi mistä en yleensä tykkää, että tässäkin ollaan mun ympärile luodun boksin ulkopuolella.

Minkä mä sille voi että en tykänny Saksan tytön määkivästä äänestä (biisi oli ihan hyvä!) enkä MichaelJackson-naisen äänestä!

Tykkää sä välillä jostain miehestä ni sulla saattais ollakin varaa mussuttaa.
Herran jumala, oot välillä niin raivostuttava!
"Anyone who says that
sunshine brings happiness,
has never danced in rain"


Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Euroviisut 2010 finaali 29.5!
« Vastaus #139 : 30.05.2010 23:09:09 »
Muutamia kommentteja ensi alkuun:

Voitto meni oikeaan osoitteeseen. Back to basics. Lena oli valloittava tapaus, joka luo varmasti ainakin Saksassa menestyksekkään uran. Vaikuttaa tosi symppikseltä.

Turkki ansaitsi kakkospaikkansa. Vaikka musiikkityyli ei ole lähinnä sieluani, kappaleen melodia oli hyvä.

Irlanti ja Islanti olivat lähettäneet molemmat jo iäkkäämmän ja tukevahkon naisen ja molemmilla samanlainen mekko. Molemmat esittivät myös ruotsalaista kiljulaulantaa ruotsalaisen sävellyksen pohjalta. Miksi ihmeessä Irlantikin alentui tällaiseen?

Bosnia-Herzegovina oli nolla eikä olisi saanut tälläkään palstalla kehuja, jos saman surkean kappaleen olisi esittänyt tyttöbändi.

Iso-Britannia lähetti sinänsä hyvän sävellyksen, joka oli kuitenkin auttamattoman vanhanaikainen kuten esityskin. Englanti kärsii kielestään. Siinä missä muut laulavat kansainvälisellä englannilla, brittienglanti tuntuu suorastaan tylsältä laulukieleltä tällaisessa kilpailussa. Oli helppo veikata, että pisteitä ei tule.

Ärsytti todella paljon, että myös sekä Azerbaidzan ja Georgia turvautuivat ruotsalaiseen kiljulaulantaan ruotsalaisen tusinasävellyksen kanssa. Eimmekö saa enää nauttia kauniista paikallisesta pop-musiikista paikallisella laulutyylillä?




Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Euroviisut 2010 finaali 29.5!
« Vastaus #140 : 30.05.2010 23:14:54 »
Tykkää sä välillä jostain miehestä ni sulla saattais ollakin varaa mussuttaa.
Herran jumala, oot välillä niin raivostuttava!

Minähän pidin esim.

Turkista
Norjasta
Belgiasta
Venäjästä
Valko-Venäjästä (jossa miehet pääosassa)


Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Euroviisut 2010 finaali 29.5!
« Vastaus #141 : 30.05.2010 23:17:46 »
Yleisradiolle pisteet siitä, että tänä vuonna selostamassa oli vain yksi selostaja ja
asiantuntija. Menneinä vuosina on ollut kaksi selostajaa ja asiantuntija, ja se on ollut
todella rasittavaa kuunnella. Nyt pystyttiin oikeasti keskittymään enemmän Euroviisuihin.

Surkeaa on se, ettei mukana ollut yhtään asiantuntijaa. Asko Murtomäki luki lapusta samat jorinat finaalissa kuin semifinaaleissakin eikä kyennyt mihinkään järkeviiin analyyseihin.

Kuivakas tyyppi, kuivakkaat puheet ja sitä paitsi veikkaa yleensä aivan pieleen menestyjät.

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Euroviisut 2010 finaali 29.5!
« Vastaus #142 : 30.05.2010 23:28:00 »
sitä paitsi veikkaa yleensä aivan pieleen menestyjät.

Mitä merkitystä sillä on?



~It feels good. Is that reason enough for you.~

menni

  • Tuplapistesieluinen fordemehiläinen
  • i
  • *
  • Viestejä: 5633
  • Karma: +8/-3
    • Profiili
Vs: Euroviisut 2010 finaali 29.5!
« Vastaus #143 : 30.05.2010 23:29:57 »
Yleisradiolle pisteet siitä, että tänä vuonna selostamassa oli vain yksi selostaja ja
asiantuntija. Menneinä vuosina on ollut kaksi selostajaa ja asiantuntija, ja se on ollut
todella rasittavaa kuunnella. Nyt pystyttiin oikeasti keskittymään enemmän Euroviisuihin.
ja sitä paitsi veikkaa yleensä aivan pieleen menestyjät.

Sehän on paljon hauskempaa niin :------------------------------D

Nohei, kivat sulle että tykkäsit myös miehistä, mä en tykänny noista naisista, bo-hoo jos se on sulle noin kauhee ongelma, että pitää vinee joka kerta kun en tykkää.
"Anyone who says that
sunshine brings happiness,
has never danced in rain"


Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Euroviisut 2010 finaali 29.5!
« Vastaus #144 : 30.05.2010 23:31:31 »
sitä paitsi veikkaa yleensä aivan pieleen menestyjät.

Mitä merkitystä sillä on?

Se merkitys tietysti, että ei voi olla Euroviisu-"asiantuntija", jos ei edes osaa arvioida sitä, mikä maa menestyy.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Euroviisut 2010 finaali 29.5!
« Vastaus #145 : 30.05.2010 23:33:42 »
Nohei, kivat sulle että tykkäsit myös miehistä, mä en tykänny noista naisista, bo-hoo jos se on sulle noin kauhee ongelma, että pitää vinee joka kerta kun en tykkää.

Tapanani on aina puuttua siihen, että joku esiintyjä lytätään ulkomusiikillisin syin. Ulkomusiikillisin syin saa kyllä kannattaa, mutta se ei saa olla sentään rasite, että on nainen (esimerkiksi).

menni

  • Tuplapistesieluinen fordemehiläinen
  • i
  • *
  • Viestejä: 5633
  • Karma: +8/-3
    • Profiili
Vs: Euroviisut 2010 finaali 29.5!
« Vastaus #146 : 30.05.2010 23:35:26 »
sitä paitsi veikkaa yleensä aivan pieleen menestyjät.

Mitä merkitystä sillä on?

Se merkitys tietysti, että ei voi olla Euroviisu-"asiantuntija", jos ei edes osaa arvioida sitä, mikä maa menestyy.

Kuka asiantuntija osaa arvioida lähes 40 maan ihmisten mielipiteet joukosta lauluja?



MÄ. EN. LYTÄNNY. NAISEUDEN. TAKIA. VAAN. SIKSI. ETTEIVÄT. LAULUÄÄNET. MIELLYTTÄNEET. KORVAANI.
Biiseinä olivat molemmat kärkikymmenikössä koko kisassa, mutta totta kai laulajien äänet huonontaa hyvää biisiä!
"Anyone who says that
sunshine brings happiness,
has never danced in rain"


Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Vs: Euroviisut 2010 finaali 29.5!
« Vastaus #147 : 30.05.2010 23:43:23 »
Nyt on pakko kitistä yhdestä mennin kommentista..

Toi kommentti Armenian viisusta on niin ala-arvoinen! Joo tissiä oli se koko show. Anna mun kaikki kestää!

Georgian tissipaketti menee myös samaan kategoriaan.

Saksan viisusta vielä että Lena lauloi tosi hyvin ainakin omasta mielestäni ja hänen lauluäänensä on vaan niin ihana.
« Viimeksi muokattu: 30.05.2010 23:46:06 kirjoittanut Kaitsu »
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Euroviisut 2010 finaali 29.5!
« Vastaus #148 : 30.05.2010 23:44:59 »
sitä paitsi veikkaa yleensä aivan pieleen menestyjät.

Mitä merkitystä sillä on?

Se merkitys tietysti, että ei voi olla Euroviisu-"asiantuntija", jos ei edes osaa arvioida sitä, mikä maa menestyy.

Kuka asiantuntija osaa arvioida lähes 40 maan ihmisten mielipiteet joukosta lauluja?


Totta kai se on mahdollista. Sellainen osaaminen perustuu aiempien kisojen seuraamiseen, joiden avulla pystyy arvioimaan  hyvin sitä, mitkä kappaleet menestyvät. Minäkin olen aina päihittänyt Asko Murtomäen tulospekuloinnissa.

MÄ. EN. LYTÄNNY. NAISEUDEN. TAKIA. VAAN. SIKSI. ETTEIVÄT. LAULUÄÄNET. MIELLYTTÄNEET. KORVAANI.
Biiseinä olivat molemmat kärkikymmenikössä koko kisassa, mutta totta kai laulajien äänet huonontaa hyvää biisiä!

Kiinnitän seuraavaan logiikkaan huomiota:

Kaunis nainen => etsitään mikä tahansa negatiivinen asia (aksentti, vaatteet, ääni) => perustelu ei-pitämiselle
Komea mies => etsitään mikä tahansa positiivinen asia (laulun sanat, lavashow, kiva tukka) => perustelu pitämiselle

Minä taas lähden siitä, että pidän jokaisesta - niin miehestä kuin naisesta - ja olen sitten pettynyt, kun en voikaan pitää.


ilppez

  • Viekun ah-valmentaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 13062
  • Karma: +16/-7
  • Ja! Ja! JA! JAA! JAAAAAA!
    • Profiili
Vs: Euroviisut 2010 finaali 29.5!
« Vastaus #149 : 30.05.2010 23:46:51 »
(kiva tukka)



Tää on tärkee aspekti!! 8)
Ja ohi ollaan...*kodak moment*

I det Bjørndalske hjem...
Suihkulakki