Kirjoittaja Aihe: Semifinaali su 20.3.  (Luettu 20310 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Semifinaali su 20.3.
« Vastaus #75 : 20.03.2011 10:47:57 »
Fatima: tykkäsin, ja ehkä erityisesti just noista Etskun vihaamista "korinoista" ;) (kiva mauste, kunhan ei innostu liikakäyttämään). Mun korvaan miellyttävin ääni tytöistä ja esiintyjänä sellanen jota viitsii seurata (vain ne turhan hurjat kengät häiritsi keskittymistä lauluun ;) ).

Viimeinkin joku kommentoi sitä "korinaa".  :D

Taatusti mielipidekysymys, mutta minä en pidä siitä kenenkään laulajan kohdalla koska se panee ajattelemaan mitä kurkussa tapahtuu esim. puhumisen aikana. Puhumattakaan laulamisesta, jossa rasitetaan ääntä oikein toden teolla. Eli tietoisuuteeni iskee visuaalinen kuva limaisesta äänihuulesta, joka rimpuilee epätoivoisesti tuottaakseen äänen. Ei voi mitään eikä se ole laulajan vika!

Kengät olisivat tosiaan saaneet olla toisenlaiset (jos sitä tarkoitit) niin Fatiman stailaus olisi ollut vielä parempi.

Wilperi

  • i
  • *
  • Viestejä: 42
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: Semifinaali su 20.3.
« Vastaus #76 : 20.03.2011 10:53:26 »
1.Hennariikka, ihana ääni mitä ei suomessa vielä oikein kellään oo, persoonana eniten mieleisin.

2.Fatima, tykkään soundista ja persoonasta tosi paljon.

3.Ali, tykkäsin alista tänään enemmän ku aikasemmin, positiivinen yllättäjä.

4.Ilpo, idolimaisin kaikista. Tosin eikai käy peteparkkosia? Loisti tänään.

5.Lotta, tää on järkytys. En oo ikinä tykänny Lotasta, enkä tykkää kyl vieläkää, mut se biisi jäi mieleen. mutta etenki ne Lappipuheet joensuulaiselle Hentsulle sai karvat taas pystyyn, lotta itte asuu vaasassa eli samalla korkeudella ku joensuu -.-

6.Martti, en tajua. karaokeisätänä joka vetää hyvin ja jota jaksaa kuunnella mut ei oikein mua viehätä se millään lailla.

7.Jerkka, nostaa pisteitään kokoajan, mutta sytyttää vielä vähemmän ku Martti

8.Stina, en vaan voi enää sietää. Tuntuu et se on jo varma voitostaan ja se on huono juttu et sen voi aistia jo tässä vaiheessa. Stinan ääntä saa käsitellä tosi paljon että sen ärsyttävän kähinän saa siitä pois. Okei ymmärrän et jotku tykkää mut mulla nousee karvat pystyyn aina ihan vääristä syistä.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Semifinaali su 20.3.
« Vastaus #77 : 20.03.2011 11:03:04 »
Tilanne Wilperin jälkeen:

1. Stina 76
2. Hennariikka 74
3. Ilpo 70
4. Ali 68

5. Jerkka 63
6. Martti 44
7. Fatima 38
8. Lotta 34

leena

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 568
  • Karma: +1/-7
    • Profiili
Vs: Semifinaali su 20.3.
« Vastaus #78 : 20.03.2011 11:12:12 »
Kengät olisivat tosiaan saaneet olla toisenlaiset (jos sitä tarkoitit) niin Fatiman stailaus olisi ollut vielä parempi.

Juurikin sitä. Huomio katos laulusta aina välillä kun mietti, että miten se pysyy pystyssä ja kuinka hiton tiukalla sillä on ne nilkkaremmit ;)

Fuga.

  • Sandran lönköttelykouluttaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 12170
  • Karma: +119/-100
  • I wanna feel alive.
    • Profiili
Vs: Semifinaali su 20.3.
« Vastaus #79 : 20.03.2011 11:17:49 »
Miksi nuoki on uimahousut jalassa saunassa  >:( Paljasta pintaa kehiin, kiitos!!

Haha tää kommentti pisti silmään 8''D

Must kaikki oli tänää hyviä! Tosin vähiten Lotta. Lotan ääni ei riittäny ollenkaa siihen biisiin. Stinan ääni on tosi kaunis, se ja Ali on mun suosikkeja. Fatimalla oli tänää onnistunu stailaus, tosi kaunis ku oli hiukset suoristettuna.

Jos pitäs lista laatia ni;

1. Stina
2. Ali
3. Hennariikka (ennen tänpäivästä esitystä pidin aika vaisuna)
4. Ilpo
5. Jerkka
6. Martti
7. Fatima
8. Lotta
« Viimeksi muokattu: 20.03.2011 11:19:25 kirjoittanut Fuga. »
“What you’ve done becomes the judge of what you’re going to do
- especially in other people’s minds.
When you’re travelling, you are what you are right there and then.
People don’t have your past to hold against you. No yesterdays on the road.”

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Semifinaali su 20.3.
« Vastaus #80 : 20.03.2011 11:26:07 »
8. Lotta
  >:( >:(

Tilanne Fugan jälkeen:

1. Stina 84
2. Hennariikka 80
3. Ilpo 75
3. Ali 75

5. Jerkka 67
6. Martti 47
7. Fatima 40
8. Lotta 35

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: Semifinaali su 20.3.
« Vastaus #81 : 20.03.2011 11:31:26 »
Heikoimmat ja parhaimmat alkaa sentään erottua  8)
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

menni

  • Tuplapistesieluinen fordemehiläinen
  • i
  • *
  • Viestejä: 5633
  • Karma: +8/-3
    • Profiili
Vs: Semifinaali su 20.3.
« Vastaus #82 : 20.03.2011 11:40:46 »
Tää keskiarvolistan neljän kärki olis just se nelikko, jonka mä laittaisin suoraa finaaliin.
Itellä tän päivän esitysten perusteella järjestys olis varmaan.. Hmm..
1. Hennariikka
2. Stina
3. Ali
4. Ilpo
5. Fatima
6. Martti
7. Lotta
8. Jerkka

Ali on hirveen luttana kun siitä näki että se yritti niin kovasti panostaa esiintymiseen.. (':
Hennariikasta tykkäsin, biisi vaan toimi sille.
Biisit oli osaks ihan umpitylsiä, sekä Jerkan että Fatiman kohdalla se vähensi esityksen pisteitä (vaikka Jerkka on tylsä musta muutenkin..)
"Anyone who says that
sunshine brings happiness,
has never danced in rain"


bumb

  • i
  • *
  • Viestejä: 269
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: Semifinaali su 20.3.
« Vastaus #83 : 20.03.2011 11:54:34 »
Kaipa nää on järjestyksessäkin(:

1. Stina- mahtava esitys, puhdasta laulamista, oma tulkinta, onnistunut stailaus, soitti itse kitaraa, tosi nätti ja kaunis ääni tänään(: Tykkäsin
2. Hennariikka-oikein hyvä versio, tykkäsin esiintymisestäkin, "rehellinen"ääni, ei turhia konstailuja. Ehkä toistaa hieman itseään?
3. Ilpo-mikä yllätys! Vetihän se aika falskisti, mutta sopi tohon kappaleeseen. Ihanaa lavaesiintymistä ja pillit sopii sille hyvin,paras biisivalinta!
4. Ali-muodostumassa mun suosikiksi? Jotenkin poika on niin suloinen, lavatohelluskin. Falsetti oli aivan upea mutta kertosäe vähän turhan "kova"
5. Fatima- ensimmäinen esitys josta oikeasti pidin. Mukavan leppoisa, ei erityisiä sävereitä ja hyvä stailaus
6. Jerkka- ei erityisempää mainittavaa, vähän mitään sanomaton, mutta hyvä(itseäni miellyttävä) ääni
7. Martti- jatkaa edelleen sitä samaa rataa... Alku haparoivaa, loppuu samaa tappavan tylsää joskin laadukasta laulamista, pieni floppi
8. Lotta- No niin. Laulu alkoi ihan hyvin. Ne "ohh" kohdat olivat karmeita. Eloisa ja kaunis tyttö mutta ehkä pitäisi valita yksinkertaisempia lauluja?

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Semifinaali su 20.3.
« Vastaus #84 : 20.03.2011 11:58:40 »
(menee vähän floodaamiseksi mutta menköön)

Tilanne mennin ja bumbin jälkeen:

1. Stina 99
2. Hennariikka 95
3. Ilpo 86
3. Ali 86

5. Jerkka 71
6. Martti 52
7. Fatima 48
8. Lotta 38

Tässä alkaa olla jo sen verran aineistoa, että onpa kiva verrata lopulliseen tuloslistaan!

Ellu87

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 815
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: Semifinaali su 20.3.
« Vastaus #85 : 20.03.2011 12:08:45 »
Lotta pääsee varmasti jatkoon, vaikkei sitä välttämättä ihan ansaitsisikaan.

Tässähän on keskiviikkoon asti jokaisen lähipiirillä aikaa äänestää. ;)

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Semifinaali su 20.3.
« Vastaus #86 : 21.03.2011 00:26:27 »
Hmmmmm Ilpo poreammeessa....hhmmmm 8')

Mua harmitti, ettei tuloksia saatukaan nyt heti. Miksei voitu tehdä tätä lähetystä pidemmäksi, parituntiseksi...nooo, eipä siinä mitään.

Laulajia en osaa järjestykseen laittaa, mut ite tykkäsin eniten Alista, Stinasta, Hennariikasta ja Ilposta.





Stina: Stina on ollut itsevarma joka kerta, ja esiintyminenkin on parantunut aina. Yllätyin positiivisesti biisivalinnasta ennen lähetystä, mut sen esityksen aikana mietin, et joku muu Foo Fightersin biisi ois voinut olla osuvampi. Nyt tuli vaan sellainen olo, et Stina höpötteli laulun varmasti läpi.

Martti: Mun mielestä Iris on jo vähän puhkikulutettu biisi, vaikka kaunis se onkin. Martin matalat äänet ei oikeen toimineet. Ihan ok anyways.

Hennariikka: On totta, et Hennariikka on valinnut omalta mukavuusalueeltaan biisejä, mut ite olen niin ihastunut hänen ääneensä ja olemukseensa etten jaksa välittää. Ja Hölmö rakkaus on aivan ihana biisi, tykkäsin kovasti.

Jerkka: En tunnistanut biisiä. Sinänsä ihan mukavaa, et valkkas tän, koska oli vähän erilainen. Mut niin kuin Stinan kohdalla niin myös Jerkan kohdalla tuli vaan sellane olo, et höpöttelee biisin.


Fatima: Tykkään hurjasti Fatiman äänestä ja personaallisuudesta, mut biisivalinta oli sen verran kökkö etten meinannut jaksaa kuunnella. Aikamoinen turn off tällä kertaa. :(

Ilpo: Ilpo on ihQ ja osaa esiintyä, mut ei ääni tuntunut riittävän taaskaan. Ku sais koko paketin toimimaan!! Silti pidin illan parhaimmistona Ilpon esitystä. Nimenomaan esitystä.

Lotta: Meni mielestäni taas kimitykseksi paikoin.


//Oho unohdin Alin välistä.
Olen alkanut pikkuhiljaa tykätä Alista enemmän. Jotain jäykkää hänessä vielä on, mut on parantanut huomattavasti!
« Viimeksi muokattu: 21.03.2011 01:13:21 kirjoittanut Negativ »



~It feels good. Is that reason enough for you.~

MariJii

  • Koelaulaja
  • Viestejä: 10
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: Semifinaali su 20.3.
« Vastaus #87 : 21.03.2011 02:32:09 »
Jaa jos sitä saisi itsekin laitettua kilpailijoita järjestykseen eilisen jälkeen  :).

1. Martti - se vaan on hyvä. Tykkään sen äänestä ja muutenkin. Eilisen biisin alku oli vähän vaisu, mutta sen jälkeen taattua Martti-laatua  ;D.

2. Stina - on lahjakas laulajanalku, ei siitä mihinkään pääse. Hyvä ääni, varma esiintyminen. Eilinen esitys oli ihan mielettömän hyvä.

3. Ilpo - yllättäen! Ilpo on kohottanut osakkeitaan koko ajan, ja jos hän putoaisi, olisi se menetys. Ilpo tuo Idolsiin särmää ja vaihtelua, ja eilinen rock-olemus oli niin sitä jotakin. Laulussa parantamisen varaa, mutta ei haittaa, kun esiintyy kertakaikkiaan täysillä!

4. Hennariikka - kaunis ääni, soi tosi nätisti, joskin vireessä välillä ongelmaa - mutta hei, kenellä sitä ei olisi? Joten ei haittaa. Persoonaltaan myös ihana, iloinen tyttönen. Esiintyminen on parantunut koko ajan. Eilinen biisi oli ehkä vähän tylsä, kaipaisin Hennariikalta jo jotain repäisevää!

5. Jerkka - laulaa hyvin ja esiintyy varmasti, mutta häneltä puuttuu joku tietynlainen "se jokin". Eilenkin veti hyvin ja varmasti, ihan kelpo esitys!

6. Fatima - en tiedä mikä, mutta Fatiman äänessä mua häiritsee jokin. Fatima on tosi valloittava persoona ja laulaa toki hyvin, mutta jotakin häiritsevää on kumminkin. Ääni ei ikäänkuin "soi", vaikka sinänsä hyvin ja puhtaasti laulaakin. Eilisessä lähetyksessä biisivalinta oli mielestäni vähän tylsä.

Ja kaksi viimeistä voisivat olla kumminpäin vain, mutta laitetaan nyt näinpäin:

7. Ali - ei voi mitään, mutta mä en vaan osaa enkä pysty kuvittelemaan Alia pop-taivaan tähdeksi. En millään.  :(

8. Lotta - laulullisesti ehkä heikoin kaikista, en pitänyt eilenkään hänen esityksestään, ääni ei vaan toimi. Lotta on kyllä nätti ja osaa esiintyä, mutta kun laulajan pitäisi kyllä osata myös laulaa... (tosin en aikoinaan ymmärtänyt, enkä ymmärrä vieläkään, miten Kristiina Brask pärjäsi niin älyttömän hyvin...  )

McKenzie

  • kadonneen mielenrauhan metsästäjä
  • i
  • *
  • Viestejä: 3358
  • Karma: +5/-2
  • Queen of fucking everything O:-)
    • Profiili
Vs: Semifinaali su 20.3.
« Vastaus #88 : 21.03.2011 05:06:26 »
MariJii, eihän Suomen formaatissa etsitäkään popidolia, vaan idolia yleensäkin. ;)
En kyllä minäkään aikanaan tykännyt Kristiina Braskin äänestä yhtään. Vaikka eihän sitä kaikista tarvitse tykätäkään. Lotta on tän kauden Kristiina. ;)
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience. - Mark Twain -

Thesugarangel92

  • Potkiva irokeesi-fanaatikko
  • i
  • *
  • Viestejä: 21974
  • Karma: +16/-30
  • Restless heart syndrome
    • Profiili
Vs: Semifinaali su 20.3.
« Vastaus #89 : 21.03.2011 05:14:34 »
Stina: Tykkäsin, tykkäsin taas ihan älyttömästi! Stinalla on tosi vahva ja moniulotteinen ääni, ja kitara oli hyvä lisä. Olisin valmis kuuntelemaan levyltä, jos musiikkityyli ois oikea! (:

Martti: Minun lemppari miehistä! Tosi mahtava veto taas. Martilla on ihanan särmikäs ääni ja tosi ilmeikäs esiintyminen!

Hennariikka: Voi :< Jotenki en Hennariikasta tykänny kauheesti. Oli ihanaa, ku oli eka biisi jonka ees tunnistin, mutta jotenki se ääni oli vähän kova.. Tai sellanen tunteeton. En oo musiikin asiantuntija ni en osaa silleen mitään virejuttuja arvioida, mut ei olluu kyllä parasta Hennariikkaa!

Jerkka: Jerkka oli yllättävän hyvä. Mut muistuttaa liiaks ehkä Marttia (noinniinku yleisesti) ja oon jo suuri Martti-fani, ni siks en Jerkalle ehkä niin lämpeä. Hyvä esitys eilen kuitenki!

Fatima: Toissakerralla tykkäsin Fatimasta, tänään en niinkään. Fatiman ääni kyllä toimii ja saundi on ihanan omanlainen, mut eilen oli jotenki... En tiiä, musta se esiintyminen oli tönkköä ja ehkä just liian esittävää. Biisikin tuntu kestävän tosi lyhyen aikaa, enkä saanu ihan siitä Fatiman esityksen punaisesta langasta kiinni.. ;o

Ilpo: (en kattonu pelkästään Ilpon sieraimia!!! ;)) Niin no, asiaan. Ilpon esiintyminen oli tosi super. Epä-Ilpottajana jopa mäki tykkäsin, vaikka olihan se vähän kliseinen : DD Ääni ei kuitenkaan oo ehkä ihan yhtä hyvää tasoa, kun vaikka Martilla (vaikka onhan mulla oma lehmä ojassa, koska oon Martti-fani, mutta.. : DD). Ei Ilpo huono kuitenkaa oo, tosiaankaa! (:


Lotta:
Lotta oli pirteä ja valloittava, ihan söpö esitys. Laulu taas ei oikeen.. Niin no, en jaksanu kauheesti ees keskittyä, enkä hirveesti tykänny. Lotta ei mun mielestä ansaitse kyllä finaalipaikkaa.

Ali: Ali on sulonen ja söppänä, minä tykkään! (Erityisesti silmistä ;)) Lauluääniki on upean matala, muttei kyllä vetoa siltikään niin paljon kun vois. Ali ei ehkä oo löytäny vielä sitä omaa juttuaan ja tyyliään. Jos pääsee eteenpäin, niin toivon kyllä sellasta nappivalintaa lauluks, ni ehkä mäki sit lämpenen kokonaan! ; DD

Järjestys:

1. Martti
2. Stina
3. Jerkka
4. Ilpo
5. Hennariikka
6. Ali
7. Fatima
8. Lotta

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Semifinaali su 20.3.
« Vastaus #90 : 21.03.2011 10:41:54 »
Tilanne MariJiin ja Sugarin jälkeen:

Tilanne mennin ja bumbin jälkeen:

1. Stina 113
2. Hennariikka 104
3. Ilpo 97
3. Ali 91

5. Jerkka 81
6. Martti 68
7. Fatima 53
8. Lotta 40

Aika jäätynyt järjestys jo.



Iita

  • Tittelintuura
  • i
  • *
  • Viestejä: 13828
  • Karma: +15/-7
    • Profiili
Vs: Semifinaali su 20.3.
« Vastaus #91 : 21.03.2011 10:59:27 »
Oukkei. Mun vuoro arvostella kun satuin tänään näkemään eilisen semin ;D

1. Ali
Aivan loistavaa! Ali on ollu mun lemppari alusta asti, mut ei oo kyl viel semeissä säväyttäny yhtää! Eilisestä esityksestä tuli kyl ihan kylmät väreet. Lisäks näytti paljon paremmalta ja omanikäisemmältä ku ennen, hehe! ;D
2. Lotta
Ihana biisivalinta! Jossain kohdissa ei laulanu ihan nuotilleen, mut biisi sopi silti Lotan äänelle tosi hyvin! Esiintyminen oli ihanaa ja Lotta oli stailattu aivan ihanaks!
3. Ilpo
Mahtavaa rokkimeininkiä! En tykännyt yhtään siitä Billie Jean esityksestä, mut tää oliki sit jo ihan toista maata. Kuten joku tuomareistakin sanoi, että Ilpo on IDOLI! Se vaan vetää niin asenteella!
4. Stina
En oo tykänny Stinasta aikasemmin, mutta tän biisin se veti aika kivasti! Stailauskin oli onnistunut.
5. Jerkka
Ei ihan niin hyvä kuin edellisellä kerralla, mutta ei paha siltikään. Ihanan swengaava.
6. Hennariikka
Tässä kävi vähän samalla tavalla kuin Alin Illusion & dream esityksessä. Alkuperäinen kappale on vaan niin loistava, etten osaa asennoitua siihen, että joku muu laulaisi sen. Ei Hennariikka nyt ihan huono ollu, mutta toinen biisivalinta olis ollu ehkä parempi.
7. Fatima
Jotenki tylsä. Tykkään kyl alkuperäsestä biisistä, ja ihan hyvin Fatima sen myös lauloi, mut olisin toivonu jotain enemmän!
8. Martti
Ähh! Voi Martti minkä teit. Aivan väärä biisivalinta.
Sometimes the dreams that come true are the dreams you never even knew you had.

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Semifinaali su 20.3.
« Vastaus #92 : 21.03.2011 23:24:43 »

En kyllä minäkään aikanaan tykännyt Kristiina Braskin äänestä yhtään. Vaikka eihän sitä kaikista tarvitse tykätäkään. Lotta on tän kauden Kristiina. ;)
Selkeesti, koska "inhoan" Lottaa yhtä intohimoisesti. ;D

(No oikeesti toi inhota on liian voimakas, siks siis lainausmerkeissä. :p)



~It feels good. Is that reason enough for you.~

MariJii

  • Koelaulaja
  • Viestejä: 10
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: Semifinaali su 20.3.
« Vastaus #93 : 22.03.2011 03:12:01 »
MariJii, eihän Suomen formaatissa etsitäkään popidolia, vaan idolia yleensäkin. ;)
En kyllä minäkään aikanaan tykännyt Kristiina Braskin äänestä yhtään. Vaikka eihän sitä kaikista tarvitse tykätäkään. Lotta on tän kauden Kristiina. ;)

No ok  :), ei popidolia etsitä joo mutta jotenkin ainakin minä miellän kisan silti niin, että kyllähän ne poptaivaalle tästä ponnistavat, siis ketkä ponnistavat. 
En oikein edes tiedä, mikä siinä Alissa niin tökkii  ???. Hän on jotenkin sellanen jäykkis, ja mun mielestä Alin lauluääni on edelleen vaan t y l s ä.  >:( Sopisi paremmin ehkä johonkin muun tyyppiseen laulamiseen kuin kevyeen musiikkiin. Epäilemättä asia on korjattavissa treenaamalla, mutta tällä hetkellä en vaan tykkää. Toivottavasti Ali petraa osakkeitaan myös mun silmissä, koska pahasti siltä näyttää, että jatkoon on menossa, kun niin paljon häntä fanitetaan.

Toivottavasti Lotta EI ole tämän kauden Kristiina, koska sitten saamme katsella hänen voittokulkuaan vielä pitkän aikaa   :(*huoh*.

mirkamoomoo

  • Koelaulaja
  • Viestejä: 7
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: Semifinaali su 20.3.
« Vastaus #94 : 22.03.2011 05:35:38 »
Off the topic, onko moni käyny kuuntelemassa Peacockissa paikanpäällä lähetyksiä?  :) Laulut kuulostavat noin puolet paremmilta livenä..

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Semifinaali su 20.3.
« Vastaus #95 : 22.03.2011 10:39:40 »
Menisin todella mielelläni Peacockiin, jos saisin liput helpolla.  Nyt ei oikein riitä halu huuto.netissä pyörimiseen. Vuoden 2007 Idolsista muistan, että paikan päällä tunnelma oli ihan toinen ja laulutkin kuulostivat paremmilta. Sen tunnelman haluaisin kokea vielä joskus uudelleen.

Ellu87

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 815
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: Semifinaali su 20.3.
« Vastaus #96 : 22.03.2011 22:43:49 »
Lippujahan voi saada esittämällä kysymyksiä Idols Studion sivuilla, tjsp. Jos kysymys esitetään ohjelmassa, voi päästä Peacockiin katsomaan finaaleja.

Ainakin jos oikein ymmärsin.

Itse en kuitenkaan paikan päälle pääsisi kuitenkaan, kun välimatka on niin pitkä.

McKenzie

  • kadonneen mielenrauhan metsästäjä
  • i
  • *
  • Viestejä: 3358
  • Karma: +5/-2
  • Queen of fucking everything O:-)
    • Profiili
Vs: Semifinaali su 20.3.
« Vastaus #97 : 23.03.2011 05:09:19 »
Edelliskaudella kävin katsomassa finaalia. Nyt on vähän huono, kun oon aina torstaisin kuuteen töissä ja asun 3h ajomatkan päässä Helsingistä. Ja tietty sitten ma ja pe aamuisin pitää olla kahdeksalta töissä. Jos joku lahjoittaisi liput ja kyydit, niin voishansitä toki harkita. O:-)
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience. - Mark Twain -

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Semifinaali su 20.3.
« Vastaus #98 : 23.03.2011 11:43:40 »
Lippujahan voi saada esittämällä kysymyksiä Idols Studion sivuilla, tjsp. Jos kysymys esitetään ohjelmassa, voi päästä Peacockiin katsomaan finaaleja.

No tällaiseen en jaksa ruveta vaikka voitonmahdollisuus voisi olla aika isokin.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Semifinaali su 20.3.
« Vastaus #99 : 24.03.2011 10:19:36 »
Iitan jälkeen tilanne oli tämä:

1. Stina 118
2. Hennariikka 107
3. Ilpo 103
3. Ali 99

5. Jerkka 85
6. Martti 69
7. Fatima 55
8. Lotta 47

Lottaa ei lainkaan osattu pisteyttää oikein.