Kirjoittaja Aihe: Semifinaali to 24.3  (Luettu 18500 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

-Rosaline-

  • ihquraksupoksu
  • i
  • *
  • Viestejä: 7281
  • Karma: +101/-90
    • Profiili
Vs: Semifinaali to 24.3
« Vastaus #75 : 24.03.2011 11:59:54 »
Fatiman pitäis olla Lotan tilalla. Muuten meni just hyvin.

Olin tulos sanomaan just samaa. :D

Tigalily

  • Lannistumaton Idols-kultacucumber
  • i
  • *
  • Viestejä: 1016
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: Semifinaali to 24.3
« Vastaus #76 : 24.03.2011 12:58:46 »
Joo, Lotalla ON lavakarismaa, hänellä on jopa kupliva persoonallisuus ja hän osaa esiintyä, mutta en ole missään vaiheessa lämmennyt hänen äänelleen. "Määkivä" on sellainen kuvaus jonka mäkin voin allekirjoittaa. En usko että hän ainakaan kisan aikana soundiaan hirvittävästi onnistuu muuttamaan. Epäpuhtauksille voi ehkä jotain tehdäkin jos/kun on korvaa siihen.

Sekin on totta, että ekalta kaudelta menestynein on ollut kärkikolmikosta se, jolla oli heikoin ääni mutta joka oli vahvin esiintyjä. Mun preferenssit näissä nyt eivät kuitenkaan perustu sille, kuka olisi sopivin idoli vaan sille, kuka miellyttää eniten minua musiikillisesti. Ja se henkilö ei nyt tällä(kään) kaudella ole se, joka on vahvin/kuplivin/näyttävin esiintyjä, eli Lotta/Ilpo. Mulla on kai sit liian valikoiva korva. ;)

Seuraavalta lähetykseltä toivon parempia biisivalintoja ainakin Stinalta, Martilta ja Hennariikalta. Ja jotain vähän repäsevämpää myös Alilta. Mä tykkäsin mielettömästi Martin tän illan biisistä, mutta kovasti on saman tyylistä ollu. Martille olis sopinu se Jerkan sunnuntainen The Letter mielettömän hyvin!
Happiness is in the journey, - not at the end of the road.

Mikko

  • Koelaulaja
  • Viestejä: 30
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: Semifinaali to 24.3
« Vastaus #77 : 24.03.2011 19:59:04 »
Yhyy miks ihmees Lotta meni jatkoon ja Fatima putos :OOO just kun aloin tykätä siit!

jensky

  • i
  • *
  • Viestejä: 2215
  • Karma: +10/-3
  • I wish I could write as mysterious as a cat.
    • Profiili
Vs: Semifinaali to 24.3
« Vastaus #78 : 25.03.2011 04:05:40 »
Huh. Näin Stina+Martti-fanina jännitti niin peruspalveluministerisesti.  :o Onkohan ennakkosuosikkien pudotusuhan alle joutumisen syynä se, että ihmiset helposti ajattelee, että nehän nyt varmasti pääsevät jatkoon niin annetaanpa ääni jollekin vähemmän kannatusta saaneelle hyvälle laulajalle. Esim. itse äänestin Alia, enkä Stinaa juuri siksi. Jatkossa paukutan viestejä vain Stinalle  :D Aletaan olla siinä pisteessä, että omaa suosikkia äänestää vaikka se mokaisikin. IMO Stina lauloi liikaa niekkuja eilen, mutta muuten esitys OK. Martti oli todella hyvä ja Fatima LOISTAVA!!! sammakon kutu soikoon saisi Fatima olla Lotan tilalla finaalissa. Millä rahkeilla sekin sinne pääsi ???

Ja tosiaankin Stina saa nostaa sävellajiaan... Eikö hän itse huomaa, että laulaa liian matalalta? Hällä on kaunis, pehmeä ääni, mutta parempiin pääsisi oikeuksiinsa kun ei tarvitsisi "nieleskellä" sanoja, että osuvat nuotilleen. Toivottavasti ottaa nyt opikseen ja repäisee ekassa finaalissa. Ja Lotta lentää ulos leppäkeihäänä. Mie en jaksa kuunnella enää sitä ääntä.

Antti Tuiskusta sen verran, että en ikinä ostaisi Antti Tuiskun levyä, sillä hänen äänensä on sellainen, etten jaksaisi sitä levyllistä kuunnella... Mutta hänen keikoillaan kiljun kuin pikkutyttö ja meinasin oikeasti kuolla riemusta kun hän kerran katsoi minua silmiin <3<3<3<3<3<3<3 Lotassa ehkä samaa karismaa, mutta näin heteronaisena tuskin hänen keikoillakaan menisin kuolaamaan hänen karismaansa :D
« Viimeksi muokattu: 25.03.2011 04:10:31 kirjoittanut jensky »
Poikia on vaikea ymmärtää.
-Niiskuneiti

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Semifinaali to 24.3
« Vastaus #79 : 26.03.2011 10:24:28 »
Lotassa ehkä samaa karismaa, mutta näin heteronaisena tuskin hänen keikoillakaan menisin kuolaamaan hänen karismaansa :D

Eivätkös heteronaiset kuolaa karismaattisen naislaulajan karismaa siksi, että haluavat kuvitella itsensä tämän laulajan tilalle eli lavalle yleisön ihailua saamaan? Jos hurraavia mieskatsojia, aina parempi. Jos naiskatsojia, yleisön kirkuna osoittaa, että naiset tunnustavat laulajalla olevan sellaisia avuja, joilla mieskatsojat saataisiin sekaisin, jos näitä olisi paikalla. Joten hänen paikalleen halutaan.

jensky

  • i
  • *
  • Viestejä: 2215
  • Karma: +10/-3
  • I wish I could write as mysterious as a cat.
    • Profiili
Vs: Semifinaali to 24.3
« Vastaus #80 : 27.03.2011 02:39:26 »
Lotassa ehkä samaa karismaa, mutta näin heteronaisena tuskin hänen keikoillakaan menisin kuolaamaan hänen karismaansa :D

Eivätkös heteronaiset kuolaa karismaattisen naislaulajan karismaa siksi, että haluavat kuvitella itsensä tämän laulajan tilalle eli lavalle yleisön ihailua saamaan? Jos hurraavia mieskatsojia, aina parempi. Jos naiskatsojia, yleisön kirkuna osoittaa, että naiset tunnustavat laulajalla olevan sellaisia avuja, joilla mieskatsojat saataisiin sekaisin, jos näitä olisi paikalla. Joten hänen paikalleen halutaan.

Itse uskon, että heteronaiset kuolaavat karismaattisten naislaulajien keikoilla siksi, että ne laulajat ovat joko todella hyviä tai sitten heidän keikoillaan on hyvä show tai sitten ne laulajat ovat vaan Niitä Laulajia. Esim. Madonnan keikalla olin ihan liekeissä, vaikkei Madonna nyt laulajana olekaan hyvä. Hällä vaan on se show-meininki ja statusasema. Jenni Vartiaisen ja Chisun keikoilla käyn siksi, että  he ovat suosikkilaulajiani tässä maassa. Ja toki heitä ihailenkin ja mikä ettei voisin vaikka maksaa siitä, että näyttäisin Jenni Vartiaiselta :D Eli paikkaansa pitänee sinunkin aatelmasi. :)
Poikia on vaikea ymmärtää.
-Niiskuneiti

bumb

  • i
  • *
  • Viestejä: 269
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: Semifinaali to 24.3
« Vastaus #81 : 27.03.2011 04:27:39 »
 ;D En ole ennen ajatellut asiaa tuolta kannalta... Lotan keikoille menisin kyllä pelkästään "kuolaamissyistä"

McKenzie

  • kadonneen mielenrauhan metsästäjä
  • i
  • *
  • Viestejä: 3358
  • Karma: +5/-2
  • Queen of fucking everything O:-)
    • Profiili
Vs: Semifinaali to 24.3
« Vastaus #82 : 27.03.2011 06:10:48 »
En kyllä tiedä yhtään ainoaa naisartistia, jonka keikalle menisin kuolaamissyistä tai koska pidän häntä kauniina. Menen keikoille siksi, koska pidän ko. musiikista tai joskus kaverin seuraksi.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience. - Mark Twain -

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Semifinaali to 24.3
« Vastaus #83 : 27.03.2011 06:25:51 »
En kyllä tiedä yhtään ainoaa naisartistia, jonka keikalle menisin kuolaamissyistä tai koska pidän häntä kauniina. Menen keikoille siksi, koska pidän ko. musiikista tai joskus kaverin seuraksi.

Se että minä pidän mansikkajäätelöstä, ei tee sellaista asiaa mahdottomaksi, että maailmasta löytyisi ihminen, montakin sellaista, joka ei pidä mansikkajäätelöstä.  8)

Eli kommentti oli yleisen käyttäytymisen spekulointia ja sanaan "kuolaaminen" ei kannata takertua kirjaimellisesti.

Viittaan edelleen aiempaan kommenttiini siitä, että naistenlehtien kansikuvassa on AINA nainen. Tämän väitteen voi tarkistaa todeksi lähimmän marketin lehtihyllyn luona.