Kirjoittaja Aihe: Henni Kuikka säväytti sekä persoonana että laulajana (Joensuu)  (Luettu 15824 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Tuomariperustelu lähinnä kertoo siitä, että tällä kaudella tuomareilla ei ole ihan kauheasti pätevyyttä. Finaalissa nähdään kaiken maailman Jerkkoja ja Fatimoita.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Hennille vieran kerran motkotusta Krokotiilirokista (kun tulee tuossa taustalla parhaillaan). Se ei ole hyvä Idols-kappale siksikään, että sen sanoituksessa on liikaa teräviä konsonantteja. Siitä ei saa oikein millään vaikuttavaa Idols-esitystä, jossa voi esitellä äänensä parhaita puolia. Ja se on jo vähän kulunutkin.

Sorry!!  :D

Henni

  • Idols-keskustelijat
  • Viestejä: 18
  • Karma: +1/-0
    • Profiili
Haha, ei se mitään.
Ymmärsin yskän kyllä jo sillon kun oli tuo rivilaulu ohi -
lähinnä fiilistelin 9-vuokan bravuurillani, phehehe.

Vielä julkaiseevat laulupätkiäni näköjään... :

http://www.mtv3.fi/ohjelmat/sivusto2008.shtml/viihde/idols/uutiset_teatteri?1495006

- Henni K.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Ajattelinkin että se saattoi olla joku vanha ohjelmanumero. Niin yllättävä kun se oli. Olisit laulanut vaikka Sarah Connoria!

Henni

  • Idols-keskustelijat
  • Viestejä: 18
  • Karma: +1/-0
    • Profiili
Tätä voidaan Etsku jossitella vaikka vielä ensi vuonnakin jos nyt jatketaan.... ;-)
Ei se varmaan mitään ois muuttanut, jos ryhmälaulu olisi mennyt samalla tavalla.

Nyt vetäydyn kotikolooni unille.

- Henni K.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
^Tähän selityksenä, että nämä jossittelut ovat aina kuuluneet keskeisesti Idols-keskusteluihin.  :D

Voi ymmärtää, että laulajat itse eivät ole kauhean ihastuneita tästä keskusteluaiheesta mutta ruudun tällä puolella sitä yrittää aina keksiä, mitä ne voisivat tehdä paremmin siellä. Erityisesti omat suosikit!

American Idolissakin olen usein huutanut melkein suoraa huutoa järkytyksestä, kun oma suursuosikkini on tehnyt väärän kappalevalinnan  (mielestäni) ja joutunut varmuudella putoamiskurimukseen. Näin tietysti myös Suomen Idolssissa.

Ja sorry taas!  :D

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vasta nyt ehdin kunnolla perehtyä tuohon ryhmäesitykseen. Aika outo Lauran kommentti Hennin lyhyestä soolo-osuudesta, kun ottaa huomioon, etteivät soolo-osuudet muillakaan ryhmän jäsenillä olleet sen pidempiä.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vasta nyt ehdin kunnolla perehtyä tuohon ryhmäesitykseen. Aika outo Lauran kommentti Hennin lyhyestä soolo-osuudesta, kun ottaa huomioon, etteivät soolo-osuudet muillakaan ryhmän jäsenillä olleet sen pidempiä.

Mun mielestä Henni oikeastaan onnistui tuosta ryhmästä parhaiten, mutta sai silti tylyimmän tuomion.

Roth

  • Idols-keskustelijat
  • Viestejä: 13
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Hennin karisma ja laulutaito olisivat olleet kolmantena päivänä liian ylivertaisia, siksi hänet ehkä tiputettiin? No en tiedä, mutta kyllä tuo TOP15-porukka olisi tarvinnut yhden Hennin sinne mukaan aivan ehdottomasti.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
^Juuri niin!

Henni olisi mahtunut kirkkaasti joukkoon!

Mutta ei kun ei.  :'(

jensky

  • i
  • *
  • Viestejä: 2215
  • Karma: +10/-3
  • I wish I could write as mysterious as a cat.
    • Profiili
Tosiaankin Henni ois hyvin kelvannut TOP15:sta :/ Toivottavasti hänestä kuullaan vaikkapa seuraavalla kaudella. Idols-persoona selvästi! :)
Poikia on vaikea ymmärtää.
-Niiskuneiti

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Tuotanto ei tajua sitä kuinka tärkeää ihan bisneksen kannalta olisi saada vahvoja persoonia livelähetyksiin. Pitäisikö lähettää Fremantlen pääkonttoriin ilmianto, että Fremantle Finland on ihan poropeukalo?  ;D

jensky

  • i
  • *
  • Viestejä: 2215
  • Karma: +10/-3
  • I wish I could write as mysterious as a cat.
    • Profiili
Tuotannon kannattais tsekkailla aina tänne foorumille ja katsoa kenestä kohistaan niin tietäsivät pitää oikeat tyypit mukana ;D
Poikia on vaikea ymmärtää.
-Niiskuneiti

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Pitäisikö lähettää Fremantlen pääkonttoriin ilmianto, että Fremantle Finland on ihan poropeukalo?  ;D

Hyvä idea! Mä lähen tohon mukaan!

Mutta joo! Olis Henni saanut olla vaikka finaalissa!

Roth

  • Idols-keskustelijat
  • Viestejä: 13
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Pitäisikö lähettää Fremantlen pääkonttoriin ilmianto, että Fremantle Finland on ihan poropeukalo?  ;D

Hyvä idea! Mä lähen tohon mukaan!

Mutta joo! Olis Henni saanut olla vaikka finaalissa!
Mukana ollaan! Toivon tuomareiden käyvän täällä ja tajuavan virheensä. hienoa myös että Henni itse käy täällä, se kertoo myös siitä miten taitavasti hän osaa ottaa yleisönsä jo näin varhaisessa vaiheessa. Kannustetaan Henni Idolssin henkiseen voittoon, vaikka fyysinen nyt jäikin saamatta.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Hienoa! Laitanpas tiukan emailin matkaan Fremantlen pääkonttorille ja laitan allekirjoitukseksi Etsku-Etana, Anteater ja Roth. Eiköhän ala tapahtua!  :D

Mutta ihan oikeasti tuotanto on ollut poropeukalo kautta vuosien niin monilla tavoin alkaen siitä, ettei laulajia aiemmin esitelty juuri mitenkään (nimi jne). Ja luulisi levy-yhtiön olevan äreä, että lupaavaa laulajapotentiaalia menetetään jo ennen yleisöäänestyksiä. Sillehän ei sitten voi mitään, jos katsojat äänestävät kärkeen tosi tylsät tyypit.

Henni

  • Idols-keskustelijat
  • Viestejä: 18
  • Karma: +1/-0
    • Profiili
Vautsi, ootte kyllä uskomattomia!
Ette voi kuvitellakaan kuinka hienolta tuntuu saada tällaista tunnustusta
tuntemattomilta ihmisiltä! :-) Eilisen jakson jälkeen meinas tulla suru puseroon, kun
mietin miten paljon oisin halunnut olla TOP15:ssa mukana!

KIITOS, ja ison iso hymy päälle!

- Henni K.

Wilperi

  • i
  • *
  • Viestejä: 42
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Voi että, itsehän olen tiennyt Hennin kyvyistä jo kauan, mutta huikeeta tosiaan lukea täältä miten se on välittynyt myös kaikkien muiden korviin ja silmiin :) Henni sie oot jo ainaki miun idoli <3

Roth

  • Idols-keskustelijat
  • Viestejä: 13
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Hienoa! Laitanpas tiukan emailin matkaan Fremantlen pääkonttorille ja laitan allekirjoitukseksi Etsku-Etana, Anteater ja Roth. Eiköhän ala tapahtua!  :D

Mutta ihan oikeasti tuotanto on ollut poropeukalo kautta vuosien niin monilla tavoin alkaen siitä, ettei laulajia aiemmin esitelty juuri mitenkään (nimi jne). Ja luulisi levy-yhtiön olevan äreä, että lupaavaa laulajapotentiaalia menetetään jo ennen yleisöäänestyksiä. Sillehän ei sitten voi mitään, jos katsojat äänestävät kärkeen tosi tylsät tyypit.

Laitoitko jo? Nyt suurimmaksi osaksi mitään sanomattoman TOP15-lähetyksen jälkeen, Hennin putoaminen tuntuu vieläkin typerämmältä ratkaisulta.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
^No en vielä laittanut.  :D

Minusta TOP 15 Show oli hieno tapahtuma, joten se vähän lievensi tuntemuksiani vaikka sieltä muutama suosikkini puuttuikin.

Henni

  • Idols-keskustelijat
  • Viestejä: 18
  • Karma: +1/-0
    • Profiili
Ja minua raukkaa vaan itketti koko kaksi tuntia,
kun olisin niin kovasti halunnut näyttää tuolla lavalla niille mistä kana pissii......!!
Mainostauoilla niistin ja hain itelleni sohvalle lisää kuumaa kaakaota ja nenäliinoja :---D

Nojoo, vitsit vitseinä, mutta olisi ollut niin hienoa olla siellä, ai että!

- Henni K.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Ymmärrän tunteesi, Henni!

Itsekin olen vähän kateellinen Idols-laulajille siitä, että he saavat kokea sellaista, mitä itse ei koskaan saa kokea.

Ei levytyssopimus ja keikka-artistin työ ole se ainoa palkinto, jonka idolsista saa. Ovathan esiintymiset sinänsä jo aivan huikea kokemus. Varmasti joikainen muistaa lähipiireineen sen koko ikänsä. Ja se kokemus opettaa niin paljon!

Olen niin iloinen jokaisen TOP 15 Show -laulajan puolesta! Jos joku firma ansaitsee samalla vähän rahaa, ansaitkoon!

Ikävä ettei voinut nauttia sinun esityksestäsi TOP 15:ssä.  :'(

Henni

  • Idols-keskustelijat
  • Viestejä: 18
  • Karma: +1/-0
    • Profiili
Voi, toivottavasti viestistäni ei saanut käsitystä,
että olisin kateellinen, koska se on kaukana siitä, mitä tunnen.
Kateus on turhaa, sen sijaan voin vaan olla iloinen jokaisen puolesta
joka tiensä sinne selvitti. :-) Eikä tämä todellakaan ole ainut mahdollisuus
päästä esiintymään "isommille lavoille" - enimmäkseen se fiilis että olisin
halunnut olla tuolla, tuli siitä, että tiedän muut laulajat, joiden kanssa
rankka teatteri takana ja sit toisiamme tsemppaamassa suorassa lähetyksessä
ois ollu hienoa. Ryhmähenkeä parhaimmillaan. :-)

Pakko kyllä sanoa, vaikka tämän enempää en lähdekään kommentoimaan,
että odotin muutamalta laulajalta vähän enemmän, kuin mitä TOP 15-lähetyksessä nähtiin.
:-(

- Henni K.

Ps. Sitäpaitsi, Etsku, impossible is nothing, mikset saisi kokea tuota samaa itse? ;-)

jensky

  • i
  • *
  • Viestejä: 2215
  • Karma: +10/-3
  • I wish I could write as mysterious as a cat.
    • Profiili
^Itse myös koin, että muutamat teatterissa loistaneet eivät onnistuneet TOP15-show'ssa niin hyvin, kuin olisin kuvitellut. :) Mutta kaiken kaikkiaan taso on parempi kuin aikoihin. Alan itsekin innostua kunnolla Idolsista kun joukossa useampia lemppareita, joita kannustaa ;D

Ootko Henni miettinyt, josko hakisit Idolsiin uudestaan? :)
Poikia on vaikea ymmärtää.
-Niiskuneiti

Henni

  • Idols-keskustelijat
  • Viestejä: 18
  • Karma: +1/-0
    • Profiili
Hmm, mun karsintahaastattelussa sanottiin, että en pidä ajatusta mahdottomana,
vaikka olin nimenomaan sanonut, etten tule uudestaan :--D

Tällä hetkellä fiilis on se, että en varmaankaan olisi menossa uudestaan,
mutta kuka tietää mitä sitten tapahtuu kun haku käynnistyy taas.
Oli se niin hurjan hauskaa, että en oikeen osaa sanoa nyt juuta tai jaata.
Joten sanon että ehkä, ja kohautan olkiani. :-)

- Henni K.