Kirjoittaja Aihe: 1. live - Popin kuninkaalliset - 10.11.  (Luettu 7761 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili

random

  • Vieras
Vs: 1. live - Popin kuninkaalliset - 10.11.
« Vastaus #26 : 08.12.2017 01:38:52 »
Virekeskustelua Idols 2007:ssä :D

Täällä kymmeniä sivuja:

https://www.tapatalk.com/groups/idolslandiatkf/1-finaali-to-1-3-t2731763.html

Täällä jatkui:

https://www.tapatalk.com/groups/idolslandiatkf/virekeskustelu-jatkuu-4-finaali-t2731909.html
Tuntuu, että kun itse olen sävelkorvaton, pääsen helpommalla. Minä en ole huomannut kenenkään Idols-kilpailijan vireongelmia. Minulle olennaista lauluesityksissä on ihan se, kuulostaako hyvältä vai ei. Joskus olen kuullut jonkun esittävän cover-biisiä selvästi eri tavalla kuin alkuperäisesittäjä, mutta en minä osaa erottaa, lauloiko se coveroija epävireisesti vai tekikö vain kappaleesta tarkoituksella oman tulkinnan. Monesti minua on kuitenkin koskettanut sellaisetkin lauluesitykset, joita joku muu on moittinut epävireiseksi. Tästä viimeisimpänä esimerkkinä minulle tulee mieleen Julia Raution Mä Hiihdän.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: 1. live - Popin kuninkaalliset - 10.11.
« Vastaus #27 : 08.12.2017 19:01:42 »
Tuntuu, että kun itse olen sävelkorvaton, pääsen helpommalla. Minä en ole huomannut kenenkään Idols-kilpailijan vireongelmia. Minulle olennaista lauluesityksissä on ihan se, kuulostaako hyvältä vai ei. Joskus olen kuullut jonkun esittävän cover-biisiä selvästi eri tavalla kuin alkuperäisesittäjä, mutta en minä osaa erottaa, lauloiko se coveroija epävireisesti vai tekikö vain kappaleesta tarkoituksella oman tulkinnan. Monesti minua on kuitenkin koskettanut sellaisetkin lauluesitykset, joita joku muu on moittinut epävireiseksi. Tästä viimeisimpänä esimerkkinä minulle tulee mieleen Julia Raution Mä Hiihdän.

Kirjoitit kuin minä itse olen aina kirjoittanut omista tuntemuksistani. :)