Kirjoittaja Aihe: Kolmas alkukarsinta 22.1.2010  (Luettu 7971 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21692
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Kolmas alkukarsinta 22.1.2010
« Vastaus #25 : 22.01.2010 22:56:56 »
Heillä on jo valmuuksi iso fanikanta Keski-Euroopassa, ja lisäksi biisi erottuu omalaatuisuudellaan.

Epäilen kyllä, että Eläkeläisten "iso fanikunta" on numeroiksi laitettuna kohtuullisen pieni. Missään tapauksessa ei niin iso, että vaikuttaisi äänestyksen tulokseen.

Toisaalta minä itse en kaipaa omalaatuisia esiintyjiä Suomesta. Olisi kiva kuulua ihan normaalien esiintyjämaiden joukkoon.

Eläkeläisten kappale ei kertakuulemalta vaikuttanut edes riittävän iskevältä renkutukselta. Minun korvieni mukaan siis.

Lava täynnä jaakkoteppoja. Huh!

Tigalily

  • Lannistumaton Idols-kultacucumber
  • i
  • *
  • Viestejä: 1016
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: Kolmas alkukarsinta 22.1.2010
« Vastaus #26 : 24.01.2010 02:37:50 »
Osmo Ikonen on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin hyvä...livenä.

Oon niin katkera, kun en oo vieläkään päässy kattoon Osmoo livenä (kun vielä saan ilmoituksia keikoista facebookin postilaatikkoon.. =(  )
Osmo oli esiintymässä täällä Hämeenlinnassakin, mutta tää ikä on pikkunen este :/
Sä saat samat ilmoitukset ku mä. Siis Facebookiin.
Kirosin eilen YLEn alimpaan örinäheviin wild cardin yllätyksettömyyden takia. Maria Lund on nyt vissiin levymyynnissä ehdokkaiden ykkönen. Osmon eka levy kun tuli jo toissakesänä ja toinen on vasta tulossa. Osmon olis pitäny päästä ees Suomen finaliin. Ja mun mielestä saan valittaa koska jopa äänestin ja yritin vaikuttaa tulokseen. Kyllä se nyt vahvasti vaikuttaa siltä että Eläkeläiset edustavat Suomea. Kuunkuiskaajat olivat tyksiä vaikka mun kaveri siellä taustoja laulokin, Linnin biisi oli ihan jees, mutta matalat sävelet ylävireisiä ja korkeat alavireisiä. Maria Lund oli kaameeta piipitystä eikä muhunkaan se fiftarijuttu iske ja Eläkeläiset oli Eläkeläiset. Kakkaa.
Happiness is in the journey, - not at the end of the road.