Kirjoittaja Aihe: Merica Nymanin laulamista olisi voinut kuunnella lisää (jakso 2, 12.1.2018)  (Luettu 1913 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Merica Nyman, 30, Lahti

Miellyttävän kuuloista laulua. Taas ihmetystä, kun tuolit eivät tuntuneet kääntyvän. No, tämä oli taas Ollin taktikointia. Merica jatkaa siten Ollin tiimissä.

« Viimeksi muokattu: 14.01.2018 21:06:21 kirjoittanut Etsku-Etana »

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Redrama puki ajatukseni sanoiksi; kauheasti yritti kikkailla biisissä. Juuri sen takia en saanut oikein äänestäkään "selvää".  En olisi laittanut jatkoon.



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21605
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
 Minä en huomannut sellaista turhaa kikkailua mutta paha sanoa, kun en tunne kappaletta. Minusta on ihan hyvä, että laulaja yrittää näyttää teknisiä taitoja rohkeasti.  Minulle ei riitä Annan ehdotus "slaavilaisesta" tulkinnasta. Slaavilaisuutta saa kuulla ihan tarpeeksi muutenkin. Hienoa laulua!

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Mericassa oli iso ongelma siinä, ettei hän tuntunut kovin staramaiselta. Vaikea edes selittää, mitä puuttui, mutta jotain oleellista.

Anonymous

  • Vieras
[Kirjoittanut: Anteater
« : 17.03.2018 13:48:50 »
Mericassa oli iso ongelma siinä, ettei hän tuntunut kovin staramaiselta. Vaikea edes selittää, mitä puuttui, mutta jotain oleellista.]

Oon kyllä niin eri mieltä kun vaan voi olla. Mericahan oli illan kuningatar. Hyvällä tavalla diivan elkeet ja tähtisäteily. Vahva ääni ja esiintyminen.