Kirjoittaja Aihe: M&M: Naiset Mustissa  (Luettu 22258 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: M&M: Naiset Mustissa
« Vastaus #50 : 19.04.2010 23:45:05 »
LInda varmaan katuu tekemäänsä päätöstä tai sitten hän ei ole nainen paikallaan tuomarina.

MirkaN

  • Koelaulaja
  • Viestejä: 25
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: M&M: Naiset Mustissa
« Vastaus #51 : 19.04.2010 23:45:43 »
muuten, me ei varmaan saada kertoo ihan kaikkee tuotannollisia asioita, sopimus velvottaa yms... :D esim tähän
Juttelitteko muuten vain niitä näitäkin Lindan luona? Vai loppuiko kaikki heti kun kamerat sammuivat?
sanon että ei siinä hirveesti aikaa ollut, tiukka aikataulu :) ja kiitos kaikille kehuista! Ja kyl mä tätä ain tulin lukemaan, siinä vaiheessa kun tuol X:n nettisivuilla tuli ihan järjetöntä ja asiatonta haukkumista niin oli mukavaa tulla lukemaan järkevien ihmisten kirjotuksia aiheesta:D

marika

  • Koelaulaja
  • Viestejä: 27
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: M&M: Naiset Mustissa
« Vastaus #52 : 19.04.2010 23:47:58 »
Juttelitteko muuten vain niitä näitäkin Lindan luona? Vai loppuiko kaikki heti kun kamerat sammuivat?

Joo meidän pitää tietty olla aika hissunkissun sopimuksen velvottamina, mut aika kiirustahan siinä tuppas olemaan =D

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: M&M: Naiset Mustissa
« Vastaus #53 : 19.04.2010 23:49:22 »
^Uskon kyllä, että on kivempi lukee kehuja ja kritiikkiä, joita edes vähän yritetään edes perustella. Itse en ole kyllä juuri tutustunut tuohon X-Factorin sivuston keskusteluun (onko siä joku keskustelujuttu muka?), mutta joitain kommentteja olen sattumalta nähnyt, ja on se hienoa, että ihmisillä on tarve niin kauheasti aina lytätä.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: M&M: Naiset Mustissa
« Vastaus #54 : 19.04.2010 23:50:15 »
Juttelitteko muuten vain niitä näitäkin Lindan luona? Vai loppuiko kaikki heti kun kamerat sammuivat?

Joo meidän pitää tietty olla aika hissunkissun sopimuksen velvottamina, mut aika kiirustahan siinä tuppas olemaan =D

SORRYYY!

Äkkäsin tämän itsekin pian kirjoittamisen jälkeen, mutten viitsinyt pyyhkiä enää pois.

MirkaN

  • Koelaulaja
  • Viestejä: 25
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: M&M: Naiset Mustissa
« Vastaus #55 : 19.04.2010 23:51:38 »
capri, ei keskustelualuetta erikseen, mutta artikkeleja saa kommentoida ja noh, selväähän on se mitä siitä seuraa.. Joo kyllä siinä haukkujilla tuli monet eläinlajit käytyä läpi ku mua ja marikaa haukku (ylähuulettomat täytetyt oravat, korkeasaaresta karanneet ahmat.. ) yms:DDD

marika

  • Koelaulaja
  • Viestejä: 27
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: M&M: Naiset Mustissa
« Vastaus #56 : 19.04.2010 23:52:18 »
^Uskon kyllä, että on kivempi lukee kehuja ja kritiikkiä, joita edes vähän yritetään edes perustella. Itse en ole kyllä juuri tutustunut tuohon X-Factorin sivuston keskusteluun (onko siä joku keskustelujuttu muka?), mutta joitain kommentteja olen sattumalta nähnyt, ja on se hienoa, että ihmisillä on tarve niin kauheasti aina lytätä.

Nimenomaan! Täältä on ollu niin kiva lukee kaikenlaista palautetta, positiivista ja negatiivista, koska te ootte aina jaksanu perustellakin mielipiteenne! X factorin kommentit oli sellasta ihmeellistä sotaa "M&M on hirveit läskei ja paskoi laulaa" "EIKÄ OO M&M ON JUST PARHAITA!!!11" :D

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: M&M: Naiset Mustissa
« Vastaus #57 : 19.04.2010 23:52:52 »
Jopas on käytetty eläinlajeja hyväksi  >:(
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

MirkaN

  • Koelaulaja
  • Viestejä: 25
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: M&M: Naiset Mustissa
« Vastaus #58 : 19.04.2010 23:55:25 »
Jopas on käytetty eläinlajeja hyväksi  >:(
jöö, noh eipäsiinä mitään :D aluks otti koville, oikeesti silleen tuntu niin oudolta kun julkisesti kymmenet ihmiset saa / kokee tarpeelliseks keskustella meistä julkisesti ja just kauheeta dissausta oudoista asioista, mut huumoril pitää ottaa kato :D

marika

  • Koelaulaja
  • Viestejä: 27
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: M&M: Naiset Mustissa
« Vastaus #59 : 19.04.2010 23:56:04 »
Myös kauhuleffoissa on nähty meitä kauniimpia ruumiita =DD

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: M&M: Naiset Mustissa
« Vastaus #60 : 19.04.2010 23:56:26 »
^Uskon kyllä, että on kivempi lukee kehuja ja kritiikkiä, joita edes vähän yritetään edes perustella. Itse en ole kyllä juuri tutustunut tuohon X-Factorin sivuston keskusteluun (onko siä joku keskustelujuttu muka?), mutta joitain kommentteja olen sattumalta nähnyt, ja on se hienoa, että ihmisillä on tarve niin kauheasti aina lytätä.

Nimenomaan! Täältä on ollu niin kiva lukee kaikenlaista palautetta, positiivista ja negatiivista, koska te ootte aina jaksanu perustellakin mielipiteenne! X factorin kommentit oli sellasta ihmeellistä sotaa "M&M on hirveit läskei ja paskoi laulaa" "EIKÄ OO M&M ON JUST PARHAITA!!!11" :D

Se on juuri idea täällä. Eli vaikka kritiikkiä saa TOTTA KAI antaa, se ei saa olla pilkkaamista ja henkilöön menevää herjaamista. Toiveena on aina se, että kilpailijat itsekin tulisivat lukemaan ja niinhän on siis käynyt!  :D

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: M&M: Naiset Mustissa
« Vastaus #61 : 19.04.2010 23:58:38 »
Myös kauhuleffoissa on nähty meitä kauniimpia ruumiita =DD

Anteeksi mutta tämä oli aika hervoton.  :D

Jos ihan pläjäyksen taiteellista vaikutelmaa arvioidaan.

Mutta on se varmaan kauheaa lukea itsestään sellaista roskaa mitä X-Factorin keskusteluissa oli. Puistattavaa.

marika

  • Koelaulaja
  • Viestejä: 27
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: M&M: Naiset Mustissa
« Vastaus #62 : 20.04.2010 00:02:04 »
Myös kauhuleffoissa on nähty meitä kauniimpia ruumiita =DD

Anteeksi mutta tämä oli aika hervoton.  :D

Jos ihan pläjäyksen taiteellista vaikutelmaa arvioidaan.

Mutta on se varmaan kauheaa lukea itsestään sellaista roskaa mitä X-Factorin keskusteluissa oli. Puistattavaa.

Älä, mä hajosin tolle kans aika pahasti! Jostain syystä mä pystyin ottaa ne kaikki jutut ihan silleen toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos- asenteella. Ei hetkauttanu suuntaan, eikä toiseen.

MirkaN

  • Koelaulaja
  • Viestejä: 25
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: M&M: Naiset Mustissa
« Vastaus #63 : 20.04.2010 00:04:33 »
Joo toi oli aika kekseliäs jo :D. Sit ku rupee miettimää ni eihän ruumiit yleensä oo mitenkää tosi rumii? Et en tiiä mitä se sil haki. Mut joo, no tuollahan dissataan kaikkia.. "Merja on ruma ja lihava, Soulsisterseillä on rumat hampaat, Anna Puu on lihava.." En voi ymmärtää. Kuka jaksaa ja mitä toi hyödyttää?
No mut anyhow, on tullu yllättävän paljon positiivista ja jengi oikeesti tykkää :) Meilt tullaan vieläki joka sunnuntaina liveissä pyytämään nimmareita :D Ja välillä kaupungillakin :D

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: M&M: Naiset Mustissa
« Vastaus #64 : 20.04.2010 00:10:25 »
Outoja ihmisiä nuo kirjoittelijat, kun jotkut heistä aiheuttavat niin suunnattomasti pahaa mieltä. Iltalehden ja Suomi 24:n keskustelupalstat ovat vielä mauttomampia.

marika

  • Koelaulaja
  • Viestejä: 27
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: M&M: Naiset Mustissa
« Vastaus #65 : 20.04.2010 00:14:57 »
Joo, mä oon koittanu asettua noiden kirjottelijoiden asemaan, mut jokin ei vaan mätsää. En pysty millään ymmärtämään, et miks pitää tarkotuksellisesti aiheuttaa toisille pahaa mieltä. Iltalehden ja Suomi24:n keskustelupalstoja en oo viitsiny käydä edes katsomassa :D

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: M&M: Naiset Mustissa
« Vastaus #66 : 20.04.2010 00:18:53 »
Renne olisi ollut varmaan Mirkalle ja Marikalle yhtä mukava kuin Samulille. >:( Hän ei pidä kenestäkään, jota ei olisi päästänyt koelauluista jatkoon.
« Viimeksi muokattu: 20.04.2010 00:21:33 kirjoittanut Luottamusmies »

marika

  • Koelaulaja
  • Viestejä: 27
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: M&M: Naiset Mustissa
« Vastaus #67 : 20.04.2010 00:24:51 »
Renne olisi ollut varmaan Mirkalle ja Marikalle yhtä mukava kuin Samulille. >:( Hän ei pidä kenestäkään, jota ei olisi päästänyt koelauluista jatkoon.

Rennehän on sitä mieltä, et meidän olis kuulunu päästä top ysiin :) Sen mielipide vissiin muuttu ohjelman aikana. Mut ei voi tietää kuinka mukava se olis sit oikeesti ollu, jos me oltais sinne saakka päästy.

menni

  • Tuplapistesieluinen fordemehiläinen
  • i
  • *
  • Viestejä: 5633
  • Karma: +8/-3
    • Profiili
Vs: M&M: Naiset Mustissa
« Vastaus #68 : 20.04.2010 00:34:25 »
^^ Tässä voidaan taas miettiä, kuinka erilainen top9 olis ollu jos tuomareille olis jaettu noi vastuualueet toisin ja esim. Renne olis saanu ryhmät.. hmm..
"Anyone who says that
sunshine brings happiness,
has never danced in rain"


PhineasMcClintock

  • Vieras
Vs: M&M: Naiset Mustissa
« Vastaus #69 : 20.04.2010 00:40:27 »
Jahas, Tervetuloa vain M&M:lle minunkin puolesta vaikka uusi itsekin olen täällä.

Pakko muuten sanoa, että minä ihmettelin "Iltalehden laadukasta laadukkaammallekkin" palstalle ennen tänne liittymistä sitä, miksette te päässeet ryhmänä jatkoon. Oikeusmurha omasta mielestäni.

Ja by the way, oli muuten aika tyylikäs yhteisesiintyminen Yrjänän kanssa..

Sami

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 269
  • Karma: +0/-0
  • Hey, Lifesaver, I'm drowning in despair
    • Profiili
    • last.fm
Vs: M&M: Naiset Mustissa
« Vastaus #70 : 20.04.2010 02:40:48 »


Ja by the way, oli muuten aika tyylikäs yhteisesiintyminen Yrjänän kanssa..

Todellakin.

Ellu87

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 815
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: M&M: Naiset Mustissa
« Vastaus #71 : 20.04.2010 07:14:44 »
Minustakin Linda teki virheen, kun ei valinnut teitä (M&M) jatkoon Ruotsissa! Soulsisters ei ollut kertaakaan yhtä vakuuttava kuin te parhaimmillanne. :) Teidän esityksissä oli mahtava yhdessä tekemisen meininki ja sellaista  vastustamatonta iloisuutta, joka tarttuu.

Jolanne

  • Forkan AA-kerhon yllätystodistaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 10064
  • Karma: +13/-23
    • Profiili
Vs: M&M: Naiset Mustissa
« Vastaus #72 : 20.04.2010 08:42:58 »
Ja kuka taas on ollu poissa kun täällä on tapahtunut jotain :(

Onpa kiva että M&M on käynyt visiitillä, ja toivottavasti tulevat uudestaankin. Taitavia ja kiinnostavia persoonia :)

MirkaN

  • Koelaulaja
  • Viestejä: 25
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: M&M: Naiset Mustissa
« Vastaus #73 : 20.04.2010 12:45:19 »
thaaaanks !!  8)

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: M&M: Naiset Mustissa
« Vastaus #74 : 20.04.2010 13:45:37 »
Ja kuka taas on ollu poissa kun täällä on tapahtunut jotain :(
Älä muuta sano. :D

Mut hei tosi siistiä!!

Mä vähän ihmettelen, et miks maikkarin noissa jutuissa on kommentointi mahdollisuus, koska sieltä ei keneltäkään ikinä tule mitään järkevää settiä. Vähän sama kuin joku stara.fi tai suomi24.



~It feels good. Is that reason enough for you.~