Kirjoittaja Aihe: Mallikoulu  (Luettu 8720 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Mallikoulu
« : 26.02.2015 12:33:02 »


Lainaus käyttäjältä: mtv.fi
Ohjelman juontajana nähdään Jenni Dahlman. Tuomaristossa istuvat Anne Kukkohovi ja Vesa Peräkylä sekä viikoittain vaihtuvat vierailevat tuomarit. Yhteistyömallitoimistona on Paparazzi, jonka edustajat Laila Snellman ja Jari Leskinen osallistuvat myös tuomarointiin.

Tuomaristossa nähdään vierailemassa muun muassa valokuvaajat Juha Mustonen, Lari Heikkilä ja Jan Lönnberg sekä Trendin päätoimittaja Jenni Lieto ja muotisuunnittelija Katri Niskanen.

Moni varmaan muistaa Maikkarin esittämän Mallikoulun. Tositv-kisaa esitettiin kahden kauden verran vuosina 2005 ja 2006. Ensimmäisen kauden voitti sarjan jälkeen huippumalliksi noussut Suvi Koponen (sukunimi nykyään Riggs)ja toisen kauden voittajaksi kruunattiin Sanni Salminen.

Tänä keväänä Mallikoulu palaa ruutuun Sunnuntaina 29.3.2015 Ava-kanavalla! Olenkin itse kaipaillut Suomen Huippista takaisin, joten mahtavaa, että nyt tulee edes Mallikoulu. Sarjan mainostetaan uudistuneen. Kilpailijat on juuri julkistettu.

Uudistettu Mallikoulu alkaa

Anne Kukkohovi oli Suomen Huippiksessakin mukana.
« Viimeksi muokattu: 26.02.2015 12:36:58 kirjoittanut Negativ »



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Vs: Mallikoulu
« Vastaus #1 : 26.02.2015 21:06:34 »
Olen varsin innoissani, että tämä ohjelma tekee paluun! Toivottavasti ohjelmasta löytyy kansainvälisille mallimarkkinoille monta potentiaalista tyttöä :)
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21605
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Mallikoulu
« Vastaus #2 : 26.02.2015 22:54:58 »
Tämä on parhaimmillaan hyvää tosi-TV:tä. Eiköhän mukaan ole jälleen saatu pari vahvaa persoonaa, jotka mukavasti hämmentävät soppaa. :)

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Mallikoulu
« Vastaus #3 : 29.03.2015 20:43:43 »
17 minsan päästä alkaa Avalla! 
« Viimeksi muokattu: 29.03.2015 23:21:12 kirjoittanut Negativ »



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Vs: Mallikoulu
« Vastaus #4 : 29.03.2015 22:01:14 »
Todella lupaavia tyttöjä tuomarit valitsivat jatkoon!! :).

Parhaan ensivaikutelman tekivät Sofia, Petra, Amanda & Eveliina.

Tosi supliikkeja tytöt oli tuomareiden edessä & siitä annan kyllä ison plussan :)

Odotan jo innolla seuraavaa jaksoa.
« Viimeksi muokattu: 29.03.2015 22:02:48 kirjoittanut Kaitsu »
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Mallikoulu
« Vastaus #5 : 29.03.2015 22:33:09 »
Mä en oikein tän ekan jakson perusteella vielä osaa sanoa, et kuka kiinnitti huomion eli potentiaalisia suosikkiehdokkaita en löytänyt vielä. Varmaan tokassa jaksossa pääsee sitten tyttöjen luonteisiinkin enemmän sisälle. No toisaalta se Yilin kyllä jäi mieleen ihan positiivisesti.



~It feels good. Is that reason enough for you.~

vviima

  • Ylin supersarkka
  • i
  • *
  • Viestejä: 5449
  • Karma: +11/-5
    • Profiili
Vs: Mallikoulu
« Vastaus #6 : 30.03.2015 01:51:25 »
Mun mielestä tässä oli mukana nyt ihan sairaan potentiaalisia tyttöjä! En muista että ois ainakaan huippiksessa ollu koskaan näin vahvaa kymmenikköä. Melkeen kaikki on musta upeita mutta mun omat suosikit ulkonäön perusteella on Maya, Yilin, Eveliina ja Vera.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21605
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Mallikoulu
« Vastaus #7 : 30.03.2015 21:03:24 »
En päässyt alusta asti mukaan, mutta olihan se selviö, että Sofia valitaan mukaan. Oli siellä paljon muitakin tosi hyviä!

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Vs: Mallikoulu
« Vastaus #8 : 05.04.2015 22:33:50 »
Sofia on varsin selvä suosikkini näin alkuun! :). Pidin kovasti hänen kuvistaan & toivon hänen pääsevän kisassa vielä pitkälle. Muita mainitsemisen arvoisia tyttöjä ensimmäisten kuvauksien & castingin perusteella ovat Amanda, Nette, Petra & Vera.

Eveliina oli iso pettymys ensimmäisissä kuvauksissa & hän toivottavasti antaa jatkossa enemmän itsestään. Cecilian asenne ei oikein ole mieleeni & ihan tuntuu siltä kuin tyttö ei kisassa haluaisi olla mukana. Jos nämä kaksi eivät paranna jatkossa niin putoavat.

Emma putosi sitten ensimmäisenä! Eipä hänen kuvansa ollut kovinkaan kaksinen.

Monen tytön kävely vaatii paljon hiomista, kun aika karseaa oli katsoa tyttöjen kävelyä castingissa.
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Mallikoulu
« Vastaus #9 : 12.04.2015 22:03:54 »
Mun mielestä nää pudotukset on menny nyt ihan oikein. Cecilialle sopi pitkät hiukset tosi hyvin, mut kuvauksissa se ilme oli aika mitäänsanomaton ja hän tuntui vähän "aneemiselta". :( Valtavan kehityskelpoinen hänkin ois mun mielestä, tarvii vaan harjoittelua ja treeniä.

Tässä jaksossa olleet kuvaukset oli musta tosi kivat ja melkeenpä kaikki onnistukin niis kuvauksis. Mielettömän hienoi kuvii! Mulle ehkä suurimmiks suosikeiks on noussu Yilin, Amanda ja Sofia. :)



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Vs: Mallikoulu
« Vastaus #10 : 12.04.2015 22:23:46 »
Ihan en alusta asti tänään katsonut, mutta oikeutetusti Cecilia putosi. Harjoittelua hän kaipaa kovasti. Jos Eveliina ei ensi kerralla paranna otteitaan niin hän putoaa kisasta. Eveliina ei tunnut antavan kaikkea itsestään & se on iso harmi.

Amandan & Sofian kuvat näytti tosi hyviltä! :).
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

vviima

  • Ylin supersarkka
  • i
  • *
  • Viestejä: 5449
  • Karma: +11/-5
    • Profiili
Vs: Mallikoulu
« Vastaus #11 : 12.04.2015 22:41:41 »
Munkin mielestä tähän mennessä ihan oikeat tytöt pudonneet. Oon nyt jotenki ihan liekeissä tästä sarjasta ku on mukana niin lupaavia tyttöjä!! Maya on kyllä mun ykkössuosikki, mutta voisin nimetä oikeastaan kaikki loputkin tytöt mun suosikeiksi. :D

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Mallikoulu
« Vastaus #12 : 26.04.2015 21:56:24 »
Maya oli todella kaunis siinä mainoksessa, vähän kun saa harjoitusta, niin hänestä tulee tosi hyvä mainoskasvo. :) Nette yllätti myös mut positiivisesti ja ehkä ekaa kertaa pidin hänestä kovasti.

Mua on harmittanut hirveesti Yilin, kun tuntuu siltä, et se on jotenkin luovuttanut. :( Onneks sai kuitenkin viel jatkaa, koska musta hän on muuntautumiskykyinen ja potentiaalinen muutenkin. Sais vähän itseluottamusta ja taistelutahtoa lisää!
Sofia on ihanan symppis, mut tuomarit teki kyl oikeen ratkaisun mun mielestä. Se oli ihan totta ettei hän ole kehittynyt niin paljon. Sofia oli kans tosi kaunis kameran edessä, mut paljon parannettavaa on kyl siinä esiintymisessä.

Ai niin ja Eveliina oli kans tosi nätti, voisin hyvinkin kuvitella hänet mainoskasvoksi.
« Viimeksi muokattu: 26.04.2015 22:51:10 kirjoittanut Negativ »



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Vs: Mallikoulu
« Vastaus #13 : 27.04.2015 00:05:19 »
Petyin kamalasti tuomarien päätökseen, kun pudottivat Sofian!! Yilin olisi saanut pudota tai sitten Eveliina, joka ei vaan vakuuta edelleenkään, mutta tuomarit roikottaa sitä kisassa mukana.. HUOH!

Toivottavasti sitten seuraavaksi Eveliina putoaa!
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21605
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Mallikoulu
« Vastaus #14 : 30.04.2015 20:59:43 »
Olipas järkyttävä pudotuspäätös. Sofia oli itse asiassa tosi hyvä mainospätkässä vaikka jotain pientä olisi pitänytkin korjata. Hän on oli tosi luonnollinen! Ja onhan hän hurjan kaunis ja nimenomaan persoonallisella ja mallimaisella tavalla. Tuomarit olivat sokeita.

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Mallikoulu
« Vastaus #15 : 03.05.2015 21:18:23 »
Mun mielestä tytöillä on ollut ihan liian vähän kuvauksia. :s Yleensä kun näissä kisoissa kuitenkin kerätään sitä omaa mallikansiota. Nyt on taas näytöstehtävä. Näytöstehtävät on totta kai myös tarpeen, mutta ei oo nyt ollu tasapainos ollenkaan kuvauksien kanssa, kun viimekskin oli sit mainos eikä valokuvauskeikka. Se yks jakso, jossa näytettiin sitä Jussi gaala tehtävää keskitty mun mielestä aivan liikaa koko gaalaan, se ois voinu olla pienemmässä roolissa (kun ei ollut kovin ihmeellinen juttu kuitenkaan).

Harmi kun Yilin on jo luovuttanut....ja taas tapahtu mokaus. Sen jälkeen oli selvää, et Yilin lähtee kotiin.
Amanda taitaa olla nyt suurin suosikkini.
« Viimeksi muokattu: 03.05.2015 21:55:52 kirjoittanut Negativ »



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Vs: Mallikoulu
« Vastaus #16 : 03.05.2015 21:57:28 »
Kyllä oli tyttöjen suoritukset Luhdan näytöksessä kaikkiaan iso pettymys! Ehkä kaikista positiivisimman vaikutelman antoi Petra. Odotuksiin nähden Maya oli melkoinen pettymys, kun se suoritus vaan ei ollut mistään kotoisin.

Yilin tuntuu olevan kauhean välinpitämätön & eipä hänestä mielestäni kyllä ole huippumalliksi, kun jokin tytön asenteessa ei vaan tahdo miellyttää. Yilin oli siinä Luhdan näytöksessä kaikista tytöistä ylivoimaisesti huonoin.

Amanda on tosi kaunis & hänessä on muuten kaikki kohdallaan, mutta ongelmana on hänen lyhyytensä.

Yilin ihan ansaitusti putosi! :).

Viisi on jäljellä & ken mahtaa sitten voittaa!

Kuvauksia tosiaan on ollut yllättävän vähän. Olisin odottanut niitä olevan enemmän.
« Viimeksi muokattu: 03.05.2015 21:59:34 kirjoittanut Kaitsu »
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Vs: Mallikoulu
« Vastaus #17 : 10.05.2015 21:56:36 »
Eveliinan kuvat näytti hyvältä, mutta hänen asenteensa ei kauheasti mieleeni ole & lisäksi hän on vähän liian lihaksikas makuuni. Amanda tuntuu loistavan kuvauksissa! <3. Hän osaa hienosti paikata lyhyytensä juuri kuvissa :). Petran kuvat oli vähän niin & näin. Neten kuvat näytti suht hyvältä, mutta miinusta tulee siitä, että hänellä tuntuu olevan melkein aina sama ilme. Maya on tosi lupaava tapaus & kuvissa näyttää pirun kauniilta. Jos pitäisi tällä hetkellä ennustaa kuka tän voittaa niin itse laittaisin roponi Mayalle.

Kisan joutui kuudentena jättämään Nette, jonka yksipuolisuus kävi nyt kohtaloksi.

Oon jonkin verran yllättynyt, että Eveliina on päässyt kisassa näin pitkälle.
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Mallikoulu
« Vastaus #18 : 10.05.2015 22:00:10 »
Oli hyvät kuvaukset. Tykkäsin siitä, et tytöil oli kaks eri lookia. Ja oikea kyllä putosikin taas. Neten piirteet tuntu näissä kuvauksissa tosi "kovilta".

Maya on tehny tasaisen hyvää duunia ja on loppujen lopuks aika muuntautumiskykyinen!



~It feels good. Is that reason enough for you.~

vviima

  • Ylin supersarkka
  • i
  • *
  • Viestejä: 5449
  • Karma: +11/-5
    • Profiili
Vs: Mallikoulu
« Vastaus #19 : 10.05.2015 22:30:47 »
Maya on niin kaunis etten ees kestä! Toivoisin niiiiiin että Maya voittaa. :)

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Mallikoulu
« Vastaus #20 : 17.05.2015 21:56:43 »
Nyt oli yhdistetty kivasti sekä valokuvaus että video tehtävään. Tätä oisin kaivannu siinä hiusmainostehtävässäkin, et ois silloin ollu myös rinnalla valokuvaus mukana. Kaikki onnistu mun mielestä tällä kertaa aika hyvin ja oli tosi vaikea sanoa, et kenen ois pitänyt pudota. Toisaalta pidin vähiten Petran kuvasta, mut en ois silti halunnu kenenkään putoavan. Hullun nopeesti menny kyllä koko kausi, kun nyt on enää kolme jäljellä.



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Vs: Mallikoulu
« Vastaus #21 : 17.05.2015 21:57:03 »
Väärä putosi!!! Kyllä Eveliinan olisi kuulunut pudota enemmin kuin Petran! Petran kuva & video olivat hyvät verrattuna Eveliinaan.

Mä en kestä jos Eveliina tän voittaa. Maya on jäljellä olevista kaikista lupaavin & hänelle soisin voiton :)
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Vs: Mallikoulu
« Vastaus #22 : 24.05.2015 21:56:48 »
No niin Eveliina putosi! Ihan oikein, että hän putosi :). Eveliinassa on potentiaalia, mutta hän olisi saanut antaa enemmän itsestään kisan aikana.

Maya & Amanda ovat kirkkaasti olleet kisan kaksi vahvinta! Katsotaan kuka voittaa viikon päästä :)
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Mallikoulu
« Vastaus #23 : 25.05.2015 20:49:49 »
Aika shokkina tuli, et tässäkin jaksossa oli pudotus! Se nyt ei kyllä yllättänyt, et Eveliina putosi. Pidin hänestä kyllä, mut kun tässä kohtaa oli vastassa Maya ja Amanda, niin hänen kohtalonsa oli aika sinetöitu. Mä jotenkin ajattelin, et ois vasta ens jakson alkupuolella ollu pudotus ja sit finaalikaksikon taistoon ois keskitytty.

Koko ajan on valitettu Amandan pituudesta ja nyt se ei tuntunut haittaavan (paitsi siinä agenttitapaamisessa, mut siihen vaikutti Amandan hermoilu ja sekoilu enkun kanssa myös). Eli hyvä juttu! Mun mielestä Amandan persoona ja lahjakkuus mm. kävelyn sarjalla kompensoi paljon.



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Vs: Mallikoulu
« Vastaus #24 : 31.05.2015 21:57:20 »
Maya voitti!! <3 <3. Ihan oikealle kyllä voitto meni & toivon kovasti, että Maya menestyy niin Suomen mallimarkkinoilla kuin myös maailmalla :). Amandalle soisin myös menestystä. Amandan kävely näytti finaalissakin pirun hyvältä. Joten siihen ei Amandan mahdollisuudet mallimaailmassa kyllä kaadu.
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors