Kirjoittaja Aihe: MTV:n sarjat  (Luettu 6993 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Kiiamo

  • Bumbulanssin kuljettaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 5264
  • Karma: +8/-6
    • Profiili
Vs: MTV:n sarjat
« Vastaus #25 : 15.08.2009 15:33:07 »
Tää Room Raiders on iha pimee ohjelma...

Oikeesti. :'''D
I ain't gonna do what I don't want to, I'm gonna live my life.

iinuska

  • i
  • *
  • Viestejä: 496
  • Karma: +2/-4
    • Profiili
Vs: MTV:n sarjat
« Vastaus #26 : 21.03.2011 11:12:32 »
MTV, myönnän katsovani aivan liikaa sitä :)

Näihin sarjoihin oon/oon ollu koukussa.
*Jersey Shore- Guidot bilettää aamusta iltaan, jenkeissä enemmän katsojia ku American Idolilla. Mää oon niin koukussa, vaikka sarja onkin täys läppä. Ens lauantaina se alkaa taaaaaaas ;DDD
*The Hills- Myönnän olevani pissis ja olleeni surullinen kun se loppu tosin oikeastaan siinä lopussa vaan ärsytti Kristenin ja Brodyn lavastettu suhde..
*The City- Katoin myöskin mutta ei ollu niin hyvä ku the hills
*My life as Liz- Erilainen MTV sarja mutta tykkäsin : )
*Laguna Beach- Ihan mahtava! LC:n ja K-Cav:in taistelua hottis Stephen Colletin huomiosta ei voi unohtaa.

Katza

  • Parahultainen Halitonttu
  • i
  • *
  • Viestejä: 3617
  • Karma: +17/-3
    • Profiili
Vs: MTV:n sarjat
« Vastaus #27 : 21.03.2011 11:24:05 »
ABDC <3 Tuli katottuu ennen aika urakalla :D Ihan lemppari MTV:n sarjoista kyl :> Tosin tykkään eniten vaan kausista 1-2 mut kyl ne muutki menee 8)

Kaikki Room raidersit ja Sweet sixteenit on iha parhaita kans :)

-Rosaline-

  • ihquraksupoksu
  • i
  • *
  • Viestejä: 7281
  • Karma: +101/-90
    • Profiili
Vs: MTV:n sarjat
« Vastaus #28 : 22.03.2011 09:00:14 »
*Laguna Beach- Ihan mahtava! LC:n ja K-Cav:in taistelua hottis Stephen Colletin huomiosta ei voi unohtaa.

TOTTA!! Kristin oli maailman ärsyttävin ja toivoin aina et LC ja Stephen päätyy lopult yhtee mut ei nii sit ikin käyny :( (:'''D)
aa, tuli kauhee ikävä Laguna Beachia. Yks mun suurimpii suosikkiohjelmii ikinä!

iinuska

  • i
  • *
  • Viestejä: 496
  • Karma: +2/-4
    • Profiili
Vs: MTV:n sarjat
« Vastaus #29 : 31.03.2011 09:17:30 »
*Laguna Beach- Ihan mahtava! LC:n ja K-Cav:in taistelua hottis Stephen Colletin huomiosta ei voi unohtaa.

TOTTA!! Kristin oli maailman ärsyttävin ja toivoin aina et LC ja Stephen päätyy lopult yhtee mut ei nii sit ikin käyny :( (:'''D)
aa, tuli kauhee ikävä Laguna Beachia. Yks mun suurimpii suosikkiohjelmii ikinä!

Mäki aina toivoin että LC olis saanu Stephenin :) Laguna oli hillssiin verrattuna jotenki "viatonta" menoo. Doug "parisin exä" Reindhart oli jopa LC:n promdate sillon!! Stephen oli kyllä sellanen quumis että huh huh, olis saanu tulla hillssiinki muutaku vieraileen yhen jakson ajaksi. Paljon kuumempi ku joku Brody johon kaikki hillssin muijat oli tyylin kuumana jossain vaiheessa :D