Kirjoittaja Aihe: Survivor 20. SPOIL  (Luettu 5818 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Survivor 20. SPOIL
« : 07.03.2010 12:16:26 »
Täällä keskustelua Heroes vs. Villains -survivorista, jossa siis toisella puolella tuttui "hyviksii" ja toisella puolella tuttui "pahiksii". Onhan näitä tällaisia ollut jo vaikka kuinka paljon, että tuodaan vanhoja tuttuja kasvoja. Osa tällaisista kausista on ollut loistavia, ja osa huonoja. Tästä en osaa vielä sanoa, kumpaan kategoriaan menee, kun oon nähnyt vasta ekat kaksi jaksoa, mutta jostain syystä olen Villainsien puolella ;D Vaikka siellä on suurin osa sellaisia, jotka mua ärsyttää (muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta) ja tykkään enemmän monista Heroes-puolen tyypeistä.

Harmittavaa oli se, että Heroekset hävis heti alkuunsa ja Sugar lähti ekana pois :/ Mukana tällä kaudella on monta voittajaa, monta kakkoseksi tullutta ja sitten monta puoliväliin jäänyttä luuseria. Monta sellaista, jotka on ollut jo ties kuinka monella kaudella mukana. Monta suursuosikkia ja muutama yllättävä kasvo.

Seuraakohan tätä kukaan muu ku minä?
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Survivor 20. SPOIL
« Vastaus #1 : 07.03.2010 12:18:42 »
Tää vois ehkä olla sellanen kausi, jonka jaksaisin kattoo jopa loppuun asti. 2 viimesintä kautta oon jättäny kesken.



~It feels good. Is that reason enough for you.~

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: Survivor 20. SPOIL
« Vastaus #2 : 07.03.2010 12:20:11 »
Tää vois ehkä olla sellanen kausi, jonka jaksaisin kattoo jopa loppuun asti. 2 viimesintä kautta oon jättäny kesken.

Suosittelen katsomaan myös kauden 19. Omasta mielestäni yksi parhaista kausista.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Survivor 20. SPOIL
« Vastaus #3 : 07.03.2010 12:34:09 »
Ihme, että Sandra on konna. Mielestäni hänen pitäisi olla sankari. Ei Sandra ollut seiskakauden pahin juonittelija. Miksi Colby on sankari? Hän teki kakkoskaudella aika ilkeän tempun Jerrille hylkäämällä tämän. Rupert on sankari pelkästään seiskakauden perusteella. Hän oli Ethanille ilkeä kasikaudella.

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: Survivor 20. SPOIL
« Vastaus #4 : 07.03.2010 12:39:13 »
Ihme, että Sandra on konna. Mielestäni hänen pitäisi olla sankari. Ei Sandra ollut seiskakauden pahin juonittelija. Miksi Colby on sankari? Hän teki kakkoskaudella aika ilkeän tempun Jerrille hylkäämällä tämän. Rupert on sankari pelkästään seiskakauden perusteella. Hän oli Ethanille ilkeä kasikaudella.

Kai noihin jotkut perusteet on löydetty. :D Osa naisista on kyl varmaan arvottu vähän tonne villains-puolelle, koska todellisia pahis-naisia on vähän. Pahimmat juonittelijat on ollu miehiä. Mutta sit taas se on ihan mahdotonta, että hyvispuolella olis pelkkiä enkeleitä, ku kyse on kuitenkin Survivorista. Sandra oli mun inhokki silloin ku voitti. Mua niin ärsytti, että se voitti. Ansaitsee mun mielestä täydellisesti olla tuolla villains-puolella. Mun mielestä se oli kiero ku korkkiruuvi. Pinnalta hyvis, ja sisältä silkka pahis :D
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Survivor 20. SPOIL
« Vastaus #5 : 07.03.2010 12:41:06 »
Sandra oli sentään aika kiltti, kun vertaa Jon "Fairplay" Daltoniin, Lillianiin ja Burtoniin.

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: Survivor 20. SPOIL
« Vastaus #6 : 07.03.2010 12:42:43 »
Sandra oli sentään aika kiltti, kun vertaa Jon "Fairplay" Daltoniin, Lillianiin ja Burtoniin.

:D Mä en enää muista ees kaikkia, mutta senhän takia se Sandra voittiki, ku vastassa oli noi viä pahemmat. :D Hyvin se pelas itsensä voittoon, ei siinä mitään.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Survivor 20. SPOIL
« Vastaus #7 : 07.03.2010 12:44:56 »
Suosikkini tällä kaudella ovat Sandra, Jerri ja Tom.

Rico

  • Klingonien pitsinnypläyskerhon ehdokasjäsen
  • i
  • *
  • Viestejä: 6014
  • Karma: +14/-53
    • Profiili
Vs: Survivor 20. SPOIL
« Vastaus #8 : 07.03.2010 13:37:22 »
No se Sandrakaan mikään enkeli ollut kuten jo uutta kautta seuratessakin on huomattu.

Eniten noista heimojaotteluista ihmetyttää se, miksi JT on hyvis? Hänhän pelasi käytännössä samalla taktiikalla kuin Russel, eli lupasi kaikille kaikkea mutta lopussa oli uskollinen vain parille käyttäen muita hyväkseen. Samaa taktiikkaa hän pelaa tälläkin kaudella kuten on huomattu.


Omista suosikeistani on jo uskomattoman epäonnisesti pudonnut Sugar, Cirie ja Randy... Onneksi vielä jäljellä on ehkäpä suurin suosikkini eli Tyson! %D

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Survivor 20. SPOIL
« Vastaus #9 : 07.03.2010 13:47:36 »
Toivottavasti seuraavaksi lähtee Rob, Colby tai Rupert.

Rico

  • Klingonien pitsinnypläyskerhon ehdokasjäsen
  • i
  • *
  • Viestejä: 6014
  • Karma: +14/-53
    • Profiili
Vs: Survivor 20. SPOIL
« Vastaus #10 : 07.03.2010 14:23:23 »
Itse näkisin mielelläni seuraavana uloslähtijänä vaikka Tomin, JT:n, Russelin ja Courtneyn.. Tai oikeastaan koko sankariheimon.

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: Survivor 20. SPOIL
« Vastaus #11 : 07.03.2010 17:49:18 »
Mun täytyy sanoa, että Cirien putoaminen miellytti mua jostain syystä. Pidin Ciriestä. Hän oli kova ja hyvä pelaaja, mutta silti toi käänne miellytti mua. Ihan vain siksi, että Amanda sai siinä näpeilleen. Amanda on mun ihmetykseksi päässyt jo kaksi kertaa finaaliin, vaikka se ei mun mielestä edes osaa pelata tota peliä kovin hyvin. (Tosin osaa se sosiaalisen pelin, ja onnistuu sillä tavalla keinotteleen itsensä oikeiden tyyppien seuraan.) Saas nähdä, mitä Amanda tekee, kun Cirie on poissa kuvioista. Tom on tosi hyvä pelaaja, ja kannatin Tomia silloin, kun se voitti. Joten siksi en halua ihan vielä Tomin lähtevän. Colbystä pidän myös. Muut Heroes-tyypit saa mun puolesta lähtee lätkimään, ku menivät Stephanienkin pudottamaan. J.T. on ärsyttänyt mua, mutta saa kivasti kieroja käänteitä aikaan (ja Ricon kanssa samaa mieltä, että kuuluis oikeasti villains-puolelle), joten pysykööt pelissä nyt hetken aikaa. Candice taas on oudon näkymätön, vaikka sillä on monia hyviä ominaisuuksia. Oliko Candice samalla kaudella Parvatin kanssa? Jäi kyllä Parvatin varjoon.

Villains-puolella taas Russell on Russell, ja on hauska seurata kuinka pitkälle sen peli nyt vie. Henkilönä ärsyttävä, mutta tykkäsin viime kauden käänteistä niin paljon, että jos tuo samanlaisia käänteitä tähän peliin, ni haluun, että pysyy mukana. Parvati, Coach ja Rob näyttää pyörittävän tällä hetkellä tota puolta. Tysonista en tykännyt yhtään viimeksi, mutta on nyt miellyttänyt mua enemmän. Ehkä Tysonista tulee vielä jonkinlainen suosikki, jos jatkaa positiivista kulkuaan. Muut Villainsit on vähän liian näkymättömiä.

Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Survivor 20. SPOIL
« Vastaus #12 : 12.03.2010 17:06:58 »
Nyt "sankarit" äänestivät Tomin ulos. :( Siirryn lopullisesti konnien kannattajaksi.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Survivor 20. SPOIL
« Vastaus #13 : 11.04.2010 16:53:30 »
Rob äänestettiin ulos! ;D

Rico

  • Klingonien pitsinnypläyskerhon ehdokasjäsen
  • i
  • *
  • Viestejä: 6014
  • Karma: +14/-53
    • Profiili
Vs: Survivor 20. SPOIL
« Vastaus #14 : 11.04.2010 17:52:35 »
Onpas kyllä booooring kausi... Pakko kannustaa Parvatia vaikka se onki jo kerran voittanu. Mutku kaikki muut on semmosia vaahtokarkkiaivoja että... No Candice, Danielle ja Sandra on keränny myös iha sympatioi <:

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Survivor 20. SPOIL
« Vastaus #15 : 12.04.2010 18:36:42 »
Joukkueita pitäisi sekoittaa tai aloittaa yksilökilpailu.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Survivor 20. SPOIL
« Vastaus #16 : 14.04.2010 23:45:44 »
Ihme, että valiojoukkojen kohtaaminen on tylsä.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Survivor 20. SPOIL
« Vastaus #17 : 24.04.2010 14:10:18 »
Tämä on kuin jokin satu. Ensin konnat ovat hallitsevia ja menestyvät hyvin.
Lopulta kuitenkin tulee joku sankari voittamaan koko kilpailun. Luulen sen olevan Candice.
Toivon itse, että voittaja olisi konna, mutta ehkä on toiveajattelua.

Rico

  • Klingonien pitsinnypläyskerhon ehdokasjäsen
  • i
  • *
  • Viestejä: 6014
  • Karma: +14/-53
    • Profiili
Vs: Survivor 20. SPOIL
« Vastaus #18 : 24.04.2010 14:26:05 »
Noh, harvoinhan sankarit voittavat Survivorissa yleensäkään. Aikamoisia konnia yleensä voittajat ovat olleet tavalla tai toisella.

Nyt vaikuttaa siltä että pahisten rivit rakoilevat. Sandra haluaa Russelin ulos, kun taas tämä ei enää luota Parvatiin hänen pimittäessään koskemattomuustalismaanin Russelilta %P... Toivoisin Parvatin voittavan, vaikka hän on jo kerran voittanutkin. Hänellä vain tuntuu olevan kaikista eniten sitä 'öögaa' pelata tuota peliä.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Survivor 20. SPOIL
« Vastaus #19 : 18.05.2010 00:43:57 »
Rupert äänestettiin ulos. No, hän olikin yksi yliarvostetuimmista kilpailijoista.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Survivor 20. SPOIL
« Vastaus #20 : 20.05.2010 22:08:57 »
Sandrasta tuli ensimmäinen, joka on voittanut Selviytyjät kahdesti. :D Hän on todellakin yksi kaikkien aikojen parhaimmista Selviytyjät-kilpailijoista.
« Viimeksi muokattu: 21.05.2010 07:09:10 kirjoittanut Luottamusmies »

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: Survivor 20. SPOIL
« Vastaus #21 : 24.05.2010 00:12:28 »
Mielestäni Sandra on yksi tylsimmistä Survivor-kilpailijoista. Vähän paransi loppua kohti menoaan, mutta ei mielestäni tarjonnut oikein mitään tälle kisalle. Kyllä Russell (vaikka alkoikin ärsyttää) ja Parvati tekivät tästä mielenkiintoisen kauden. Mielestäni Parvatin olisi pitänyt voittaa.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Survivor 20. SPOIL
« Vastaus #22 : 27.05.2010 16:15:51 »
Mielestäni Sandra on yksi tylsimmistä Survivor-kilpailijoista. Vähän paransi loppua kohti menoaan, mutta ei mielestäni tarjonnut oikein mitään tälle kisalle. Kyllä Russell (vaikka alkoikin ärsyttää) ja Parvati tekivät tästä mielenkiintoisen kauden. Mielestäni Parvatin olisi pitänyt voittaa.
No, sinähän et pitänyt Sandrasta ennestäänkään. Tylsimyslinjanasi pitämä Sandran linja ei voi olla huono, kun sillä on kaksi kertaa voitettu.

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: Survivor 20. SPOIL
« Vastaus #23 : 27.05.2010 22:21:26 »
^No ei se voittamisen kannalta oo huono linja, mutta katsojana ei voisi vähempää kiinnostaa.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Survivor 20. SPOIL
« Vastaus #24 : 28.05.2010 01:41:46 »
Emme taida päästä yksimielisyyteen caprin kanssa siitä, miten hyvä Sandra on.