Kirjoittaja Aihe: Parhaat Idols/X factor vedot kautta aikain  (Luettu 14728 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21605
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Parhaat Idols/X factor vedot kautta aikain
« Vastaus #25 : 20.04.2010 19:56:22 »
Mulle tuli tosi nostalginen olo, kun kuuntelin tän.

Annan Woman's Worth

Tämä on minullekin nostalginen hetki, kun istuin jopa katsomossa tuolloin! Tuottaja toi hermoilevan Annan rauhoittumaan käytävälle metrin päähän minusta ennen kuin meni laulamaan tuon.

Hyvin kaunis ja tunnelmallinen esitys!

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: Parhaat Idols/X factor vedot kautta aikain
« Vastaus #26 : 20.04.2010 20:12:21 »
^Mä katon haikaillen tota upeaa lavaa ja valoja ja kuuntelen tota musiikkia, joka ei kuulosta karaokelevyltä. Eikä Annakaan nyt huono ole, vaikka toi esitys ei koskaan mitään lemppareitani ollut.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Jolanne

  • Forkan AA-kerhon yllätystodistaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 10064
  • Karma: +13/-23
    • Profiili
Vs: Parhaat Idols/X factor vedot kautta aikain
« Vastaus #27 : 20.04.2010 22:18:11 »
Toi Annan esitys ei todellaakaan ollut mikään hyvä, mutta keskinkertaisenakin parempi kun nykyiset. Annalla aika paljon vireysongelmia tossa biisissä.

Ellu87

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 815
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: Parhaat Idols/X factor vedot kautta aikain
« Vastaus #28 : 20.04.2010 22:42:04 »
Capri, osa mun nostalgiasta johtuu myös siitä, miten hyvältä tuo Idols myös näyttää - ei pelkästään kuulosta ;)

Tottakai Annalla on vireysongelmia, mutta 16-vuotiaaksi noi suoritukset on tosi mahtavia. :) Varsinkin kun nykyiset X-Factor-tähdet ei pystyis läheskään yhtä tasaisen hyviin suorituksiin kuin Anna Idolsissa 16-vuotiaana (melkein) pikkutyttönä.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21605
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Parhaat Idols/X factor vedot kautta aikain
« Vastaus #29 : 20.04.2010 23:00:39 »
En minä kuule mitään sen ihmeempiä "vireysongelmia" tuossa. Sellaisia live-esiintymiset vain ovat - ne kuulostavat aidoilta.

Lauluesityksessä ratkaisee ainoastaan ja vain se, kuulostaako se hyvältä. Ei se, olisiko Singstarissa tullut isot pisteet.

Tunnelma paikan päällä oli ihan mahdottoman hyvä tuolloin. Myös muiden esiintyjien aikana.

PhineasMcClintock

  • Vieras
Vs: Parhaat Idols/X factor vedot kautta aikain
« Vastaus #30 : 20.04.2010 23:03:19 »
Parasta Idols antia oli kyllä myös vuonna 2007 nuo tuomareiden kommentit, varsinkin Arille kohdistuneet. Ne eivät kyllä koskaan ole päässeet unohtumaan mielestäni. Tosin tuomareidenkin toiminta tai sen syyt avautuivat minulle kisan jälkeen kun Asko Kallonen totesi sen, että Ari oli todella suuri ennakkosuosikki voittamaan koko touhun pitkin matkaa.

Pakko heittää pari esimerkkiä ilmoille. Tuo Annan womans worth -kappale toi mieleeni juuri sen kun Ari teilattiin liiallisten hevimaneerejen/hevibiisien takia jne jne. Mutta samaan aikaan juurikin tätä Annan esitystä ylistettiin maasta taivaisiin. 8) Niin, eihän Annan esityksessä toki ollut mitään maneerin omaista, ehkä hiukan koomistakin. 16-kesäinen neito laulaa todellisesta naisen arvosta ja look oli kuin suoraan maailman nais-ärränbee-artisteilta aina hattua myöten.

Mutta nämä oli ihan hauskoja "tehdään asioita viihteen nimissä" -juttuja.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Parhaat Idols/X factor vedot kautta aikain
« Vastaus #31 : 09.05.2010 19:03:03 »
Anna Abreun Rakkauden haudalla oli niin hyvä, että sitä jälkeenpäin kuunnellessani
on melkein harmittanut, ettei Anna ole levyttänyt suomeksi.

Ellu87

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 815
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: Parhaat Idols/X factor vedot kautta aikain
« Vastaus #32 : 09.05.2010 19:22:48 »
Anna Abreun Rakkauden haudalla oli niin hyvä, että sitä jälkeenpäin kuunnellessani
on melkein harmittanut, ettei Anna ole levyttänyt suomeksi.

Olen todellakin samaa mieltä! Minua vieläkin joskus harmittaa, miten Annan suomeksi esiintymistä moitittiin. Mistä seurasi, että Anna ei koskaan esiinny suomeksi. Mikä menetys!  :(

Rico

  • Klingonien pitsinnypläyskerhon ehdokasjäsen
  • i
  • *
  • Viestejä: 6014
  • Karma: +14/-53
    • Profiili

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21605
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Parhaat Idols/X factor vedot kautta aikain
« Vastaus #34 : 10.05.2010 22:51:57 »
Anna Abreun Rakkauden haudalla oli niin hyvä, että sitä jälkeenpäin kuunnellessani
on melkein harmittanut, ettei Anna ole levyttänyt suomeksi.

Olen todellakin samaa mieltä! Minua vieläkin joskus harmittaa, miten Annan suomeksi esiintymistä moitittiin. Mistä seurasi, että Anna ei koskaan esiinny suomeksi. Mikä menetys!  :(

Aivan oikein! Alusta alkaen ihmettelin sitä, että Annan suomeksi  laulettuja esityksiä kritisoitiin. Nehän olivat erinomaisia! Sehän oli vain hyvä juttu esimerkiksi, että Anna ei laulanut Apulantaa samalla lailla kuin Toni Wirtanen (Jumala).

Annan kannattaisi tosiaan tehdä jossain vaiheessa levy myös suomeksi. Ehkä hän joskus vielä tekeekin. Saisi olla vaikka cover-levy!

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Parhaat Idols/X factor vedot kautta aikain
« Vastaus #35 : 10.05.2010 22:53:21 »
Taidettiin tuota peliä pelata Ari Koivuselle Idolsissa. Annasta piti keksiä jotain huonoa sanottavaa.
« Viimeksi muokattu: 10.05.2010 22:58:28 kirjoittanut Luottamusmies »

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Parhaat Idols/X factor vedot kautta aikain
« Vastaus #36 : 11.05.2010 10:01:11 »
Antti Tuiskua ei ole muuten kertaakaan mainittu tässä topicissa.

Jolanne

  • Forkan AA-kerhon yllätystodistaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 10064
  • Karma: +13/-23
    • Profiili
Vs: Parhaat Idols/X factor vedot kautta aikain
« Vastaus #37 : 11.05.2010 10:09:26 »
Antti Tuiskua ei ole muuten kertaakaan mainittu tässä topicissa.

Antti Tuisku ei Idolsissa ollut mikään ihmeellisen ihmeellinen, vasta sen jälkeen Antilta on tullut hyviä kipaleita ja taitavaa esiintymistä.

menni

  • Tuplapistesieluinen fordemehiläinen
  • i
  • *
  • Viestejä: 5633
  • Karma: +8/-3
    • Profiili
Vs: Parhaat Idols/X factor vedot kautta aikain
« Vastaus #38 : 11.05.2010 20:18:38 »
Kyllähän Antin Idol-vedot kuten I just died in your arms ja muut on teki jo sillon vaikutuksen mutta tosiaan, Antin kultakausi on kyllä alkanut vasta Idolsin jälkeen. Ja kun tässä nyt haettiin parhaita vetoja kautta aikojen, ei Antti mulle ainakaan heti mieleen tullut.
"Anyone who says that
sunshine brings happiness,
has never danced in rain"


PhineasMcClintock

  • Vieras
Vs: Parhaat Idols/X factor vedot kautta aikain
« Vastaus #39 : 11.05.2010 20:27:27 »
Taidettiin tuota peliä pelata Ari Koivuselle Idolsissa. Annasta piti keksiä jotain huonoa sanottavaa.

Jos noita finaaleja olet tuolloin 2007 Luottamusmies katsonut, niin kyllä se kaikkea muuta oli kuin Ari Koivuselle pelaamista tuomareiden osalta. Vasta viimeisessä finaalissa heltyivät kunnolla. Ja Ari mokasi mediassa itse ja sai sieltä vielä median tahotkin itseään vastaan. Kyllä Ari oli ristitulessa oikeastaan ensimmäisen finaalin jälkeisistä finaaleista lähtien..

Annalle en kyllä elämää suurempaa kritiikkiä kuullut koskaan tulevan. Annasta tosin haluttiin luoda Arille haastaja jossa onnistuttiinkin. Mutta minun mielestä Annan parhaita vetoja olivat juuri rakkauden haudalla, Jumala, jonka lauloi myös koelauluissa. Ja rokkihenkisenä ihmisenä diggailin, toisin kuin monet muut myös Annan jäähallissa vetämää I love rockenrollia. Paljon oli hyvää Annalla, eikä hän suurempaa kriitikkiä kohdannut koko matkan aikana. Tämä siis vertauksena juuri Koivuseen.

Tuo ko. kausi on NIIN syöpynyt muistoihini 8)

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Parhaat Idols/X factor vedot kautta aikain
« Vastaus #40 : 11.05.2010 20:37:57 »
No, en nyt ihan kaikkea tuosta Idolsista muista. Muutama syy oli, miksi en jaksanut suuremmin innostua Idolsista kolmannella kaudella.

PhineasMcClintock

  • Vieras
Vs: Parhaat Idols/X factor vedot kautta aikain
« Vastaus #41 : 11.05.2010 20:41:11 »
Joo pahoitteluni jos päden tästä aiheesta liikaa. Muistan tuon kauden vaan niin törkeän hyvin vieläkin. Johtui täysin siitä, että Ari Koivunen oli NIIN suuri suosikki minulle, kuten Luottamusmies sinulle nyt Samuli on.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Parhaat Idols/X factor vedot kautta aikain
« Vastaus #42 : 11.05.2010 20:46:34 »
Täytyy sanoa, että yksi syy, miksi kolmas Idols ei jaksanut innostaa, oli Ilkan törkeä kohtelu. Ihan kuin koko mies olisi ollut toisarvoinen ja epäonnistunut laulaja. Hän ei päässyt lopulta edes Idols-lavalle esiintymään konserttiin.

PhineasMcClintock

  • Vieras
Vs: Parhaat Idols/X factor vedot kautta aikain
« Vastaus #43 : 11.05.2010 20:50:31 »
Se oli naurettavaa, mutta siihen oli valitettavasti muka hyvä "selitys" jo Sonynkin osalta valmiina. Ilkka joutui tekemään tilaa Arille, ja olihan Ilkka jo aiemmin ollut vähän eripurissa Sonyn kanssa.

Vääryys silti, vaikken Ilkasta pidäkään.

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: Parhaat Idols/X factor vedot kautta aikain
« Vastaus #44 : 11.05.2010 20:51:06 »
Mun mielestä Arin vedoista tää oli jotenkin kaikkein semmoinen sykähdyttävin.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

PhineasMcClintock

  • Vieras
Vs: Parhaat Idols/X factor vedot kautta aikain
« Vastaus #45 : 11.05.2010 20:53:14 »
Pianoman oli todella hyvä veto ja jotain kertoi Arin "pienet" jatkoonmeno prosentit tuosta semistä.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21605
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Parhaat Idols/X factor vedot kautta aikain
« Vastaus #46 : 11.05.2010 21:46:51 »
Tuo ko. kausi on NIIN syöpynyt muistoihini 8)

Se kausi jää kyllä ikimuistoiseksi!

Aika paljon tuli tuhlattua rahaakin finaalilippujen huutamiseen Huuto.netistä.

Nettikeskustelut olivat hyvät ja keskustelijoita riitti. Myös Idolslandiassa.

PhineasMcClintock

  • Vieras
Vs: Parhaat Idols/X factor vedot kautta aikain
« Vastaus #47 : 11.05.2010 21:59:29 »
Meillä oli muuten Etsku kohtuu tiukat ja ainakin omalta osaltani enemmän tai vähemmän asialliset "väännöt" sun kanssa 8)

Mutta minulle se ainakin oli suola koko siinä yleisesti passkassa mtv3sen keskustelussa.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Parhaat Idols/X factor vedot kautta aikain
« Vastaus #48 : 11.05.2010 22:04:31 »
Eikös Idolslandia perustettu juuri tuon kauden alkaessa?

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21605
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Parhaat Idols/X factor vedot kautta aikain
« Vastaus #49 : 11.05.2010 22:09:27 »
Meillä oli muuten Etsku kohtuu tiukat ja ainakin omalta osaltani enemmän tai vähemmän asialliset "väännöt" sun kanssa 8)

Mutta minulle se ainakin oli suola koko siinä yleisesti passkassa mtv3sen keskustelussa.


Keskustelumme olivat antoisat ja kiitos niistä vielä jälkikäteenkin!  :D


Luottamusmiehelle: Idolslandia perustettiin jo Idols 2005:n jälkeen. Ensin vieraskirjana joulukuussa 2005 ja sittern foorumina huhtikuussa 2006.