Kirjoittaja Aihe: Antti Railio oli ehkä parempi kuin Idolsissa aikanaan- Jakso 1, 4.1.  (Luettu 14488 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21605
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Antti Railio oli varsin hyvä. Parempi mielestäni kuin Idolsissa aikanaan (2007):

https://www.tapatalk.com/groups/idolslandiatkf/antti-railio-hyvae-hevimies-oulu-t2731393.html

En sitten tiedä, onko tämän lajityypin solisteille niin kauheasti kysyntää?


« Viimeksi muokattu: 22.10.2017 11:32:14 kirjoittanut Etsku-Etana »

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Ei ollenkaan huonoimmasta päästä tässä kisassa.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Antin kaksintaisteluveto oli aivan mahtava. :D :D :D :D :D :D Nousi tosi korkealle mun listoilla.

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Antti on mun ehdoton suosikkini. Tässä jaksossa paras.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Antti on mun mielestä tähän mennessä kaksintaistelujen paras. Viimeinen jakso tosin näkemättä. Jos siellä on samanlainen taso kuin parissa viime jaksossa, rupean kannustamaan Anttia voittoon.

Jolanne

  • Forkan AA-kerhon yllätystodistaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 10064
  • Karma: +13/-23
    • Profiili
Onkohan tää Antti Railio ollu joskus Tenavatähdessä? :D

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21605
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Eipä ole Antti Railio tainnut ollut Tenavatähdessä! Tai ei ainakaan ole päässyt televisioon.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Eiköhän ole tullut aika selväksi, että Antti todella ON parempi kuin Idolsissa aikanaan. Jos hän olisi ollut Idolsissa näin hyvä, hän olisi paremmin erottunut. Onneksi Antti on nyt tässä kisassa mukana.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
http://www.youtube.com/watch?v=hxFrLsadZ9k Tuolla Antin ryhmälaulua alkaen kohdasta 6:45
http://www.youtube.com/watch?v=5Lmw3SakoP8 Tolla videolla Antti taas hehkuttaa Ari Koivusta alkaen 2:48
« Viimeksi muokattu: 18.04.2013 20:17:57 kirjoittanut Anteater »

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Mahtavaa!!! Finaaliin!!! :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Olen kovin iloinen hänen puolestaan. :D

leena

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 568
  • Karma: +1/-7
    • Profiili
Hiljaista ollu Antin seurailu kisan jälkeen... Toisessa topicissa pohdittiin just minkä ikäiseltä hän näyttää, ja nyt voin sanoa, että nuorelta pojanklopilta, kun vertaa suurimpaan osaan Syksyn sävel -artisteja ;).

Antti osallistuu siis kisaan kappaleella "Ruostunut ankkuri" - levy tulee hissukseen perässä (ilmeisesti hätäilyn riskit voittajien levyprojekteissa on nyt tiedostettu).

Tää kävi Anttia haastattelemassa (toki tietämättä etukäteen, että Antti mukana olisi), joten pakko mainostaa: http://www.chaostube.net/2013/09/videohaastattelussa-syksyn-saveleen_6726.html

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21605
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
^Hieno haastattelu!

Saatiin nähdä jopa hieman kämmenselkääsi mikrofonin ympärillä!
Miellyttävä ääni.  :)
Ja olihan haastattelukin hyvä ja Anttti Railiokin miellyttävä.
Mutta joka tapauksessa hän vaikuttaa pelkästään massan vuoksi ja vähän muutenkin ikäistään vanhemmalta. Se sitten määrittää hänen potentiaalisen kuuntelijakuntansa vähän vanhemmaksi kuin mitä se muuten olisi.

Syksyn sävelen osallistujajoukko on kyllä keski-iältään huomattavan vanha. Ohjelmalla tavoitellaan selvästikin hieman vanhempaa väestönosaa. Eiväthän nuoret tietenkään ohjelmaa seuraisikaan, joten ei sinne kannata Robinia ja Tuulia laittaa.  ;D
Tai ei kai Robin ole siellä?

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Antti Railio oli eilisessä Tartu mikkiin -jaksossa. Mukana olivat myös Robin, Diandra, Laura Voutilainen, Uniikki ja Mikael Gabriel. Bändissä kitaraa soitti Saku Mattila, jonka nimen olen vähän aikaa sitten maininnut eräässä toisessa yhteydessä. ;D

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Antin suuri ongelma on se, että hänen levytetty äänensä on ruma. Sellaista ääntä ei halua kuulla levyltä.

leena

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 568
  • Karma: +1/-7
    • Profiili
Antin sinkut on olleet suorastaan positiivisia ylläreitä, Ruostunut ankkuri kolahti aika hyvin, ja komeahan tää Halla ja etelätuulikin on. Levyä joutuu ainakin kuuntelemaan (ehkei ostamaan kuitenkaan). Nythän on ilmoitettu, että se ilmestys 14.2 - aika pitkään hierottu: http://www.ilkka.fi/uutiset/kulttuuri/antti-railion-debyyttilevy-on-valmis-1.1535413?localLinksEnabled=false

Komea oli myös uutinen Deep Purplen lämppäämisestä: http://www.iltasanomat.fi/musiikki/art-1288644284671.html . Mut hieman mietityttää, tai suorastaan huvittaa miten nää Halla-etelätuuli tyyppiset herkistelyt siihen hommaan sopii (ehkäpä keskityttävä covereihin).

Ja vielä kun pääsin vauhtiin mainittava, että tuli käytyä Antin keikallakin tässä joku aika sitten (oli sellanen Railio-Tervomaa-Tuure Kilpeläinen festari-ilta pikkujouluaikaan lähikulmilla). Hienon setin vetäs, ja mainio bändi, mutta ei mitään "pakko päästä uudestaan keikalle" hurahdusta saanut aikaseksi (mulla sellanenkin vaara aina olemassa ;) )

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21605
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Lainaus
Antti Railio kävi kuoleman porteilla

Muusikko Antti Railio aloitti elämäntaparemontin.

Viime vuoden Voice of Finland -voittaja Antti Railio paljastaa, että oli kolme vuotta sitten todellisessa hengenvaarassa. Mies joutui pitkän sairauskierteen päätteeksi tehohoitoon moneksi päiväksi sydäninfarktiepäilyjen vuoksi.

- Jouduin pahaan influenssakierteeseen, mutta tein silti keikkaa normaalisti. En päässyt paranemaan, kun en ehtinyt levätä, mies kertoo.

Lopulta tilanne äityi niin kriittiseksi, että mies alkoi tuntea kovaa kipua vasemmassa kyljessään. Päiviä putkeen nukkunut uupunut mies epäili itse keuhkokuumetta.

- En saanut oikein enää henkeä, ja sydämeni alkoi hypähdellä epätahdissa. Oli tunne, että ihan kuin joku olisi seisonut täydellä painolla kylkeni päällä, mies kuvailee kauhun hetkiä.

Lopulta hän soitti ambulanssin, joka vei hänet suoraan terveyskeskukseen testeihin.

- Siellä minulle sanottiin suoraan, että minulla on joko sydäninfarkti tai sydänlihastulehdus, Railio kertaa.

Laihdutusprojekti

Mies vietiin suorinta tietä sairaalaan, jossa hän vietti yön. Aamulla diagnoosiksi varmistui sydänlihaksen paha tulehdus.

- Olin neljä päivää teho-osastolla ja sain morfiinia suoraan suoneen. Sen jälkeen joutuin totaaliseen vuodelepoon pitkäksi aikaa. En saanut edes nostaa mitään, Railio kuvailee.

Debyyttialbuminsa perjantaina julkaiseva Railio sanoo, että tapahtuman jälkeen hän on panostanut entistä enemmän siihen, että pääsisi parempaan kuntoon. Hän on aloittamassa kuntokuuria, ja tavoitteena olisi pudottaa kymmeniä kiloja elovarresta kesään mennessä.

- Aion aloittaa puolentoista kuukauden tehokuurin, jossa vedän kalorit minimiin. Olen niin kyllästynyt tämänhetkiseen olotilaan ja kuntoon. Minulla on niin paljon, jonka takia tehdä parhaansa laihtuakseni, 5-vuotiaan tytön isä sanoo.

http://www.iltalehti.fi/viihde/2014021218033337_vi.shtml

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Antin debyyttialbumi Vieras maa nousi ilmestymisviikollaan Suomen virallisen albumilistan sijalle 3. Aika hyvin. :) En oo itse ennättänyt vielä kuunnella albumia läpi.



~It feels good. Is that reason enough for you.~

leena

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 568
  • Karma: +1/-7
    • Profiili
Olen kuunnellut levyn pari kertaa, ja vähän kaksipiippuiset fiilikset. Tavallaan tosi hienoa ja hyvinkin "muntyylistä" suomi-rockia, mut välillä hieman… no, ehkä vähän kliseisen oloista. Liikaa… jotain… en oikein tiedä mitä. Mut on siellä hienojen sinkkulohkasujen lisäksi ainakin yks biisi, joka säväytti kertakuulemalta: http://open.spotify.com/track/5GSbTVADsCNjLmjBW1J7oh


Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Antti oli torstaina Nelosen Tähän aikaan ensi vuonna-ohjelmassa. Jakson voi katsoa myös Ruudusta, on ihan ensimmäisenä jaksossa (ei siis tarvitse kelata nähdäkseen hänen osionsa). :)


Antti Railion punnitsemiseen tarvittiin erikoisvaaka – laulaja laihdutti 55 kiloa vuodessa: fanit hehkuttavat muodonmuutosta


Tähän mennessä painoa on pudonnut jo yli 70 kg. :)
« Viimeksi muokattu: 04.05.2018 22:57:12 kirjoittanut Negativ »



~It feels good. Is that reason enough for you.~