Kirjoittaja Aihe: Hollywood-romanssit  (Luettu 27835 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Jolanne

  • Forkan AA-kerhon yllätystodistaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 10064
  • Karma: +13/-23
    • Profiili
Vs: Hollywood-romanssit
« Vastaus #100 : 27.07.2012 18:07:53 »
Pikkasen nolo toi julkinen anteekspyyntö. Halusko se häpästä ton Pattinsonin viel isommin :D Sillee et "HEI PETIN SUA!!! KUULIKO VARMASTI NYT KAIKKI!!! PETIN!!"

Thesugarangel92

  • Potkiva irokeesi-fanaatikko
  • i
  • *
  • Viestejä: 21974
  • Karma: +16/-30
  • Restless heart syndrome
    • Profiili
Vs: Hollywood-romanssit
« Vastaus #101 : 27.07.2012 18:45:41 »
Pikkasen nolo toi julkinen anteekspyyntö. Halusko se häpästä ton Pattinsonin viel isommin :D Sillee et "HEI PETIN SUA!!! KUULIKO VARMASTI NYT KAIKKI!!! PETIN!!"

Mietin vähän samaa. Ja mietin sitäkin, että jos on jo pettäny, ni tuskinpa siinä Robertille painaa mikään julkinen anteekspyyntö yhtään mitään....

Ja samoinhan se ohjaaja oli pyydelly anteeks ja hokenu miten sillä on maailman upein vaimo ja kauneimmat lapset. Ja menit silti pettämään....??

Irina

  • Überhienojen juhlaviestien supergirl
  • i
  • *
  • Viestejä: 2528
  • Karma: +3/-2
    • Profiili
Vs: Hollywood-romanssit
« Vastaus #102 : 31.07.2012 01:02:39 »
Jossain luki että Robi ois ite käskeny pyytää anteeksi julkisesti?
Mutta paha sanoa mitään tilanteesta ku ei itse tiiä, ONTD:llä taas oli linkattu jonku psykiatrin quote että Kristen olis tehny ton tahallaan että sais "helpon" poispääsyn suhteesta, mutta ite jotenki epäilen.
Luin myös että noiden suhde ei olis ees todellinen ja koko lähipiiri ois sanonu että ne on vaa hyviä kavereita. Mutta huhut on aina huhuja ja koskaan ei voi tietää mikä on totta.
Kristenistä oon tykänny, mutta nytten laski kyllä respectit aika roimasti. Robiraukkaa säälin, sehän oli kuulemma aikonu kosia..

Eniten ihmettelin että miks noi oli noi tyhmiä? Tyypit pysäyttää auton tien viereen ja pussailee keskellä päivää? :0 Kristen ei tehny tota ees Robertin kanssa..

Juhkunautti

  • Uupumaton Aakkostaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 6160
  • Karma: +61/-53
  • ~ Urheilusta innostuva lukufriikki
    • Profiili
Vs: Hollywood-romanssit
« Vastaus #103 : 31.07.2012 09:22:35 »
Tuntuu tosi huomionhakuiselta, juuri sen takia, että tapahtu keskellä päivää. Naurettavaa, muka luulla ettei jäis kiinni, varsinkin kun ovat molemmat tunnettuja. Ja tosi helppo sanoa, että oivoi, kyllä mä niin pahoillani kaikesta harmista mitä on aiheuttanu, mitä vtu piti sitten mennä imuttelemaan jonkun saakelin _neljäkymppisen_ kanssa, kun on varattu ja ukko vielä naimisissa. Niin säälittävää.

Sainpas raivottua kunnolla nyt kaiken : D
"Taylor, you'll be fine...""

Thesugarangel92

  • Potkiva irokeesi-fanaatikko
  • i
  • *
  • Viestejä: 21974
  • Karma: +16/-30
  • Restless heart syndrome
    • Profiili
Vs: Hollywood-romanssit
« Vastaus #104 : 31.07.2012 16:05:42 »
Tuntuu tosi huomionhakuiselta, juuri sen takia, että tapahtu keskellä päivää. Naurettavaa, muka luulla ettei jäis kiinni, varsinkin kun ovat molemmat tunnettuja. Ja tosi helppo sanoa, että oivoi, kyllä mä niin pahoillani kaikesta harmista mitä on aiheuttanu, mitä vtu piti sitten mennä imuttelemaan jonkun saakelin _neljäkymppisen_ kanssa, kun on varattu ja ukko vielä naimisissa. Niin säälittävää.

Sainpas raivottua kunnolla nyt kaiken : D

Ehkä outoa tässä onkin just Kristenin tapa hoitaa tää asia. Julkimo kun on, niin ainakaan ei kannata ehkä julkisella paikalla keskellä päivää ruveta tollasta tekemään, kun paparazzit on muutenkin kimpussa. Mutta, en sitten tiiä :--D Nyt on sitten Robilla ja Kristenillä huoltajuuskiista niiden pikku koiranpennusta, kun molemmat haluaa sen.

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Hollywood-romanssit
« Vastaus #105 : 31.07.2012 16:16:12 »
No mut harva julkkis nyt maan allekaan painuu, vaikka julkkis on (toki Rob ja Kristen molemmat on sen tyylisii, et välttelee niin paljon sitä kuin voi). :D Ei sitä aina ajattele (no selkeesti ei jos pettikin) Mä ignooraan nyt ihan täysillä noi kaikki typerät mässäilevät otsikot. Ei se mun mielipidettä Kristenistäkään suuntaan tai toiseen muuttanu.
« Viimeksi muokattu: 31.07.2012 16:19:05 kirjoittanut Negativ »



~It feels good. Is that reason enough for you.~

McKenzie

  • kadonneen mielenrauhan metsästäjä
  • i
  • *
  • Viestejä: 3358
  • Karma: +5/-2
  • Queen of fucking everything O:-)
    • Profiili
Vs: Hollywood-romanssit
« Vastaus #106 : 31.07.2012 16:21:05 »
Hommahan on niin, että ne hakee  leffalleen julkisuutta. Mikä onkaan parempi tapa kuin ohjaajan ja naispääosan näyttelijän päästä lööppeihin 'suhteen' takia? Kas vain, kaikki haluavat nähdä leffan. Mission accomplished.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience. - Mark Twain -

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Hollywood-romanssit
« Vastaus #107 : 31.07.2012 16:25:07 »
^Jep, niinhän ne koneistot toimii.


Vaikka tässäkin tapauksessa tää koko juttu onnistuu myös viemään faneja (sekä Twilightilta, et tolta Lumikilta ja sen ilmeisesti tulevalta jatko-osalta, jotku on niin katkerii...) ellei kohta tuu jotain selvennystä, et tää koko hommeliki olikin lopulta suurimmaks osaks skeidaa tai, et Rob ja Kristen sopii. Joutuuhan ne poseeraamaan joidenkin sopparien takia nimenomaan punaisella matollakin yhdessä kun toi vika Twilight tulee ensi-iltaan.

Mut siis pakko vaan vielä sanoa, et eihän kukaan tiedä tästä loppujen lopuksi puoliakaan, niin musta on tosi turha tuomita (ei kukaan kuollu ainakaan tässäkään keississä, paitsi ehkä henkisesti hetkeks). :D Eikä moni tätä pian edes muistele....tuskin nyt kauheen moni jaksa motkottaa siitäkään, et Angelina ja Brad Pittkin teki niin kuin teki. Ja ikään kuin se oiskaan muiden kuin asianomaisten asia.
« Viimeksi muokattu: 31.07.2012 16:44:35 kirjoittanut Negativ »



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Thesugarangel92

  • Potkiva irokeesi-fanaatikko
  • i
  • *
  • Viestejä: 21974
  • Karma: +16/-30
  • Restless heart syndrome
    • Profiili
Vs: Hollywood-romanssit
« Vastaus #108 : 31.07.2012 16:32:30 »
^ Jep!

enkä mä nyt sano et Kristen on joku maailman hirvein ihminen yms yms, mut on toi nyt mun mielestä aika säälittävää :--DD

(tietysti osa tästä kumpuaa omista henk.koht. kokemuksistani pettämiseen liittyen tästä ihan lähiajoilta :'DD vaikea ajatella puolueettomasti).

Jolanne

  • Forkan AA-kerhon yllätystodistaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 10064
  • Karma: +13/-23
    • Profiili
Vs: Hollywood-romanssit
« Vastaus #109 : 31.07.2012 17:18:10 »
Mua kyl itseasias kiinnostas tietää et mihin se perustuu et ku noi on paneskellu ni kaikkia kiinnostais nähä se leffa? Ku siis mistä se mielenkiinto siihen leffaan syntyy, et "kappas, noi ton leffan tekijät on pettäny keskenää omia puolisoitaan -> nytpä heräs kiinnostus sitä leffaa kohtaan" varsinki ku se leffa perustuu satuun eikä kerro noista ko. henkilöistä MITÄÄN :D

Ja siis joo, ei mun mielipide Kristenistä ainaka muuttunu ku oon pitäny sitä tähänki asti yksilmeisenä yhden roolin hahmona ni pidän sitä edelleenki. Nyt se vaa on entistä nolompi ;)

Ja mitä Robii tulee ni se kyl löytää jotain paljon parempaaki, esimerkiks naisen joka osaa näytellä... tai hymyillä.

Juhkunautti

  • Uupumaton Aakkostaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 6160
  • Karma: +61/-53
  • ~ Urheilusta innostuva lukufriikki
    • Profiili
Vs: Hollywood-romanssit
« Vastaus #110 : 31.07.2012 17:40:21 »
En voi arvostaa sellaista ihmistä joka pettää, joten arvostus todellakin laski tämän myötä.
"Taylor, you'll be fine...""

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Hollywood-romanssit
« Vastaus #111 : 31.07.2012 17:43:43 »
Mua kyl itseasias kiinnostas tietää et mihin se perustuu et ku noi on paneskellu ni kaikkia kiinnostais nähä se leffa? Ku siis mistä se mielenkiinto siihen leffaan syntyy, et "kappas, noi ton leffan tekijät on pettäny keskenää omia puolisoitaan -> nytpä heräs kiinnostus sitä leffaa kohtaan" varsinki ku se leffa perustuu satuun eikä kerro noista ko. henkilöistä MITÄÄN :D
No siis kai se on vaan se perus, et kaikki julkisuus on hyvästä tms. :'D Eli lisää julkisuutta, mut siis oon kyl toki sun kannalla tässä asiassa. Koska ei tollaset jutut kyl mua saa leffaa kattomaan. :D



~It feels good. Is that reason enough for you.~

McKenzie

  • kadonneen mielenrauhan metsästäjä
  • i
  • *
  • Viestejä: 3358
  • Karma: +5/-2
  • Queen of fucking everything O:-)
    • Profiili
Vs: Hollywood-romanssit
« Vastaus #112 : 31.07.2012 18:32:24 »
Se perustuu just siihen 'kaikki julkisuus on hyvää julkisuutta' ajatteluun, eli kun ihmiset ovat lööpeissä ja lehtijutuissa, vaikka negatiivisissakin, nii yleisö muistaa heidät paremmin. Lisäksi lehdistö vielä pelaa helposti näiden julkkisten pussiin mainitsemalla eim. että suhde syttyi elokuvan x-kuvauksissa, jolloin elokuvan nimi jää ihmisille mieleen tai kiinnostus elokuvaan syttyy. Mistäpä sitä tietää, vaikka koko 'suhde' olisi ollut suunniteltu julkisuustempaus, jolla ei olisi todellisuuspohjaa, ts. suhde olisi pelkkä 'autossa vahingossa pussailtiin ja jäätiin kiinni, oho'. Paha sanoa. Vaikkei itse olekaan tullut katsottua yhtään leffaa sen takia, mitä näyttelijöistä tai ohjaajasta on kirjoitettu ennen leffaa keltaisessa lehdistössä, niin monet niin kuitenkin tekevät.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience. - Mark Twain -

Thesugarangel92

  • Potkiva irokeesi-fanaatikko
  • i
  • *
  • Viestejä: 21974
  • Karma: +16/-30
  • Restless heart syndrome
    • Profiili
Vs: Hollywood-romanssit
« Vastaus #113 : 31.07.2012 20:09:07 »
tai hymyillä.

RUAHAHAHAHAHAH. agreed :'D

sinisimpukka

  • Tarkkaileva kyttäsini
  • i
  • *
  • Viestejä: 5436
  • Karma: +11/-5
  • j'ai ecouté que tu aime manger..
    • Profiili
Vs: Hollywood-romanssit
« Vastaus #114 : 05.08.2012 11:33:24 »
Ja siis joo, ei mun mielipide Kristenistä ainaka muuttunu ku oon pitäny sitä tähänki asti yksilmeisenä yhden roolin hahmona ni pidän sitä edelleenki. Nyt se vaa on entistä nolompi ;)

Ja mitä Robii tulee ni se kyl löytää jotain paljon parempaaki, esimerkiks naisen joka osaa näytellä... tai hymyillä.

Oon niiiiiiiiiiiiiiin samaa mieltä!

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Hollywood-romanssit
« Vastaus #115 : 07.08.2012 23:18:16 »



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Jolanne

  • Forkan AA-kerhon yllätystodistaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 10064
  • Karma: +13/-23
    • Profiili
Vs: Hollywood-romanssit
« Vastaus #116 : 08.08.2012 07:32:45 »
http://www.justjared.com/2012/08/07/ashton-kutcher-mila-kunis-holding-hands-in-bali/

70's Show's Jackie and Kelso back together. ;)

Hauska pari ;) Mila sopiiki Ashtonille paremmin kun Demi.

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Hollywood-romanssit
« Vastaus #117 : 07.09.2012 14:40:46 »
Lainaus käyttäjältä: OnTheRedCarpet


"BREAKING NEWS: Parks and Recreation star Amy Poehler and Up All Night star Will Arnett have separated after 9 years of marriage."

NOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Vs: Hollywood-romanssit
« Vastaus #118 : 14.09.2012 18:26:21 »
Ryan Reynolds & Blake Lively ovat menneet naimisiin!

Mielenkiintoinen pari & saa nähdä kestääkö tämä avioliitto. Reynolds on ollut aiemmin naimisissa Scarlett Johanssonin kanssa, kun taas Livelyllä on ollut lyhyt suhde Leonardo Di Caprion kanssa & sitä ennen hän seurusteli Gossip Girl -vastanäyttelijänsä Penn Badgleyn kanssa.
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Vs: Hollywood-romanssit
« Vastaus #119 : 20.09.2016 21:00:18 »
Nostetaanpas tämä ketju ylös valitettavan uutisen takia!

Nimittäin Hollywoodin superpari Angelina Jolie & Brad Pitt eroavat!  :(

Ilmeisesti parilla oli ylitsepääsemättömiä ongelmia suhteessaan, kun päätyivät eroon.
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Hollywood-romanssit
« Vastaus #120 : 21.09.2016 20:25:01 »
Todella harmillista. :( Olivat kyllä yksiä lempiparejani.



~It feels good. Is that reason enough for you.~

ilppez

  • Viekun ah-valmentaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 13062
  • Karma: +16/-7
  • Ja! Ja! JA! JAA! JAAAAAA!
    • Profiili
Vs: Hollywood-romanssit
« Vastaus #121 : 21.09.2016 22:06:13 »
Tällä erolla on jo tähän mennessä ollut yllättävän paljon kaikenlaisia "sivuvaikutuksia". Madame Tussaudsin vahakabinetti on myös erottanut parin. Adelen konsertissa nostettiin asia esille. Ja mitä vielä kaikkee... Joo, olihan ne iso starapari, mutta silti ihan ihmeellisiin sfääreihin mennyt erouutinen.
Ja ohi ollaan...*kodak moment*

I det Bjørndalske hjem...
Suihkulakki

Katza

  • Parahultainen Halitonttu
  • i
  • *
  • Viestejä: 3617
  • Karma: +17/-3
    • Profiili
Vs: Hollywood-romanssit
« Vastaus #122 : 26.09.2016 22:25:08 »
^ Oon kans ihmetelly samaa....