Kirjoittaja Aihe: Jenkkitahtiin (spoil spoil)  (Luettu 35587 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Jolanne

  • Forkan AA-kerhon yllätystodistaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 10064
  • Karma: +13/-23
    • Profiili
Vs: Jenkkitahtiin (spoil spoil)
« Vastaus #50 : 09.04.2009 07:01:57 »
Niinhän siinä kävi miten työ ennustitteki :)
Ja täysin oikea ratkaisu oli et mies kotiin...

Tigalily

  • Lannistumaton Idols-kultacucumber
  • i
  • *
  • Viestejä: 1016
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: Jenkkitahtiin (spoil spoil)
« Vastaus #51 : 09.04.2009 11:10:08 »
Jeeeee! Vähänkö me ollaan hyviä näissä ennustuksissa. :D :D:D:D
Happiness is in the journey, - not at the end of the road.

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: Jenkkitahtiin (spoil spoil)
« Vastaus #52 : 09.04.2009 13:15:51 »
Aivan oikea mies putosi. Krisillä on muuten melko vankka kannattajakunta. Ainut Dannyn ja Adamin lisäksi joka ei ole ollut 3 huonoimman joukossa. Toisaalta kyllä Kris oli parempi kuin Scott, joten hyvin meni. Ja Scottin toinen esitys oli karmeaa kuultavaa, joten ihmettelen, että tuomarit pohtivat noinkin rajusti.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Tigalily

  • Lannistumaton Idols-kultacucumber
  • i
  • *
  • Viestejä: 1016
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: Jenkkitahtiin (spoil spoil)
« Vastaus #53 : 15.04.2009 10:33:34 »
Pika-analyysi.

Leffabiisejä.

Allison veti aika kulutetun biisin, I Don't Wanna Miss A Thing. Tiesin heti kun tyttö avas suunsa, että hyvää kamaa sielä on tulossa. Biisi on aika monotoninen, mutta kyllä mä tästä silti tykkäsin. Vähän vireongelmia ajoittain, mutta silti hyvä. Ei vielä parasta Allisonia muttei huonoakaan.

Slovari Anoopille. Yllättävän vähän tätä biisiä on näissä kinkereissä vedetty ja oon aina jostain syystä tykännyt Bryan Adamsista. Kaunistahan tämä oli ja siinä oli jopa tulintaakin mukana. Anoop-Dogg...tylsähköä, mutta tykkäsin.

Born To Be Wild Adamille. Poika esiintyy kyllä erinomaisesti, mutta nyt oli vireongelmia jonkin verran ekassa kertsissä. Enkä mä todellakaan tykkää tuosta kimityksestä. Sorry. Minen tykkää.

Matt jälleen pianon ääressä, ja jo toinen Bryan Adamsin biisi. Mattin vahvuus on tuntunut olevan falsetissa ja ab libseissä tähän mennessä, mutta nyt se biisin suurin kohta tuntui lässähtäneen täysin. Just se suuri sävel...se ei ihan osunut täysin. Oli ok, mutta nyt ei ollu parhaimmillaan.

Danny vetää sitten dueton yksin. Kuinka skitsofrenista tästä tulee? ;) Harppu lavalla ja kaikkea. Tähän mennessä illan paras ehdottomasti mun mielestä. Tykkäsin siitä, että biisiä ei kasvatettu instrumenttien kanssa vaan ihan pelkästään äänellä. I-HA-NA!! Tykkäsin ihan mielettömän paljon vaikka sovitus ei parhaasta päästä ollutkaan.

Kris aloitti vähän alavireisesti. Matalat sävelet eivät ole Krisin vahvuus. Yksinkertainen ja kaunis, mutta biisi ei sanonut mulle juuri mitään. Ei kasvanut tarpeeksi biisin aikana. Herkkää kyllä ja kaunista, ainakin enimmäkseen, mutta mun makuun ei parasta.

Lil tulee vetämään todella yksinkertaisen ja kauniin biisin. Lilin on nyt PAKKO vetää tää hyvin tai tyttö saattaa saada kenkää. Aika kylmä ääni, mutta tällä kertaa puhdasta, tuntui ottavan todella varman päälle, mutta kun muutti gospelimpaan suuntaan, tykkäsin paljon. Hassu yhdistelmä, mutta ehkä parasta Liliä pitkään aikaan...en tiiä, hyviä kohtia muttei välttämättä tarpeeksi paljon eikä tarpeeksi hyviä.

Matt, Kris ja Lil. Ne bottom-3:ssa. Ja veikkaisin että Lil putoaa. Tai Matt. Toisaalta todella toivon että Adam olisi edes Bottom-3:ssa. Tekisi hyvää. Pirnaleesius.
Happiness is in the journey, - not at the end of the road.

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: Jenkkitahtiin (spoil spoil)
« Vastaus #54 : 15.04.2009 11:26:58 »
Aikas hidastempoisia kappaleita kuultiin tänään. No pystyipähän vähän vertailemaan, että kellä todella on karismaa. :D

I Don't Wanna Miss A Thing ei ole lempikappaleitani, koska se on tosi vaikea laulettava, ja kulunut kipale. Ei ollut Allison kuitenkaan ollenkaan huono, vaikka alussa pelkäsinkin, että menee vähän liian matalalta. Korkeat kohdat varsinkin meni upeasti. Mielestäni tosi hyvä, vaikkei kuitenkaan Allisonin paras esitys.

Anoop oli tänään tosi hyvä. Anoop on vähän tylsä persoona, mutta tässä oli ihan paikoittain tunnetta ja fiilinkiä ja pidin.

Adam veti sitten ainoan nopeatempoisen kipaleen. Biisi sopi miehelle, ja laulutaidot miehellä tunnetusti loistavat. Esiintyminen mahtava jne. Kuitenkin ehkä jopa liiankin dramaattinen mun makuun. Mua ei enää häiritse se korkealta laulaminenkaan. Ja olihan tämä piristävä poikkeus muihin esityksiin nähden. Kyllä mä tästä pidin.

Matt kuulosti välillä tosi hyvältä, ja sitten välillä tosi ankean huonolta. Mun mielestä ehdottomasti porukan tähänastisista huonoin. Korkeat kohdat varsinkin meni huonosti. Liiallista kikkailua myös mun makuun.

Danny kuulosti alussa vähän huonolta, mutta parani kuitenkin loppua kohden. Tasaisen varmaa laulantaa ja tunnetta oli mukana. (Silmälasit oli muuten lähtenyt!) Mutta ehkä vähän tylsä. Kaipaisin Dannylta pikkuhiljaa jotain David Cookmaista uskallusta.

Kris aloitti mielestäni vähän liian matalalta. Tai ei oikein äänikään kuulunut kunnolla. Mutta biisi kehittyi ja mielestäni tämä oli Krisiltä tosi hieno esitys. Minä pidin tästä paljon. Lopussa oli valtavasti tunnetta mukana. Ei parasta laulullisesti, mutta jotain tässä oli.

Lil - kun aloitti niin aattelin, että jospas tästä tulisi Lililtä vihdoinkin jotain siedettävää, mutta kun aattelin, että ei se tästä enää voi pahemmaksi mennä, niin menihän se. En pitänyt sitten yhtään. No, ei se ehkä nyt niiiiin kamalaa ollut, mutta ei vain iskenyt. Ei sitten yhtään.

Pudottaisin Lilin. Bottom3:ssa saisi olla mun puolesta myös Matt.

Illan järjestys oli mun makuun ehkäpä tämä:

1. Allison
2. Adam
3. Anoop
4. Danny/Kris
6. Matt
7. Lil
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

yxfani

  • i
  • *
  • Viestejä: 56
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: Jenkkitahtiin (spoil spoil)
« Vastaus #55 : 16.04.2009 14:41:32 »
Erikoinen tulos: tuomarit pelastivat vähiten ääniä saaneen.

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: Jenkkitahtiin (spoil spoil)
« Vastaus #56 : 16.04.2009 15:34:41 »
Matt, Lil ja Anoop olivat bottom3 (ei mitään yllätystä siis tässä)... Anoop mielestäni ansaitsi jatkaa ensimmäisenä. Olin ehkä vähän ärtynyt siitä, että Lil ei pudonnut. Nooh. Anyway, sinänsä aivan sama, kun Mattkin lopulta pelastettiin. En kyllä ymmärrä hänen pelastustaan, koska miehellä ei tosiaan mitään mahiksia voittoon. Kai se save nyt oli vaan pakko käyttää. Toivottavasti tämä nyt ei vaan ensi tiistain discoteemassa koidu jonkun oikeasti hyvän kohtaloksi (Eli Allisonin, Dannyn, Adamin tai Krisin). Koska ensi viikollahan putoaa sitten kaksi.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

yxfani

  • i
  • *
  • Viestejä: 56
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: Jenkkitahtiin (spoil spoil)
« Vastaus #57 : 16.04.2009 22:08:09 »
Minusta oli kiva että Matt pelastettiin. Hän on kuitenkin laulanut kiinnostavammin kuin muutamat muut näistä jäljellä olevista.

Tigalily

  • Lannistumaton Idols-kultacucumber
  • i
  • *
  • Viestejä: 1016
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: Jenkkitahtiin (spoil spoil)
« Vastaus #58 : 22.04.2009 12:53:40 »
Discoilta eli TOP7, osa 2.

Lil Rounds, I'm Every Woman. Ekaa kertaa ihan oikeesti jopa lämpenin Lilille. Osa revityksistä meni vähän nuotin vierestä, mutta kokonaisuutena mun mielestä paras Lilin veto näistä finaalilähetyksistä mutta en tiedä riittääkö tämä jatkoon.

Kris Allen, She Works Hard For The Money. Tykkäsin sovituksesta, mutta kitara kuulosti aavistuksen alavireiseltä. Tai siis yksi niistä kielistä. Laulullisesti nätti, mutta en välttämättä täysin edelleenkään lämmennyt tälle.

Danny Gokey, September.
Latinosovitus tämäkin, mutta tämä oli huomattavasti energisempi ja räväkämpi kuin edellinen. Tykkään Dannyn soundista ihan älyttömän paljon. Tanssityyli ei välttämättä kaikille kolahda, mutta mua ei liikaa häirinnyt. Vähän töksähtävä loppu. Jatkoon ehdottomasti.

Allison Iraheta, Hot Stuff. Apua, hidas versioko?! Ei sentään vaan vahva rokkisovitus, mutta silti vähän hidas mun makuun. Oon näköjään heikkona näihin raspikurkkihin, mutta Allisonissa olisi voittajapotentiaaliakin! Koreografiaa mukana ja kaikkea. Ehdottomasti paras tähän mennessä.

Adam Lambert, If I Can't Have You. Kaunista, todella kaunista. Pehmeästi näköjään voi mies laulaa korkealta niin, että mä loppujen lopuksi tykkään...ei perna, rääkäshän se kuitenkin sinne väliin rumasti. Jatkoon menee tosin ihan varmasti vaikken mä edelleenkään tykkää tästä kastraattitenorista.

Matt Giraud, Staying Alive. Ilman pianoa ja tanssien, mutta luulen Matt ei tätä pidemmälle pääse vaikka ajoittain kauniisti lauloikin. Mattista tykkään silloin kun laulaa pehmeästi falsetilla. Loppu ei mennyt ihan putkeen ja välissä oli väkisin punnattuja säveliä joista en tykännyt.

Anoop Desai, Dim All The Lights. En tykännyt sovituksesta, siitä tuli lähinnä joku Viikkarin porauslautan yökerhobändin esitys mieleen. Laulannollisesti ihan loppua lukuunottamatta hyvä, mutta ei mun mielestä tarpeeksi hyvä.

Vaikea sanoa ketkä laittaisin putoamaan, mutta veikkaan että putoamisuhassa ovat Lil Rounds, Matt Giraud ja Anoop Desai (jonka kulmakarvoja pitäisi harventaa)...ja ehkä Kris Allen.

1. Danny Gokey
2. Allison Iraheta
3. Adam Lambert
4. Anoop Desai
5. Kris Allen
6. Matt Giraud
7. Lil Rounds

Eli pudottaisin viime viikon kaks huonointa. :D
Happiness is in the journey, - not at the end of the road.

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: Jenkkitahtiin (spoil spoil)
« Vastaus #59 : 22.04.2009 14:34:03 »
Mulla on selkee mielipide tästä jaksosta ja siitä, ketkä ansaitsee jatkaa.
Mun mielestä nelikko Adam, Danny, Allison ja Kris oli selvästi muita edellä, ja jos heistä joku on 3 huonoimman joukossa nih en tykkää.
Matt, Lil ja Anoop olivat selvästi heikompia. Ja koska kaksi täytyy lähtee niin näistä kolmesta on ne kaksi lähtijää. Eniten haluaisin ehkä eroon Lilistä, koska se ei ole esiintynyt kertaakaan hyvin. Ja sitten Mattin ja Anoopin välillä valitaan vaikkapa Matt, koska hänen olisi pitänyt jo lähteä. Anoop saa siis vielä yhden mahdollisuuden.

Lil - tänään oli kovin väkinäistä. Yliyrittämistä suorastaan. Enkä yhtään tykkää siitä, että hän pistää niin kovasti tuomareille vastaan. Laulu ei ollut kovin kummoista, ei ollut esityskään ja lauluvalinta ja sovitus aika mitäänsanomattomia. Pointsit siitä, että hymyili ja yritti.

Kris - tänään pidin hänestä valtavasti. Hän on myös melkoinen yleisön suosikki, jos yhtään jotain pystyi hurraahuudoista päättelemään. Esim. Danny joutui kalpenemaan näiden hurraahuutojen suosiossa. Krisin sovitus oli omaperäinen ja pidin valtavasti esityksestä. Krisin lauluääni on myös miellyttävä, eikä hän laula huonosti. Vähän ehkä lisää voimaa kaipaisin ääneen.

Danny - olihan se laulullisesti taas jälleen kerran hyvä. En oikein pitänyt biisistä, ei iskenyt muhun Krisin hienon vedon jälkeen niin paljon, mutta sitten ku kuuli jälkipään heikkouksia, niin Dannyn esityskin nousi mielessä uudestaan isompiin sfääreihin. Esitys oli tasainen ja hyvä, mutta sitä jotain kaipaan vielä häneltä. Ehkä se on sit se staraominaisuus, mistä Simonkin mainitsi. Kaikki edellytykset Dannylla on kyllä.

Allisonista pidin paljon. En ymmärtänyt tuomareiden haukkuja sovituksesta. Ei se nyt niiin huono ollut. Allisonissa on sitä jotain ja laulu oli upeaa kuultavaa. Eihän Allison todellakaan ole mikään discotypy, joten tämä oli hänelle paha viikko, ja hän onnistui mainiosti.

Adam - jälleen kerran upea esitys. Uskottava, omaperäinen ja mielenkiintoinen. Pidin.

Matt - aika riekuntaa välillä. Epäuskottava vähän. Ei ollut yhtään omaperäinen, eikä Matt ollut mitenkään loistokas tänään laulussakaan mielestäni.

Anoop - aloitti ihan tasapaksusti ja lopun viimeinen nuotti meni vähän pieleen - loppui jotenkin töksähtäen. Ei tää nyt Anoopin huonoin ollut. Se eka finskun veto oli paljon huonompi. Mutta Anoop on vähän tylsä.

Järjestys tänään:

Kris
Adam
Allison/Danny
Anoop
Matt/Lil
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: Jenkkitahtiin (spoil spoil)
« Vastaus #60 : 22.04.2009 14:38:20 »
Tigalilyn kanssa ollaan Krisistä näemmä vähän eri mieltä... mutta muuten aikalailla yksiin. :D
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Tigalily

  • Lannistumaton Idols-kultacucumber
  • i
  • *
  • Viestejä: 1016
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: Jenkkitahtiin (spoil spoil)
« Vastaus #61 : 23.04.2009 10:28:30 »
Joo-o, mä en oo vielä täysin lämmennyt Krisille. Viimeisimmässä esityksessä häiritsi kyllä enemmän sovitus kuin laulaminen. No, asiaan. Lil ja Anoop tippuivat, mikä ei aiheuttanut yhtään mitään tunteiden purkautumista, eli ihan hyvä että niistä päästiin. Lil ei vaan ollut tarpeeksi hyvä oikein missään finaalivaiheessa ja Anoop oli hyvä vain ja ainoastaan balladeissa. Eli tylsä. Ensi viikkoa ja TOP5 odotellessa.
Happiness is in the journey, - not at the end of the road.

yxfani

  • i
  • *
  • Viestejä: 56
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: Jenkkitahtiin (spoil spoil)
« Vastaus #62 : 23.04.2009 11:39:38 »
No niinhän siinä kävi, että Lil ja Anoop karsiutuivat.

red_tiger

  • Koelaulaja
  • Viestejä: 31
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: Jenkkitahtiin (spoil spoil)
« Vastaus #63 : 23.04.2009 12:14:20 »
juu, näin kävi... mutta eipä se ainakaan anoopin kohdalla ollu kauheen suuri ihme, osaahan tyyppi laulaa, mutta ei se oikeen sytyttäny... liliä en oo kyll kans fanittanu...
"I don't read the script. The script reads me."

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: Jenkkitahtiin (spoil spoil)
« Vastaus #64 : 23.04.2009 15:37:05 »
Ihan oikein meni pudotukset. Matt on kuitenkin taitavampi kuin Anoop. Allison oli taas vaarassa, huh. Onneksi ei pudonnut. Se olisi ollut aika isku, jos Top5 ei olisi ollut yhtään tyttöä. Toivottavasti Allisonin fanit nyt vähän piristyisivät, kun päästiin Lilistä eroon.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Tigalily

  • Lannistumaton Idols-kultacucumber
  • i
  • *
  • Viestejä: 1016
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: Jenkkitahtiin (spoil spoil)
« Vastaus #65 : 24.04.2009 11:44:35 »
Joo-o, parempi olis Allisonin päästä vähintään TOP3-joukkoon. (vois olla vaikka Allison, Danny ja Adam) Tajusin just etten pääse ens viikolla katsomaan American Idolia ennen perjantaita! Aaaaaargh!
Happiness is in the journey, - not at the end of the road.

Tigalily

  • Lannistumaton Idols-kultacucumber
  • i
  • *
  • Viestejä: 1016
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: Jenkkitahtiin (spoil spoil)
« Vastaus #66 : 26.04.2009 21:48:05 »
TOP5-viikon teemana on sitten Rat Pack, eli Frank Sinatran, Dean Martinin ja kumppaneiden klassikkoja luvassa. Tämän kauden vastine jazz-viikolle. :D
Happiness is in the journey, - not at the end of the road.

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: Jenkkitahtiin (spoil spoil)
« Vastaus #67 : 26.04.2009 22:05:10 »
TOP5-viikon teemana on sitten Rat Pack, eli Frank Sinatran, Dean Martinin ja kumppaneiden klassikkoja luvassa. Tämän kauden vastine jazz-viikolle. :D

Eli luvassa jotain umpitylsää tai mahdollisesti jotain tosi mielenkiintoista.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: Jenkkitahtiin (spoil spoil)
« Vastaus #68 : 29.04.2009 13:17:26 »
No ei ollut ihan umpitylsää, vaikka kaikki biisit oli vähän pliisuja :D

Kyllä tää top5 on mun mielestä kaikinpuolin ansainnut paikkansa. Loistavia laulajia, ja ok esiintyjiä kaikki.

Kris aloitti, ja veti mun mielestä ihan ok. Se oli aika tasainen (ehkä jopa paikoittain tasapaksu) esitys. Ei mitään moitittavaa, toisaalta ei kyl mitään erityistä vau-ilmiötäkään tullu. Kris näytti vähän miehekkäämmältä. Krisissä pidän siitä, että se on jotenkin tosi miellyttävän oloinen, iloinen tyyppi. Ei pahaa sanottavaa.

Allison - oli mun mielestä tänään tosi hyvä kans. Mutta ei Allisonkaan esittänyt mitään ihan järjetöntä. Oli kuitenkin parempi tänään kuin Kris. Allison ei oo persoonana mun mielestä edelleenkää mikään mielenkiintoinen, ihan ok, mutta ei omaa edes Krismäistä iloisuutta, vaikka hymyileekin paljon.

Matt - aluksi en oikein pitänyt tästä, mutta oli se kuitenkin kohtalaisen hyvää Mattia. Esiintyminen ehkä parasta ikinä Mattilta. Laulullisesti ok, mutta Mattin ääni miellyttää omaa korvaani näistä jäljellä olevista vähiten, ja lisäksi olin kuulevinani vähän epävireisyyttä. Ei kuitenkaan ihan surkee. Kukaan tähän astisista ei oo ollut huono. Simonin ylistävät kommentit hieman kummastutti kyllä.

Danny - Parasta Dannya tuli tänään! Laulullisesti tosi hyvä ja esiintyminen oli tällä kertaa vahvaa ja siinä oli nyt sitä jotain, mitä olin kaivannut. Loistavaa.

Adam - Adamin esitys ja entrance oli kyllä omaa luokkaansa. En tiedä, kuka nuo Adamin esitysten valot ja kuvakulmat valitsee, mutta ne miellyttävät minun draamasilmääni. Ne on dramaattiset ja luo esiintymiselle sellaista vau-efektiä. Adamin biisivalinnasta pidin eniten, ja Adam lauloi ihan ok. Ei ehkä laulullisesti kuitenkaan ihan parasta Adamia, mutta esityksen kanssa Dannyn kanssa ihan samalla viivalla.

1. Danny ja Adam (en osaa päättää kumpi oli kokonaisuutena parempi)
2. Allison
3. Kris
4. Matt

Pudottaisin Mattin, koska en halua, että Allison lähtee, ja veikkaan, että Krisin kannattajat pitää miehen pelissä, vaikkei mitään ihan loistokasta Kris tänään esittänytkään.
« Viimeksi muokattu: 29.04.2009 13:26:47 kirjoittanut capri »
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

red_tiger

  • Koelaulaja
  • Viestejä: 31
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: Jenkkitahtiin (spoil spoil)
« Vastaus #69 : 30.04.2009 08:06:38 »
niinhän siinä sitten kävi, että matt tippu...
"I don't read the script. The script reads me."

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: Jenkkitahtiin (spoil spoil)
« Vastaus #70 : 30.04.2009 14:02:52 »
Tuloslähetysten esiintyjäkaarti senku huononee. Ei oo oikein mun makuun :D

Top4 on Allison, Danny, Kris ja Adam! Täysin ne, jotka sinne halusinkin. Ensi viikolla tulee tiukka pudotus, kun jonkun näistä on lähdettävä. RockRock teema suosii kenties Allisonia ja Adamia.

Matt siis lähti kotimatkalle. Aika ansaitusti mielestäni.

Hauskinta oli tuloslähetyksessä ehkä se, että Kris ja Matt oli toisella puolella ja Allison ja Danny toisella puolella ja Adamin piti valita kumpaan ryhmään hän kuuluu. Adam oli sentään rohkea ja valitsi (A & D), mutta valitettavasti valitsi väärin :P Koska Bottom3 oli Matt, Kris ja Adam, joista Kris pelastui ensin.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

yxfani

  • i
  • *
  • Viestejä: 56
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: Jenkkitahtiin (spoil spoil)
« Vastaus #71 : 30.04.2009 14:39:17 »
Olipa jännittävä tuloslähetys!
 
Minustakin Adam veti jo hiukan rutiininomaisesti viime kerralla, vaikka olikin vahva esitys.
Hänen ei pitäisi ehkä enää pyrkiä keksimään uutta ja erilaista, koska se ei enää yllätä ketään.
Hänen omaperäisyyteensä on jo totuttu, ja siitä on jo tulossa ongelma, koska sitä odotetaan häneltä.

Hänen pitäisi nyt satsata vilpittömyyteen ja laulullisen ilmaisun herkkyyteen ja olla sydämestään mukana esityksissään.

Tigalily

  • Lannistumaton Idols-kultacucumber
  • i
  • *
  • Viestejä: 1016
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: Jenkkitahtiin (spoil spoil)
« Vastaus #72 : 01.05.2009 20:30:53 »
Nopsa arvostelu:

Kris oli ok. Ei ihan parasta vieläkään, mutta mennee jatkoon edelleen.

Allisonista tykkään edelleen, eli jatkoon,

Mattilta parasta aikoihin!! Luulen silti että on vähintään vaarassa pudota...

Danny veti yhen mun lempibiiseistä ja puolivälin revittelyihin päästessä tämä oli kyllä ihan parasta Dannya! Wau!!

Adam veti vähä tylsän vedon ja ansaitsee kyllä olla putoamisuhassa. Biisikin oli kulunut, kuultu vaan niiiiiiiiin monta kertaa näissä kinkereissä että huoh. Tuskin Adam putoaa.

Mun henkilökohtainen rankkaus:

1. Danny
2. Matt
3. Allison
4. Kris
5. Adam

Tippumisuhan veikkaus silti:

3. Adam
4. Kris
5. Matt

...ja lopulta oikea bottomien järjestys meni kuitenkin vähän pieleen kun Kris lähetettiin ekana turvaan ja sitten vasta Adam. Matt tippu. Too little too late I guess.
Happiness is in the journey, - not at the end of the road.

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: Jenkkitahtiin (spoil spoil)
« Vastaus #73 : 02.05.2009 00:05:01 »
Mä katsoin uudestaan lähetyksen, ja Matt oli parempi, mitä ensiviilauksella olin päättänyt. Ehkä mä vain olin niin motivoitunut, että Mattin täytyi lähteä, että takerruin jokaiseen pieneen ärsyttävään kohtaan. Mutta kuten sanoin, en jäänyt Mattia silti kaipaamaan.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Tigalily

  • Lannistumaton Idols-kultacucumber
  • i
  • *
  • Viestejä: 1016
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: Jenkkitahtiin (spoil spoil)
« Vastaus #74 : 02.05.2009 13:20:49 »
Joo, en mäkään Mattia jää kaipaamaan vaikka mun mielestä parasta Mattia viime jaksossa kuultiinkin. Mulle Kris on edelleen sellanen "ihan kiva" eli hajuton ja mauton. Muut TOP4:n tyypit ovat jopa aika odotetusti siellä. Toivon että seuraavana tippuukin Kris ja sitten Adam, mutta pelkään että Allison tipahtaa liian aikaisin. En usko että Allison voittaa kuitenkaan... Veikkaus tässä vaiheessa on, että finaalissa ovat Danny Gokey ja Adam Lambert.
Happiness is in the journey, - not at the end of the road.