Kirjoittaja Aihe: Melodifestivalen 2012  (Luettu 13731 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Converse

  • Teatteriin selvinnyt
  • Viestejä: 75
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: Melodifestivalen 2012
« Vastaus #25 : 05.02.2012 23:12:19 »
Siis tietääkö kukaan tuleeko jatkossa FST5:lta tätä? Ohjelmatiedoissa viimeksikin luki että ois tullu. :(
=)

Iita

  • Tittelintuura
  • i
  • *
  • Viestejä: 13828
  • Karma: +15/-7
    • Profiili
Vs: Melodifestivalen 2012
« Vastaus #26 : 06.02.2012 10:58:35 »
Mä ainaki katoin ihan normisti FST:ltä tätä lauantaina :o
Sometimes the dreams that come true are the dreams you never even knew you had.

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Vs: Melodifestivalen 2012
« Vastaus #27 : 09.02.2012 20:49:25 »
Siis tulee jatkossa. Kuten mainitsin niin kaikkialla ei FST5:n kautta näy tuo SvtWorld.

Tässä taas minuutin pätkät..

Ulrik Munther
Top Cats
Sonja Alden
Andreas Lunstedt
Timoteij
David Lindgren
Mimi Oh
Thomas Di Leva

Tässä kakkosemissä kuullaan sit peräti viisi ruotsinkielistä kappaletta. Jotenkin voisi luulla, että yksi niistä voi päästä suoraan Globenin finaaliin :). Hieman repesin tolle Thomas Di Levan minuutin pätkälle xDD. Varmaan repeän pahasti lauantaina hänen esityksensä aikana. Eniten odotan näiden pätkien perusteella Timoteijn esitystä :). Di Levalla on niin hyvä esiintymispaikka, että se takaa hänelle hyvät saumat päästä jopa Globeniin.
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Vs: Melodifestivalen 2012
« Vastaus #28 : 11.02.2012 21:53:50 »
Olipahan aivan mahtava alku tänään! Ihmettelin hieman, että miksi alussa vedettiin Bäkkäreitä. Sarah Dawn Finer oli veti upeasti <3.

Timoteij - Stormande hav *****
Sonja Aldén - I din himmel ****
David Lindgren - Shout it out ***
Andreas Lundstedt - Aldrig aldrig ***
Mimi Oh - Det går för långsamt **
Ulrik Munther - Soldiers **
Thomas Di Leva - Ge aldrig upp *
Top Cats - Baby Doll *

Timoteijn esitys oli aivan mahtava & niin illan paras <3. Tykästyin melkoisesti heidän kappaleeseensa Stormande haviin. Toivottavasti he pääsevät suoraan Globeniin :). Sonja Aldénin esitys oli hyvä. I din himmel olikin aika hyvä kappale. En olisi odottanut, että tykkäisin siitä näin paljon :). Tuskinpa Sonja pärjää tänään, vaikka itse toivon hänen pääsevän vähintään andraan. David Lindgrenin kappa oli ihan jees, mutta esitys oli taas aikas loistava. Top Catsin kappaleesta en juurikaan tykännyt. Muhun kun ei iske tuollainen rockabillymusa juurikaan. Pahoin pelkään, että Top Cats menee vähintään andraan jollei jopa suoraan finaaliin.. Mimi Oh:n kappale ei oikein iskenyt. Esitys oli kylläkin ihan kiva. Andreas Lundstedt on muuten tuttu Alcazarista, jos siis forkkalaiset tietävät kyseisen bändin. Tykkäsin hänen esityksestään & kappalekin on ihan mukiin menevä. Ulrikin kappale oli hivenen tylsä & eikä esityskään vakuuttanut. Thomas Di Levan esitys oli hauska, mutta hänen kappaleensa on melko hirveä. Toivottavasti ei nyt sentään ruotsalaiset äänestä Di Levaa paljoa :D.


// Viisi eniten ääniä saanutta ensimmäisellä kierroksella olivat Ge aldrig upp, Baby Doll, Stormande hav, Soldiers & Shout it out..

Voi Sonja :(. Kaksi erittäin huonoa & yksi tylsä on tuossa viiden joukossa.. Ei näin ruotsalaiset!
« Viimeksi muokattu: 11.02.2012 22:04:45 kirjoittanut Kaitsu »
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Vs: Melodifestivalen 2012
« Vastaus #29 : 11.02.2012 22:28:32 »
Kylläpäs ruotsalaiset äänestivät nyt aika oudosti tässä toisessa semifinaalissa.. Globeeniin pääsi yksi erittäin tylsää kappale (Soldiers) & yksi ihan hyvä (Shout It Out). Just :/. Timoteij sentään pääsi andraan :). Heidän olis kyl kuulunut päästä Globeniin! Top Cats nähdään myös andrassa.. EIII! En tykännyt yhtään heidän esityksestään & he olivat illan huonoin.

Tää toinen semifinaali jäi kyllä kokonaisuutena ensimmäisen semin varjoon. Loreenin Euphoria lyö mulla kaikki nämä toisen semin kappaleet! :)
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Vs: Melodifestivalen 2012
« Vastaus #30 : 16.02.2012 21:51:04 »
Kolmannen semin minuutin pätkät:

Youngblood
Maria BenHajji
Mattias Andreasson
Love Generation
Carolina Wallin Perez
Andreas Johnson
Molly Sanden
Björn Ranelid feat. Sara Lis

Kuulostipas Youngblood näin alkuun aika hyvältä. Odotan innolla heidän esitystään. Love Generation kuulosti myös hyvältä :). Heidän esitystään odotan myös kovasti. Marialla en usko olevan saumoja edes andraan. Toivottavasti Andreas Johnson ei pääse ainakaan suoraan finaaliin! Hänet on jo niin nähty. Ei tuo hänen kappalensa edes kuulostanut kauhean hyvältä ton pätkän perusteella. Molly Sanden mulle lähinnä tuttu Eric Saaden ex-tyttöystävänä! :D Ihan ok:lta kuulosti hänen kappaleensa. Tämä kolmas semi kilpaillaan Leksandissa.
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Vs: Melodifestivalen 2012
« Vastaus #31 : 18.02.2012 21:57:03 »
Sarah Dawn Finer on kyl aivan mahtava juontaja! <3 <3. Gina Dirawilla oli aika karsean näköinen kolttu tänään päällä. Hän näytti siinä ikäistään vanhemmalta.

Molly Sandén - When am i crying ****
Youngblood - Youngblood ****
Love Generation - Just a little bit ***
Mattias Andreasson - Förlåt mig ***
Maria BenHajji - I mina drömmar **
Andreas Johnson - Lovelight **
Carolina Wallin-Perez - Sanningen *
Björn Ranelid feat. Sara Li - Mirakel *

Molly & Youngblood olivat selvästi tänään parhaimpia!! Mollylla on tosi kaunis ääni & hänen kappaleestakin pidin :). Ihana When I Am Crying. Youngbloodin kappale oli kokonaisuutena parempi mitä odotin! Oli se ihan perinteistä Fredrik Kempeä mitä vain voi olla :D. LG:n esitys oli hyvä, mutta heidän kappaleensa on niin tusinapoppia. RedOne epäonnistunut aika tavalla! Viime vuoden Dance Alone hakkaa Just A Little Bitin 100-0! Mattiasin kappale oli ihan jees & hänen esityksenstään pidin kans. Hän on muuten aikas HOT! Andreas Johnsonin esitys oli aika vahva, vaikka hänen kappaleensa ei ole kovinkaan kaksinen. Andreas tulee pääsemään vähintään andraan ellei jopa suoraan Globeniin. Björn Ranelid veti ihan sanattomaksi.. HYI! Sara Li olis saanut laulaa yksin Mirakelin. Björnin soolo oli ihan kauheaa kuultavaa. Carolina Wallin-Perezin biisi oli niin saakelin tylsä, että meinasin nukahtaa. Marian kappale on huomattavasti parempi!

Pahoin pelkään, että Andreas Johnson & Björn Ranelid feat. Sara Li pääsevät suoraan Globeniin.. Mä itse päästäisin finaaliin näistä Mollyn & Youngbloodin. Andraan sais taas mennä Love Generation & Mattias Andreasson.

Näistä mikään ei kyllä lyönyt mun MF-puntarini ykköstä eli Loreenin Euphoriaa. Mä itse pidän tällä hetkellä Loreenia finaalin ennakkosuosikkina! Jos Danny Saucedon biisi ei ole tykki niin Loreen vie!

// Viisi eniten ääniä saanutta ensimmäisellä kierroksella olivat Lovelight, Förlåt mig, When i am crying, Youngblood & Mirakel.

Toivottavasti Mirakel jää viidenneksi! Mä en oikeasti kestä, jos se pääsisi edes andraan. LG olis kyl saanut olla viiden joukossa! Näköjään ruotsalaiset eivät siitä tykänneet riittävästi..
« Viimeksi muokattu: 18.02.2012 22:05:37 kirjoittanut Kaitsu »
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Vs: Melodifestivalen 2012
« Vastaus #32 : 18.02.2012 22:30:20 »
Björn Ranelid feat. Sara Li - Mirakel & Molly Sandén - When am i crying pääsivat Globenin finaaliin. Mä en tajua ton Mirakelin finaalipaikkaa laisinkaan! HYI! Sara Li menettelee tuossa, mutta toi Björn on ihan saakelin kamala äijä.. Jos tää sattuisi voittamaan finaaliin vielä niin silloin ruotsalaiset ovat olleet ihan sekaisin! Mollyn finaalipaikasta olen tosi iloinen. Ihana Molly :). Youngblood & Andreas Johnson pääsivät andraan.. Mattias Andreassonin kohtalo oli jäädä viidenneksi. Youngbloodin olis kuulunut päästä suoraan finaaliin! No saa nähdä miten heidän käy andrassa.

Ensi viikolla on luvassa viimeinen semifinaali Malmöstä. Danny Saucedoa voi pitää tämän semifinaalin ennakkosuosikkina. Malmössä nähdään myös Charlotte Perrelli.
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Vs: Melodifestivalen 2012
« Vastaus #33 : 23.02.2012 21:29:12 »
Kas tässä on viiimeisen alkuerän minuutin pätkät..

Charlotte Perrelli
OPA!
Dynazty
Lotta Engberg och Christer Sjögren
Hanna Lindblad
Azel Algmark
Lisa Miskovsky
Danny Saucedo

Pätkien perusteella aikas hyvä taso on tässä alkuerässä :). Kova taistelu pääsystä Globeniin & andraan on luvassa lauantaina. Dannyn, Charlotten, Lisan, Hannan & Dynaztyn kappaleet kuulosti tosi hyviltä. Joten tuskin maltan odottaa tätä alkuerää. Danny on todella kova uhka Loreenin voitolle. Aika näyttävä esitys on häneltä luvassa tuon pätkän perusteella.
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

Iita

  • Tittelintuura
  • i
  • *
  • Viestejä: 13828
  • Karma: +15/-7
    • Profiili
Vs: Melodifestivalen 2012
« Vastaus #34 : 26.02.2012 11:06:13 »
Voi että ihan nolotti kattoa samaan aikaan Melodifestivaleneita ja UMK:ta ku suomalaiset ei kyl osaa yhtään! Ruotsissa on niiiiin monta mahtavaa euroviisuehdokasta, et voisivat samalla lähettää meidän puolesta sinne yhden ;D

Aaaah, kaks niiiiiiin hyvää meni tästäki suoraan finaaliin. Tykkäsin kyl myös Hanna Lindbladin biisistä. harmi ettei päässy finaalii eikä ees andraa :( Mut Lisa ja Danny <3 Lisan biisistä ehkä jopa tyksin enemmän! En osaa sanoo kuka on mun suosikki, Loreenin kohdalla ajattelin ettei mitään yhtä hyvää voi tulla eteen, mut KAPPAS! :'D
Sometimes the dreams that come true are the dreams you never even knew you had.

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Vs: Melodifestivalen 2012
« Vastaus #35 : 26.02.2012 21:41:46 »
Kokonaisuutena eilinen semi oli mielestäni parempi kuin kaksi edellistä!

Lisa Miskovsky - Why start a fire *****
Dynazty - Land of broken dreams ****
Charlotte Perrelli - The Girl ****
Danny Saucedo - Amazing ****
Hanna Lindblad - Goosebumbs ***
Lotta Engberg och Christer Sjögren - Don't let me down **
Axel Agelmark - Kyss mig **
OPA! - Allting blir bra igen **

Esityksistä sen verran, että Lisa oli koko joukon paras! Hänen kappaleensa on niin upea <3 <3. Mä kyl hieman yllätyin Lisan suorasta finaalipaikasta, kun odotin Dynaztyn menevän Lisan sijasta Globeniin. Mä itse olisin jättänyt Dannyn andraan, mutta olihan se arvattavissa et Danny pääsi suoraan finaaliin. Amazing ei kyl ole In The Clubin luokkaa. Amazing on hyvä kappale, kun taas In The Club on pirun loistava! Lisäksi se Dannyn esitys oli vähän liian erikoinen mun makuuni & enkä mä siitä hänen asustaan pitänyt yhtään. Oon sitä mieltä, että Danny pääsi lähinnä nimensä turvin finaaliin.. Dynaztyn kappale on tosi hyvä! Vaikka en yleensä kauhean raskaasta musiikista pidä niin siitä huolimatta Land of broken dreams kuulosti vaan niin vakuuttavan hyvältä :). Lotan & Christerin pääsy andraan hieman yllätti, kun se heidän kappaleensa on niin tasapaksu & tylsä. Charlotte olis saanut päästä heidän sijasta andraan! Charlotte oli eilen tosi kaunis siinä pinkissä mekossaan & hänen esityksensä oli ihan loistava! Omasta mielestäni The Girl on jopa hänen vuoden 2008 Hero viisuaan parempi :). Hanna Lindbladin kappale oli yllättävän hyvä & pidin hänen esityksestäkin. Axelista & OPA:sta ei sit ole oikein mitään sanottavaa.

Ensi viikolla on luvassa andra, josta pääsee vielä kaksi artistia/bändiä Globenin finaaliin!
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

Iita

  • Tittelintuura
  • i
  • *
  • Viestejä: 13828
  • Karma: +15/-7
    • Profiili
Vs: Melodifestivalen 2012
« Vastaus #36 : 26.02.2012 23:47:49 »
Musta taas Amazing on paljo parempi kappale ku In the club. Mut joo ne asut oli kyl tos vähä outoja, mut tavallaan myös tosi hienoja :'D En vaan tykänny siitä yhdestä osuudesta, missä se biisi muuttu sellaseks öö... no en osaa selittää mut se kohta siitä esityksestä jossa ne niiden puvut alko kunnolla välkkymään ja jossa se biisin tyyliki muuttu.

Mut joo, kyl Lisa Miskovsky <3 Ihana kappale!
Sometimes the dreams that come true are the dreams you never even knew you had.

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Vs: Melodifestivalen 2012
« Vastaus #37 : 01.03.2012 18:39:02 »
Tulevana lauantaina onpi luvassa andra chansen Nyköpingissä & pudotuspeliparit ovat tämän kaltaiset.. Kaksi näistä pääsee siis mukaan finaaliin!

Dynazty - Land Of Broken Dreams vs Top Cats - Baby Doll

Andreas Johnson - Lovelight vs Timoteij - Stormande hav

Lotta Engberg och Christer Sjögren - Don't Let Me Down vs Thorsten Flinck & Revolutionsorkestern - Jag Reser Mig Igen

Sean Banan - Sean Der Förste Banan vs Youngblood - Youngblood

Globenissa ei voida sit nähdä Dynaztyä & Timoteijta... PRKL. No toivottavasti heistä toinen ainakin siellä nähtäisiin. Top Catsia & Andreas Johnsonia en mielelläni halua nähdä siellä, kun kummastakaan en erityisesti pidä. Jälkimmäisestä osasta saisi Globeniin mennä Youngblood. Epäilen kylläkin, että ruotsalaiset äänestää tosta Lotan & Christerin finaaliin :/. Thorsten Flinck ei saa päästä finaaliin, kun hänen kappaleensa on tämän vuoden Melodien toiseksi heikoin.
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Vs: Melodifestivalen 2012
« Vastaus #38 : 03.03.2012 22:55:30 »
Huoh.. Ruotsalaiset äänestivät tänään ihan tyhmästi!! Andrasta Globeniin pääsivät Top Cats & Thorsten Flinck och Revolutionsorkestern. Ei hyvää päivää! Andran kaksi huonointa biisiä meni finaaliin. Toivottavasti ensi viikolla ruotsalaiset eivät äänestä näin tyhmästi...

Timoteij olisi saanut päästä finaaliin, mutta ei vaan päässyt :( :(. PRKL. Timoteij oli Dynaztyn & Youngbloodin kanssa selvästi illan parhaimmistoa!

Ensi viikon finaalissa siis esiintyvät seuraavat kymmenen artistia..

Loreen - Euphoria
Dead By April - Mystery
Ulrik Munther - Soldiers
David Lindgren - Shout it out
Molly Sandén - When am i crying
Björn Ranelid feat. Sara Li - Mirakel
Lisa Miskovsky - Why start a fire
Danny Saucedo - Amazing
Top Cats - Baby doll
Thorsten Flinck och Revolutionsorkestern - Jag reser mig igen

Aikas miespitoinen finaali on luvassa... Loreen on mun ehdoton suosikkini näistä Bakuun! Jos Loreen ei voita niin sitten saisi voittaa joko Lisa Miskovsky tai Molly Sandén! :)

// Mielenkiinnolla odotan, että millainen finaalin esiintymisjärjestyksestä mahtaa tulla.

Finaali tulee suorana FST5:ltä & se näkyy sit kaikkialla Suomessa!!
« Viimeksi muokattu: 03.03.2012 23:39:27 kirjoittanut Kaitsu »
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Vs: Melodifestivalen 2012
« Vastaus #39 : 04.03.2012 00:19:49 »
Tässä finaaliin esiintymisjärjestys..

1. Shout it out - David Lindgren
2. Jag reser mig igen - Thorsten Flinck & Revolutionsorkestern
3. Mystery - Dead by April
4. Why start a fire - Lisa Miskovsky
5. Baby Doll - Top Cats
6. Euphoria - Loreen
7. Soldiers - Ulrik Munther
8. Mirakel – Björn Ranelid feat. Sara Li
9. Why am I crying - Molly Sandén
10. Amazing – Danny Saucedo

Jos tän perusteella pitäisi veikata niin Danny vie... Tolta kymppipaikalta kun Ruotsissa on finaalissa pärjätty tosi hyvin viime vuosina. Loreenin esiintymispaikka on kyl ihan hyvä. Mirakel sai pelottavan hyvän esiintymispaikan :/.. Lisan esiintymispaikka ei nyt kauhean hyvä ole. David Lindgren sai Dannyn tapaan hyvän esiintymisopaikan.
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Vs: Melodifestivalen 2012
« Vastaus #40 : 04.03.2012 23:42:56 »
Tässä olisi finaalin kappaleet kuunneltaviksi.. Ajattelin vaan, että jos joitain kiinnostais kuulla nämä ennen ensi lauantaita :D.

Shout it out
Jag reser mig igen
Mystery
Why start a fire
Baby Doll
Euphoria
Soldiers
Mirakel
Why am i crying
Amazing

Pitää sanoa, että olen odottanut tähän ketjuun enemmän kommentointia mitä tähän mennessä on tullut.. Olen niin pettynyt.
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

poppari

  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 410
  • Karma: +2/-0
    • Profiili
Vs: Melodifestivalen 2012
« Vastaus #41 : 05.03.2012 11:55:11 »
Pitää sanoa, että olen odottanut tähän ketjuun enemmän kommentointia mitä tähän mennessä on tullut.. Olen niin pettynyt.

Aika hiljasta kyllä. Itse vasta vastikään tajusin, että tätäkin ohjelmaa voisi seurailla. Muutaman esityksen kattonut youtubesta, ja kyllähän tuo UMK lähinnä hävettää. Aion kyllä kattoa ton finaalin ja lupaan kommentoida tänne :) Muuuuutes.. saako sen finaalin jotenkin netin kautta näkyviin? Esim areenalta? Vai pittääkö kattella tuolta ruotsin puolen nettitelkusta (ilman tekstityksii..apua.)

Muutes Danny on minusta aika huikea. Tykkään biisistä Amazing, sekä koreografiat ja kaikki. Kyllähän noi puvut näyttää ylisuurilta kaukosäätimiltä, mutta homma toimii, led-valot päälle ja show alkaa!

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Melodifestivalen 2012
« Vastaus #42 : 05.03.2012 13:44:40 »
Itse en vaan ole niin kiinnostunut, et jaksaisin seurata karsintoja. Mun viisuiluni alkaa esikatseluista.

Täytyy sanoa, et tuo Mirakel on järkky biisi. Sen olen sattunut kuulemaan. Ois ihan kunnon discojytä ilman tota päälle puhelevaa miestä. Mikä järki se oli siihen ottaa mukaan. Ei ymmärrä. :|
« Viimeksi muokattu: 05.03.2012 13:46:39 kirjoittanut Negativ »



~It feels good. Is that reason enough for you.~

menni

  • Tuplapistesieluinen fordemehiläinen
  • i
  • *
  • Viestejä: 5633
  • Karma: +8/-3
    • Profiili
Vs: Melodifestivalen 2012
« Vastaus #43 : 05.03.2012 15:32:40 »
En oo tätä ennen seuraillu, mutta nyt kuuntelin nuo kaikki finaalibiisit läpi.
Oma lemppari oli ehdottomasti Soldiers. Siinä on kiva fiilis ja huuliharppu ja kaikki <3

Molly Sanden ja Danny Seucedo oli myös ihan ok, muista en juuri pitänyt.
"Anyone who says that
sunshine brings happiness,
has never danced in rain"


poppari

  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 410
  • Karma: +2/-0
    • Profiili
Vs: Melodifestivalen 2012
« Vastaus #44 : 05.03.2012 15:44:57 »
Plus Ulrik on mielettömän söpö  ;D

Iita

  • Tittelintuura
  • i
  • *
  • Viestejä: 13828
  • Karma: +15/-7
    • Profiili
Vs: Melodifestivalen 2012
« Vastaus #45 : 05.03.2012 19:48:40 »
Mä oon kyllä yrittäny kommentoida tänne aina ku jotain sanottavaa on! :D

Lisa, Loreen ja Danny on mun lempparit! Ihan sama kuka niistä lähtee Bakuun!
Sometimes the dreams that come true are the dreams you never even knew you had.

Angel

  • Syrämellinen sanojen muovailija
  • i
  • *
  • Viestejä: 2648
  • Karma: +4/-3
    • Profiili
Vs: Melodifestivalen 2012
« Vastaus #46 : 06.03.2012 00:01:13 »
kuuntelin nuo läpi äsken ja nuo oli kaikki sinänsä iha ok, paitsi no tuo jag reser mig igen.. :D dead by april on mun lemppareita noin muutenki ni tykkäsin. :D danny vois kyllä silti näistä lähtä sinne bakuun 8)

Täytyy sanoa, et tuo Mirakel on järkky biisi. Sen olen sattunut kuulemaan. Ois ihan kunnon discojytä ilman tota päälle puhelevaa miestä. Mikä järki se oli siihen ottaa mukaan. Ei ymmärrä. :|

komppaan tätä :D
everybody wants happiness, nobody wants pain,
but you can't have a rainbow, without a little rain

Converse

  • Teatteriin selvinnyt
  • Viestejä: 75
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: Melodifestivalen 2012
« Vastaus #47 : 06.03.2012 19:02:43 »
Olen seurannut melkeen kaikki semit.. JA finaalista tulee niiiiiin hyvä.. Toivottavasti joku lemppareistani pääsee, koska on niin monta hyvää... Eli lempparini on Dead By April, Loreen, Danny ja Molly.. Melkein kaikki hyviä, paitsi Thorsten Flinck & Revolutionsorkestern, Top Cats ja Ulrik Munther. Mirakelkin menee, mutten tosiaan halua sen voittavan.. :)
=)

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Vs: Melodifestivalen 2012
« Vastaus #48 : 10.03.2012 19:48:07 »
Tunnin & vartin päästä se alkaa!! Tuskin maltan odottaa :). Edelleen peukutan Loreenin voiton puolesta & toivottavasti hän voittaa. Odotan tosi paljon hänen esitystään, kun odotan myös Lisan & Mollynkin.
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

Iita

  • Tittelintuura
  • i
  • *
  • Viestejä: 13828
  • Karma: +15/-7
    • Profiili
Vs: Melodifestivalen 2012
« Vastaus #49 : 10.03.2012 19:49:52 »
Mä oon ehkä alkanu sitteki kallistumaan Dannyn puolelle kannustuksessa ;D Loreen on kakkossuosikki, kolmantena Lisa. David Lindgrenin biisi on myös ihan hyvä. Muista en kauheesti välitä, noista jos kuka tahansa voittaa ni ei haittaa :)
Sometimes the dreams that come true are the dreams you never even knew you had.