Kirjoittaja Aihe: TOP-11  (Luettu 11503 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: TOP-11
« Vastaus #25 : 30.03.2009 15:48:18 »
Eijeiijeiii Paulaa pois, Paulalla & Simonilla on sellaista jänskää kemiaa.  :P :P :'D

Mut siis, nää country teemat on mulle yleensä tuskaa... ei siis siinä mitään, hyviä country biisejäkin on... mutta kun monesti kilpailijat laulavat sellaisia biisejä joista en ole ikinä kuullutkaan. Yleisesti ottaen country ei muutenkaan kuuluu suosikki genreihini, vaikka paljon kaikenlaista kuuntelenkin.

Monella oli mun mielestä aika vaisuja esityksiä. Adam odotetusti oli taas hyvin omannäköisensä. : DD Oli kyllä melkoisen hottia...

ja täysin väärä ihminen putosi kisasta. :<



~It feels good. Is that reason enough for you.~

tirppaliisa

  • i
  • *
  • Viestejä: 63
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: TOP-11
« Vastaus #26 : 30.03.2009 16:01:13 »
Eijeiijeiii Paulaa pois, Paulalla & Simonilla on sellaista jänskää kemiaa.  :P :P :'D


Olkoot vaikka kuinka kemiaa, mutta jos on jatkuvasti vaikea ymmärtää, mitä ihminen sanoo, eikä siinä ole kritiikin tynkääkään mukana, niin eihän sittä herranjestas jaksa katsoa:)

Sitäpaitsi Simon vaikuttaa ihan siltä että sitä alkaa ottaa pattiin se Paulan pölinä:)
Osu ja uppos!!!

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: TOP-11
« Vastaus #27 : 30.03.2009 16:24:11 »
Harvoinpa Randyltäkään enää tulee muuta kommenttia kuin "Hey dog". :P No okei, on hän ehkä hieman petrannut.



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Jolanne

  • Forkan AA-kerhon yllätystodistaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 10064
  • Karma: +13/-23
    • Profiili
Vs: TOP-11
« Vastaus #28 : 30.03.2009 16:32:49 »
Oikeastaan mä en edes kuuntele enää muiden tuomareiden paitsi Simonin kommentointia, koska sieltä tulee yleensä se mahdollisimman objektiivinen näkemys itse esityksestä.

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: TOP-11
« Vastaus #29 : 30.03.2009 16:42:56 »
Joo, lähinnä mäkin kiinnitän huomiota Simonin juttuihin... muut tuomarit tuntuu vain olevan sellaista extraa, taustaporukkaa. :D



~It feels good. Is that reason enough for you.~

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: TOP-11
« Vastaus #30 : 30.03.2009 17:18:49 »
Simonin kanssa mä oon yleensä myös samaa mieltä :P Tosin kyllä joskus Randy ja Karakin on mun kanssa samaa mieltä. Tosin Randy on joskus liian Hey Dog, You rock! Ja Karalla on joskus ärsyttäviä Ah mahtavaa! -kommentteja, joissa ei ole mitään järkee. Mutta tykkään siitä, että Kara osaa suoraa sanoo, jos ei tykkää. Ihmetyttää eniten ne, kun se on useasti sanonut jotain (esim. Jasminelle), että nyt vasta kuulen, että osaat laulaa. Onhan ne kuullut noita laulajii kuitenkin jo useesti.
Paulan mielipidettä mä en kestä kuunnella. Siinä ärsyttää se, että Paula ei osaa sanoa mitään negatiivista, kiertelee kaartelee ja lisäks puhuu niin rauhallisesti, että virkkeen muodostaminen kestää ikuisuuden. Ei ihme, että Simonilla menee hermo.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Odi

  • i
  • *
  • Viestejä: 939
  • Karma: +0/-0
  • I <3 Hello Kitty
    • Profiili
Vs: TOP-11
« Vastaus #31 : 30.03.2009 20:14:53 »
Paulan mielipidettä mä en kestä kuunnella. Siinä ärsyttää se, että Paula ei osaa sanoa mitään negatiivista, kiertelee kaartelee ja lisäks puhuu niin rauhallisesti, että virkkeen muodostaminen kestää ikuisuuden. Ei ihme, että Simonilla menee hermo.
Komppaan, monesta melkein käyn raivoomaan kun Paula vaan takeltelee eikä saa muodostettua edes yhtä lausetta. Simon monesti hokeekin Paulan korvaan "Get to the point" ;D Kyllähän positiivista palautetta aina tarvitaan, mutta väkisin kaivettu positiivisuus on aika turhanpäiväistä.
Elämän ihanampia asioita ei voi nähdä, tai edes koskettaa, ne täytyy tuntea sielullaan.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: TOP-11
« Vastaus #32 : 30.03.2009 21:24:07 »
Joo ja Paulalla ei ole ikinä antaa mitään kritiikkiä saatika rakentavaa sellaista kilpailijoille...

Pitää kuitenkin muistaa se, että formaatin ideaan kuuluu se, että tuomaristossa on yksi empaattinen ja kannustava tuomari. Hänen tehtäviinsä kuuluu myös ulkoisten asioiden arviointi jne. Jos Paula heitettäisiin pois, toinen samanlainen tulisi tilalle.

Viimeksi Paula antoi oikein hyvän neuvon Scottillle. Eli "jätä se piano pois ja tule yleisön eteen". Jossain vaiheessahan yhä useammat tylsistyvät Scottiin, kun esitykset vaikuttavat liian samanlaisilta ja liian taiteellisilta. Turha selittää, että Elton Johnkin istuu pianon takana.

On Paula muulloinkin antanut ihan järkevää kritiikkiä.

Tigalily

  • Lannistumaton Idols-kultacucumber
  • i
  • *
  • Viestejä: 1016
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: TOP-11
« Vastaus #33 : 31.03.2009 11:50:08 »
Mä oon huomannu olevani yleensä samaa mieltä Simonin kanssa. Katon shown aina niin, että tsekkaan eka pelkästään laulut, teen muistiinpanot ja sit vasta katon kommentit. Mutjoo, kyllä Paula siihen konseptiin kuuluu. Ite en oikein välitä Karasta. Ärsyttää vaan se, että sen kommentit kuulostavat niiiiiiiin ennakkoon hajoitelluilta.
Happiness is in the journey, - not at the end of the road.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: TOP-11
« Vastaus #34 : 31.03.2009 18:46:11 »
Mutta onko niin, että Simon saa käsikirjoittajilta apua kielikuviin? Mielipiteenhän hän on muodostanut jo kenraaliharjoituksissa eikä hän kunnolla edes seuraa varsinaista esitystä. Eikös hän itsekin ole sanonut näin?

Eli ehkä formaattiin kuuluu, että käsikirjoittajalauma kirjoittaa Simonille kommentteja. Ei nimittäin kaikkea sitä mitenkään voisi keksiä tässä ja nyt mitä Simon sanoo.

Sinänsä Simon on useimmiten oikeilla jäljillä ja ei ole poliittisesti korrekti. Tosin en ole ollenkaan aina samaa mieltä hänen kanssaan. Mielipidekysymyksiähän asiat usein ovat.

Aelether

  • Pississtanian ikimuistoinen vainooja
  • i
  • *
  • Viestejä: 11045
  • Karma: +16/-12
    • Profiili
Vs: TOP-11
« Vastaus #35 : 31.03.2009 19:58:58 »
Eli ehkä formaattiin kuuluu, että käsikirjoittajalauma kirjoittaa Simonille kommentteja. Ei nimittäin kaikkea sitä mitenkään voisi keksiä tässä ja nyt mitä Simon sanoo.

Ainakin omaelämäkerrassaan Simon väittää, että niin nimenomaan *ei* tapahdu. Kerran käsikirjoittajat olivat tarjonneet hänelle jotain valmiiksikirjoitettuja lausahduksia, mutta hän käski niitten painua kuuseen.

Susan says don't get afraid, get angry
Terry Pratchett: Hogfather

Memek

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 592
  • Karma: +4/-0
    • Profiili
Vs: TOP-11
« Vastaus #36 : 04.04.2009 22:21:42 »
Sanotaanpa nyt jälkijättöisesti jotain ennen kuin siirryn katsomaan uusinta kierrosta.

Paula on mun mielestä skarpannut kommenteissaan. Epäilen, ettei halua jäädä Karan jalkoihin. Randy taas oli joskus lemmparituomarini, mutta sen kommentit on aika olemattomia nykyään.

Kantrikierroksella tykkäsin oikeastaan ekan kerran Adamista. Se on ainakin varma, ettei hän pelkää suuria, kuuluisia lauluja, joita useimpien on parasta välttää. Meganin äänestä alkaa pikku hiljaa saada tarpeekseen. Allison, Lil, Danny, Anoop ja Kris olivat minusta hyviä.

Kun katsoo, miten äänestykset menee, on vaikea uskoa, että kisalla on joskus ollut naispuolisia voittajia. :( Itse en ole oikeastaan seurannut kuin viime kaudesta lähtien.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: TOP-11
« Vastaus #37 : 04.04.2009 23:32:25 »
Paula on mun mielestä skarpannut kommenteissaan. Epäilen, ettei halua jäädä Karan jalkoihin. Randy taas oli joskus lemmparituomarini, mutta sen kommentit on aika olemattomia nykyään.

Minäkin olen huomannut, että Paula on parempi kuin viime vuonna. Kara on tosiaan sähköistänyt tunnelmaa Paulan kannalta!

Randy oli vaisu jo viime kaudella. Nyt on pientä paranemista ehkä havaittavissa, mutta yleensä aika tylsät jorinat.