Äänestys

Äänestätkö myös oikeasti Idols-lähetyksissä?

Kyllä, säännöllisesti ja useitakin ääniä per lähetys
0 (0%)
Kyllä, säännöllisesti, mutta vain korkeintaan pari ääntä per lähetys
1 (4.5%)
Kyllä, mutta vain satunnaisesti
7 (31.8%)
En, mutta olen harkinnut asiaa
5 (22.7%)
En, enkä aiokaan
9 (40.9%)

Äänestäjiä yhteensä: 22

Kirjoittaja Aihe: Äänestätkö oikeasti Idolsin finaalilähetyksissä?  (Luettu 4905 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

ville

  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 724
  • Karma: +4/-5
    • Profiili
Vääristä putoajista tuli mieleen, että kuinka moni oikeasti äänestää. Itse en ole laittanut senttiäkään äänestämiseen, enkä laita.  :P

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21692
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vastaan "Kyllä, mutta vain satunnaisesti", koska ennen olen silloin tällöin äänestänyt. Ei minulla ole mitään periaatteellista syytä olla osallistumatta parilla eurolla äänestyksiin.  Hyvän mielenhän sillä saa halvalla, kun tukee kannattamaansa kilpailijaa.

Tällä kaudella en ole äänestänyt vielä.

jensky

  • i
  • *
  • Viestejä: 2215
  • Karma: +10/-3
  • I wish I could write as mysterious as a cat.
    • Profiili
Itse äänestän yleensä kerran lähetyksessä JOS oma suosikki on mukana. :) Ja yksi ääni, ei mitään turboääniä.
Poikia on vaikea ymmärtää.
-Niiskuneiti

ddrukki

  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 564
  • Karma: +8/-2
    • Profiili
En ole koskaan äänestänyt, enkä kyllä olet ajatellut äänestää jatkossakaan. Sitten äänestän, jos on joskus joku läheinen kisaamassa. :)
Dogs bark. Fish swim. I bitch grin.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21692
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Äänestämiseen liittyy sama valheellinen tunne kuin lottoamiseenkin. Kun lottoaa (joskus), tuntee mukavaa "rahat kohta minun"-tunnetta lottoarvontaan asti. Idolsissa (esimerkiksi) tuntee hyvää tunnetta "minä jelppasin sinua, suosikkini".

Ellei ole valmis sijoittamaan euroakaan koskaan, ei pääse kokemaan niitä tunteita!

ddrukki

  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 564
  • Karma: +8/-2
    • Profiili
^ Minä luulen, että olen valmis elämään ilman tuota kokemusta. Enhän minä lottoakaan. :)

Enkä tosin maksa itse puhelinlaskuanikaan, joten siksikään en äänestä. Tosin en äänestäisi muutenkaan.
Dogs bark. Fish swim. I bitch grin.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21692
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
^ Elämä on täynnä asioita, joita ilman pysyisi elossa.

Jos siis sillä perusteella tekee elämässään valintoja.  8)

Elossa pysymiseen riittää

1) Syöminen
2) Juominen
3)  Vessassa käynti silloin tällöin


vviima

  • Ylin supersarkka
  • i
  • *
  • Viestejä: 5449
  • Karma: +11/-5
    • Profiili
Kyllä, mutta vain satunnaisesti. :D

Lähinnä silloin jos pelkään että oma suosikki on vaarassa pudota. 8)

Ellu87

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 815
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Aika sama vastaus kuin Etskulla, eli aiemmin olen äänestänyt mutta tällä kaudella en vielä. Saatan kuitenkin äänestää jatkossa, ei sitä tiedä.

menni

  • Tuplapistesieluinen fordemehiläinen
  • i
  • *
  • Viestejä: 5633
  • Karma: +8/-3
    • Profiili
Mä äänestin ekojen kolmen kauden aikana silloin tällöin, nyt en ole niin vahvasti imeytynyt mukaan, että äänestäisin.
"Anyone who says that
sunshine brings happiness,
has never danced in rain"


Angel

  • Syrämellinen sanojen muovailija
  • i
  • *
  • Viestejä: 2648
  • Karma: +4/-3
    • Profiili
en, enkä aijokkaa :>
everybody wants happiness, nobody wants pain,
but you can't have a rainbow, without a little rain

McKenzie

  • kadonneen mielenrauhan metsästäjä
  • i
  • *
  • Viestejä: 3358
  • Karma: +5/-2
  • Queen of fucking everything O:-)
    • Profiili
En ole ikinä äänestänyt, eikä tällä kaudella ole edes tehnyt mieli äänestää (ainakaan vielä), mutta muutamalla aiemmalla kaudella on joskus äänen lähettäminen ollut lähellä jopa.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience. - Mark Twain -

leena

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 568
  • Karma: +1/-7
    • Profiili
Koop vei mun "TV-äänestysneitsyyden", äänestin 2. viikosta eteenpäin joka kerta, mutta vain sen kerran/viikko (noh, yhden tuloslähetyksen "nää on putoamassa"-sekoilun yhteydessä pari ekstraa...). Mistä olin jälkikäteen hyvin tyytyväinen, kun Koop niin vuolaasti ja moneen otteeseen kiitteli äänestäjiään - ois ollu hitsin noloa, jos en ois edes tuota minimäärää äänestänyt. Eliasta äänestin kerran, X factor-finaalissa (kun oli niin itsestäänselvä voittaja, että tuntui, ettei tarvinnut aiemmin - tuo vikakin oli vain "että voin sanoa äänestäneeni"-muodollisuus).

Siihen tais mun äänestykset jäädä, näillä näkymin, mut ei mulla (enää) oo mitään periaatteellista TV-äänestyksiä vastaan - kai sitä pikkurahaa voi turhempaankin syytää ;) (mut puhutaan nyt yksittäisistä äänistä, ei mistään turboilusta)

rosanna

  • Idols-keskustelijat
  • Viestejä: 38
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
En äänestä. Mulla on niin paljon rahareikiä, etten koe sille tarvetta, mutta sen sijaan on mielenkiintoista nähdä, miten muut äänestää ja veikata sitä äänestämiskäytöstä.

Thesugarangel92

  • Potkiva irokeesi-fanaatikko
  • i
  • *
  • Viestejä: 21974
  • Karma: +16/-30
  • Restless heart syndrome
    • Profiili
En oikeen tiiä mitä vaihtoehtoa oisin painanu, mutta siis mä kans äänestin joskus ekoilla kausilla omia suosikkeja, mutta en oo kyl äänestäny pitkiin pitkiin aikoihin ihan vaan siks, että ei oo ollu mitään supersuosikkeja ja siks, että en oo kattonu Idolsia muutamaan kauteen kauheesti :-DD

madhat

  • Idols-keskustelijat
  • Viestejä: 86
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
En äänestä. Äänestäisin Didiä jos ei maksaisi.  ;D

Mutta ehkäpä sitten viimeisessä lähetyksessä saatan suosikilleni muutaman äänen lähettääkin.
A crown is merely a hat that lets the rain in.
Frederick The Great