Kirjoittaja Aihe: Vs: X Factor USA  (Luettu 11735 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Vs: X Factor USA
« : 25.07.2012 20:18:19 »
Sub näyttää tietysti myös toisen kauden, joka alkaa 2.lokakuuta klo.20.30. USA:ssa toinen kausi alkaa 12.syyskuuta.

Toisella kaudella tuomareina Simon Cowellin & LA Reidin lisäksi ovat Britney Spears & Demi Lovato. Uusi juontaja ei ole vielä selvillä & ilmeisesti kaksi juontajaa tulee olemaan toisella kaudella. Toisen kauden voittaja saa ensimmäisen kauden tapaan viiden miljoonan dollarin arvoisen levytyssopimuksen.

// Toinen kausi alkaakin Subilla 25.syyskuuta eikä 2.lokakuuta!!
« Viimeksi muokattu: 24.08.2012 23:52:30 kirjoittanut Kaitsu »
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

poppari

  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 410
  • Karma: +2/-0
    • Profiili
Vs: Vs: X Factor USA
« Vastaus #1 : 14.09.2012 09:40:34 »

Nonins, ensimmainen jakso X Factor US kaudelta 2 katsottuna! Vahan ristiriitaiset fiilikset. Jakso kesti puoltosta tuntia, ja jatkoon paasseta naytettiin joku kuusi kappaletta. Eli aika paljon kaikkea turhaa lapanderia. Noh, mut ainakin tulee tutuksi ne hahmot? Tosin yksikaan naista ei oiken savayttanyt taidoillaan.. toivottavasti taso paranee!

Britney oli mukava yllatys. Hyvin hoiti hommat tuomarina. Toivotaan, etta pystyy pitaan tason korkealla myos live-lahetyksissa. Demi Lovato vaikuttaa ihan jees.

Toinen jakso pitaisi kattoa. Tunnin lahetys, ja siina kuulemma naytetaan 3 henkiloa jotka paasi jatkoon. Haloo.....

Aikooko joku muukin seurata sarjaa?

niin ja uutisia viime kauden voittajasta Melaniesta. Albumi tulee kai ulos joulun tienoilla. Sita ennen Melania on ollut levy-yhton maaraamalla laihdutus-kuurilla..

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Vs: Vs: X Factor USA
« Vastaus #2 : 14.09.2012 16:29:21 »
Itse aion seurata toistakin kautta ihan Suomen tahtiin. Vai että Melanie on laihdutuskuurilla.. No just :/. Hänen debyyttisinglensä Don't Fail Me Now on julkaistu radioissa & ensi viikolla kappale julkaistaan digitaalisesti. Biisi ei oikein mielestäni sovi Melanielle, kun se on liian nopeatempoinen. Melaniellä on edelleen aivan upea ääni, mutta se menee mielestäni hukkaan tälläisessä biisissä. Toivottavasti hänen debyyttialbuminsa ei ole täynnä dancekappaleita.. Balladit on Melanien ehdoton vahvuus & toivottavasti niitä on hänen debyyttialbumillaan.

Mielenkiinnolla odotan, että millainen tuomari Britney mahtaa olla.
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

ilppez

  • Viekun ah-valmentaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 13062
  • Karma: +16/-7
  • Ja! Ja! JA! JAA! JAAAAAA!
    • Profiili
Vs: Vs: X Factor USA
« Vastaus #3 : 14.09.2012 21:18:28 »
Tällä hetkellä pyörivä mainos, jossa on Britneyn kootut ilkeydet on just hyvä. Melkeen sen takia voisin alkaa kattomaan.
Ja ohi ollaan...*kodak moment*

I det Bjørndalske hjem...
Suihkulakki

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Vs: X Factor USA
« Vastaus #4 : 16.09.2012 12:41:56 »
Olen jotain klippejä youtubesta kyylännyt ja Britney on niiden perusteella ollut mahtava. :D Demiltä myös tullut ihan ookoo kommentteja. Yritän seurailla Suomen tahtiin, riippuu nyt vähän siitä, et miten paljon kouluhommatkin alkaa painaa päälle...kun ei viittis ihan hirveesti kasaannuttaa itselleen sarjoja seurattavaksi. Mut yritän kyllä katsoa. :)



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Vs: Vs: X Factor USA
« Vastaus #5 : 28.09.2012 21:19:12 »
Britney vaikuttaa mielestäni melko hyvältä tuomarilta näin alkuun :). Pidän. Demi Lovatokin on yllättävän hyvä. Toivottavasti sama jatkuu jatkossa. Simon on tuttuun tapaan ollut mainio :). Kausi on alkanut ihan hyvin mitä nyt muutamia aika jäätäviä tapauksia ollaa nähty. Varsinkin tänään oli yks aivan karsea tapaus, kun yks jätkä oli kova Britneyfani & hän totaalisesti raiskasi Britneyn Circus biisin. Tossa tiistain jaksossa oli se Don Phillip, joka on aikaisemmin duetoinut Britneyn kanssa joskus kymmenen vuotta sitten. Eipä hänkään ollut oikein mistään kotoisin. Mielestäni liian paljon näytetään kilpailijoiden taustoja.. Tänään se 13-vuotias tyttö oli aivan uskomattoman hyvä! Yhden jätkän ulkonäkö oli suorastaan jostain perähikiästä, mutta hän lauloi todella hyvin. Yllätyin aika lailla :o.
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21692
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Vs: X Factor USA
« Vastaus #6 : 17.10.2012 00:05:21 »
Demi Lovato on tosiaan ollut hyvä!

Edelleen ärsyttää tämä X-Factor-formaatti, kun koko ajan saa epäillä playback-laulua. Tänäänkin laulut tulivat monella ihan liian komeasti teatterin vai minkä ihmeen harjoitusleirin lavalla. Esitykset olivat taustamusiikkeineen liian valmiita. Veikkaan että parhaat esitykset tulivat nauhalta ja epäonnistuneet olivat oikeita esityksiä.

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Vs: Vs: X Factor USA
« Vastaus #7 : 20.10.2012 18:59:11 »
Koelaulut ovat ohi & kisassa ollaan nyt siinä vaiheessa, että ketkä mahtavat päästä tuomarien luokse!

Bootcampilla on ollut tosi hyviä & ei niin hyviä esityksiä :D. CeCe Freyn & Paige Thomasin välille on asetettu nyt melkoinen kisa, kun ensin molemmat lauloivat I Will Always Love Youn & sitten singoffissa vetivät mulle oudohkon biisin. Omasta mielestäni CeCe oli molemmissa parempi vaikka Paige oli myös hyvä. Hieman CeCe kyllä ärsyttää.. Muitakin ärsyttäviä laulajia on kisassa & varmasti heistä moni pääsee seuraavaan vaiheeseen.. Nuorissa on monta tosi hyvää tänäkin vuonna mm. Diamond White, joka on aivan uskomattoman hyvä! Jätkissäkin on muutamia hyviä kuten David Correy & Vino Alan. Mielenkiinnolla odotan myös sitä, että minkä ryhmän kukin tuomari mahtaa saada :). Viimeisimmän jakson lopun perusteella voi päätellä, että L.A Reid ei ole tyytyväinen tulevaan ryhmäänsä. Jännää :).

Hieman ottaa pattiin se, että tiettyjä laulajia näytetään enemmän kuin toisia..

Juontajatkin on nyt selvillä! Live-lähetyksissä nähdään juontajina Mario Lopez & Khloe Kardashian Odom. Saapi nähdä sitten miten molemmat mahtavat suoriutua juontajanpestissään :).
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

poppari

  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 410
  • Karma: +2/-0
    • Profiili
Vs: Vs: X Factor USA
« Vastaus #8 : 26.10.2012 19:35:16 »
Nyt tosiaan valittu 16 live+lähetyksiin. Ihan hyvin meni valinnat minun mielestä tuomareiden kohdalla. Ainoastaan yksi jäi harmittamaan, mutta se varmaan otetaan "viimeinen tsäännsi" yllätys comebackillä mukaan!

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Vs: X Factor USA
« Vastaus #9 : 30.10.2012 20:35:22 »
Suomessa X-Factor jää puolentoista viikon mittaiselle tauolle, ollaan niin perässä jenkkejä ilmeisesti, koska jenkeissä tulee baseballia X-Factorin tilalla.

Britneyllä ja Demilla on mun mielestä vaikeimmat kategoriat pudotusten suhteen. Britney teki juuri päätöksensä. Surin sen 13.vuotiaan pojan tippumista. Musta siinä oli vaan tosi paljon potentiaalia.

Britney ja Demi ovat kummatkin olleet hyviä ja viihdyttäviä tuomareita.

//Onneks Vino pääsi jatkoon, eikä se kauhee nainen! :D Se oli jotenki niin teatraalinen ja sellane rasittava. :''D
Kivaa sekoilua Subilta! Mentiin mainoskatkolle ja mainoskatkon jälkeen näytettiin samat kohdat kuin ennen mainoskatkoa............

Valinnat meni kyllä ihan hyvin, eipä oikeestaan oo valittamista. Muuta kuin just ton yhen poitsun kohdalla...
« Viimeksi muokattu: 31.10.2012 00:29:32 kirjoittanut Negativ »



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21692
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Vs: X Factor USA
« Vastaus #10 : 30.10.2012 23:35:43 »
Britney ja Demi ovat kummatkin olleet hyviä ja viihdyttäviä tuomareita.

Ajattelin kirjoittaa Demistä juuri näin tämän iltaisen perusteella. Entisestään vahvistui tunne siitä, että hän on ihmisenä mukava ja lämminhenkinen eikä se ole mitään käsikirjoitettua kuorrutusta. Hauska on myös kuulla, mitä hän sanoo!

Britneyn jaksoja en ole nähnyt (vielä).

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: Vs: X Factor USA
« Vastaus #11 : 31.10.2012 12:00:18 »
Munkin mielestä valinnat osui nappiin aikalailla kaikilla. Olin erityisen tyytyväinen just Vinon pääsystä jatkoon sen kamalan rääkyjän sijasta.

Britneyllä ja Demillä oli pahimmat pudotukset, ja tykkäsin itsekin siitä 13 v. pojasta, mutta ehkä se oli vielä aika nuori, voipi kasvaa vähän lisää.

Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Vs: Vs: X Factor USA
« Vastaus #12 : 04.11.2012 04:23:24 »
jjjjlkhj
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

poppari

  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 410
  • Karma: +2/-0
    • Profiili
Vs: Vs: X Factor USA
« Vastaus #13 : 04.11.2012 18:43:50 »
Aikalailla nappiin meni tuomarien päätökset. Minun mielestä se Britneyn 13v oli laulullisesti aivan liian heikko. Söpöyspisteitä ehkä olisi saanut, kun muuten enemmän tyttöjä britneyn tiimissä.

Demi sen sijaan kyllä teki suuren virheen kun se tiputti sen koulukiusatun tyypin (en muista nimeä..). Sen sijaan mieluummin olisi Paigen pitänyt tippua! Cece on jees hahmo, mielenkiitoista seurata!

Luulenpa kyllä että tää kisa käydään Britneyn ja Simonin tiimien välillä. Over 25s ja young adults on aika heikkoja tiimejä.
Vai mitäs mieltä?


Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Vs: X Factor USA
« Vastaus #14 : 04.11.2012 19:01:26 »
Mä taas olisin itsekin pudottanut koulukiusatun tytön (en muista itsekään hänen nimeään)...en nimittäin ollut vakuuttunut edes hänen ensimmäisestä koelaulustaan. Joo, olihan se toki siinä mielessä koskettavaa, et hän sinne lavalle uskalsi marssia ja kertoa taustastaan, mut alkaa välillä noi itkutarinat kyllästyttää niin paljon.....ihan hyvin lauloi, mut ei omasta mielestäni ollut häikäisevän hyvä.

Olen aika samaa mieltä, et kisa on luultavasti Britneyn ja Simonin välinen. Simonilla on aika hyvät ryhmäkokoonpanot kasassa. Toisaalta, voi Deminkin joukosta joku nousta esiin...
« Viimeksi muokattu: 04.11.2012 20:31:43 kirjoittanut Negativ »



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Vs: Vs: X Factor USA
« Vastaus #15 : 04.11.2012 20:04:24 »
Ärsyttää kun en saa mun melko pitkää viestiäni tänne. No joka tapauksessa olin tyytyväinen tuomarien valintoihin.

Itse veikkaan että kisa on Demin tai Britneyn välinen. Simonilla on kohtalaisen hyvä ryhmät & siitä voi löytyä kisan yllättäjä.
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21692
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Vs: X Factor USA
« Vastaus #16 : 04.11.2012 21:46:03 »
Ärsyttää kun en saa mun melko pitkää viestiäni tänne.

No miksi et kopioinut sitä tekstiä tuon viestisi perään esimerkiksi?


Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Vs: X Factor USA
« Vastaus #17 : 20.11.2012 21:18:12 »
X-Factor jatkui taas viime viikon tiistaina, multa jäi se jakso väliin, kuin myös perjantain tuloslähetys. Joten en sitten ehtinyt tänäänkää katsoa. Onneks jaksot on katsomossa!



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21692
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Vs: X Factor USA
« Vastaus #18 : 21.11.2012 00:26:23 »
Britneyn kommentit tahtovat olla yhden lauseen mittaisia kehuja kaikille. Tulevatkohan käsikirjoittajan kynästä?

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21692
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Vs: X Factor USA
« Vastaus #19 : 28.11.2012 00:59:01 »
Liian mekastavia olivat esitykset tänään. Laulusta oli vaikea saada käsitystä, kun kaikki tuli niin kovalla. Hyviä laulajia toki riittää mutta olisi ilo kuunnella nimenomaan aitoa laulua ilman tehosteita.

siobhan

  • Idols-keskustelijat
  • Viestejä: 65
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: Vs: X Factor USA
« Vastaus #20 : 01.12.2012 10:38:44 »
Mielestäni tällä kaudella on mukana paljon mielenkiintoisia kilpailijoita - seos on sopivasti teinejä, nuoria aikuisia ja vanhoja sekä ryhmiä. Olen ihan tyytyväinen, että Demin latinosuojatti putosi.. Ja yksi Simon ryhmistä Lyric 145 putosi, mikä vähän harmitti, mutta tosiasiahan on se kyllä, ettei noin erikoinen ja erilainen ryhmä tulisi menestymään X-factorissa..

Ovatkohan American Idolsin 10.kauden voittajan kantrilaulajan Scottin fanit ja äänestäjät siirtyneet äänestämään X Factorin kantrilaulajaa? :) Ilmeisesti kannattaa olla kantrilaulaja näissä kilpailuohjelmissa eikä massaan hukkuva pop-laulaja. Mielestäni tuo X Factorin kantrilaulaja on sympaattinen mies.
« Viimeksi muokattu: 01.12.2012 10:40:30 kirjoittanut siobhan »

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Vs: X Factor USA
« Vastaus #21 : 01.12.2012 11:37:22 »
Itseäni tuollaiset country-laulajat vaan kyllästyttää... Muuten olen samaa mieltä, et kilpailijat ovat olleet kiinnostavia. Tuntuu paljon paremmalta jo tässä vaiheessa 2.kausi kokonaisuudessaan. Olen tosi huonosti muistanut/ehtinyt kommentoida kisaa. Tykkään kyllä niin monesta, et saa oikein pelätä aina pudotuksia. :D



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Vs: Vs: X Factor USA
« Vastaus #22 : 01.12.2012 22:38:24 »
Mä en kestä, jos Tate voittaa tän kauden.. Minua hän ei ainakaan ole vielä toistaiseksi säväyttänyt.. Muutenkin ihmetyttää tuo amerikkalaisten äänestyskäyttäytyminen.. Joo tiedän, että amerikkalaiset pitää countrylaulajista mutta ei Tate nyt niin ihmeellinen ole.

LYRIC 145:n putoaminen suoraan ei yllättänyt, kun heidän esityksensä oli melkoinen sekasotku & laulaminenkaan ei vakuuttanut. Hieman yllätyin putoamisvaarassa olevista Paigesta & Jennelistä, kun eivät he kumpikaan nyt niin huonoja olleet. Arinin odotin taas sen sijaan olevan siinä putoamisvaarassa, kun hänen tämän kertainen esitys oli suoraan sanottuna umpitylsä. No lopulta tuomarit pudottivat oikean, kun Paige veti paremmin singoffissa kuin Jennel. Jennel esiintyi live-esityksissä hyvin, mutta kappalevalinnat meni enemmän tai vähemmän pipariksi. Lisäksi mua hieman ärsytti, että Demi yrittää tehdä hänestä uutta Joan Jettiä.

Olen niin samperin iloinen, että Diamond otettiin takaisin kisaan mukaan! Pidän hänestä todella paljon & lisäksi hänellä vaan on niin saakelin upea ääni <3. Carly Rose on myös ollut erittäin hyvä kaksi viime kertaa! <3 Hänen versionsa My Heart Will Go Onista sai mussa kylmät väreet aikaan. Huikea tyttö Carly on. Fifth Harmony kuuluu myös suosikkeihini. Hyvin bändin tytöt ovat vetäneet niin Christina Perrin A Thousand Yearsin & Mariah Careyn Heron. Emblem3:n viimeisin esitys oli erittäin vakuuttava & kappalevalintakin oli onnistunut erinomaisesti.
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: Vs: X Factor USA
« Vastaus #23 : 04.12.2012 11:25:48 »
Minäkin olen mielenkiinnolla katsonut tätä kautta, ensimmäistä en nähnytkään. Suosikkini ovat Simonin tyttöryhmä, Britneyn nuoret tytöt ja Vino. Toisaalta pidän myös Taten persoonallisuudesta ja pehmeästä äänestä. Seuraavaksi voisi tippua Arin.

Minä pidän myös tavasta ilmoittaa laulajien todellinen järjestys. Sinänsä hassua, että järjestys oli täsmälleen sama kahdessa ensimmäisessä lähetyksessä kärjen osalta. Olisin odottanut, että tässä vaiheessa voisi vaihdella vähän enemmän.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Vs: X Factor USA
« Vastaus #24 : 04.12.2012 20:20:21 »
Vau, Diamondin paras esitys tähän mennessä! Aiemmin olen finaaleissa ollut ehkä vähän pettynytkin häneen, nyt tässä oli tosi paljon tunnetta ja ääni oli upea. Varmasti asiaa auttoi se, että hän omisti biisin äidilleen. Herkistyin.

Tää finaali on ollut yhtä itkumaratonia mulle. Upeita esityksiä. Arin ja Tate ovat olleet illan huonoimmat mun mielestä. Ja täytyy sanoa ettei Vinon biisi iskenyt ollenkaan. Amerikkalaisiin tällainen isänmaallinen biisi varmasti uppoaa. Harmittaa, et Paigen esitys meni vähän plörinäksi hetkittäin, mut toisaalta sen ainakin itsekin annan anteeksi esityksen tunteellisuuden vuoksi.

Carly Rose oli mahtava. Hänen esityksensä kruunasi koko illan.
« Viimeksi muokattu: 04.12.2012 21:45:30 kirjoittanut Negativ »



~It feels good. Is that reason enough for you.~