Euroviisut > 2016

Finaali 27.2

<< < (2/12) > >>

Memek:
Onkohan Yle yrittänyt laittaa mielestään suosikkeja loppupäähän esiintymään? Minä en tykkää, että äänestää saa jo ennen kuin kaikki esitykset on kuultu. Sehän voisi periaatteessa haitata viimeisiä esiintyjiä, mutta tuskin nyt käytännössä tuo järjestys mitään ratkaisee. En ole myöskään oikein raatien ystävä, vaikka se, että kansainvälisissä loppukisoissakin on sellaiset, on tietysti kohtuu hyvä peruste niille.

Olen tyytyväinen, jos Tukholmaan lähtee Sandhja, Barbe-Q-Barbies tai Mikael Saari. Ne on minusta toimivimmat kokonaisuudet, vaikka näen kyllä muissakin finalisteissa paljon hyvää.

Etsku-Etana:

--- Lainaus käyttäjältä: Memek - 27.02.2016 14:01:36 ---Onkohan Yle yrittänyt laittaa mielestään suosikkeja loppupäähän esiintymään?

--- Lainaus päättyy ---

Siltä tosiaan näyttää, että ihan satunnainen ei tuo järjestys ole.

ville:
Mulla jäi lomamatkan takia parit semifinaalit väliin ja aiempia vaiheita en katsonut, joten useimmat biisit eivät ole kovin tuttuja. Nyt kuuntelin nuo läpi ja en oikein jaksanut innostua mistään. Ehkä pitää vähän sulatella.

Kaitsu:
Olipahan alku finaalille!! Ajatella kymmenen vuotta on tullut kuluneeksi Lordin voitosta! :)

Kaitsu:
Cristal avasi finaalin ihan hyvin! Paremmin Cristal kyllä lauloi tänään kuin kolme viikkoa sitten. Jokin kuitenkin tuossa esityksessä tökkii.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta