Katoin Feeniksin killan toistamiseen ja perään Puoliverisen prinssin (en ollu viel kertaakaan nähny sitä, en toki oo jäljes tai mitään, ku alotan vasta lukemaan vikaa kirjaaki...)
Feeniksin killasta en edelleenkään tykkää kovin paljon leffana, kirjana se on mun suosikkeja. Se leffa tuntuu vaan niin pikakelaukselta, taisteluki oli niin töks. Siinä ei tavallaan ehtiny surra Siriuksen kuolemaa.
Puoliverisen prinssin katoin heti, ku olin saanu luettuu kirjan uudelleen, ni otti kyl päähän, ku jotain pienii juttui oli muuteltu. Kirja oli tuorees muistis. :'D Musta se Kotikolon palaminen oli ihan turha lisä. Ja mua harmitti ettei Nymfadora Tonksiakaan näytetty parissa kohtaa, jossa sen ois kuulunu olla. Ja ei ollu Dumbledoren hautajaisia, kamoon!!! Kaks minuuttia ois voinu sille hyvin uhrata. Mut pidin tästä silti enemmän ku Feeniksin killasta, toisaalta Puoliverisestä prinssistä taas tykkäänki kirjana vähiten. Parasta oli koomiset tilanteet, Ron lemmenjuoman vaikutuksen alaisena, ku se hoki sairaalasiivessä Hermionen nimee ja ku Harry joi sitä Felix Felicisiä. Tykkäsin ihan älyttömästi Kuhnusarvion näyttelijästä, loisto! Malfoy oli kans hyvä. Tavallaan kyl tyhmää ettei Billiä ja Fleuria ees vilautettu.