Kirjoittaja Aihe: HARRY POTTER  (Luettu 93852 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Juhkunautti

• Uupumaton Aakkostaja
  • i
  • *
  • ~ Urheilusta innostuva lukufriikki
    • Profiili
Vs: HARRY POTTER
« Vastaus #250 : 18.07.2011 16:46:15 »
tarkotin myös tätä kohtaa: Onks ihan ok, et tunnen jotain käsittämätöntä vetoa Alan Rickmania kohtaan?

: DD osaan ilmaista itseäni
"Taylor, you'll be fine...""

Negativ

• Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
« Vastaus #251 : 18.07.2011 17:01:16 »
Aaaaaaaaaaaa. : D

Kävin ehkä hitaalla...
« Viimeksi muokattu: 18.07.2011 17:18:05 kirjoittanut Negativ »

~It feels good. Is that reason enough for you.~

Kaitsu

• Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
« Vastaus #252 : 18.07.2011 17:08:27 »
No niin nyt on sit Potteri nähty & tykkäsin tosi paljon. Vaikka mielestäni jotain siitä leffasta jäi puuttumaan varsinkin olisin halunnut nähdä, että miten Fred kuoli. Elokuvan loppu sai mulla kyyneleet silmiin, että tässä se sit oli.. Nyt on vaan niin tunteellinen olo.

Mäkin muuten lämpenin Kalkarokselle :D.
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

-Rosaline-

• ihquraksupoksu
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #253 : 18.07.2011 18:10:27 »
Mäki kävin nyt kattoo tän. PARAS POTTER-LEFFA IKINÄ. <3

jensky

• i
  • *
  • I wish I could write as mysterious as a cat.
    • Profiili
« Vastaus #254 : 18.07.2011 19:14:23 »
No niin nyt on sit Potteri nähty & tykkäsin tosi paljon. Vaikka mielestäni jotain siitä leffasta jäi puuttumaan varsinkin olisin halunnut nähdä, että miten Fred kuoli. Elokuvan loppu sai mulla kyyneleet silmiin, että tässä se sit oli.. Nyt on vaan niin tunteellinen olo.

Kyl se kuolema minusta näytettiin siinä, mutta se tuli vähän sillälailla epäselvästi. Ainakin yhdessä kohtauksessa jompikumpi kaksosista oli maassa ja kuolonsyöjä oli siinä edessä (kohtauksessa Voltsu puhu ihmisten päänsisällä toisen kerran)

Unohdinpas arvostella:

Tykkäsin mielettömän paljon. Yritin ajatella tämän leffan kirjasta irrallisena, eli en halunnut vertailla liikaa kirjaa ja elokuvaa vaan nauttia leffasta omana itsenään. Muutokset olivat draaman ja kuvauksellisuuden kannalta mielestäni ihan toimivia, vaikka olisin lopussa kaivannut, että V olis nirhattu siinä ihmisten edessä (sen sijaan, että Harry ja Voltsu olisivat harrastaneet jotain häiriintynyttä S/M-kymppikerhoilua?!?) mutta toisaalta homma toimi näinkin. Musiikki oli mielettömän hyvää ja tunnelma pysyi ylhäällä koko Tylypahkan taistelun ajan.

Eniten minua harmittaa se, että lähes kaikki kirjassa olevat Ronin loistavat huumoriletkautukset on jätetty pois. Toisaalta ymmärrän, että leffasta haluttiin selkeästi synkempi aikaisempiin verrattuna, joten huumori tuli lähinnä tilannekomiikasta tai yllättäviltä tahoilta. Ja olihan tämä hieman synkempi Ron aika khuuuuuuma <3 Samoin Dracon hahmo kosketti minua, kun lopussa katsojille tehtiin selväksi se, ettei hän enää halunnut olla missään tekemisissä kuolonsyöjien kanssa, mutta ei toisaalta ollut valmis kääntymään heitä vastaankaan.

Paruin puolet leffasta. En malta odottaa, että tulee DVD:lle. Olen tässä ootellut, että Kuoleman varjelukset julkaistaan kahden DVD:n pakettina, mutta saa nähdä maltanko olla ostamatta ykkösosaa, kun himottais niiiiin nähdä se. Ehkä on pakko vuokrata se huomenna :D

Ah niin! Ja Alan Rickman... Wow. Ihan huikea näyttelijä. En vaan voi käsittää, miten joku voi näytellä Kalkarosta noin hyvin. Meinasin tukehtua itkuuni siinä kohtauksessa, jossa Kalkaros vierailee Pottereilla Sen Yön jälkeen. Rickman mielestäni ansaitsisi jo jonkun korkeamman tahon tunnustuksen Kalkaroksen roolistaan :D
« Viimeksi muokattu: 18.07.2011 19:17:35 kirjoittanut jensky »
Poikia on vaikea ymmärtää.
-Niiskuneiti

Negativ

• i
  • *
    • Profiili
    • Last.fm
« Vastaus #255 : 18.07.2011 19:45:40 »
Ah niin! Ja Alan Rickman... Wow. Ihan huikea näyttelijä. En vaan voi käsittää, miten joku voi näytellä Kalkarosta noin hyvin. Meinasin tukehtua itkuuni siinä kohtauksessa, jossa Kalkaros vierailee Pottereilla Sen Yön jälkeen. Rickman mielestäni ansaitsisi jo jonkun korkeamman tahon tunnustuksen Kalkaroksen roolistaan :D
Kompin! Vetää vaan sanattomaksi.

Ja olen kyllä samaa mieltä tuostakin, et Potterin ja Voldemortin taistelun olisi pitänyt tapahtua siellä salissa.

Ei hitto muuten, et rakastan Molly Weasleyn lainia "Not my daughter you BITCH!" Kyllä siinä meni suupielet korviin. Hymyilytti se kirjaaki lukiessa. Voldemort tarjoili pariin kertaan ehkä tahattomat naurut omalla naurullaan. ;D

Juhkunautti

• Uupumaton Aakkostaja
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #256 : 18.07.2011 19:59:57 »
Harmitti, kun ei ollu lainkaan percyä, joka olis sopinu perheensä kanssa :'(

Kyl se kuolema minusta näytettiin siinä, mutta se tuli vähän sillälailla epäselvästi. Ainakin yhdessä kohtauksessa jompikumpi kaksosista oli maassa ja kuolonsyöjä oli siinä edessä (kohtauksessa Voltsu puhu ihmisten päänsisällä toisen kerran)

Jep, muistaakseni valosuihku meni läpi rintakehän ja fred kaatu nurkkaan tai jotain tollasta :(
« Viimeksi muokattu: 18.07.2011 20:01:50 kirjoittanut Juhkunautti »

Kaitsu

• Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
« Vastaus #257 : 18.07.2011 20:03:08 »
Ei hitto muuten, et rakastan Molly Weasleyn lainia "Not my daughter you BITCH!" Kyllä siinä meni suupielet korviin. Hymyilytti se kirjaaki lukiessa. Voldemort tarjoili pariin kertaan ehkä tahattomat naurut omalla naurullaan. ;D

Tää oli muuten yks leffan parhaimmista kohdista :). Emma Watson oli muuten niin hot <3.
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

Jolanne

• Forkan AA-kerhon yllätystodistaja
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #258 : 19.07.2011 01:28:36 »
Mä meinasin saada ihan käsittämättömän hepulin siinä vaiheessa kun Volde näytettiin sellasena verisenä vauvana :D Oikeesti mitä komediaa.

Alan Rickman on PAPPA! :D Kalkaroksen roolissa se vaan näyttää 10 vuotta nuoremmalta ku sil on niin cool tucca.

Negativ

• i
  • *
    • Profiili
    • Last.fm
« Vastaus #259 : 19.07.2011 12:26:43 »
Alan Rickman on PAPPA! :D Kalkaroksen roolissa se vaan näyttää 10 vuotta nuoremmalta ku sil on niin cool tucca.
No siks mua hämmentääki nää mun tuntemukset. :''''''''''D (Oho kuulostiko vähän pervolta.............)

jensky

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #260 : 19.07.2011 14:11:46 »
No siks mua hämmentääki nää mun tuntemukset. :''''''''''D (Oho kuulostiko vähän pervolta.............)

Sama :D Meikä on kattonut youtubesta joitain Severus Snape is sexy/hot/naughty/whateva videoitakin :D Minkäs teet... Pahoissa pojissa on sitä jotain, etenkin jos he ovat sisältä yliromanttisia <3
-Niiskuneiti

capri

• Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
« Vastaus #261 : 19.07.2011 20:30:11 »
Sain katottua nyt vuokrattuna tuon Kuoleman varjelusten ekan osan, ja pidin siitäkin leffasta. Leffassa nyt pitää nähdä tuo toinen osa, koska kyllähän se tunnelma kotona on vaan paljon surkeempi :D
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Irina

• Überhienojen juhlaviestien supergirl
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #262 : 19.07.2011 22:23:03 »
Musta se kohta missä Harry ja Voldemort putos oli jotenki niin väärin ku voi olla. Tai siis se Voltsukan ilme! Se oli nii hysteerisen näkönen!! :D Nauroin iha hulluna :D
Kävin ite kattoo 3d:nä ku 2d:ssä ei ollu enää vissii paikkoja ja iha jeessisti toi oli tehty, ei musta ees mitenkää kauheena ollu niitä kohtia missä olis se 3d näkyny kunnolla.

Negativ

• i
  • *
    • Profiili
    • Last.fm
« Vastaus #263 : 19.07.2011 23:38:35 »
Musta se kohta missä Harry ja Voldemort putos oli jotenki niin väärin ku voi olla. Tai siis se Voltsukan ilme! Se oli nii hysteerisen näkönen!! :D Nauroin iha hulluna :D

Tää oli kyl sellane kohta, jossa suunnilleen koko sali repes. : DD Musta se näytti jotenki niin epäilyttävältä se koko kamppailuki. :'''D

Juhkunautti

• Uupumaton Aakkostaja
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #264 : 21.07.2011 08:30:38 »
“Yes, it’s rather funny, really, that next to no-one realised the snake that Harry set free in Philosopher’s Stone turned out to be Voldemort’s final Horcrux, Nagini.”

— J.K. Rowling

O_____O

Irina

• Überhienojen juhlaviestien supergirl
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #265 : 21.07.2011 11:16:44 »
^- Wooo siistiä!

jensky

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #266 : 22.07.2011 15:53:38 »
“Yes, it’s rather funny, really, that next to no-one realised the snake that Harry set free in Philosopher’s Stone turned out to be Voldemort’s final Horcrux, Nagini.”

— J.K. Rowling

O_____O

0_____o?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?

Vähänkö on nyt äärimmäisen HIDAS olo. Tässä istuin minuutin ja mietin, että mikä hiton viisastenkivi-käärme ja sitten "TSÄDÄM".

EDIT:
Ja nyt vasta tajusin, ettei tuo taida edes pitää paikkaansa. Ainakaan mitään virallista haastattelua ei ole löytynyt missä tuo lause olisi :( hitto. ois ollu niin hyvä juttu.

Saamarin brasilialainen luikertelija. Vai mistä lie olikaan lähtöisin.
« Viimeksi muokattu: 22.07.2011 18:03:23 kirjoittanut jensky »
-Niiskuneiti

Negativ

• i
  • *
    • Profiili
    • Last.fm
« Vastaus #267 : 23.07.2011 00:53:36 »
Happy Birthday Daniel! (22.v)

Juhkunautti

• Uupumaton Aakkostaja
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #268 : 23.07.2011 07:31:49 »
Happy Birthday, Daniel Jacob Radcliffe <3

Thesugarangel92

• Potkiva irokeesi-fanaatikko
  • i
  • *
  • Restless heart syndrome
    • Profiili
« Vastaus #269 : 25.07.2011 18:43:26 »
Kävin eilen kattoo vikan Potterin ja pakko sanoa, että ITKIN!! oikeesti kyynelet vaan valu ja kasteli mun paidan :'D
eniten mua itketti ehkä se, et oon oikeesti kasvanu noitten kanssa suurin piirtein samaa tahtia ja nyt se aikakausi mun elämästä on periaatteessa ohi. TOSI tyhjä olo :<

Leffa itessään oli ihana ja just sopivanlainen, vaikkei mikään tajuntaaräjäyttävä. Voldemortin kuolemiskohta pysäytti ja siitä se itku kunnolla alko :p
Ite loppuloppu jäi vähän valjuks. Se ois voinu olla joku superkliseinen ja ikuisesti muistettava, mun mielestä.
Mut tykkäsin (:

kreacherr

• Kuuluisa Avrilismin pääguru
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #270 : 25.07.2011 20:22:31 »
oho, unohdin tulla tänne onnitteleen dania. ei yhtään tuntuis että se olis 22v!

Wild nothing.

Iita

• Tittelintuura
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #271 : 26.07.2011 14:21:34 »
Nyt oon minäki nähny leffan. Kävin 3D:nä mut vois viel mennä kattoo 2D:nä.

En tiedä mut mun mielestä leffasta puuttu sellanen ihan lopullinen kliimaksi niinku kirjassa. Tai sillee et se et Harry voitti Voldemortin oli vaa sellanen 30 sek juttu ja sit oliki 19 vuotta myöhemmin.

No mul oli vähä samat tuntemukset :( Musta toi 19 vuotta myöhemmin oli ehkä paras osa koko leffaa :'D Tai en tiiä, siinä vast alko sillee et nyyh, koht tää loppuu. Tai tyksin kyl hirveesti kans siit ajatusseulakohtauksesta.

:'''''''D

HAJOSIN TÄLLE NIIN PAHASTI XDD

Onks ihan ok, et tunnen jotain käsittämätöntä vetoa Alan Rickmania kohtaan? ;D Oi että....siinä on karismaattinen mies.

NO SE ON TODELLAKIN OK!!! Me too. Ahh siinä vasta näyttelijä :'D

Vaikka mielestäni jotain siitä leffasta jäi puuttumaan varsinkin olisin halunnut nähdä, että miten Fred kuoli.

Joo mua kans vähä ärsytti, et sitä ei näytetty. Siis toki oon lukenu kirjan, mut ku muistan kuinka Fredin kuolema kosketti mua varmaan kaikista eniten Potter-kuolemista (ja kaikki muut vastaa tähän aina Sirius, Dobby tai Dumbbis, oon outo 8D), ni musta oli tylsää että se oli vaa tyylii semmoin sivuhuomautus tossa et "aha, Fred kuoli... noniin jatketaan muihin aiheisiin"....

Ei hitto muuten, et rakastan Molly Weasleyn lainia "Not my daughter you BITCH!" Kyllä siinä meni suupielet korviin. Hymyilytti se kirjaaki lukiessa.

Tää oli NIIN PARAS KOHTA !!! :'DD

Että joo, ei leffa ehkä ihan vakuuttanu, mut ei se mitää, kirjat on kumminki parempia :)
Sometimes the dreams that come true are the dreams you never even knew you had.

Negativ

• i
  • *
    • Profiili
    • Last.fm
« Vastaus #272 : 27.07.2011 18:08:12 »

kreacherr

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #273 : 27.07.2011 18:27:18 »
^ joo katoin tosta tumblrist :'''DD ois varmaan vähän kaikilla samanlainen reaktio. mut itehä felton on twiitannu siihen viittavaa et drarrys ei oo mitään huonoo : D

Wild nothing.

kreacherr

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #274 : 31.07.2011 12:54:34 »
ÄÄÄÄÄääääääää unohin pottemoren rekisteröitymisen kokonaan VOI HITTO hitto hitto hitto. huomenna sitte. äää.

Wild nothing.