Oon kattonu tosi vähän leffoi viime aikoina, ei oo ehtiny ja sit illallakaan ei vaan oo jaksanu.
Viimeks oon kattonu kans Indiana Jones ja Kadonneen aarteen metsästäjät. Indiana Jonesit on ollu aina mun suosikkei, tosi viihdyttävii ja pienenä hirmu jänskii. : D
Ennen Indiana Jonesii katoin Cameron Diazin ja Ashton Kutcherin tähdittämän Tapahtui Vegasissa (oliks sen nimi tollane?) no enkuks tais olla What Happens In Vegas. Antaisin arvosanaks ehkä 3/5. Yllättävän hauska, vaikka olin kuullu haukkujaki. Semmone kepee aivot narikkaan leffa, tarviin aina säännöllisin väliajoin tämmöstä höttöö. Diaz ja Kutcher on mun mielestä muutenki hyvii tällasis leffois, vaikka itse leffa oiski surkee, ni ne tekee siitä katottavan. Löysin uuden hyvän bändinki tän leffan kautta, Carolina Liar. I'm Not Over soi leffassa.
Katoin myös Star Trekin (2009). Star Trek ei oo koskaan oikeen kiinnostanu tai tuntunu mulle sopivalta jutulta, mut leffa kiinnosti jo näyttelijäkaartinsa puolesta. Nukahtelu pikkusen pilas mun kattomista, mut omapahan oli vikani. :'''D 3/5 tääki, ihan ok, mut ehkä vähän tylsä ajoittain.