The Number 23 3/5 Vakavampaa roolia Carreyltä. Ihan jees, vähä ahdistava, ku ihminen kehittää ittelleen pakkomielteen. Oli ihan yllättäväkin, mut ei silti mielestäni kovin erikoinen.
Prinsessa Ruusunen 3,5/5 Tykkäsin joskus pienenä enemmän, mut söpö Disneyleffa tääki on. ♥
Pelastuspartio Bernard & Bianca 4/5 Lapsuuden suosikkeja ehdottomasti. Hajoon vieläki sille, et yhen päähenkilön nimi on Nappi. Ja se on siis ihminen. :''''D
Lumikki & Seitsemän kääpiötä. 5/5 Disneyn parhaimmistoa. Jörö on mun lemppari. Nauran aina sille pesukohtaukselle. ♥
Aristokatit 5/5. Ylitse muiden. : D Waldo-setä, hottikatti, Edgar, Lafayette ja Napoleon. :'''D "MINÄ olen johtaja, minä sanon mikä se oli."
Ja huomen pääsen leffaan!! Meen kattoo Tron: Legacyn. Harmittaa, etten oo ekaa osaa nähny, mut en malta olla menemättä. Sen verran hienolta toi näyttää + oon kuunnellu into piukassa Daft Punkin tekemää soundtrackia. Se on niin semmone jännä. : DD Voin kuvitella sen leffan maailman sen musan avulla. Muuten en kyl menis kattoo ellei ois superpäivä, koska 3D-leffat maksaa törkeesti.