Kirjoittaja Aihe: Minkä leffan katsoitte viimeksi?  (Luettu 577214 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Kaitsu

• Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Vs: Minkä leffan katsoitte viimeksi?
« Vastaus #75 : 13.06.2009 21:20:03 »
Mä katsoin viime yönä Paholaisen lampi nimisen elokuvan ja ihan ok oli vaikka se miesnäyttelijä oli aivan kauhean huono  >:(. Tara Reid oli ihan ok....
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

Jennu

• Phoeben sanoittaja
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #76 : 14.06.2009 07:27:36 »
The Mist - Usva

Tuli pitkästä aikaa katsottua oikeasti hyvä kauhuelokuva. Stephen Kingin novellista väännetty pätkä, ja hyvä olikin! Aika monet Kingin kirjoista tehdyt leffat on olleet tosi hyviä, eikä tää oo poikkeus. Tää ei ehkä oo mikään säikyttelyleffa eikä tässä oikeastaan pyritäkään siihen, vaan tässä on koko ajan sellain jännittävä ja piinaava tunnelma. Ehkä kuitenkii parasta tässä oli se, miten huomas kuinka ne ihmiset rupes käyttäytyy suljetun tilan sisällä. Eka kaikki puhaltaa yhteen hiileen mut lopulta jengi jakaantuu kahtia ja alkaa sotimaan toisiaan vastaan. Se oli hienosti kuvattu tässä. Ja loppuratkaisu oli vähä niiku piste iin päälle, jotain odottamatonta. Kaikki (kauhu)leffoista tykkäävät, kannattaa tsekata :)
We've all been sorry, we've all been hurt
But how we survive, is what makes us who we are.

menni

• Tuplapistesieluinen fordemehiläinen
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #77 : 14.06.2009 15:02:28 »
Fucking Åmål
Tää leffa oli ihan jännä, vaikka välillä piti kääntää kanavaa sen lähes kaikkien nuorille suunnattujen leffojen ja tv-sarjojen kanssa tulevan myötähäpeän tunteen vuoksi.
Juoni oli tietenkin ennalta-arvattava, mutta se ei todellakaan ollut huonoimmasta päästä viime aikoina katsomistani leffoista.
"Anyone who says that
sunshine brings happiness,
has never danced in rain"

Irina

• Überhienojen juhlaviestien supergirl
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #78 : 14.06.2009 15:15:53 »
Me katottiin tuo Fucking Åmål joskus terveystiedon tunnilla ku pojat halus.
Ite en vaa nähny alusta asti sitä nii oli vähä kujalla.  :D
Mutta se oli yllättävän hyvä.

Negativ

• Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
« Vastaus #79 : 14.06.2009 20:16:34 »
Me katottiin kans Fucking Åmål koulussa, joskus kasilla... katottiin muutenki ihan pimeitä leffoja. : DD

Katsoin Mel Gibsonin ohjaaman Apocalypton. Mel on myös ollut käsikirjoittamassa ja tuottamassa leffaa. Myönnän, et oli jälleen ennakkoluuloja, päähän oli syöpyny muistikuva Passion of the Christista.
Tämä oli kuitenkin ihan eri luokkaa.  Leffa kertoo maya-intiaaneista jotka elävät suht rauhallista ja idyllistä elämää. Päähenkilön, nuoren Jaguaarintassun vaimo on raskaana ja heillä on jo yksi lapsi. Kun heimon kylään tunkeutuu ulkopuolisia jotka kaappaavat heimon jäseniä uhratakseen heitä auringonjumalalle Jaguaarintassu piilottaa vaimonsa ja poikansa kuoppaan ja yrittää itsekin paeta mutta jää kiinni. Hän onnistuu kuitenkin myöhemmin pakenemaan vihamielisen heimon leiristä ja alkaa hengästyttävä pakomatka, lisäksi vaimo ja poika oleilevat edelleen kuopassa.
Elokuvan aikana oikeesti jännitin, et jaksaako se nyt paeta ja miten se raskaana oleva vaimo pärjää siellä syvässä kuopassa.
Loistavaa leffassa oli myös se, et ne intiaanit puhus oikeesti maya-kieltä eikä jotain englantia. Se miten tää oli kuvattu oli myös niin upeeta, värimaailma, lavasteet ja puvustus kympin luokkaa. Pitäis katsoo tää toistekin, koska voi olla, et jäi taas joitain hienouksia havaitsematta ja pointsimäärä vois nousta viel puolikkaalla.
3,5/5
« Viimeksi muokattu: 14.06.2009 20:18:56 kirjoittanut Negativ »

~It feels good. Is that reason enough for you.~

Jennu

• Phoeben sanoittaja
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #80 : 15.06.2009 11:37:40 »
Eilen/Tänään tuli vielä katottua kuus leffaa kun olin kaverilla yötä.

Never Back Down. Tykkään tästä, vaikka onkin aika ennalta-arvattava ja kliseinen, mut kiva kattoo tämmösiä silloin tällöin. :P
Another Gay Movie. Just sitä miltä kuulostaakin :D ei todellakaan ollut leffa fiksuimmasta päästä, mut parit naurut sai ainaki :D
Tiedän kuka tappoi minut. Lindsay Lohanin tähdittämä kauhuleffa. Just niin huono miltä kuulostaaki.
1408. Aika jännä... ihan kattomisen arvonen, mut ei kyl ehkä sen enempää. Loppuun oisin kaivannu jotain kunnon twistiä mut se oliki aika outo.
Bolt. Aivan i-h-a-na <3 me tykättiin tästä hirveesti. Aww, tosi sulonen :) tosi hyvä Pixarin animaatio.
Espoon viimeinen neitsyt. Ei herranjumala, minkälaiset naurut sainkaan :D sai kyllä hajoilla koko leffan ajan niiden teinien jutuille.

kreacherr

• Kuuluisa Avrilismin pääguru
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #81 : 15.06.2009 14:59:26 »
Klik!:in katoin. ihan hyvä, se päänäyttelijä kyl oli vähä sukka.. mut tää avas niiku silmät, teki mieli heti mennä halaan mulle tärkeitä ihmisiä. : D

Wild nothing.

Rico

• Klingonien pitsinnypläyskerhon ehdokasjäsen
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #82 : 16.06.2009 00:11:10 »
Tänään ja eilen ollu taas leffapäiviä pitkästä aikaa %D vaikka melkein kaikki kattomistani leffoista olinkin jo nähny:

Harold & Kumar Go to White Castle ja Harold & Kumar Escape Guantanamo Bay 3-/5
hajueritys/oksennus/kakka/marihuana-komedia Harold & Kumar go to white castle ja sen jatko- osa pako guantanamo baysta %D. Joo olin nää molemmat nähny jo aiemmin, mut halusin nähdä Neil Patrick Harrisin vedon tässä uudestaan. On se vaan kreisi. Joo aika perus alatyylin komedioita molemmat. Ei ees naurattanu erityisen paljon, mut näissä on jotain semmosta lämminhenkistä sympaattisuutta ja viihdyttävyyttä. Ja Kumarin seksifantasia marihuanasäkin kanssa on jotain mitä ei tarpeeksi usein leffoissa nähdä %\

Charlie Bartlett 4/5
Tää on yhä suosikki "teinileffa"ni. Vaikka periaatteessa tää on ehkä enempi aikuisille suunnattu leffa vaikka sijoittuukin High Schooliin. Ehkä sentakia ei koskaan saavuttanukaan suurta yleisöö. Muhun kuitenkin uppos kuin veitsi silmään. Oikeesti hyviä pointteja nuorten hyvinvoinnista etc. Plus Robert Downey jr. tekee läsnäolollaan mistä tahansa  leffasta paremman.

Eastern Promises 4/5

Yhden suosikkiohjaajistani, David Cronenbergin hieno draamatrilleri venäläisestä mafiasta. Hyvin paljon mentiin saman ohjaajan parinvuoden takaisen leffan A History of a Violencen meiningissä. Leffassa oli melko vähän väkivaltaa, mutta se oli melko graafista ja realistisen karua. Violencessäkin ollut Viggo Mortensen veti tosi hyvin vaikka vain käytännössä patsasteli aurinkolaseissa ja murahti välillä pari sanaa kelvollisella venäjäaksentilla. Läsnäolollaan kyllä omisti kohtaukset joissa oli mukana.

The Village 4-/5
Leffa mistä olin kuullu aika paljon pahaa. Enkä ihmettele, tätähän on markkinoitu kauhuna, mutta tää ei todellakaan mitään sellaista ole. Ohjaaja M. Night Shyamalan (Kuudes aisti, The Happening, Signs) ite onkin sanonut että kyseessä on rakkaustarina. Kyllä mä näen että tässä on jotain kauhuelementtejä, ja pari tunnelmaltaan aika painostavaa kohtausta mutta on kyllä hirvee vääryys pitää tätä kauhuna. Voin kuvitella että porukka on menny teattereihin odottaen jotain genreltään Sawin kaltaista leffaa mystisestä ulkomaailmalta eristäytyneestä kylästä. Tarinassa on pari hienoa käännettä, joista osa on ennalta-arvattavia, mutta leffan juoni muuttuu hienosti sillein ettei olis ensin arvannu mistä tää leffa oikeestaan kertoo. Ja Bryce Dallas Howardin esittämä hahmo oli ehkä ihanin ikinä <3, pitääkin heti alottaa BDH-leffojen putki %D. Mut siis joo vaikka paikoitellen tää vähän junnas paikoillaan niin pitäisin tätä tosi hyvänä trilleridraamaleffana ja tuun varmasti kattomaan toistekin.

Kiiamo

• Bumbulanssin kuljettaja
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #83 : 16.06.2009 00:41:02 »
On kans tullu muutama leffa katottua...

[rec] oli NIIIN huono. Siis oikeesti, tää muka pelottava/k-18 tasonen ? Tässä oli tosi ahdistava tunnelma, mut tää oli kyllä tosi huono.
Jopa minä, joka pelkää ja säikkyy helposti kauhuleffoi, pysty kattoo tän ilman ongelmia.
Morsianten sota oli sellasta peruskamaa ja tosi ennalta-arvattava, mut ihan hyvää viihdettä iltaan...mut ei kyllä kummonen ollut tääkään.
Raise your voice oli kans sellanen perus teinileffa, et kaikki teinileffojen kliseet tässä tapahtu, mut mä oon jotenkin aina tykännyt tästä.
Duff ei kauheesti säväyttäny, mut tän leffan tunnelma ja kaikki  niin aww.
May oli kanssa toooosi huono ja surkea leffa...yli puolet tästä ajasta oli pelkkää lässynläätä ja vasta lopussa tapahtu.
I ain't gonna do what I don't want to, I'm gonna live my life.

Fuga.

• Sandran lönköttelykouluttaja
  • i
  • *
  • I wanna feel alive.
    • Profiili
« Vastaus #84 : 16.06.2009 01:04:39 »
Mä haluisin kans nähä ton 17 again :) En kauheesti pidä Zac Efronista, mut onhan se söpö ja kuulostaa/vaikuttaa ihan kelpo pätkältä toikin leffa 8'')
“What you’ve done becomes the judge of what you’re going to do
- especially in other people’s minds.
When you’re travelling, you are what you are right there and then.
People don’t have your past to hold against you. No yesterdays on the road.”

Rico

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #85 : 16.06.2009 01:38:31 »
Mä haluisin kans nähä ton 17 again :) En kauheesti pidä Zac Efronista, mut onhan se söpö ja kuulostaa/vaikuttaa ihan kelpo pätkältä toikin leffa 8'')
Mä taas en oikeen pidä Matthew Perrystä %D mut on toi kyllä katottavien listalla ollu jo jonkun aikaa.

Negativ

• i
  • *
    • Profiili
    • Last.fm
« Vastaus #86 : 16.06.2009 12:19:39 »
Matthew Perryn rooli ei oo mitenkää älyttömän suuri 17 Againissa. : D

Jennu

• Phoeben sanoittaja
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #87 : 16.06.2009 12:54:38 »
Mitä nyt oon Matthew Perryn jotain leffoja nähny niin ei kyllä oo läheskään niin hyvä ku Frendeissä.

Jennu

• Phoeben sanoittaja
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #88 : 17.06.2009 13:55:43 »
Eilen katottiin kaverin kanssa kolme leffaa.

Tarzan & Mulan, aww, mielettömän ihania molemmat <3

Ja sitten Eagle Eye. Mä vähän petyin tähän, vaikka Shia LaBeouf oli aivan ihana <3 Eka tää vaikutti ihan kelvolliselta toimintajännäriltä, mut sit alko tuntumaan et tää on niiiiin nähty. Sit oli ihan liikaa sellasta plörinää mistä ei tajunnu puoliakaan. Ja loppu oli niin kliseinen. Plääh.

Kaitsu

• i
  • *
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
« Vastaus #89 : 21.06.2009 16:32:26 »
Manaaja tuli katsottua torstaina ja ei kyllä ollut edes yhtään pelottava  :D. Ellen Burstyn on hyvä näyttelijä  :)
from broken mirrors

Rico

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #90 : 21.06.2009 18:24:47 »
Ja sitten Eagle Eye. Mä vähän petyin tähän, vaikka Shia LaBeouf oli aivan ihana <3 Eka tää vaikutti ihan kelvolliselta toimintajännäriltä, mut sit alko tuntumaan et tää on niiiiin nähty. Sit oli ihan liikaa sellasta plörinää mistä ei tajunnu puoliakaan. Ja loppu oli niin kliseinen. Plääh.
He, mä oon täysin samaa mieltä, paitsi että musta Michelle Monaghan oli (taas) aivan ihana <3
Toi oli kyllä niiin keskiverto leffa, ja niin nähty. Mut oli se omalla tavallaan ihan hyvin tehty. Semmonen 2½/5

Juhkunautti

• Uupumaton Aakkostaja
  • i
  • *
  • ~ Urheilusta innostuva lukufriikki
    • Profiili
« Vastaus #91 : 22.06.2009 11:35:40 »
Little Nicky. kerran tai pari olen sen jo nähny, mut on se sen verran hauska, että katsoin sen taas.
Adam Sandler on mahtava ;D
"Taylor, you'll be fine...""

Rico

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #92 : 22.06.2009 11:59:54 »
Jos diggaa Sandlerista niin kai Happy Gilmore on katsottuna? ;D

Juhkunautti

• Uupumaton Aakkostaja
  • i
  • *
  • ~ Urheilusta innostuva lukufriikki
    • Profiili
« Vastaus #93 : 22.06.2009 17:35:57 »
Mulle ei koskaan noi leffan nimet jää mieleen, että voi olla että oon katsonu, en vaan muista :D

^oon sen nähny, katoin trailerin ja näytti tutulta :) mut on siitä aikaa.
« Viimeksi muokattu: 22.06.2009 17:50:42 kirjoittanut Juhkunautti »
"Taylor, you'll be fine...""

Negativ

• i
  • *
    • Profiili
    • Last.fm
« Vastaus #94 : 27.06.2009 16:43:24 »
Nyt on tullu jonkun verran taas katsottuu leffoi, ei ihan putkessa mut melkeen. :’D Tän jälkeen saattaa katselu nyt hiipuu. :’< Viel ois 3 Star Wars leffaa digiboxilla, mut mua ärsyttää kun Kloonien sota jäi siitä välistä boxin sekoilun takia. Tässä on vain murto-osa katsotuista leffoista ei jaksa selostaa kaikista.

Frozen River

Pienellä budjetilla tehty leffa joka sai huomiota viimeistään Oscareissa sillä pääosaa näytellyt Melissa Leo oli ehdokkaana,

Rayn mies on uhkapeluri joka on lähtenyt reissuun perheen säästöjen kanssa. Ray painaa töitä lähikaupassa toivoen että pääsisi täysipäiväiseksi työntekijäksi, sillä hänellä on kaksi poikaa elätettävänään. Myös perheen talopaketin maksu pitäisi saada hoidetuksi. Ray kohtaa Mohawk naisen joka tekee bisnestä miesten kanssa jotka kuljettavat rajan yli pakolaisia. Tämä raja ylitetään jäätyneen joen kautta, se on silti laitonta vaikka Mohawk nainen Lila sanookin laittomuuden olevan häilyvä jos he ylittävän rajan joen kautta.
Koskettava ja tehokas indieleffa.

3+/5

Burn After Reading

Coenin veljesten viihteellisempi pläjäys NCFO:n jälkeen. John Malkovich esittää kireää ja juopottelevaa CIA-virkailijaa joka on päättänyt kirjoittaa muistelmat. Levy päätyy vahingossa tohelolle kuntosaliohjaajalle Chadille (Brad Pitt) ja Lindalle (Frances McDormand). He päättävät kiristää agentilta rahaa. Lindan uusi poikaystävä (George Clooney) on CIA-virkailijan vaimon (Tilda Swinton) rakastaja joten sattumuksilta ei voida välttyä.
Tää oli sopivan lyhyt leffa koska mä aloin jo melkein puutua loppua kohden. Brad Pitt oli kyllä mahtava junttimaisessa roolissaan. Samoin John Malkovichin hahmon kiroilu nauratti. :’DTuntuu siltä, että Coenit ei osaa tehdä normaaleja leffoja vaan pitää tehtä tällasia kikkailuja puolin ja toisin, mikä ei aina toimi. Tääkin oli vähän sekava, mut loppu oli niin läppä, et pisteet nousi. : D

3/5

Seven Pounds

Will Smith esittää verovirkailija Thomasia joka haluaa mullistaa seitsemän ihmisen elämän auttamalla heitä. Alun takaumista käy ilmi miksi. Sen takia tää olikin mun mielestä niin yllätyksetön, jutun idea paljastui heti ilman sen suurempia hämääviä temppuja. Elokuvan alussa Thomas on  jo tekemässä itsemurhaa, mutta miksi? Se paljastuu luonnollisesti elokuvan edetessä. Hän ei halua sekoittaa liian suuria tunteita suunnitelmiinsa mutta kuinkas käykään, Thomas rakastuu Emilyyn (Rosario Dawson) jolla on sydänsairaus. Ilman Smithiä ja Dawsonin välistä suhdetta olisin luultavasti kyllästynyt. Koskettava loppu kai tässäkin oli olevinaan, mutta eipä itkettänyt!

3/5

How to lose friends & alienate people

Brittiläinen Sidney (Simon Pegg) palkataan yllättäen amerikkalaiseen lehteen jonka seurauksena hän muuttaa New Yorkiin. Jalansijan saaminen lehden toimituksessa ei ole helppoa, oma mielipide ei saa tulla esiin jutuissa joissa nuoleskellaan tämän hetken trendikkäimpiä tähtösiä. Toimituksessa on sentään yksi järkevän oloinen nainen Alison (Kirsten Dunst) joka vaikean alun jälkeen tutustuu Sidneyhyn.
Megan Fox esittää selkeästi itseään, bimboa juuri pinnalle noussutta näyttelijää jolla on tasan kaksi ilmettä, ja Sidney luonnollisesti ihastuu häneen.
Muistaakseni imdb:n sivuilla joku oli kirjoittanut tämän juonen muistuttavan aihepiiriltään Paholainen Pukeutuu Pradaan  kirjaa/leffaa ja kyllä tässä samankaltaisuutta olikin. Aika loppuun kulutettu ja kliseinen. :<

2,5/3

The Boy in the Striped Pyjamas

John Boynen romaanista tehty valkokangasversio itketti mua läpi elokuvan. Juutalaispojan suuret  silmät ja surullinen musiikki oli mulle ihan liikaa. :< Ehdottomasti täytyy lukea kirja joskus!

Brunon (Asa Butterfield) perhe muuttaa kaupungista maalle sillä hänen isänsä (David Thewlis) on natsikomentaja joka on saanut uuden tehtävän. Perheen talo sijaitsee keskitysleirin lähellä jota Bruno luulee suureksi maatilaksi, eikä hänen väärää käsitystä tietenkään korjata karmivan totuuden takia.
Bruno ei saa poistua talon pihalta mutta seikkailuja janoava 8-vuotias poika keksii keinon karata niitylle. Hän näkee raitapukuiset ihmiset aitauksessa ja tutustuu samanikäiseen Schmueliin (Jack Scanlon) jonka kanssa he ystävystyvät. Elokuvassa on suuri painostava jännite koska katsojat tietävät mitä keskitysleiri ja juutalaisvainot merkitsivät, pienet lapset eivät sitä kuitenkaan ymmärrä. Schmuel tajuaa sen verran asioista, että kertoo Brunolle, etteivät raidalliset puvut ole pyjamia tai että ne eivät ole osa leikkiä.
Dramaattinen loppu, en ehkä ihan näin dramaattista loppua osannutkaan odottaa. Varmaankin paras leffa tän vuoden puolella mitä oon nähny.
En kauhean helposti hehkuta lapsinäyttelijöitä, mutta tässä on toivottavasti kaksi hyvin suurta tulevaisuuden tähteä!

4/5

Hot Fuzz

Simon Peggin ja Nick Frostin tähdittämä poliisisekoilu joka meni niin överiksi, et loppuvaiheessa aloin jo hieman  kyllästyä.
Lontoon huippupoliisi Nicholas Angel paiskataan pikkukaupunkiin jonka käytännöissä hänellä on totuttelemista. Yllättäen  kaupungissa tapahtuukin paljon ”onnettomuuksia” jotka pitävät Angelin kiireisenä. Ei tästä oikeesti osaa sanoa mitään, täys läppä. : DD

3/5

Medusan Sinetti

Hohhoijaa, en oikeen ymmärrä näiden Jason Bourne leffojen hehkutusta ja suosiota. Eka osa oli ihan toimiva, kakkonen kauhee pettymys eikä tää kolmonenkaan mikään unelmien täyttymys ollut. Jatkuvaa juonittelua ja piileskelyä. Viattomat taas kärsii ja kamera heiluu koko ajan vaikka ei olisikaan kyse tappelukohdista. Mä en myöskään pysty pitämään Matt Damonia uskottavana tällaisissa rooleissa.
No ainakin tässä nyt selvii hitusen enemmän Bournen menneisyydestä asioita, kaipa se ny sai sit tasattuu tilinsä or something.

2,5

Kaitsu

• i
  • *
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
« Vastaus #95 : 28.06.2009 01:20:54 »
Katoin äsken Troijan ja hyvä leffa oli... Antaisin ehkä 4½... Orlando Bloom & Eric Bana on hyviä näyttelijöitä..
from broken mirrors

Rico

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #96 : 28.06.2009 22:33:30 »
Lainaus käyttäjältä: Negativ link=topic=103.msg18970#msg18970 date=1246110204[b
Burn After Reading[/b]Tuntuu siltä, että Coenit ei osaa tehdä normaaleja leffoja vaan pitää tehtä tällasia kikkailuja puolin ja toisin, mikä ei aina toimi. Tääkin oli vähän sekava, mut loppu oli niin läppä, et pisteet nousi. : D
3/5
Hei täähän oli loistava leffa %D... Vaikkakin aika härö... Parasta leffassa oli se Brad Pittin yks ilme.. En tiiä muistatko ku pastesin joskus IRCissä sen kuvan :D.

Negativ

• i
  • *
    • Profiili
    • Last.fm
« Vastaus #97 : 01.07.2009 20:23:14 »
Lainaus käyttäjältä: Negativ link=topic=103.msg18970#msg18970 date=1246110204[b
Burn After Reading[/b]Tuntuu siltä, että Coenit ei osaa tehdä normaaleja leffoja vaan pitää tehtä tällasia kikkailuja puolin ja toisin, mikä ei aina toimi. Tääkin oli vähän sekava, mut loppu oli niin läppä, et pisteet nousi. : D
3/5
Hei täähän oli loistava leffa %D... Vaikkakin aika härö... Parasta leffassa oli se Brad Pittin yks ilme.. En tiiä muistatko ku pastesin joskus IRCissä sen kuvan :D.
Muistan kyllä. : DDDDDDDD Oli huippu. 8D

The Hangover (Kauhea kankkunen)

“What happens in Vegas, stays in Vegas… Except for herpes. That shit'll come back with you.”

Phil, Stu, Alan ja Doug juhlivat Vegasissa Dougin viimeisiä hetkiä poikamiehenä. Kuinka ollakaan aamulla he heräävät massiivisen krapulaan. Koko sviitti on romutettu, keittiössä kotkottaa kana, vessassa on tiikeri ja löytyypä huoneesta vielä vauvakin. Sekavaa? Kaiken lisäksi Dougia ei löydy mistään. Kaverusten muisti on täysin mennyt eikä heille jää muuta vaihtoehtoa kuin yrittää selvittää mitä yöllä tapahtui askel askeleelta.
Leffaa oli kehuttu paljon ja jatko-osakin on jo tulossa, joten aloin taas kerran epäröidä, et onks järkee maksaa tästä. Onneks tää osoittautuikin ihan loistavaksi ja nauroin yhden kohtauksen aikana niin paljon, et meinasin oikeesti tukehtuu karkkiin. : DD (Tässä viitattiin pariin otteeseen Tom Cruisen ja Dustin Hoffmanin Sademies leffaan, se kohtaus jossa Alan ja Phil tulevat liukuportaita alas kasinolle on matkittu Sademiehestä ja mä nauroin ihan hulluna).

Zach Galifianakisin esittämä Alan oli henkilöistä paras, jätkä oli ihan liekeissä. 8D Ken Jeongin rooli Chowna oli myös mainio vaikka se olikin tosi pieni osa.
Sisältää paljon kiroilua, sekoilua, omituisia henkilöitä sekä Mike Tysonin. Muhun iski ja lujaa. : D En muista koska olisin viimeksi nauranut näin paljon leffalle. Jaksettiin nauraa kaverin kanssa vielä lopputekstien aikanakin niille typerille valokuville. Parasta sitten Kuokkavieraiden kuten eräs käyttäjä oli imdb:ssä kommentoinu!

4/5
« Viimeksi muokattu: 07.07.2009 12:21:48 kirjoittanut Negativ »

Negativ

• i
  • *
    • Profiili
    • Last.fm
« Vastaus #98 : 02.07.2009 12:57:30 »
Confessions of a Shopaholic (Himoshoppaajan salaiset unelmat)

“You speak Prada?”

Elokuva kertoo Rebecca Bloomwoodista joka elää yli varojensa lukuisia luottokortteja vinguttamalla. Laskut kasaantuvat ja lopulta hän huomaa olevansa myös työtön. Kohtaaminen kadulla erään nuoren miehen kanssa poikii myöhemmin työpaikan talouslehdessä. Rebeccan on tarkoitus kirjoittaa taloudesta niin, että muutkin hänen kaltaisensa naiset ymmärtäisivät siitä jotain, lisäksi hän jakelee säästövinkkejä. Ironista?
Suomea tässä kyllä kuullaan, mutta aika vähän. : D Suomi mainitaan pariin otteeseen ja vielä lopputekstien aikana on pari replaa suomeksi. Nokia sai taas kiitettävästi mainosta. :p
Isla Fisher oli mun mielestä ihana Kuokkavieraissa ja niin on kyllä tässäkin, tosi söpö ja sopii tällaisiin komedioihin.
Harmi, ettei tää ollut kovin hauska parista kohdasta huolimatta. :’/ Ei ollut suuria odotuksia, menee kertaviihteenä. Ja ai niin! Hugh Dancy.<3

2,5/5

capri

• Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
« Vastaus #99 : 02.07.2009 13:26:59 »
Tykkään Negsu näistä sun kuvallisista arvosteluistas. Voisi itse harkita samaa, jos joskus pääsis kattoon leffoja. Boxi on aivan täynnä, kun en oo nyt 3 viikkoon katsonut telkkaria oikeastaan yhtään.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.