Buried 3/5. Tylsistyin aika pahasti... vaikka kyl mua vähän ahdistikin, koska kammoan oikeesti ahtaita paikkoja. Loppu sentään oli just oikeenlainen.
Ferris Bueller's Day Off 3/5. No nyt on tääki kasarikomedia vihdoin nähtynä. Ei kovin erikoinen, mut ihan hauska ja rento. Tykkäsin tosi paljon siitä Ferrisin kaverista, hyvän roolin veti se tyyppi. Charlie Sheenkin vilahti.

Ja se rehtori oli kans hauska.
Another Year 5/5. Varmaan paras leffa mitä oon tänä vuonna nähny. Aika kova leffa saa olla, jos nousee tän rinnalle tai jopa menee ohi.

Eli tässä leffassa seurataan semmosta 50-60 vuotiasta miestä ja naista (Tom & Gerri) ja heidän elämäänsä vuoden ajan. Pari on onnellinen ja suht positiivinen, mut pariskunnan läheisillä tuntuu menevän surkeasti. Varsinkin Gerrin työkaveri on tosi ripustauva ja masentunut. Lisäksi toivottoman ihastunut Tomin ja Gerrin 30.vuotiaaseen poikaan. Tää eteni tosi rauhallisesti, mut silti kaks tuntii meni ihan älyttömän nopeesti ja olin ihan harmissani, ku tää loppu. Mut toisaalta taas se lopetus oli niin nerokkaan yksinkertanen, et jäi hyvälle mielelle. En saanu katottua tätä ennen Oscareita. Tällä tosin oliki vaan yks ehdokkuus, kässäristä. Ihan naurettavaa. Ois ansainnu enemmänki huomiota.
And Then There Where None 4/5. Agatha Christien Eikä yksikään pelastunut romaanin pohjalta tehty leffa. Aika paljon eroavaisuuksia kirjan kanssa. Varsinkin loppu meni ihan eri suuntaan. Siitä huolimatta nautin tästä suunnattomasti. Hyvä tunnelma ja tässä oli oikeesti vähän huumoriakin. : D Ah....kyl vanhois mustavalkoisissa elokuvissa on vaan tunnelmaa. On kyl tosi harmi ihastua näihin näyttelijöihin (tässäki oli kaks hottista 8D), ku kyseiset tyypit on jo kuollu aika päiviä sitten. :''''<
My Bloody Valentine (2009) 1/5. Remake...kauheesti säikyttelykohtauksia, säpsähtelin niin paljon, et oli pakko pistää valot päälle jossain vaihees. Tosi huono leffa, mut katoin lähinnä Jensen Acklesin takia. Sille voiski antaa 5 tähteä komeudesta. : DD On mulla tää alkuperänenki koneella, mut en tajunnu kattoa sitä ensin. :> Semmone hullu kaivosmies riehuu tässä, eipä sen kummempia.