Ite en kyllä osaa näitä järjestellä, korkeintaan arvostella

Leena: kauniisti laulaa, muttei mitenkään erityisesti koskettanutkaan. Ei ominta tyyliä, mut klaarasi kuitenkin, ja ihan hyvä esittää hieman erilaista välillä (vrt. Yrjänä, jolla koko ajan ihan samaa...)
Enchant: kaunis mutta tylsähkö. Ehkä johtui siitä, ettei biisi ollut tuttu, vaikeampi päästä mukaan
Elias: no niin, tätä oli odotettu... Illan selkeästi paras (ainakin mulle, tuohon ääneen hurahtaneelle

). Mut kun arvioin Eliasta ihan eri skaalalla kuin muita, löydän kritiikkiäkin: en tiedä oliko ääni loppumassa niin kuin moni muu kommentoi, mutta kovin rennosti se ei soinut. Tuntui kuin Elias olisi painottanut joka ikistä nuottia, ja tulos oli... miten sen nyt sanoisin... suorastaan tuskaisen kaunis. Kepeämpää otetta väliin ja sit kunnon riipaisu ois parempi kuin kestopuristus, vaikka sydämestä puristaakin

Christian: se nyt vaan on mulle liikaa showta, ei vaikuta aidolta, vaikka ehkä onkin. Lisäksi biisi oli minusta tylsä - samasta genrestä löytyisi paljon "laulettavampaa" kamaa. Ja se lavajuoksentelu on levotonta - hurjaa energiaa voisi välittää jotenkin muuten. Hm... ehkä siinä vaivaa se, ettei juoksentelu tunnu olevan mitenkään yhteydessä biisiin. C vain laulaa ja sit taas juoksee, ja välillä laulaa ja juoksee yhtä aikaa, mutta se juokseminen ei tunnu korostavan biisin rytmiä/tunnelmaa.
Soulsisters: vaikka kuinka hyvin laulavat, niin ei kosketa. Vaikka hitti oli tuore niin minusta jotenkin vanhan tyylinen, ei tuonut oikein mitään uutta esiin tästä porukasta.
Samuli: järisyttävän kaunis ääni ja tuo biisi toi sen hienosti esiin. Käsikoreografia vähän häiritsi (ois pitänyt ehkä nauttia silmät kiinni, mut kun onhan se Samuli aika suloinenkin

).
Yrjänä: ei mitään uutta, sama tyyli, minulle täysin yhdentekevän tunnistamaton ääni (oon kuunnellut sitä yhteisbiisiä, ja Yrjänä kuulostaa NIIN tavikselta heti Eliaksen perään...). M&M ihan hauska idea muttei käytännössä oikein toiminut (stemmoista en nyt osaa kertakuulemalta sanoa, mut turhan paljon häsellystä lavalla).
Mitä tästä nyt sit summa summarum sai irti? Elias kosketti ja Samulikin vähän, muista ei juuri mitään sanottavaa. Eiköhän Soulsisters nyt jo putoa, mut vaikea arvata kuka on heillä pudotuksessa vastassa. Christian?