Mä. En. Pysty.
Tää ilta oli jotain ihan uskomatonta!
Oli mun eka Olavin keikka ilman siskoa, eka Olavin keikka jolla olin humalassa, kuulin ekaa kertaa livenä Irrallaan, joka on yks mun lempparibiiseistä Olavilta JA.
JA
JA
Voi kuulkaa, ette ees usko!
Kun Olavi tuli vetämään encorea, jotkut oli ilmeisesti pyytäny sitä laulamaan Tuu Mun Vaimoksen, että ne vois mennä kihloihin tms. No, Olavihan ei osaa niitä sanoja (se sano, että sille maksettiin tonni sen laulamisesta, oikeesti se vihaa sitä biisiä :"D ) ja sit se kysy osaako joku yleisöstä sen. No, mä osotin itteäni ja kaveria, koska totta kai laulutaitoisina ja ripari-isosina se osataan. Olavi huomas sen ja oli sillee ok. Sit sieltä takaa tunki eteen Olavin kohdalle pari keski-ikää lähentelevää naista, jotka sano voivansa laulaa sen. Sitten Olavi kysy vielä uudestaan, osaako joku sen ja ne naiset oli sillee joojoo ja mä nostin käteni ja nyökyttelin. Olavi oli niiden naisten kohdalla, MUTTA TULI MUN LUO, TYÖNSI SEN MIKIN MUN NAAMAAN JA KÄSKI LAULAA!!!! Ja mähän lauloin! Olavi tunki sen miki ihan mun suuhun, se oli ihan kuolanen ja kaikkee, mulla on siis suussa Olavin kuolaa, haha. Lauloin siinä ekan säkeistön Olavin basisti alko soittaa mukana ja pianisti myös, sit Olavi otti sen mikin pois mun suun edestä ja kysy siltä parilta, joko riitti. Ei kuulemma riittänyt ja Olavi kysyi multa, miten se jatkuu. Sitten mä vetäsin vielä tokankin säkeistön, jonka jälkeen Olavi impros jotain siihen perään. Sen jälkeen Olavin basisti katto mua, nyökkäs ja hymyili sillee "hyvin vedetty" ja mä niiasin ja hymyilin.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Oikeesti! Mä lauloin Olavi Uusivirran keikalla. Olavi Uusivirran mikkiin. Me käytännössä vaihdettiin kuolaa :"D
Ja jälkikäteen jotkut ihmiset oli vessassa kehunu kuinka hyvä mä olin, kun kaveri oli maininnu niille, että tuntee mut ja joku pariskunta tuli kysymään multa, olinko mä se, joka laulo. Sit ne sano, että oli yllättävän hyvä, kun yleensä yleisöstä otetut laulajat on ihan huonoja. Niiden mielestä Olavin olis pitäny ottaa mut lavalle. No AIVAN!
Tätä iltaa en unohda ikinä, nyt palaan fanityttöilyyn ja kertailen tätä kaikkea mielessäni <3