Olin kattomassa lauantaina Anna Puuta, Anna Abreuta ja Antti Tuiskua. Antin ja Anna A:n olinkin ennen jo nähny, mut Anna Puu oli "uus tuttavuus", noin niinku livenä. Ei Puu kyllä jättäny kylmäks ollenkaan, aivan sairaan mahtavan symppis tyyppi! Ihan huippuihana! :-) Oon alkanu vasta tän syksyn aikana rakastuu hänen musiikkiinki enemmän. Ois kiva ihan omalla keikallaki nähä!
Abreu taas veti kyllä kunnon show'n ja sen biisit on ihan kelpo kuunneltavaa. En vaan ehkä sen asenteesta niin tykkää aina ja ku en kauhee fani oo, niin se ei suuremmin iskeny.
Antin näin jo varmaan viidettä kertaa. :-D Aluks menin vaan N:n mukana silleen vähän niinku seuraks, mutta kyllä musta sitten alko vähän niinku kaappifani tulla ;-D Antilla on ihan huippuasenne, se on niin ihana :-) ja hyviä biisejäkin, en mä häpeä sitä sanoa! :-D sen keikkavedot on vaan joka kerta aika samanlaisia, mutta ehkä se siitä ainaski sitten kunhan se saa uuden levyn ulos. :-)
Mutta hyvä keikkasetti oli, tykkäsin kyllä, mukavaa ajanvietettä lauantai-iltapäivälle, vaikka paikalla olikin varmaan 200 alle 10-vuotiasta + niiden vanhemmat ja me. hahahaha :--D No, hyvää musaa!