Kirjoittaja Aihe: Keikat  (Luettu 90785 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Negativ

• Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Keikat
« Vastaus #200 : 30.09.2013 23:09:22 »
Mitä enemmän tota asiaa mietin, niin iteki alan innostua aika paljon. :D Mulla ois pari potentiaalista kaveria, jotka ois kiinnostunu. Yks miettii nyt ihan vakavissaan. Raha-asiat vaan on aina mietinnän alla, opiskelijoita kun ollaan. Mut toisaalta, monestiko sitä tulee mahdollisuus nähdä tiettyjä artisteja/bändejä Suomessa?? En mäkään katunu hetkeäkään sitä, et Gagan keikkalippuun meni satanen (tosin äiti makso siitä osan sillon synttärilahjana vai maksokohan se kokonaan, en muista....mut matkoihin nyt kuitenkin meni rahaa). Ei muakaan yksin haittais lähtee, kahdesti oon jo ollu Helsingissä yksin keikalla ja molemmilla kerroilla selvisin yksin hienosti. : D Oishan se toki kivaa saada kaveri mukaan.

Ja tossa on tosiaan se, et kun lipunmyynti on just sillon kun oon harkassa, sieltä tuskin on mahdollista ruveta tilailee lippua...ois kiva kun sen vastuun sais annettuu jollekin muulle. : DD
« Viimeksi muokattu: 30.09.2013 23:21:01 kirjoittanut Negativ »

~It feels good. Is that reason enough for you.~

vviima

• Ylin supersarkka
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #201 : 30.09.2013 23:17:00 »
Nyt tulikin tosta mieleen, että mullahan on vielä synttärilahja saamatta. 8) Eikä kyllä oo potentiaalisia joululahjatoiveitakaan... Ei tarttis välttämättä alkaa tuhlaamaan omia säästöjä jos äiti sponssais ees vähän. ;D

Mää rekisteröidyin jo ihan intona sinne fanisivustolle, josta sai jonku koodin jolla pitäis pystyä kai ostamaan lippu viikon ennakkossa. XD En kyllä tiiä yhtään miten se homma toimii. Hirvee suunnittelu jo meneillään.

//Mitenkäs noi lippujen hinnat muuten menee (102e/82e/52e)? Siis että mikä hinta on millekin katsomolle?
« Viimeksi muokattu: 01.10.2013 00:10:42 kirjoittanut vviima »

Negativ

• i
  • *
    • Profiili
    • Last.fm
« Vastaus #202 : 01.10.2013 00:24:19 »
Mäkin voisin tietty pyytää tätä lippuu joululahjaks. ;D

52 e on varmaan ne ihan ylimmät katsomot, halvimmat on yleensä sinne. Kalliimmat luultavasti istumapaikat ihan lavan vieressä ja vois toisaalta olla permantokin? Tai sit permanto on 82 e ja keskikatsomot.

vviima

• Ylin supersarkka
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #203 : 07.10.2013 13:25:33 »
Kiidä bussi kiidä! Yritin aamuyhdeksältä viidessä minuutissa ennen bussiin lähtöä yrittää jo ostaa niitä ennakkolippuja, mutta en löytäny mitään linkkiä mistä ne ois voinu ostaa. Nyt oon matkalla kotia ja oon ihan paniikissa että saanko ees lippuja enää. XD ok Vilma rauhoitu, se on vasta ennakkomyynti.

//joo mitä kettua ei oo niinku yhtään hyviä paikkoja jäljellä enää...............................

//Ostin nyt sitte jotku iha törkyhintaset liput. en tiiä että jättikö ne tarkotuksella osan lipuista myymättä sitä oikeeta myyntiä varten (no ainaki permantopaikkoja ei ollu saatavilla muka enää ollenkaan joten varmaan) mutta onpahan nyt ainaki liput. Kalliiksi tulee mutta toivottavasti on sen arvosta!
« Viimeksi muokattu: 07.10.2013 14:48:44 kirjoittanut vviima »

Negativ

• i
  • *
    • Profiili
    • Last.fm
« Vastaus #204 : 12.10.2013 13:07:12 »
Näyttäis nyt aika vahvasti siltä, et meitä ois lähössä 4 tai 5 hengen porukka tonne Timberlaken keikalle. :D Täytyy viel keskustella asioista Facebookissa ennen maanantaista lipunmyyntiä, mut yksin en ainakaan tällä kertaa oo sitten menossa, kun olikin sen verran innostunutta porukkaa. :D

//No jaa, ei vissiin pitäis hehkuttaa liian aikasin. Nyt taas pari tyyppii on alkanu perääntyy, ettei voi maksaa muka 82 egen lippuja edes. Mä taas en sitä halvinta haluais, kun ei niistä näe kunnolla.

///No nyt kukaan ei sit lähekään mun kanssa, kivat mulle jee.....jos saan jonkun hyvän istumapaikan peruutuspaikoista tai ne ei mee niin nopeesti kaikki tms, niin sit tulen....muuten ei mahiksia.

Onneks tänään huomasin, et 15.11 tulee Samuli Edelmann Turkuun keikalle, sinne sit ainakin meen.
« Viimeksi muokattu: 13.10.2013 20:03:47 kirjoittanut Negativ »

Thesugarangel92

• Potkiva irokeesi-fanaatikko
  • i
  • *
  • Restless heart syndrome
    • Profiili
« Vastaus #205 : 18.10.2013 08:21:18 »
Olin eilen PMMP:n jäähyväiskiertueen keikalla ja voin sanoa jokaiselle ihan vaan yhden faktan: PMMP ON TÄYDELLISYYTTÄ <3
Huippu keikka, itkin nauroin tanssin lauloin.

Biiseistä sen verran, että oli musta mahtava kattaus lauluja. Kesäkaverit ja Tytöt tuli, joten mun kaks toivetta täytty. (vaikka Tytöt-biisin ne penteleet jätti ihan vikaks ja meinasin jo pettyä et soittaaks ne sitä ollenkaan!) Myös Kiitos oli mahtava kuulla. Kovemmat Kädet -biisin uus versio on musta upea ja järisyttävän kaunis ja ne onneks soittikin nimenomaan sen uuden version. Matoja ja Rusketusraidat oli totta kai ultimate bailubiisejä. Pikkuveljen akustinen versio oli mieletön, itkin. <3 Samoin Joutsenet, kuuntelin sen silmät kiinni ja fiilistellen muistelin niitä aikoja, kun kuuntelin PMMP:n ekaa levyä. Siitä on kauan! Aika paljon oli slovareita, mutta se sopi ehkä siihen herkkään mielentilaan hyvin ja musta sinne väliin oli kuitenkin upotettu noi biletysbiisit ihan tosi hyvin. Suurin ja positiivisin yllättäjä oli ehkä Olkaa yksin ja juoskaa karkuun, joka on sellanen mun yks ehdoton suosikki PMMP:n ei-niin-yleisesti-tunnetuista-biiseistä ja se oli kyllä yks illan parhaista!
« Viimeksi muokattu: 18.10.2013 08:38:09 kirjoittanut Thesugarangel92 »

Iita

• Tittelintuura
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #206 : 20.10.2013 21:12:30 »
^ Oon niiiiin kade! Tavallaan myös harmittaa että rakastuin PMMP:hen vasta keikan myötä, yhyy! Oon jälkiherännyt :'D Mutta ihanaa että pääsin näkemään niiltä edes yhden keikan <3
Sometimes the dreams that come true are the dreams you never even knew you had.

Negativ

• i
  • *
    • Profiili
    • Last.fm
« Vastaus #207 : 16.11.2013 04:06:14 »
Samuli Edelmann on ihan mahti! Teleks oli lämppärinä, tulipa nekin sit nähtyy. En muistanukaan kuinka hyviä biisejä niilläkin on.

Thesugarangel92

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #208 : 16.11.2013 08:31:17 »
Laulaaks Samuli Edelmann keikoillaan myös niitä hengellisiä laulujaan vai onko se sitten niinku kirkkokeikkojen antia? Tai ku oon miettiny vaan! :-D Onhan Samulilla tosi paljon tuotantoa niinku molemmista kategorioista!

Negativ

• i
  • *
    • Profiili
    • Last.fm
« Vastaus #209 : 16.11.2013 10:39:52 »
Toi oli yökerhokeikka, et ei siellä kuultu kyllä niitä hengellisiä biisejä. Eli varmaan aika paikkakohtaista missä niitä esittää tai on silloin sitten ihan oma kiertueensa. Tänäkin vuonna Samulilla on pari kirkkokeikkaa, tai ne tais olla joululaulukeikkoja. Tosi paljon Samulilla on hittejä ja biisejä. :)

//Katoin Samulin keikkalistaa, niin sehän onkin nyt päivittyny! Turussakin ois kirkkokeikka 8.12. Voi vitsit, tekis vähän mieli mennä. :D
« Viimeksi muokattu: 16.11.2013 16:27:01 kirjoittanut Negativ »

Negativ

• i
  • *
    • Profiili
    • Last.fm
« Vastaus #210 : 25.11.2013 16:33:41 »
Jee, sain lipun tonne Samulin kirkkokonserttiin!! :) Tuottokin menee hyvään tarkotukseen (TYKSIN lastenklinikalle).

Thesugarangel92

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #211 : 05.12.2013 09:27:35 »
Olin eilen Cheekin keikalla ja AAAAAA. en osaa ees selittää miten mahtavaa oli! Oon ollu monesti aiemminkin, mutta silti, ah <3

Uuden levyn biisit soi lyhyempinä versioina, sitten soitettiin tietysti vanhoja hittejä :-)
Tää oli konserttisalikeikka, mut tunnelma oli ihan mahtava! Nauratti, ku ekan biisin (Kuka muu muka) aikana koko porukka vaan istu ja mä olin ihan penkkini reunalla täpinöissäni ja mietin miks kukaan ei nouse ylös bailaamaan, en kehdannu yksin. No, sitten alko soimaan Jippikayjei ja mä vaan pomppasin seisomaan ja joraamaan, olin oikeesti eka joka nous ylös koko hemmetin salista :-D Sitten alko ihmisiä nousemaan ja loppukeikka menikin seisaallaan. Kalle Lindroth oli muuten laulamassa taustoja! :-)

Oli se Cheek niin sulonenkin. Eturivissä istu yks pikkutyttö, niin se meni oikeen siihen sen lähelle ja moikkas sitä. Ja kävi kättelee yhtä pyörätuolissa istunutta miestä :') (joojoo, oon vähän ihastunu, älkää kattoko pahasti ;))

Sano ihmiset mitä vaan, niin Cheek on ihan hemmetin kova ja mä oikeasti fanitan sitä! Sain N:ltä noi liput lahjaks ja oon sille NIIN kiitollinen! Oikeasti, ihan hitsin hyvä keikka ja kyllä nyt kutkuttais se Olympiastadion...

Eilisen biisilista:

Kuka muu muka
Jippikayjei
Tinakenkätyttö
Jos mä oisin sä
Fiiliksissä
Omat säännöt
Vihaajat vihaa
Kyyneleet
Jossu
Syypää sun hymyyn (Yasmine Yamajako oli paikalla laulamassa tässä biisissä :-))
Mitä tänne jää
Anna mä meen
Liekeissä

Encore:
Sokka irti
Timantit on ikuisia

ilppez

• Viekun ah-valmentaja
  • i
  • *
  • Ja! Ja! JA! JAA! JAAAAAA!
    • Profiili
« Vastaus #212 : 05.12.2013 21:33:17 »
Ostin lipun Bäkkäreiden keikalle!!!! Siitä tulee nostalgista!
Ja ohi ollaan...*kodak moment*

I det Bjørndalske hjem...
Suihkulakki

Negativ

• i
  • *
    • Profiili
    • Last.fm
« Vastaus #213 : 05.12.2013 22:23:43 »

Siistii! Ois kiva kyl nähdä BSB, mut en oo koskaan ollu mikään fani oikeestaan, niin ei sitten viitti...kun taloudellinen tilanne ei oo kovin hyvä (vaikka luojalle kiitos siitä, et tuli veronpalautukset).

menni

• Tuplapistesieluinen fordemehiläinen
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #214 : 05.12.2013 22:24:55 »

Aaa! Mua ärsyttää niin paljon, että sisko alias virallinen BSB-keikkaseura lähtee yliopistovaihtoon eikä oo Suomessa keikan aikaan. Yhyy )':
"Anyone who says that
sunshine brings happiness,
has never danced in rain"

ilppez

• Viekun ah-valmentaja
  • i
  • *
  • Ja! Ja! JA! JAA! JAAAAAA!
    • Profiili
« Vastaus #215 : 06.12.2013 00:07:25 »
Voi harmi. :/ ^

Spaissarit ja Bäkkärit oli molemmat niitä The Bändejä ku olin just siinä fanitusiässä. Pohdin että tilaanko liput vai en, koska käyn niin harvoin missään keikoilla, mutta kyllä joskus pitää mennä fiilistelemään "vanhoja hyviä aikoja".
Ja ohi ollaan...*kodak moment*

I det Bjørndalske hjem...
Suihkulakki

Negativ

• i
  • *
    • Profiili
    • Last.fm
« Vastaus #216 : 08.12.2013 23:17:12 »
Samuli Edelmannin kirkkokonsertti oli aivan ihana! Siellä sai koko ajan pyyhkiä liikutuksen kyyneliä pois silmistä. Kirkko oli ihan täynnä ja 18 000 € saatiin kerättyä TYKSin lastenklinikalle. :) <3

Ärsytti kyllä ihan tuhottomasti ihmisten töykeys! Olin ite noin puoltoista tuntia ennen konsertin alkua paikalla ja alettiin siinä sitten muodostaa jonoa. Olin ihan ekojen joukossa. Kummasti ihmiset vaan alko etuilla sieltä taas ja sit ne tunki sieltä reunoilta samaan aikaan kun vihdoin päästiin sisälle. :( Onneksi silti säilytin paikkani sen verran hyvin siinä rytäkässä, et pääsin toiseen penkkiin. Musta oli kyl muutenkin hassua, et ovet avattiin vasta 45 minsaa ennen alkua. Ehkä kannattais muutenkin tehdä niin, et päästää tietyn määrän kerrallaan sisälle, niin ei tulis sellasta järkkyy ryysistä, kun sit kaikki poukkoilee siel kirkossakin samaan aikaan.

Negativ

• i
  • *
    • Profiili
    • Last.fm
« Vastaus #217 : 15.12.2013 04:04:41 »
Jos vähänkään tykkää Jonne Aaronista ja on mahis mennä keikalle, niin suosittelen lämpimästi! Huikee keikka ja Jonne viihty lavalla kaks tuntii, itse asiassa vähän ylikin! Tää sattu olee Onnen vuodet - kiertueen vika keikka (ens vuoden puolel pari keikkaa taitaa olla ja sit Jonne vetäytyy levyttämään toista albumia), joten se tunnelma oli aika spesiaali muutenkin. Ihanasti jutteli yleisölle ja oli ihan fiiliksissä. :) Mun kaveri ei mitenkään Jonnen musasta niin välitä, mut sekin oli ihan fiilareissa, kun oli niin hieno tunnelma.

vviima

• Ylin supersarkka
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #218 : 26.12.2013 23:34:22 »
Hahaaaa ostin lipun Miley Cyrusin keikalle! 8DDDD Ja se on heti ylppäreistä seuraavana päivänä huuuuuuuuuuuups. Saan lähteä aamuvarhaisella jo matkaan heti ylppärijuhlintojen jälkeen. Se on lisäksi vaan pari viikkoa Timberlaken keikan jälkeen eli saan rampata Helsingissä yhtenään mutta eipä haittaa, molemmat on must see! 8)

//Ai niin permantolipun ostin! Ja yksin oon luultavasti menossa. Timberlaken keikalle sain sentään kaverin mukaan. :>

Iita

• Tittelintuura
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #219 : 27.12.2013 02:07:06 »
Mäkii tuun viima Mileyn keikalle!! Tosin ite en mee permannolle vaan alakatsomoon :)
Sometimes the dreams that come true are the dreams you never even knew you had.

vviima

• Ylin supersarkka
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #220 : 27.12.2013 16:17:44 »
^ Ai nii mää taisinki lukea sen sun päiväkirjasta aiemmin! :) SIIIISTIÄ en oo ainut forkkalainen siellä siis. 8)

leena

• 2. semifinaalin laulaja
  • *
    • Profiili
« Vastaus #221 : 20.01.2014 21:46:30 »
Ujutetaan vaikka tänne - meikä satsaa keikoissa määriin. Toki myös laatuun, mut laatuhan on täysin subjektiivinen käsite. Ylivoimaisesti suurin keikkatapaus viimeisen reiska vuoden aikana on ollut Brand New Classics, eli Markus "Eliaksen veli" Hämäläisen bilebändi. Mitähän tässä ois tullu käytyä, parikymmentä keikkaa (en jaksa laskee) joista luultavasti yli puolet yhdessä ja samassa paikassa (Rymy-Eetu Helsingissä. Pöydillätanssimista ja kaikkee ;) ). Välillä Eliaskin ollut visiteeraamassa, kerran ihan kunnolla bändin "vuorosolistina", ja muutaman kerran parin biisin verran, mutta ei siellä sen takia käydä. Bändi on loistava ja Markus on _jumalainen_ laulaja, ja myöskin se syy miksen oikein siedä Crazya laulukisoissa (Markuksen ehdottomia bravuureita, tässä kevyenä akustisversiona: http://youtu.be/6egY_8AA7Ew ).

Kantsii joskus käydä tsekkaamassa. En itekään vielä jokunen vuosi sitten liiemmin arvostanut cover-musaa, mut huh huh, miten hienoja hetkiä sekin voi tarjota (eipä kenenkään levyartistin keikkasetissä voi olla yhtä kattavasti maailman parhaita biisejä ;) ). Tossa muutama keikkaoptio näin alkuun: http://brandnewclassicsband.com/gigs/

vviima

• Ylin supersarkka
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #222 : 06.03.2014 19:41:41 »
Huomenna Samuli Putro @ 45! JJEEEEEEEEEEEEEE. :""""""""""") Vähän on kyllä kalliit liput mutta menkööt nyt.

kreacherr

• Kuuluisa Avrilismin pääguru
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #223 : 04.05.2014 08:30:50 »
Kävin viimeks kesällä festareilla O: nyt sit God Is An Astronaut 17.5. Nosturissa. Pakko päästä johonkin!

Wild nothing.

vviima

• Ylin supersarkka
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #224 : 12.05.2014 02:14:13 »
TÄNÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄN JUSTIN TIMBERLAKE!!!!!!!!!!!!!!!!!! Johan tätä ehittiinki jo yli puoli vuotta ootella. Juna lähtee Helsinkiin klo 4.10 ja jänskättää jo hurjasti. : ))))))))))) Tää on varmaan isoin keikka jolla oon ikinä ollu.