Idolslandia löytänyt uuden kodin
Äänestäjiä yhteensä: 9
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
No äänestin itseäni sit kuitenkin. God damned
Mua harmittaisi kaikkien putoaminen, joten en voi äänestää.
en ainakaan minä : o taitaa jäädä vallan äänestämättä, koska ei oo ketään huonoa :'D
Äänestän tota ilppeä ku vihaan sitä koko sydämestäni. En ainoastaan sen biisivalintoja vaan sitä persoonana. HYIHYIHYI
Ketkä nämä kaksi muuta ovat?
Samaa biisiä ei käsitttääkseni saa kuitenkaan valita, joten nopeat syö sitten hitaat
Lainaus käyttäjältä: Thesugarangel92 - 13.05.2010 15:54:26Äänestän tota ilppeä ku vihaan sitä koko sydämestäni. En ainoastaan sen biisivalintoja vaan sitä persoonana. HYIHYIHYI Jaahas, tää nyt ei oo sit mikään yllätys. Ei ziiz olla koskaan tultu toimeen niinQ....
Lainaus käyttäjältä: PhineasMcClintock - 13.05.2010 21:46:03Ketkä nämä kaksi muuta ovat? Tunnustan. Perustelen niin, että muita en voinut äänestää, koska tunnen ne paremmin ja silloin olisi ollut olemassa suuri lynkkausvaara tai ainakin muilutus. Joten hieman uudempana kasvot sait kärsiä. Life sucks.
Ilppe: Jos minä selviän seuraavaan finaaliin, niin luulen, että olemme kumpikin valitsemassa samaa kappaletta sinne. Jotenkin on villi visio siitä kun sinun musiikkimakuasi olen tulkinnut tähän asti.
Lainaus käyttäjältä: capri - 13.05.2010 21:50:20Samaa biisiä ei käsitttääkseni saa kuitenkaan valita, joten nopeat syö sitten hitaat No ei tietenkään samaa biisiä saa valita, joten nopea syö hitaan kuten Capri sanoit