Idolslandia löytänyt uuden kodin
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Lainaus käyttäjältä: Juhkunautti - 16.05.2010 21:12:55En kyllä tajua miten eliasta väitetään söpöksi. Itse en sitä näe. Enkä todellakaan halua, että kisaa voitetaan millään söpöydellä, koska kauneuskisa tämä ei ole. en oo sanonu, että Elias voittais söpöydellä, koska en oo puhunu Eliaksen voittamisesta mitään. Vaikka se selvää onkin, koska se oli tänään miljoona kertaa parempi kun Samuli.Mutta itse sanon söpöksi, koska mun mielestä se on söpö. : DD
En kyllä tajua miten eliasta väitetään söpöksi. Itse en sitä näe. Enkä todellakaan halua, että kisaa voitetaan millään söpöydellä, koska kauneuskisa tämä ei ole.
Lainaus käyttäjältä: Thesugarangel92 - 16.05.2010 21:17:04Lainaus käyttäjältä: Juhkunautti - 16.05.2010 21:12:55En kyllä tajua miten eliasta väitetään söpöksi. Itse en sitä näe. Enkä todellakaan halua, että kisaa voitetaan millään söpöydellä, koska kauneuskisa tämä ei ole. en oo sanonu, että Elias voittais söpöydellä, koska en oo puhunu Eliaksen voittamisesta mitään. Vaikka se selvää onkin, koska se oli tänään miljoona kertaa parempi kun Samuli.Mutta itse sanon söpöksi, koska mun mielestä se on söpö. : DDtämä avautuminen johtui lähinnä siitä, kun yleisön joukossa oli niin paljon ihkuilua, että se tuli jo yli korvien ja tämä on vain minun kantani asiasta. Oli vain pakko avautua.ja puolet teinitytöistä kuitenkin äänestää vain söpöyden takia, mikä on typerää, mutta tuntuu olevan asian laita.
Lainaus käyttäjältä: Luottamusmies - 16.05.2010 13:42:38Paloma Faithin esiintyminen on peruttu.No pöh. Jäähallin edessä oli jo kolmen maissa porukkaa jonottamassa. Ei paljoa mutta ehkä 10-20.
Paloma Faithin esiintyminen on peruttu.
Ja Gugi, mitä ihmettä, aivan käsittämätön veto!
Noniin. Onneksi tämä on nyt ohi.
Lainaus käyttäjältä: Jolanne - 16.05.2010 23:39:44Noniin. Onneksi tämä on nyt ohi. Ehei!Tänne perustetaan Elias Fan Club ja Samuli Fan Club ja alat sitten pyöriä siellä ihquttamassa.
Missasin tuloslähetyksen. Sanottiinko siinä mitään prosenttei?
Lainaus käyttäjältä: capri - 16.05.2010 23:55:08Missasin tuloslähetyksen. Sanottiinko siinä mitään prosenttei?Ei sanottu. Mutta eikös ne ennenkin ole kerrottu vasta myöhemmin?
Lainaus käyttäjältä: Etsku-Etana - 16.05.2010 23:58:20Lainaus käyttäjältä: capri - 16.05.2010 23:55:08Missasin tuloslähetyksen. Sanottiinko siinä mitään prosenttei?Ei sanottu. Mutta eikös ne ennenkin ole kerrottu vasta myöhemmin?Ne on kerrottu aina Idolsissa tuloslähetyksessä.