Kirjoittaja Aihe: Palstalaisten parhaat TV-sarjat äänestys/kommenttiketju  (Luettu 44169 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Kaitsu

• Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Hienoa, että Gossip Girl on hyvällä sijalla :). Hannah Montanan sijoitus yllätti aika tavalla ja mua ihmetyttää, että miksi ihmeessä se on edes koko listalla.
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

Negativ

• Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
x____X

Ei mee ihan putkeen mulla nyt.

~It feels good. Is that reason enough for you.~

Rico

• Klingonien pitsinnypläyskerhon ehdokasjäsen
  • i
  • *
    • Profiili
ps. repsasin sille, että GG:n paras jakso oli 1.8 Phil Collins darra
8)
kunnanvirasto HIRVEELLÄ VAIVALLA TEEN TÄMMÖSTÄ LISTAA JA EI KIITOKSEN KIITOSTA JA VIRHEISTÄ VAA HUOMAUTETAA!!!!!!1112345678

:d hajosin kyllä iteki ku huomasin että se kohta oli jääny tonne. Ku pasteen ton koodin aina edellisestä viestistä että muotoilu pysyy samana. Pari kertaa aiemminki käyny vastaavanlaisia virheitä mut kukaa ei onneks oo tainnu aiemmin huomata.

Mutta mitä ite listaan tulee niin... ;| aika huolestuttavalta näyttää top kympin osalta näin niinkun noiden kahden sarjan perusteella mitä on selvillä.

Thesugarangel92

• Potkiva irokeesi-fanaatikko
  • i
  • *
  • Restless heart syndrome
    • Profiili
ps. repsasin sille, että GG:n paras jakso oli 1.8 Phil Collins darra
8)
kunnanvirasto HIRVEELLÄ VAIVALLA TEEN TÄMMÖSTÄ LISTAA JA EI KIITOKSEN KIITOSTA JA VIRHEISTÄ VAA HUOMAUTETAA!!!!!!1112345678

NO SIIS DAAAA. TON LISTAN TÄYTYY OLLA kunnanvirasto TÄYDELLINEN EIKÄ MITÄÄN TOLLASIA VIRHEITÄ SUVAITA -.-

// no itelle kävi ton kanssa kyllä silleen, et tuijotin sitä jaksojuttua vaikka miten kauan sillee "öööö, kuulostaa ihan siltä pasilan jaksolta"
(eeeei oo pitkät piuhat : D)

-Rosaline-

• ihquraksupoksu
  • i
  • *
    • Profiili
Jeei Gossip Girl ♥ oisin kyl laittanu sen ihan ykköseks mut.. hyvä tääki 8>>

capri

• Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
We want mooooore!!!
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

ilppez

• Viekun ah-valmentaja
  • i
  • *
  • Ja! Ja! JA! JAA! JAAAAAA!
    • Profiili
Yes we dooooo!
Ja ohi ollaan...*kodak moment*

I det Bjørndalske hjem...
Suihkulakki

Etsku-Etana

• Pää Beruna
  • i
  • *
    • Profiili
Paljon onnea Hannah Montanalle!

Katza

• Parahultainen Halitonttu
  • i
  • *
    • Profiili
Paljon onnea Hannah Montanalle!

juuri näin 8) :D

hittoku unohin äänestää >: ja ku mä mietinki noita iha hirveesti !
eka forkka awards, sit tää... muisti ei pelitä :D

Kaitsu

• Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Odotin Serranojen olevan hieman korkeammalla :o. Everwoodin noinkin korkea sijoitus hieman yllätti. Everwood on kyllä ihan hyvä sarja ja mä seurasin sitä silloin, kun se tuli maikkarilta.

Edelleen mun listalta on viisi sarjaa ja odotan, että vähintään yksi olisi vielä listalla.. Muutama tietty sarja kyllä tuolta varsinkin puuttuu.
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

Rico

• i
  • *
    • Profiili
Odotin Serranojen olevan hieman korkeammalla :o.
Mä taas odotin että Serranot ja Hannah Montanat ois pois listalta...

Everwood oli mainio. Teki heti mieli alkaa kattoon taas ku kirjotin tota juttua.

McKenzie

• kadonneen mielenrauhan metsästäjä
  • i
  • *
  • Queen of fucking everything O:-)
    • Profiili
Ikinä kattonutkaan sekuntiakaan jotain Gossip Girliä, Serranoja, Everwoodia tai teinisarja Hannah Montanaa.  :o Milloin top kymppiin tulee joku niistä vielä mainitsemattomasta viidestä äänestämästäni sarjasta, jotka siellä ansaitsisivat olla?  8)
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience. - Mark Twain -

Etsku-Etana

• Pää Beruna
  • i
  • *
    • Profiili
Odotin Serranojen olevan hieman korkeammalla :o.
Mä taas odotin että ....Hannah Montanat ois pois listalta...

>:( >:( >:(

Negativ

• i
  • *
    • Profiili
    • Last.fm
Seitsemäs mun äänestämä sarja pääsi listalle, Everwood. Näyttää aika järkyltä toi Top 10 alku...

Rico

• i
  • *
    • Profiili
Seitsemäs mun äänestämä sarja pääsi listalle, Everwood. Näyttää aika järkyltä toi Top 10 alku...
Kieltämättä melko järkyttävä 8<

Omalta listalta 4 on tällähetkellä listalla...

menni

• Tuplapistesieluinen fordemehiläinen
  • i
  • *
    • Profiili
Kaikille telkkasarjan parhaus ei aiheudu parhaasta leikkauksesta tai yhteiskunnallisesti kantaaottavasta aiheesta ja puhtaasta esteettisyydestä tai viihdearvosta, joskus jopa aivojennollauksesta.
Ihmiset on erilaisia, siks tää lista ei voi vastata kaikkien omia mielipiteitä (on tuolla listalla paljon sarjoja joista itse pidän vähemmän kuin vaikka Hannah Montanasta)
"Anyone who says that
sunshine brings happiness,
has never danced in rain"

Rico

• i
  • *
    • Profiili
Kaikille telkkasarjan parhaus ei aiheudu parhaasta leikkauksesta tai yhteiskunnallisesti kantaaottavasta aiheesta ja puhtaasta esteettisyydestä tai viihdearvosta, joskus jopa aivojennollauksesta.
Ihmiset on erilaisia, siks tää lista ei voi vastata kaikkien omia mielipiteitä (on tuolla listalla paljon sarjoja joista itse pidän vähemmän kuin vaikka Hannah Montanasta)
No siis tämä listahan vastaa yhteenlaskettua mielipidettä tämän foorumin käyttäjistä. Oma mielipiteeni on hyvin paljon erilainen johtuen ehkä sukupuoli/ikäjakaumasta äänestäjien keskuudessa. Eihän siinä mitään kummallista ole =)

Jolanne

• Forkan AA-kerhon yllätystodistaja
  • i
  • *
    • Profiili
1. -
2. -
3. -
4. -
5. -
6. -
7. Everwood
8. Los Serrano (5)
9. Gossip Girl
10. Hannah Montana

11. Grey's Anatomy (6)
12. Pasila (7)
13. Glee (1)
14. Frasier
15. Twin Peaks
16. 24
17. The O.C.
18. Prison Break (8 )
19. Lost (10)
20. Alias
21. The L-Word
22. The Sopranos
23. How I Met Your Mother
24. Bones
25. House M.D. (3)
26. The Simpsons
27. Ugly Betty
28. Charmed
28. Dexter
30. Life on Mars
30. The Mentalist
32. Arrested Development
33. Brothers & Sisters
34. Harpers Island
35. True Blood

--

2, 4 ja 9 omalta listalta uupuu vielä. Ysi ei kyl todennäkösesti oo listalla, mut kakkonen on aika varppina ja nelonenki vois olla jos hyvä säkä kävis..

McKenzie

• kadonneen mielenrauhan metsästäjä
  • i
  • *
  • Queen of fucking everything O:-)
    • Profiili
Komppaan Fedeä. Koska mulla on erilainen elämäntilanne ja ikää suunnilleen saman verran kuin kaikilla muilla forkkalaisilla yhteensä, on sarjamakukin tottakai erilainen kuin muilla. Itse asiassa kymmenen sarjan keksiminen tuotti jo hankaluuksia, kun en edes katso niin monta eri sarjaa, ja joku mitä katson jäi äänestyksen ulkopuolelle kokonaan. Teininä telkkaria tuli katsottua huomattavan paljon enemmän ja ihan eri syistä kuin nykyisin. Silloin se aivojen laitto narikkaan oli tärkeä tekijä, kun taas nykyisin katseluaikaa on niin vähän, ettei sitä halua hukata 'huonoihin' sarjoihin. Monia potentiaalisesti hyviä sarjoja en käy edes katsomaan sen takia, koska pelkään, että voisin jäädä niihin koukkuun, jos kävisin, eikä uusia tv-sarjoja oikeastaan enää mahtuisi viikon tunteihin lisää (tai sit se ois kaikki nukkumisesta pois).
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience. - Mark Twain -

capri

• Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
1. -
2. -
3. -
4. -
5. -
6. -
7. Everwood (6)
8. Los Serrano
9. Gossip Girl
10. Hannah Montana

11. Grey's Anatomy
12. Pasila
13. Glee
14. Frasier
15. Twin Peaks (5)
16. 24 (9)
17. The O.C.
18. Prison Break
19. Lost (4)
20. Alias (10)
21. The L-Word
22. The Sopranos
23. How I Met Your Mother
24. Bones
25. House M.D. (8 )
26. The Simpsons
27. Ugly Betty
28. Charmed
28. Dexter
30. Life on Mars
30. The Mentalist
32. Arrested Development
33. Brothers & Sisters
34. Harpers Island
35. True Blood

Mun listalta on päässyt jo kuusi sarjaa. Listasta puuttuvat vielä äänestämäni 1, 2, 3 ja 7. Näistä suurella todennäköisyydellä on vielä ainakin 3 ja 1 tuossa listassa. Ehkä jopa kaikki neljä.

Mutta tosiaan koko äänestykseen ei edes päässyt muutamia niistä sarjoista, jotka olisivat mun oikeassa top 10. Ja forkkalaisten keskimääräinen maku on muutenkin erilainen kuin omani. Siksi olen vähän pettynyt tähän top 10 alkuun. Everwood sentään osui melkein kohdilleen :D Vain yhtä huonompi ku äänestämässäni listassa.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Negativ

• i
  • *
    • Profiili
    • Last.fm
Jep, kyl mäki sen tiesin, et ei mun maku kohtaa forkkalaisten kaa välttämättä ihan täysin. Joten ei siinä ole mitään pahaa, et joku Hannah Montanakin tossa keikkuu (tosin katon sitä iteki toisinaan huvikseni), mut mä ite erottelen semmoset hömppäsarjat ja überit sarjat toisistaan ja otin ihan tosissani tän listan. 8''D

Thesugarangel92

• i
  • *
    • Profiili
Mä laitoin listalle kans vaan tv-sarjoja, jotka on MERKINNY mulle jotain. Tai siis silleen, että jos näin runollisesti voi sanoa, on vaikuttanu mun elämään jotenkin. : DD

riiiico, jos sulla se yhä tallessa on, ni voisitko laittaa mun listan mulle takasin? (:

Rico

• i
  • *
    • Profiili
mut mä ite erottelen semmoset hömppäsarjat ja überit sarjat toisistaan ja otin ihan tosissani tän listan. 8''D
Njoo ite tulee kanssa katottua tv-sarjoja hirveän analyyttisesti ja niin erilaisilla silmillä kun vielä muutama vuosi sitten (jolloin mun lempparisarjoja oli jotain Prison Break ja Heroes %D) ni sitten tulee otettua tällaset jutut hirveen tosissaan. Toki on mullaki sellasia "guilty pleasure" hömppäsarjoja kuten Kampus Greek joka löytyi omalta listaltani, mutta ei tuosta isolta listalta (ainakaan vielä).

Rico

• i
  • *
    • Profiili
riiiico, jos sulla se yhä tallessa on, ni voisitko laittaa mun listan mulle takasin? (:
Voinhan mä sen laittaa.

Mut älkää kaikki pastetko listojanne tähän, muuten pian selviää voittaja 8D :<

Thesugarangel92

• i
  • *
    • Profiili
täääänks.

jaaa, kuten arvelinkin. ; DD

en laita listaani tähän, mut mun listalta on näköjään tullu 6. : DD mun ygösen veikkaan ainaski vielä olevan tulossa.