Kirjoittaja Aihe: Dance (So You Think You Can Dance formaatin suomalaisversio)  (Luettu 40374 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Jolanne

• Forkan AA-kerhon yllätystodistaja
  • i
  • *
    • Profiili
Axl Smith on oikeesti hyvä juontaja. Rento ja sellanen luonnollinen, ei mikään nipo.

vviima

• Ylin supersarkka
  • i
  • *
    • Profiili
^ I agree. (:

capri

• Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
^Kompin edellisiä.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

ilppez

• Viekun ah-valmentaja
  • i
  • *
  • Ja! Ja! JA! JAA! JAAAAAA!
    • Profiili
Ja se oli tosi hienosti saatu mukaan siihen ryhmäkoreografiaan.
Ja ohi ollaan...*kodak moment*

I det Bjørndalske hjem...
Suihkulakki

Kaitsu

• Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Kyllä jäi Dance ihan TTK:n varjoihin katsojaluvuissa sunnuntaina.. Taitaa jatkossakin käydä samoin ..

Mä kyllä ite katon mieluummin Dancea, kun TTK:sta on mennyt jo hohto ja Mikko Leppilampi on ihan jostain suolesta.
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

capri

• Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
^Tosi hassua, että nämä kaksi ohjelmaa menee päällekkäin :D

No toisaalta kohderyhmät mun mielestä ihan erit.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Negativ

• Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
No nelosella nyt on muutenkin vähemmän katsojia kuin maikkarilla. Et eipä se mikään ihme oo. Ite pidän tätä formaattia paljon kiinnostavampana. :>

~It feels good. Is that reason enough for you.~

vviima

• Ylin supersarkka
  • i
  • *
    • Profiili
hoho, ainaki jos haluaa nähhä oikeesti LAADUKASTA tanssia nii suosittelen kyllä dancea. 8)
tanssii tähtien kanssa ohjelmasta meni maku ekan kauden jälkee. :: D

Katza

• Parahultainen Halitonttu
  • i
  • *
    • Profiili
mä oon vakavasti ajatellu vaihtaa danceen ttk:sta. mä oon tykänny mut ei se mitää oo ilman marco bjurströmiä ja ku se leppilampi on jotenki teennäine, tai tuntuu siltä. oikeestaa mä en oo ttk:takaan oikeen tänä kautena tuijotella, ja danceeki vaa yhe jakson :--S mut nyt kyl alan kattelee tota dancee ! vaik tulee siitä kivulias ero, ttk on tullu jo perinteeks vähän niinku >: mut se on aika tyhmä nykyää.....

Negativ

• i
  • *
    • Profiili
    • Last.fm
Mulla jäi TTK yhteen kauteen. Sitä ekaa kautta oli ihan hauska kattella, mut ei sen jälkeen napannu yhtään. Osittain ne julkkisvalinnatki vaikutti.

ilppez

• Viekun ah-valmentaja
  • i
  • *
    • Profiili
Dancessa on hienoja tanssinumeroita, TKK:ssa vaan pelkkää kilpatanssii, jonka jalkeen tuomarit vinee jalkojen ja käsien asennosta ja kanta-askeleista ja ties mistä nyt keksiikään kritisoitavaa.

Suihkulakki

Kaitsu

• i
  • *
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Laura & Jere jälleen kerran aivan kaunista tanssia! Katrin & Samin tanssi oli hauska ja tykkäsin siitä :). Idan & Markun tanssi oli kaunista ja pidin siitä kovasti. Se koreografia varsinkin <3. Tarun & Henrin tanssi jätti hieman sanattomaksi! Upeaa tanssia ja tosi kaunis koreografia. UPEA ESITYS! Mintun & Pasin tanssi oli tosi vauhdikas ja pidin siitä. Siis se vauhti oli ihan parasta! Se nosto oli aivan älytömmän upea!

Katrin & Sebastianin tanssi ei mua kyllä vakuuttanut. Iman & Sirjan tanssi taas jätti hieman kylmäksi. Pauliinan & Seban esitys oli vaan ihan ok..

Mä en haluais pudottaa näistä ketään! Tänään oli upeita tansseja muutamaa lukuun ottamatta.
« Viimeksi muokattu: 03.10.2010 20:14:39 kirjoittanut Kaitsu »
from broken mirrors

vviima

• Ylin supersarkka
  • i
  • *
    • Profiili
Sirjalle ja Imalle en nyt oikee lämmenny, jotenki tapahtu liikaa ja soli semmosta hösellystä. :s Paikanpäällä ois voinu olla upiampi.
Pauliinasta ja Sebasta en osaa sanoa oikee ko en foxia tunne.
Ida ja Markku, aivan ihana esitys. ♥ Rakastsan lyrical hiphoppia, ooooi.
Katri ja Sam oli hauskoja, en vaa jotenki syty Katrin ylipirteydestä mutta Sam on nii ehana. :'D
Laura ja Jere, taitavaa tanssia mutten ollu kyllä nytte nii mielissää ko viime esityksestä. ;o
Henkka ja Taru, IHANAT. <3 Illan paras oioioioi, jos ne joutuu pudotusuhkaa nyt ni oon kyllä niiii-i pettyny.
Minttu ja Pasi... Oon ehkä kattellu liikaa disco tanssia ettei tää nii sytyttäny. =D Oli tietenki tosi hieno esitys ja molemmat taitavia, mutta ku oon kattonu liikaa oikeesti mm-tason discoa nii oli se vielä aika kaukana siitä.

//Huh, mun mielestä oikeet parit tanssimassa henkesä edestä. JES.
// Ainii, ja ryhmäkoreografia oli kyllä taas nii upia. Ai että rakastan kattoa niitä. =)
« Viimeksi muokattu: 03.10.2010 20:21:42 kirjoittanut vviima »

Kaitsu

• i
  • *
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Sirja & Ima sekä Pauliina & Sebastian tanssivat henkensä edestä.. Enpä yllättynyt.

// Sirja & Ima putosivat.. Sirja oli kyllä tänään aika iso pettymys ja molemmat tanssit ei kyllä vakuuttanut. Harmi, kun Ima putosi.. Ima oli tänään tosi hyvä siinä hiphopissa, mutta soolo ei ihan vakuuttanut mua. Sebastianin soolo oli parempi ja hän ansaitsi jäädä vielä.
« Viimeksi muokattu: 03.10.2010 20:34:45 kirjoittanut Kaitsu »
from broken mirrors

ilppez

• Viekun ah-valmentaja
  • i
  • *
    • Profiili
Oikeet putos, olin tuomareiden kaa tällä kertaa samaa mieltä. (:
Idan ja Markun esitys oli ihana, varsinkin Ida oli tooooosi hyvä. Pätkäskö muilla lähetys ihan hetkeksi siinä Mintun & Pasin esityksen alussa? Mulla ainakin meni 10 sekaks ihan mustaks telkka. :-\ Mutta onneks se palas nopeesti takas, ja se esitys oli kyl nopeetemponen.

Suihkulakki

Kaitsu

• i
  • *
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Joo kyllä pätkäs.. Ihmettelin siinä kohtaa, että mitä ihmettä.
from broken mirrors

vviima

• Ylin supersarkka
  • i
  • *
    • Profiili
No pääshä tänne vihdoi !
Nii tosiaa, mullaki pätkäs ja oisitte kuullu kui kirosin sillo. : DD

ps muutin mun mieltä, kattelin esitykset uuellee ja toisella kerralla mintun ja pasin disco näytti jo paljo paremmalta. <:

Negativ

• i
  • *
    • Profiili
    • Last.fm
Huh huh mikä finaali. Mun mielestä joukossa ei ollu yhtään selkeesti huonoa esitystä. No joo, en ehkä kans lämmenny Sirjalle ja Imalle niin paljon. Mut Ima oli yks mun suurimmista suosikeista. Melkeen itketti ku Ima putos. :( Pauliina on myös mun suosikki, joten pelotti hänenkin puolestaan. Mut toisaalta, en ois ollu näin harmissani jos Pauliina ois lähteny kotiin.

Usein menetän mielenkiintoni ku tulee paritansseja. Tällä kertaa voin sanoa rehellisesti pitäneeni jopa siitä tangoesityksestä. Musta siinä oli oikeesti tunnetta. Disco on mahtavaa, koska se on niin vauhdikasta. Musta se kruunas toisen finaalin. Nykytanssi on kans välil vähän ~ mulle. En koe aina ymmärtäväni sitä tai saavani irti siitä mitään, mut joskus tääkin tanssilaji yllättää mut täysin.

Iman soolo.<33

Mut Sebastian ja Ima pudotuksessa - toi oli ihan painajainen. Molemmat niin mielettömii.
« Viimeksi muokattu: 04.10.2010 14:16:21 kirjoittanut Negativ »

Negativ

• i
  • *
    • Profiili
    • Last.fm
Oo lalaa Taru ja Henri. :O :'D Ihan mahtavaa.

//Eikäää. Taas oli musta pahimmat tyypit vastakkain pudotuksessa ja pakostikin joutui jättämään suosikeille hyvästit. :<
« Viimeksi muokattu: 10.10.2010 20:29:53 kirjoittanut Negativ »

vviima

• Ylin supersarkka
  • i
  • *
    • Profiili
Joo ehin kattoa tän vasta nytte nii kommentoin sitä mukaaaaaa.

ööö Lauran ja Jeren locking........ mitä ihmettä iha hirviää. ====Dddd eieieiei näin kaikki pielessä vaatteista lähtie.
jaaa, mintusta ja pasista en osaa oikei sanoa ko en lajia tunne, mutta iha komialta näytti. =D
Hahaha Taru ja Henkka. :'D Asiaaaa! Paitsi ei ehkä iha päässy oikeuksiinsa teeveessä mutta paikanpäällä ois varmaa ollu upia. : D
Pauliina ja Seba.. Oooo aika hieno. (= Vähä jotaki sulavuutta oisin kaivannu ku välillä tuli semmone liike-liike-liike olo.
Heeeeeeee tykkäsin Samista ja Katrista ! näytti hauskalta. :'D ja taitavalta. ;o
Ida ja Markku! 8D Tykkäsinnnn, asennettaaaaa. Vähä oli epätarkkuutta mun mielestä mutta oli kyllä hieno.

No näitte perusteella Laura ja Jere oli kyllä musta selkeesti huonoimmat.. ;o

Eeeeei taru ja henkka tanssimasa henkesä edestä =((( miksiiii ? vois alakaa itekki äänestämmää joskus.
Lauralla ja Jerellä taitaa olla nii palijo faneja että vaikka oli huono tanssi nii ne pelastu.

Oi ihanaa, Taru jatkaa. (= Mun suosikki tytöistä ehdottomasti. Ja välillä tuntu ettei Pauliina muuta tee ku nostele jalkaa. :p
Eeeeei Henkka. :'< vuivui, no ehkä se on liia yksipuoline tosiaa, tykkään vaa just siitä Henkan tyylistä nii älyttömästi.
« Viimeksi muokattu: 31.01.2012 21:34:29 kirjoittanut vviima »

ilppez

• Viekun ah-valmentaja
  • i
  • *
    • Profiili
Jere ja Laura oli kyllä huonoimmat, mutta asiaa ei kyllä auttanut se ihan hirvee puvustus (liittyy lockingiin taas miten??) ja koreografiakin oli musta tylsä.
Olin tosi yllättynyt, että Seba ja pauliina joutui pudotusuhkaan, koska se oli ehkä mun lemppariesitys illalta. Quickstep oli kans ihan mahtava... varsinkin kilpatanssin koreografiaksi se oli tooooosi onnistunut.
Mutta olisin kans pudottanut pudotusuhkalaisista samat, jotka tuomaristo lähetti kotiin. Varsinkin Tarun soolo oli taas ihan mahtava.

Suihkulakki

Kaitsu

• i
  • *
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Katoin tän vastaan tänään boksilta ja miksi ihmeessä Laura & Jere eivät olleet putoamisuhassa! En kyllä pitänyt heidän lockingistaan yhtään ja se koreografiakin oli ihan jostain. Pauliinan & Seban tanssi oli aivan upea <3. Se oli yksi illan parhaista ja yllätyin heidän joutumisesta putoamisuhkaan. Katrin & Samin quickstep oli tosi mahtava! Se oli illan paras esitys aivan selkeästi! Tarun & Henkan tanssista pidin tosi paljon ja heidänkin joutuminen putoamisuhkaan tuli yllärinä. Ida & Markku olis saaneet olla putoamisuhassa! En tykännyt siitä yhtään ja muutenkin Markusta en diggaa laisinkaan. En saa Markusta yhtikäs mitään irti ja mä niin toivon, että hän ei voittaisi tätä kisaa! Mintun & Pasin paso doble oli aika tulinen ja oli se kyllä ihan hyvä.

Pauliinan soolo ei kyl vakuuttanut ja enkä yllättynyt hänen putoamisestaan. Tarun soolo oli aivan jäätävän mahtava!! Seban soolo oli jälleen aivan mahtava. Henrin soolosta en oikein pitänyt. Se jätti hieman kylmäksi. Oikeat putosi. Joo Lauralla & Jerellä taitaa olla aika paljon faneja vaikka tanssivatkin erittäin huonosti.
from broken mirrors

Kaitsu

• i
  • *
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Mintun & Pasin hiphop oli aivan törkeän upea! <3.. Illan paras esitys ehdottomasti!
Idan & Markun tanssi ei vakuuttanut kyllä laisinkaan.. En pitänyt siitä. Markun asema mun inhokkini sen kun kasvaa :D. Ida tanssi kuitenkin ihan hyvin.
Tarun & Sebastianin tango oli ihan jees.. Jotenkin se jätti hieman kylmäksi.
Katrin & Samin tanssi oli aivan huvittavan hauska :D. Ei se kyllä ollut Katrin & Samin parasta todellakaan.
Lauran & Jeren tanssi oli viime viikkoon verrattuna parempaa, mutta jokin siinä kyllä hieman mätti. Laura oli Jereä paljon parempi. Pidin siitä koreografiasta, mutta sen toteutus ei ollut ihan onnistunut.

// Olipas aivan upea ryhmäkoreografia! :P

// Katri & Sam sekä Laura & Jere tanssivat putoamista vastaan.. Enpä yllättynyt heidän joutumisesta sinne.

// Katri & Jere putosivat.. Jeren putoaminen oli aika odotettua, kun hänen soolonsa ei kyllä vakuuttanut. Samin soolo oli parempi. Katrin & Lauran soolot oli molemmat aivan upeat.. Harmi, kun Katri putosi :(. Lauran soolo oli ehkä hitusen parempi.

// Ens viikolla sitten luvassa uudet parit! Kaiken lisäksi kaikki tanssivat kahdesti.
« Viimeksi muokattu: 17.10.2010 20:28:46 kirjoittanut Kaitsu »
from broken mirrors

Negativ

• i
  • *
    • Profiili
    • Last.fm
Ei oikeen oo erikoista sanottavaa, ku katoin tän kertasen finaalin vähän huonosti. No Laura ja Jere oli onneks pudotuksessa. Ois ollu epäoikeudenmukaista, jos ne ois taas päässy jatkoon, ku ei se esitys ollu tälläkään kertaa kovin hyvä. Olisivat saaneet olla pudotuksessa jo viime viikolla. Ikävää, et Jere lähti kotiin. Mut Sam on mun suosikkeja, joten olin onnellinen, et hän sai jatkaa. Uskon Samilla olevan enemmän annettavaa. Jere voi kehitellä itteensä viel rauhassa.

Paras esitys oli ehkäpä Mintun ja Pasin hiphop. Tykkään yleensäki menevämmistä esityksistä.

vviima

• Ylin supersarkka
  • i
  • *
    • Profiili
Minttu ja Pasiiii: Asiallista hiphoppia, KERRANKIN! I like I like. 8)
Ida ja Markku: Nääh, en oikee välittäny. Tommosta perusmättöä, Markun ylitulkitseminen häiritsi pahemman kerran... Ida on kyllä hyvä. (=
Taru ja Seba: Tykkään vaan Tarusta niiiiiii! Hieno esitys oli ja ne kaikki pienet jalkajutut oli hauskoja. :'D
Katri ja Sam: HEI MÄÄ TYKKÄSIN TÄSTÄ! =D Kansantanssista en tiedä mitää mutta täähä oli just huippu, miksei muut lämmenny? 8D
Laura ja Jere: Joooo tääki oli jotenki perusmättöä musta? Koreografia iha plaahplööh, nostot vaa sitte teki siitä prameamman näköstä. Taitavaa toki.

Ryhmäkoreografia oli NIIIIIIIN hieno taas mutta eipä ollu yllätys. ;D nautin.

Ja välihuomautuksena, nii musta huippua että parit vaihtuu! Jotku parit oli vaa jo nii vakiintunu että pittää nähä tanssimassa muittenki kaa. Toisaalta tykkäisin vielä ehkä sata kertaa enemmä kattoa yksintanssia.

Jaaaa iha hyvät putos oikeestaa. Katri ja Laura oli sillai aika tasaset etten oikee tiiä kumman oisin pudottanu mielummi, mutta kumpikaa ei oo iha suosikkeja nii ei siinä.
Ja sitte taas musta meni ihan oikein että Jere tippu, ei taidot kyllä enää riittäny tossa joukossa. Se oli hyvä tulkitsemaa mutta esim ryhmäkoreografiassa aina huomas sen että muut miehet peittoaa sen allee. Olisin kyllä nii kiehunu raivosta jos Sam ois pudonnu ton L-O-I-S-T-A-V-A-N soolon jälkee! Rakastin sitä.